Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінету "Захист Вітчизни"
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2017-08-18-000764-a 78203c5ea0214527a824816bdcdc55ed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ковалевська

+380505185884 buh.izum@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146110
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, площа Джона Ленона, 8
Контактна особа: Наталія Ковалевська
+380505185884
buh.izum@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2017 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2017 09:00
Початок аукціону: 31 серпня 2017 11:58
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для кабінету "Захист Вітчизни"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, Ізюмський район, с Оскіл, Шкільна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-18-000764-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 22 серпня 2017 10:19
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Ознайомившись із переліком документів, що вимагаються від учасника у складі пропозиції, постало декілька питань щодо доцільності витребування цих документів.
Так, замовник вимагає від учасника надання Декларацій відповідності, Технічних умов, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на інтерактивний комплекс.
При цьому, предметом закупівлі є саме придбання симулятора бойових дій (інтерактивного тиру). А отже, витребувати документи не на симулятори бойових дій (інтерактивний тир), який є предметом закупівлі, а на інтерактивний комплекс є недоречним, та таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
В даному ж випадку, замовник, визначивши, обов’язковим для учасників, надання документів на інтерактивний комплекс, встановив вимогу, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі. А отже, наявним є можливе встановлення дискримінаційних вимог та порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, можна зазначити, що замовнику слід розуміти, що предметом його закупівлі є інтерактивний тир, до складу якого входять ММГ АК з лазерним випромінювачем, макет АК з лазерним випромінювачем на базі airsoft та інше, як це зазначено в оголошенні до закупівлі. При цьому, інтерактивний комплекс не є предметом закупівлі, а отже і витребувати документи, як то Декларація відповідності цього комплексу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України кабінету, Технічні умови на комплекс є незаконним, оскільки вони не мають жодного відношення до закупівлі.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, просимо виключити пункти 8-11 з переліку документів, що вимагаються від учасника у складі пропозиції, оскільки вони жодного відношення до предмету закупівлі не мають.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2017 14:02
Комплект обладнання кабінету "Захисник Вітчизни" у своєму складі має декілька складових, які повинні комплексно виконувати своє призначення для проведення навчання початкової вогневої підготовки курсу "Захист ВІтчизни". З метою запобігання дискримінації учасників закупівлі вважаємо можливим вимогу задовольнити і внести зміни до Оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2017 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ 135 000,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубець Оксана Петрівна 179 000,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2017 16:06
Аналогічні договори.pdf
29 серпня 2017 16:06
Витяг з держ.реєстру.pdf
29 серпня 2017 16:06
Довідка.pdf
29 серпня 2017 16:06
Керівництво.pdf
29 серпня 2017 16:06
Паспорт ЛазАК.pdf
29 серпня 2017 16:06
Паспорт ПМ.pdf
29 серпня 2017 16:06
Паспорт Т1.pdf
29 серпня 2017 16:06
Протокол зборів.pdf
29 серпня 2017 16:06
Протоколи випробувань.pdf
29 серпня 2017 16:06
Санвисновки на ТУ.pdf
29 серпня 2017 16:06
Сертифікат виробника.pdf
29 серпня 2017 16:06
Статут.pdf
29 серпня 2017 16:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2017 08:54
Протоколи Сертифікат.pdf
29 серпня 2017 08:54
стаття 17 .pdf
29 серпня 2017 08:54
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ

ФОП Зубець Оксана Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
#32918811
Відхилено 135 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 14:55
ФОП Зубець Оксана Петрівна
#2382619383
Переможець 179 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2017 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубець Оксана Петрівна
#2382619383
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2017 15:03
договір 274.pdf укладений
05 вересня 2017 15:02