Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
Очікувана вартість
23 076 000,00 UAH
UA-2017-08-17-001197-a ● b8d20f6e59eb4d778ab80c22fb9da64a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Тернопільська університетська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02001311 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Іваниця 0682250852 adm_terokkl@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Olga Ivanitsa +380682250852 adm_terokkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ternopilska universitetska likarnya |
National ID: | 02001311 |
Contact point: |
Olga Ivanitsa 0682250852 adm_terokkl@ukr.net |
Additional contacts: |
Olga Ivanitsa +380682250852 adm_terokkl@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2017 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2017 15:55 |
Очікувана вартість: | 23 076 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 461 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 115000 UAH |
Publication date: | 17 серпня 2017 15:35 |
Enquiries until: | 08 вересня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 вересня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 вересня 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 23 076 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 461 520 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Клінічна, 1, аптечний склад
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2017 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2017 14:57 |
Зміни до ТД.doc | |
21 серпня 2017 14:53 |
Проект договору.doc | |
17 серпня 2017 15:35 |
Медико - технічні вимоги.doc | |
17 серпня 2017 15:35 |
Тендерна документація.doc |
21 серпня 2017 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 серпня 2017 14:57 |
Зміни до ТД.doc
|
||||
21 серпня 2017 14:53 |
Проект договору.doc
|
||||
17 серпня 2017 15:35 |
Медико - технічні вимоги.doc
|
||||
17 серпня 2017 15:35 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2017 14:32
Дата відповіді: 08 вересня 2017 12:38
Розділом II тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №61 від 17 серпня 2017 року, на закупівлю «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії)» визначено що, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Аналогічне положення міститься в ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Разом з тим, всупереч наведених норм права, Замовником у п. 2.4. Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації застосована дискримінаційна вимога “Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п. 9 відомостей про учасника (форма встановлена замовником).”
Вказана вимога тендерної документації обмежує учасника у виборі банківської установи, яка повинна видати банківську гарантію.
Вважаємо, що тендерна документація не повинна обмежувати учасника у виборі такої банківської установи. Основним є те, щоб банківська вимога відповідала всім іншим вимогам тендерної документації.
Згідно з ч.4 ст. 22 розділом IV Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено право замовника з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
На підставі наведеного, просимо внести зміни до Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме: виключити пункт п.2.4. “Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.9 відомостей про учасника (форма встановлена замовником).”
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога п.9 ч.2 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації вказати «реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія)», означає те, що п.9 форми “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” заповнюється наступним чином:
1) Щодо банку в якому обслуговується учасник у довідці зазначається:
-найменування та адреса банку;
-код МФО;
- номер рахунку;
та
2) Щодо банку яким видається банківська гарантія у довідці зазначається:
-найменування та адреса банку;
-код МФО;
- у разі наявності відкритого рахунку у відповідному банку додатково зазначається номер рахунку.
Тендерна документація не містить вимоги щодо обов’язкової наявності розрахункового рахунку в банку, яким видана банківська гарантія.
1) Щодо банку в якому обслуговується учасник у довідці зазначається:
-найменування та адреса банку;
-код МФО;
- номер рахунку;
та
2) Щодо банку яким видається банківська гарантія у довідці зазначається:
-найменування та адреса банку;
-код МФО;
- у разі наявності відкритого рахунку у відповідному банку додатково зазначається номер рахунку.
Тендерна документація не містить вимоги щодо обов’язкової наявності розрахункового рахунку в банку, яким видана банківська гарантія.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 жовтня 2017
Найменування: | Тернопільська університетська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02001311 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Астріум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Сіменс Медицина | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Переможець |
22 450 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2017 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2018 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:23
|
Додаткова угода 3 договір 364.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2017 15:38
|
Додаткова угода 2 договір 364.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2017 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2017 09:47
|
додат угод №1 до догов №364.PDF | зміни до договору |
06 листопада 2017 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2017 14:59
|
Договір 364 від 03.11.2017р..PDF | укладений |
03 листопада 2017 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №364 від 03.11.2017р., додаткова угода №1 від 06.11.2017 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №364 від 03.11.2017р. додаткова угода№2 від 30.11.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №364 від 03.11.2017р. додаткова угода№3 від 29.12.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |