Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013«Реконструкціяобладнання підстанції № 36 (вул. Максима Дія, 2а)»
Очікувана вартість
20 200 000,00 UAH
UA-2017-08-17-001334-c 49d284e59e314f1b8501af8b2a134075
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua/
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2017 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 15:15
Початок аукціону: 08 вересня 2017 14:01
Очікувана вартість: 20 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013«Реконструкціяобладнання підстанції № 36 (вул. Максима Дія, 2а)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Максима Дія, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 15:51
ТД підстанціz 36.doc
17 серпня 2017 17:11
Проект Договору Підстанції.doc
17 серпня 2017 17:11
ТЗ ТП 36.docx
30 серпня 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 15:51
ТД підстанціz 36.doc
17 серпня 2017 17:11
ТД підстанціz 36.doc
17 серпня 2017 17:11
Проект Договору Підстанції.doc
17 серпня 2017 17:11
ТЗ ТП 36.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-17-001334-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН", Код ЄДРПОУ:23795568
Дата подання: 23 серпня 2017 11:25
Вимога щодо умов оплати
У складі тендерної документації, а саме у проекті договору зазначено наступне: “5.1. Оплата Замовником виконаних Генеральним підрядником робіт проводиться на підставі актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в та довідки по формі № КБ-3, оформлених у двосторонньому порядку, рахунків, доданих до них, та податкових накладних, шляхом перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Генерального підрядника протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання актів ф. №КБ-2в (можлива часткова передоплата)”. Враховуючи факт, що значна частина робіт з модернізації ТП 36 – це будівельні роботи, які у свою чергу передбачають закупівлю великої кількості матеріалів, просимо підтвердити, чи може учасник закупівлі додати у документ “Тендерна пропозиція” (форма наведена у Додатку №1 до тендерної документації) бажану умову щодо платежів: “Передплата складає 30 % від розміру тендерної пропозиції учасника та сплачується Замовником у строк 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Договору генерального підряду”. Також просимо підтвердити що це формулювання не буде розглянуто Замовником як помилка при оцінці тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2017 15:42
стосовно вимоги щодо умов оплати повідомляємо: В Пункті 1 розділу 3 Тендерної документації «Зміст та процедура подання тендерних пропозицій», чітко зазначено перелік формальних помилок які не призводять до відхилення Тендерної пропозиції Учасника:
формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки й описки.
Наприклад:
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником;
- зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації (Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав аналогічний за змістом документ, що називається «лист-пояснення…»);
-не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; тощо.
Наявність таких помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Запропоноване Вами формулювання не може бути не суттєвою помилкою.

Документи

30 серпня 2017 15:42
відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-17-001334-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН", Код ЄДРПОУ:23795568
Дата подання: 22 вересня 2017 17:57
Скарга про порушення
18 серпня 2017 р. на веб-порталі smarttender.biz було опубліковано оголошення про проведення аукціону на закупівлю №1351256 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013«Реконструкція обладнання підстанції № 36 (вул. Максима Дія, 2а)». Предметом закупівлі є специфічні роботи з реконструкції тягової підстанції міського електричного транспорту. Ми, Приватне акціонерне товариство “Плутон” (один із найбільших та компетентних вітчизняних виробників електротехнічного обладнання для міського транспорту, залізниць та метрополітенів) ознайомились з матеріалами тендерної документації. У підсумку визначили, що ПрАТ “Плутон” має можливість та безперечний досвід для виконання робіт у рамках вищевказаної закупівлі. Аукціон був проведений 08 вересня 2017 року. Початковий бюджет закупівлі складав: 20 200 000,00 гривень з ПДВ. Участь приймали три учасники: 1. Приватне акціонерне товариство “Плутон” (далі – учасник №1). 2. Приватне підприємство “Днепромонтаж” (далі – учасник №2). 3. Товариство з обмеженою відповідальністю “ЮСМ ЕЛЕКТРІК” (далі – учасник №3). За підсумком торгів перше місце зайняло Приватне акціонерне товариство “Плутон” з ціновою пропозицією у розмірі: 18 500 000,00 гривень з ПДВ, що у свою чергу на 1 700 000,00 гривень менше початкового бюджету. Цінові пропозиції інших учасників майже не відрізнялися від суми початкового бюджету, і складали 19 980 861,65 гривень з ПДВ та 20 000 025,64 гривень з ПДВ, відповідно. Жодних кроків на пониження учасники №2 та №3 не робили. Розглянувши кошторисну документацію учасників №2 та №3, маємо зауважити, що більшість цін зазначених учасниками збігається. Враховуючи об’єм робіт, матеріалів та обладнання можемо виключити можливість збігу при підготовці пропозицій. Вважаємо, що присутній факт зв’язку учасників. Отримати кошторисну частину проекту П01/06-ЕП-К від Замовника учасники №2 та №3 також не мали змоги, так як Замовник не надавав цю частину для підготовки пропозицій, аргументуючи, що ця інформація є конфіденційною. Після проведення аукціону до розгляду була прийнята пропозиція з найменшою ціною – пропозиція ПрАТ “Плутон”. Розглянувши пропозицію був опублікований протокол розгляду (без вказання номеру) від 14 вересня 2017 року. Згідно протоколу Замовник відхиляє пропозицію ПрАТ “Плутон”. Ознайомившись з протоколом були виявлені значні порушення при оцінці учасника пропозиції учасника №1: • “Відсутність інформації, щодо умов праці працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка наведена в формі Додатку 7 до тендерної документації, що вимагалось в Додатку 2 ТД п.2.1.” ПрАТ “Плутон” у складі пропозиції надав файл “8_Довідка щодо працівників.pdf”, у якому знаходиться інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідний досвід та знання. А файлом “9_Штатний розпис.pdf”, учасник №1 підтвердив умови праці працівників. Кваліфікаційним критерієм оцінки, згідно тендерної документації закупівлі є подання довідки у довільній формі, що містить відомості про працівників, не менше 20 осіб, учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подання документу у довільній формі не суперечить кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Також маємо зауважити, що після визнання учасника №2 переможцем, він не надав повторно протягом трьох робочих днів ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Замовник зазначив у тендерній документації, що не подання повторно – є підставою для дискваліфікації пропозиції. Для учасника №1 ця вимога була застосована для дискваліфікації, для учасника №2 – ні. У зв’язку з вищевказаним, вважаємо, що Замовник: 1. Не дотримується принципів здійснення закупівель, зазначених у ст. 3. Закону України “Про публічні закупівлі”. А саме, відсутня добросовісна конкуренція серед учасників та присутня дискримінація учасників. 2. Порушує ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”. А саме, ухвалює недоведене рішення про відхилення тендерної пропозиції. Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. 2. Просимо встановити порушення процедури закупівлі №1351256 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013«Реконструкція обладнання підстанції № 36 (вул. Максима Дія, 2а)» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію за протоколом розгляду (без вказання номеру) від 14 вересня 2017 року. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця за протоколом розгляду (без вказання номеру) від 14 вересня 2017 року. Зобов’язати Замовника відмінити закупівлю №1351256 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013«Реконструкція обладнання підстанції № 36 (вул. Максима Дія, 2а)» згідно ст.31. Закону України “Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 26.09.2017 № 6683.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2017 16:43

Документи подані скаржником

22 вересня 2017 17:57
оплата.pdf
22 вересня 2017 17:57
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

26 вересня 2017 16:43
Рішення від 26.09.2017 № 6683.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2017 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН" 20 150 000,00
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДНЕПРОМОНТАЖ 19 980 861,65
UAH з ПДВ
19 980 861,65
UAH з ПДВ
Документи
ЮСМ ЕЛЕКТРIК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 20 000 025,64
UAH з ПДВ
20 000 025,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 15:03
1.1_Кошториси.XLS
07 вересня 2017 15:03
1.2_Кошториси.XLS
07 вересня 2017 15:02
1.3_Кошториси.XLS
07 вересня 2017 15:02
1.4_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.5_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.6_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.7_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.8_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.9_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.10_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.11_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.12_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.13_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
1.14_Кошториси.xls
07 вересня 2017 15:02
5_Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2017 15:02
3_Субпідрядник.pdf
07 вересня 2017 15:02
4_Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2017 15:02
6_Досвід.pdf
07 вересня 2017 15:02
6.1_Відгуки.pdf
07 вересня 2017 15:02
6.2_Договори.pdf
07 вересня 2017 15:02
9_Штатний розпис.pdf
07 вересня 2017 15:02
10_Статут.pdf
07 вересня 2017 15:02
11_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2017 15:02
12_Свідоцтво ПДВ.pdf
07 вересня 2017 15:02
13_Наказ про призначення.pdf
07 вересня 2017 15:02
14_Судимість_директор.pdf

Публічні документи

07 вересня 2017 11:42
2_ТД_ДНЕПРОМОНТАЖ.RAR
07 вересня 2017 11:42
1_ТД_ДНЕПРОМОНТАЖ.RAR
07 вересня 2017 11:42
1.КП_підстанції № 36.pdf

Публічні документи

07 вересня 2017 13:30
ТД2.rar
07 вересня 2017 13:30
ТД1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"

ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДНЕПРОМОНТАЖ

ЮСМ ЕЛЕКТРIК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"
#23795568
Відхилено 18 500 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2017 15:44
ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДНЕПРОМОНТАЖ
#34735493
Переможець 19 980 861,65
UAH з ПДВ
14 вересня 2017 15:49

Документи

14 вересня 2017 15:44
Електронний підпис
14 вересня 2017 15:39
дискваліфікація
08 вересня 2017 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2017 15:48
Електронний підпис
14 вересня 2017 15:47
намір укласти договір
14 вересня 2017 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2017 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДНЕПРОМОНТАЖ
#34735493
19 980 861,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2017 15:48
Електронний підпис
14 вересня 2017 15:47
намір укласти договір
14 вересня 2017 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 16:06
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 13:56
1.jpeg зміни до договору
30 березня 2018 13:55
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 09:30
Додаткова угода.jpeg зміни до договору
27 грудня 2017 09:29
Електронний підпис укладений
27 вересня 2017 07:49
договір укладений
27 вересня 2017 07:47
Електронний підпис укладений
25 вересня 2017 12:53
договор укладений
25 вересня 2017 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2017 — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 19 654 999,00
UAH з ПДВ