Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м.Запоріжжя
Construction of the passenger terminal and service facilities according to the project specification. For more detailed information and familiarization with the project documentation, please contact us at Blakutna, St. 4, Zaporizhzhya city, Ukraine
Очікувана вартість
530 136 423,00 UAH
UA-2017-08-17-001275-c 11360631b4654a42897e444278bb780c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юхименко Олена

+380617214248 zpairport@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа: Юхименко Олена
+380617214248
zpairport@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Utility Enterprise "International Airport Zaporizhzhya"
National ID: 01130561
Contact point: Юхименко Олена
+380617214248
zpairport@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2017 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2017 11:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2017 12:55
Очікувана вартість: 530 136 423,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 068,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2500000 UAH
Publication date: 17 серпня 2017 16:50
Enquiries until: 08 вересня 2017 11:00
Complaints submission until: до 14 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 530 136 423 UAH including VAT
Minimal lowering step: 265 068 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1241.4 — Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту

Construction of the passenger terminal and service facilities according to the project specification. For more detailed information and familiarization with the project documentation, please contact us at Blakutna, St. 4, Zaporizhzhya city, Ukraine
CPV: 45210000-2
Період постачання: з 23 жовтня 2017 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2017 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 16:47
ТД.docx
17 серпня 2017 16:47
Додаток №6.docx
17 серпня 2017 16:47
Додаток №5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ознайомившись з тендерною документацією на будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м. Запоріжжя, просимо роз’яснити наступні умови тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2017 13:34
Дата відповіді: 12 вересня 2017 10:14
1) Замовником визначені кваліфікаційні критерії до учасників серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток №2. В свою чергу додаток №2 містить зразок таблиці №3 відповідно до якої учасником торгів надається Довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору. Зазначена довідка має приписку відповідно до якої аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) СС3(об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Просимо роз’яснити відповідно до наведеного положення аналогічним вважається досвід за обов’язкової наявності двох умов: будівництво або реконструкція об‘єкта авіаційної інфраструктури і будівництво або реконструкція об‘єкта 5 категорії складності, чи достатньо однієї з зазначених умов. Тобто чи буде вважатись наявним аналогічний досвід якщо учасник торгів має досвід будівництва об’єкта 5 категорії складності і не має досвіду будівництва чи реконструкції об’єкта авіаційної інфраструктури. Вважаємо, що вимога наявності досвіду саме будівництва або реконструкції об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків СС3(об‘єкт будівництва 5 категорії складності) є дискримінаційною і направлена на визначення певного підрядника, так як за останні п'ять років в Україні було побудовано тільки один пасажирський термінал. 2) В складі тендерної документації в Додатку №5 замовником поданий проект договору про закупівлю з зазначенням змін його умов. (проект договору). Згідно п. 4.1 проекту договору, який є складовою та невід’ємною частиною цієї Тендерної документації встановлені наступні умови оплати: відстрочка платежів до 180 днів з дати підписання сторонами акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3. Термін «до 180 днів» видається занадто довгим та таким, що не дає чіткого розуміння коли саме Підрядник має отримати кошти, тим більше, що проектом договору не передбачено яким чином складаються та підписуються акти КБ-2в та довідки КБ-3 (щомісяця, після завершення конкретних етапів, після повного закінчення будівництва). Крім того відповідно до п. 4.2 проекту договору аванс Замовник МОЖЕ СПЛАТИТИ Підряднику, а може і не сплатити. Тобто порядок оплати виконаних робіт проектом договору фактично не врегульовано, що не дає можливість підряднику планувати фінансування будівництва. Просимо більш детально роз’яснити та визначити умови оплати виконаних робіт, зменшити відстрочку платежів до більш реального терміну (наприклад 30 календарних днів), а також замінити в п. 4.2 проекту договору фразу «може сплатити ПІДРЯДНИКУ аванс» на «сплачує ПІДРЯДНИКУ аванс». 3) Згідно пункту 2 розділу III про забезпечення тендерної пропозиції, учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає у складі тендерної пропозиції забезпечення такої тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2 500 000,00 грн. Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+, який характеризується кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Нами було з’ясовано, що на даний час в Україні існує всього 5 банків з таким рейтинговим показником, що значно обмежує учасників тендеру у виборі банку. Згідно постанови КМУ № 665 від 26.04.2007р. "Про затвердження Національної рейтингової шкали" наявність цього показника uaA вже характеризується кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. А позначення - або + є проміжними категоріями рейтингу щодо основних категорій. Вважаємо за доцільне, залучати до оформлення банківської гарантії фінансові установи з кредитним рейтингом uaA (з показником + або -), який відповідає необхідними критеріям тендерної документації, а саме який характеризується кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Згідно п.2. розділу II тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. На підставі викладеного просимо внести в тендерну документацію наступні зміни: 1. Щодо наявності позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору встановити, що аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об’єкта класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об’єкт будівництва 5 категорії складності). 2. Пункт 4.1 проекту договору викласти в наступній редакції: «Умови оплати: відстрочка платежів 30 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог, в межах ціни цього Договору. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» 3. В пункті 4.2 проекту договору замінити фразу «може сплатити Підряднику аванс» на «сплачує Підряднику аванс». 4. В пункті 2 розділу III тендерної документації, встановити, що Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA, який характеризується кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. За останні роки виконувались роботи по будівництву/реконструкції об’єктів авіаційної
інфраструктури, зокрема будівель пасажирських терміналів аеропортів, в наступних містах:
м. Харків, м. Київ (Жуляни), м. Бориспіль, Зал офіційних делегацій в м. Бориспіль, м. Донецьк,
м. Львів, м. Одесса тощо. Також в Тендерній документації не має обмежень щодо досвіду
виконання аналогічних договорів саме за останні 5 років. Також згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно вимог тендерної документації, Додатка 2 до тендерної документації, частини 3 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору за підписом уповноваженої особи, скріпленої печаткою Учасника згідно таблиці № 3 та копію договору(витягу з договору), інформація про який зазначена учасником в довідці, при цьому слід вважати що аналогічний договір – це виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Також, відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тому участь в тендері можуть приймати як резиденти, так і нерезиденти країни.
У зв’язку з вищенаведеним кваліфікаційні критерії не можуть вважатися дискримінаційними.
2. Проект договору складений замовником з урахуванням особливостей та умов фінансування предмету закупівлі. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору, який є складовою та невід’ємною частиною цієї Тендерної документації або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричиніть наступне відхилення такої пропозиції.
3. Слід зазначити, що у п. 1 та абзаці другому підпункту 3 п. 1 постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова КМУ) вказано:
- Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі:
- на строк не більше трьох місяців:
робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла».
У Постанові КМУ вказано на право, а не на обов’язок, замовника передбачити попередню оплату, при цьому ще і за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів.
4. Умова щодо того, що Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+ обумовлена наступними вимогами:
- Банки, що відповідають наступному рейтингу характеризуються високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Виходячи з того, що банківська гарантія відноситься до боргового кредитного інструменту, принциповим є наявність у банка, що надає гарантію саме високого боргового рейтингу, що в подальшому, в разі порушення Принципалом умов тендеру, надасть можливість Замовнику безумовно стягнути з Банка-Гаранта кошти грошового покриття.
- Додатково роз’яснюємо, що відповідно банки з кредитним рейтингом за національною рейтинговою шкалою вище рівня uaA+ також відповідають вимогам Тендерної документації, а саме: банки з рейтинговою шкалою на рівні uaAA-, uaAA, uaAA+, uaAAA.
кваліфікація
Дата подання: 07 вересня 2017 15:38
Дата відповіді: 12 вересня 2017 10:15
Ознайомившись з кваліфікаційними вимогами, щодо предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво - Будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м. Запоріжжя, вважаємо, що деякі вимоги Замовника суперечать чинному законодавству у сфері здійснення державних закупівель. В п. 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності)». Згідно зі ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, та недискримінації учасників, а замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт на об’єктах авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) вважаємо дискримінаційною і такою, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, адже аналогічність договору визначається характером робіт та рівнем складності схожими з предметом закупівлі і ніяк не може бути пов’язана з типовістю по профілю об’єктів, на яких роботи були виконані. Таким чином вищезазначена вимога унеможливлює участь у процедурі державної закупівлі підприємств, які мають величезний досвід у виконанні аналогічних договорів за характером робіт та рівнем складності, але не мають досвіду на типових по профілю об’єктах. Роботи виконані нами на об’єктах житлового, промислового та енергетичного будівництва не відрізняються ні за характером виконання, ні за рівнем складності порівняно з предметом закупівлі. Всі необхідні ліцензії та дозволи на виконання робіт за предметом закупівлі є у наявності. Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни та викласти в новій редакції п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері здійснення державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. За останні роки виконувались роботи по будівництву/реконструкції об’єктів авіаційної
інфраструктури, зокрема будівель пасажирських терміналів аеропортів, в наступних містах:
м. Харків, м. Київ (Жуляни), м. Бориспіль, Зал офіційних делегацій в м. Бориспіль, м. Донецьк,
м. Львів, м. Одесса тощо. Також в Тендерній документації не має обмежень щодо досвіду
виконання аналогічних договорів саме за останні 5 років. Також згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно вимог тендерної документації, Додатка 2 до тендерної документації, частини 3 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору за підписом уповноваженої особи, скріпленої печаткою Учасника згідно таблиці № 3 та копію договору(витягу з договору), інформація про який зазначена учасником в довідці, при цьому слід вважати що аналогічний договір – це виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Також, відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тому участь в тендері можуть приймати як резиденти, так і нерезиденти країни.
У зв’язку з вищенаведеним кваліфікаційні критерії не можуть вважатися дискримінаційними.
Запитання
Дата подання: 07 вересня 2017 15:42
Дата відповіді: 12 вересня 2017 10:16
Поясніть будь-ласка, чи повинна включатися до вартості тендерної пропозиції розробка проектної документації стадії Р (або РД), та проходження нею державної експертизи.
Відповідь: Щодо включення до вартості тендерної пропозиції розробки проектної документації стадії Р слід зазначити, що даною тендерною документацією не передбачена розробка проектної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-17-001275-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія», Код ЄДРПОУ:32878418
Дата подання: 07 вересня 2017 11:36
Щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
1) Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), метою торгів є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією торгів на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво - Будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м.Запоріжжя. ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель (Building construction work)», оголошених Вами, встановлено вимоги, які на наш погляд порушують основоположні принципи здійснення закупівель, порушують вимоги Закону щодо недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності.
Відповідно Таблиці № 3 Додатоку № 2 до тендерної документації аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Зокрема, учасник має надати інформацію про те, що ним виконується або виконано не менше одного договору Крім того, учасник має надати інформацію про те, що ним виконано не менше одного договору з виконання особливих робіт з будівництва або реконструкції об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Згідно з п.3 Додатку 2 до Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Учасник повинен надати у складі пропозиції:
1) Довідку про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника згідно таблиці № 3.
2) Копію договору(витягу з договору), інформація про який зазначена учасником в довідці.
3) Копію(ії) акту(ів) виконаних робіт. Надання актів на весь обсяг робіт не є обов’язковим.
4) Копію дозволу на виконання будівельних робіт, та/або копію сертифікату готовності об’єкта до експлуатації, та/або акту готовності
Вважаємо, що такі вимоги Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших можливих учасників процедури закупівлі. Ці вимоги обмежують коло учасників, тільки тими, хто мав або має договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності).
На наш погляд підприємства, що мають значний досвід будівництва об’єктів промислового та енергетичного призначення, у тому числі об’єктів V категорії складності (найвища категорія) мають право приймати участь у даних торгах.
Пропонуємо Розділ 3 Додатку 2 до Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Учасник повинен надати у складі пропозиції:
Довідку про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного договору з капітального будівництва об’єктів виробничого та невиробничого призначення V категорії складності, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника згідно таблиці № 3.
До довідки Учасник повинен додати:
1) Копію договору, інформація про який зазначена учасником в довідці;
2) Копію відгуку Замовника щодо обсягів виконаних по Договору робіт.»

2) Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає у складі тендерної пропозиції забезпечення такої тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2 500 000,00 грн.
Банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною.
Банківська гарантія повинна бути видана у відповідності з наступними умовами:
1. Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+ (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA+ характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов);
2. При цьому Банк повинен відповідати наступним вимогам:
- Протягом останніх трьох календарних років не бути об’єктом застосування Національним банком України заходів впливу за порушення нормативів (критеріїв) у вигляді обмеження, зупинення чи припинення здійснення окремих видів діяльності, примусової реорганізації установи, призначення тимчасової адміністрації;
- Є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, крім випадків, передбачених законом, та не має фінансової заборгованості перед Фондом гарантування вкладів фізичних осіб щодо сплати зборів, штрафів, пені;
- Який проводить діяльність на банківському ринку не менше трьох років;
- Протягом останніх 12 місяців щодо якого, або до власників істотної участі в якому, або до пов’язаних осіб якого не було застосовано Україною, іноземними державами – членами Організації економічного співробітництва та розвитку чи Євросоюзом санкцій (далі – банки з високим рівнем надійності);
- Банк–Гарант повинен підтвердити про факт надання гарантії та повноваження підписантів по SWIFT через банк–Бенефіціара.
3. Всі витрати по оформленню та авізуванню Гарантії – за рахунок Принципала.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

Згідно з Розділом І Статті 1 пункту 8 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (Гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником.
Таким чином ст. 560 ЦКУ визначає наступні види тендерних гарантій:
1. Банківська гарантія без додаткових умов.
2. Страхова гарантія.
3. Гарантія фінансової установи.
Відповідно до вище зазначеного, пропонуємо внести зміни до п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації та передбачити, надання учасником забезпечення тендерної пропозиції не тільки у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, а і у вигляді страхової гарантії і гарантії фінансової установи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2017 09:56
1. За останні роки виконувались роботи по будівництву/реконструкції об’єктів авіаційної
інфраструктури, зокрема будівель пасажирських терміналів аеропортів, в наступних містах:
м. Харків, м. Київ (Жуляни), м. Бориспіль, Зал офіційних делегацій в м. Бориспіль, м. Донецьк,
м. Львів, м. Одесса тощо. Також в Тендерній документації не має обмежень щодо досвіду
виконання аналогічних договорів саме за останні 5 років. Також згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно вимог тендерної документації, Додатка 2 до тендерної документації, частини 3 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору за підписом уповноваженої особи, скріпленої печаткою Учасника згідно таблиці № 3 та копію договору(витягу з договору), інформація про який зазначена учасником в довідці, при цьому слід вважати що аналогічний договір – це виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Також, відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тому участь в тендері можуть приймати як резиденти, так і нерезиденти країни.
У зв’язку з вищенаведеним кваліфікаційні критерії не можуть вважатися дискримінаційними.
2. Умова щодо того, що Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+ обумовлена наступними вимогами:
1. Банки, що відповідають наступному рейтингу характеризуються високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Виходячи з того, що банківська гарантія відноситься до боргового кредитного інструменту, принциповим є наявність у банка, що надає гарантію саме високого боргового рейтингу, що в подальшому, в разі порушення Принципалом умов тендеру, надасть можливість Замовнику безумовно стягнути з Банка-Гаранта кошти грошового покриття.
2. Додатково роз’яснюємо, що відповідно банки з кредитним рейтингом за національною рейтинговою шкалою вище рівня uaA+ також відповідають вимогам Тендерної документації, а саме: банки з рейтинговою шкалою на рівні uaAA-, uaAA, uaAA+, uaAAA.
3. Банків, що мають кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+ та вище є в достатній кількості, тому в даній умові не вбачається жодного порушення конкурентних засад, щодо отримання банківської гарантії в будь-якому з таких банків.
Номер вимоги: UA-2017-08-17-001275-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34501006
Дата подання: 07 вересня 2017 15:06
Звертання до Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Ознайомившись з тендерною документацією на будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м. Запоріжжя, просимо роз’яснити наступні умови тендерної документації:

1) Замовником визначені кваліфікаційні критерії до учасників серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток №2.
В свою чергу додаток №2 містить зразок таблиці №3 відповідно до якої учасником торгів надається Довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору. Зазначена довідка має приписку відповідно до якої аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) СС3(об‘єкт будівництва 5 категорії складності).
Просимо роз’яснити відповідно до наведеного положення аналогічним вважається досвід за обов’язкової наявності двох умов: будівництво або реконструкція об‘єкта авіаційної інфраструктури і будівництво або реконструкція об‘єкта 5 категорії складності, чи достатньо однієї з зазначених умов. Тобто чи буде вважатись наявним аналогічний досвід якщо учасник торгів має досвід будівництва об’єкта 5 категорії складності і не має досвіду будівництва чи реконструкції об’єкта авіаційної інфраструктури.
Вважаємо, що вимога наявності досвіду саме будівництва або реконструкції об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків СС3(об‘єкт будівництва 5 категорії складності) є дискримінаційною і направлена на визначення певного підрядника, так як за останні п'ять років в Україні було побудовано тільки один пасажирський термінал.

2) В складі тендерної документації в Додатку №5 замовником поданий проект договору про закупівлю з зазначенням змін його умов. (проект договору).
Згідно п. 4.1 проекту договору, який є складовою та невід’ємною частиною цієї Тендерної документації встановлені наступні умови оплати: відстрочка платежів до 180 днів з дати підписання сторонами акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3. Термін «до 180 днів» видається занадто довгим та таким, що не дає чіткого розуміння коли саме Підрядник має отримати кошти, тим більше, що проектом договору не передбачено яким чином складаються та підписуються акти КБ-2в та довідки КБ-3 (щомісяця, після завершення конкретних етапів, після повного закінчення будівництва). Крім того відповідно до п. 4.2 проекту договору аванс Замовник МОЖЕ СПЛАТИТИ Підряднику, а може і не сплатити. Тобто порядок оплати виконаних робіт проектом договору фактично не врегульовано, що не дає можливість підряднику планувати фінансування будівництва.
Просимо більш детально роз’яснити та визначити умови оплати виконаних робіт, зменшити відстрочку платежів до більш реального терміну (наприклад 30 календарних днів), а також замінити в п. 4.2 проекту договору фразу «може сплатити ПІДРЯДНИКУ аванс» на «сплачує ПІДРЯДНИКУ аванс».

3) Згідно пункту 2 розділу III про забезпечення тендерної пропозиції, учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає у складі тендерної пропозиції забезпечення такої тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2 500 000,00 грн. Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+, який характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами.
Нами було з’ясовано, що на даний час в Україні існує всього 5 банків з таким рейтинговим показником, що значно обмежує учасників тендеру у виборі банку.
Згідно постанови КМУ № 665 від 26.04.2007р. "Про затвердження Національної рейтингової шкали" наявність цього показника uaA вже характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. А позначення - або + є проміжними категоріями рейтингу щодо основних категорій.
Вважаємо за доцільне, залучати до оформлення банківської гарантії фінансові установи з кредитним рейтингом uaA (з показником + або -), який відповідає необхідними критеріям тендерної документації, а саме який характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами.

Згідно п.2. розділу II тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.

На підставі викладеного просимо внести в тендерну документацію наступні зміни:
1. Щодо наявності позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору встановити, що аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об’єкта класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об’єкт будівництва 5 категорії складності).
2. Пункт 4.1 проекту договору викласти в наступній редакції: «Умови оплати: відстрочка платежів 30 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог, в межах ціни цього Договору. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013»
3. В пункті 4.2 проекту договору замінити фразу «може сплатити Підряднику аванс» на «сплачує Підряднику аванс».
4. В пункті 2 розділу III тендерної документації, встановити, що Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA, який характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2017 10:10
1. За останні роки виконувались роботи по будівництву/реконструкції об’єктів авіаційної
інфраструктури, зокрема будівель пасажирських терміналів аеропортів, в наступних містах:
м. Харків, м. Київ (Жуляни), м. Бориспіль, Зал офіційних делегацій в м. Бориспіль, м. Донецьк,
м. Львів, м. Одесса тощо. Також в Тендерній документації не має обмежень щодо досвіду
виконання аналогічних договорів саме за останні 5 років. Також згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно вимог тендерної документації, Додатка 2 до тендерної документації, частини 3 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору за підписом уповноваженої особи, скріпленої печаткою Учасника згідно таблиці № 3 та копію договору(витягу з договору), інформація про який зазначена учасником в довідці, при цьому слід вважати що аналогічний договір – це виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності). Також, відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тому участь в тендері можуть приймати як резиденти, так і нерезиденти країни.
У зв’язку з вищенаведеним кваліфікаційні критерії не можуть вважатися дискримінаційними.
2. Проект договору складений замовником з урахуванням особливостей та умов фінансування предмету закупівлі. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору, який є складовою та невід’ємною частиною цієї Тендерної документації або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричиніть наступне відхилення такої пропозиції.
3. Слід зазначити, що у п. 1 та абзаці другому підпункту 3 п. 1 постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова КМУ) вказано:
- Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі:
- на строк не більше трьох місяців:
робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла».
У Постанові КМУ вказано на право, а не на обов’язок, замовника передбачити попередню оплату, при цьому ще і за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів.
4. Умова щодо того, що Гарантія видається на користь Бенефіціара банком, який повинен мати кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні uaA+ обумовлена наступними вимогами:
- Банки, що відповідають наступному рейтингу характеризуються високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Виходячи з того, що банківська гарантія відноситься до боргового кредитного інструменту, принциповим є наявність у банка, що надає гарантію саме високого боргового рейтингу, що в подальшому, в разі порушення Принципалом умов тендеру, надасть можливість Замовнику безумовно стягнути з Банка-Гаранта кошти грошового покриття.
- Додатково роз’яснюємо, що відповідно банки з кредитним рейтингом за національною рейтинговою шкалою вище рівня uaA+ також відповідають вимогам Тендерної документації, а саме: банки з рейтинговою шкалою на рівні uaAA-, uaAA, uaAA+, uaAAA.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-17-001275-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД", Код ЄДРПОУ:31092950
Дата подання: 13 вересня 2017 14:31
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації відкритих торгів 17 серпня 2017 року Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» (далі - Замовник) оприлюднило Оголошення UA-2017-08-17-001275-c про заплановану закупівлю: Будівництво пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м. Запоріжжя. Державний класифікатор будівель та споруд (ДК 018-2000) Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту (1241.4) ДК 021:2015 — 45210000-2 Будівництво будівель (Building construction work). Ознайомившись з тендерною документацією, Товариство з обмеженою відповідальністю «Центрбуд» (надалі - Скаржник) виявило в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству і стандартам та обмежують конкуренцію, а саме: 1. В п. 3 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що «аналогічним слід вважати виконаний або діючий договір на будівництво або реконструкцію об‘єкта авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) класу наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності)». Згідно ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, а замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт на об’єктах авіаційної інфраструктури (будівлі пасажирського терміналу аеропорту) вважаємо дискримінаційною і такою, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, адже аналогічність договору визначається характером робіт та рівнем складності схожими з предметом закупівлі і ніяк не може бути пов’язана з типовістю по профілю об’єктів, на яких роботи були виконані. Більше того, згідно технічних характеристик предмету закупівлі та інформації висвітленої Замовником в мережі Internet жодних специфічних робіт, безпосередньо пов’язаних з авіаційною інфраструктурою, на кшталт будівництва злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів тощо, Замовником не висвітлюється в тендерній документації, які б потребували наявності досвіду виконання робіт в авіаційній сфері. Так, до тендерної документації Замовником додано Додаток №6 Технічне завдання на виконання робіт, в складі якого міститься Перелік робіт і витрат з будівництва пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» та Перелік обладнання для будівництва пасажирського терміналу та обслуговуючих споруд КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя», дослідивши які, вкотре переконуємось, що жодних непосильних для учасника з досвідом виконання будівельних робіт з класом наслідків (відповідальності) ССЗ (об‘єкт будівництва 5 категорії складності) робіт не вказано. Крім того, Замовник в мережі Internet оприлюднив інформацію на підтвердження викладеного нами вище щодо відсутності специфічних будівельних робіт та вказав, що для обслуговування терміналу заплановано будівництво котельні, насосної станції, комплексної трансформаторної підстанції, підведення енергопостачання, водопостачання, каналізації, тепло і газопостачання, зливової каналізації, систем зв'язку. Разом з тим, згідно з ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В сукупності визначені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають принципам, що визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вищезазначена вимога унеможливлює участь у процедурі державної закупівлі підприємств, які мають величезний досвід у виконанні аналогічних договорів за характером робіт та рівнем складності, але не мають досвіду на типових по профілю об’єктах, значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників. Роботи виконані нами на об’єктах житлового, промислового та енергетичного будівництва не відрізняються ні за характером виконання, ні за рівнем складності порівняно з предметом закупівлі. Всі необхідні ліцензії та дозволи на виконання робіт за предметом закупівлі є у наявності. Виходячи з вищенаведеного, вимоги, встановлені Замовником у документації, можуть призвести до необ’єктивної і упередженої оцінки пропозицій відкритих торгів. 2. В таблиці № 1 Додатку № 2 до тендерної документації є примітка, в якій зазначено, що перелік основної будівельної техніки повинен відповідати відомості ресурсів, яка надається разом з розрахунком договірної ціни та локальними кошторисами. Хочемо відзначити, що згідно п.1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відомість ресурсів, договірна ціна та локальні кошториси є частиною цінової пропозиції, доступ до якої є закритим до моменту проведення аукціону. Таким чином, вимогу Замовника щодо відповідності переліку основної будівельної техніки відомості ресурсів перевірити буде технічно неможливо. Отже, Замовник при проведенні попередньої кваліфікації не зможе перевірити підтвердження одного з кваліфікаційних критеріїв визначених в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене та керуючись Конституцією України та ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги зазначені вище, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України та внести зміни до тендерної документації. 4. Вжити заходи в межах компетенції та чинного законодавства України. Додатки до скарги: 1. Підтвердження плати за подання скарги. 2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-08-17-001275-c. 3. Тендерна документація Замовника з додатками. Генеральний директор ТОВ «Центрбуд» _______________ С.В. Черненко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2017 11:34
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби в участі в даній процедурі
Дата: 28 вересня 2017 17:38
рішення від 15.09.2017 № 6419 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2017 11:34
рішення від 03.10.2017 № 6923.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2017 22:15
Номер скарги: UA-2017-08-17-001275-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія», Код ЄДРПОУ:32878418
Дата подання: 13 вересня 2017 19:04
Про усунення дискриміних вимог у тендерній документації
Встановлення Замовником дискримінаційних умов у тендерній документаціїї стосовно досвіду виконання аналогічного договору та встановлення вимог до банку, що надає забезпечення тендерної пропозиції Учасника.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2017 11:39
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до положень ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата: 02 жовтня 2017 13:43
рішення від 15.09.2017 № 6418 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2017 11:38
рішення від 03.10.2017 № 6922.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2017 22:18

Документи подані скаржником

13 вересня 2017 14:31
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

03 жовтня 2017 22:15
рішення від 03.10.2017 № 6923.pdf

Документи Органу Оскарження

03 жовтня 2017 22:18
рішення від 03.10.2017 № 6922.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2017
UA-2017-08-17-001275-c11360631b4654a42897e444278bb780c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Учасник Документи Рішення
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 жовтня 2017 16:11
протокол 75.pdf
20 жовтня 2017 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

15 вересня 2017 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2017 17:28
Проект договору.pdf
15 вересня 2017 17:28
Повноваження.pdf
15 вересня 2017 17:28
Дозвіл та ліцензія.pdf
15 вересня 2017 17:28
Захист довкілля.pdf
15 вересня 2017 17:28
Довідка ст.17.pdf
15 вересня 2017 17:28
Графік виконання робіт.pdf
15 вересня 2017 17:28
Відомості про участника.pdf
15 вересня 2017 17:28
Укрсталь 5469 p7s.zip
15 вересня 2017 17:28
Укрсталь 5469 medoc.zip

Документи

20 жовтня 2017 16:19
протокол 75.pdf
20 жовтня 2017 16:19
Електронний підпис

Публічні документи

15 вересня 2017 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2017 17:37
Календарний графік.pdf
15 вересня 2017 17:37
Ліцензія да дозвіл.pdf
15 вересня 2017 17:37
Проект договору.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2.Частина 4.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2.Частина 3.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2. Частина 2.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2. Частина 1.pdf
15 вересня 2017 17:37
Альтис 5470 p7s.zip
15 вересня 2017 17:37
Альтис 5470 medoc.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2017 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 529 850 059,98
UAH з ПДВ
529 850 059,98
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ 530 016 206,41
UAH з ПДВ
530 016 206,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2017 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2017 17:37
Календарний графік.pdf
15 вересня 2017 17:37
Ліцензія да дозвіл.pdf
15 вересня 2017 17:37
Проект договору.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2.Частина 4.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2.Частина 3.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2. Частина 2.pdf
15 вересня 2017 17:37
Додаток 2. Частина 1.pdf
15 вересня 2017 17:37
Альтис 5470 p7s.zip
15 вересня 2017 17:37
Альтис 5470 medoc.zip

Публічні документи

15 вересня 2017 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2017 17:28
Проект договору.pdf
15 вересня 2017 17:28
Повноваження.pdf
15 вересня 2017 17:28
Дозвіл та ліцензія.pdf
15 вересня 2017 17:28
Захист довкілля.pdf
15 вересня 2017 17:28
Довідка ст.17.pdf
15 вересня 2017 17:28
Графік виконання робіт.pdf
15 вересня 2017 17:28
Відомості про участника.pdf
15 вересня 2017 17:28
Укрсталь 5469 p7s.zip
15 вересня 2017 17:28
Укрсталь 5469 medoc.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 529 850 059,98
UAH з ПДВ
30 жовтня 2017 17:11

Документи

30 жовтня 2017 17:11
Електронний підпис
30 жовтня 2017 17:11
протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2017 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
529 850 059,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2017 17:11
Електронний підпис
30 жовтня 2017 17:11
протокол 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 16:13
ду 21 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 16:44
дод уг 20 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 15:44
дод уг 19 (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621113109 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621112629 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621112347 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621112109 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621111730 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621111508 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621111107 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621110836 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621110633 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:04
20190621110049 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:03
20190621105614 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:03
20190621105336 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:03
20190621104659 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:03
20190621104540 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:03
Ду 18 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 16:16
доп 17 (1).pdf зміни до договору
06 червня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 13:24
Ду№16 (1).jpg зміни до договору
29 травня 2019 13:24
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 14:30
15ДопУгода (1).pdf зміни до договору
20 березня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 16:44
ду14 (1).pdf зміни до договору
13 березня 2019 16:44
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 12:57
SKMBT_22319031112160 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 15:13
SKMBT_22319012913580 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 13:46
доп 11 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 12:39
дод уг 10 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2019 12:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:49
Доп угода 9 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:27
доп 8 рекв нов (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:27
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 12:59
ДУ 7 (1).pdf зміни до договору
16 листопада 2018 12:58
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2018 10:57
доп 6 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 10:57
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2018 10:14
доп 5 альтіс маз (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2018 10:13
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 13:37
ДУ Альтіс_№4.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 13:31
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 17:22
Додаткова угода 03 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 17:22
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 16:31
додатк угода 2 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2018 16:12
додатк угода 2.pdf укладений
16 січня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 09:07
дод угода термінал.pdf зміни до договору
30 листопада 2017 09:03
Електронний підпис укладений
15 листопада 2017 16:24
Відомість ч 1.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Відомість ч 2.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Кошториси ч 3.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Кошториси ч 4.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Кошториси ч 1.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Кошториси ч 2.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Кошториси ч 6.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Кошториси ч 5.pdf укладений
15 листопада 2017 16:23
Договір -73.pdf укладений
15 листопада 2017 16:19
Гаранітя виконання 6162.pdf укладений
15 листопада 2017 16:19
SKM-C280 K417111411040.pdf укладений
15 листопада 2017 16:19
Календарный план.pdf укладений
15 листопада 2017 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення розміру суми авансу
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку здійснення авансового платежу
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення розміру суми авансу
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Використання факсимільного відтворення підпису
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку використання авансу
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку використання одержаного авансу
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 393 424 928,47
UAH (в тому числі ПДВ 65 570 821,41 UAH)