Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
Очікувана вартість
23 076 000,00 UAH
UA-2017-08-17-001197-a b8d20f6e59eb4d778ab80c22fb9da64a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

0682250852 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Тернопільська університетська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
0682250852
adm_terokkl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Olga Ivanitsa
+380682250852
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ternopilska universitetska likarnya
National ID: 02001311
Contact point: Olga Ivanitsa
0682250852
adm_terokkl@ukr.net
Additional contacts: Olga Ivanitsa
+380682250852
adm_terokkl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2017 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2017 15:55
Очікувана вартість: 23 076 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 461 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115000 UAH
Publication date: 17 серпня 2017 15:35
Enquiries until: 08 вересня 2017 18:00
Complaints submission until: до 14 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 23 076 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 461 520 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Клінічна, 1, аптечний склад
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2017 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 14:57
Зміни до ТД.doc
21 серпня 2017 14:53
Проект договору.doc
17 серпня 2017 15:35
Медико - технічні вимоги.doc
17 серпня 2017 15:35
Тендерна документація.doc
21 серпня 2017 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 14:57
Зміни до ТД.doc
21 серпня 2017 14:19
Зміни до ТД.doc
21 серпня 2017 14:53
Проект договору.doc
21 серпня 2017 14:18
Проект договору.doc
17 серпня 2017 15:35
Проект договору.doc
17 серпня 2017 15:35
Медико - технічні вимоги.doc
17 серпня 2017 15:35
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2017 14:32
Дата відповіді: 08 вересня 2017 12:38
Розділом II тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №61 від 17 серпня 2017 року, на закупівлю «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії)» визначено що, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Аналогічне положення міститься в ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»). Разом з тим, всупереч наведених норм права, Замовником у п. 2.4. Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації застосована дискримінаційна вимога “Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п. 9 відомостей про учасника (форма встановлена замовником).” Вказана вимога тендерної документації обмежує учасника у виборі банківської установи, яка повинна видати банківську гарантію. Вважаємо, що тендерна документація не повинна обмежувати учасника у виборі такої банківської установи. Основним є те, щоб банківська вимога відповідала всім іншим вимогам тендерної документації. Згідно з ч.4 ст. 22 розділом IV Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено право замовника з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. На підставі наведеного, просимо внести зміни до Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме: виключити пункт п.2.4. “Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.9 відомостей про учасника (форма встановлена замовником).”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога п.9 ч.2 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації вказати «реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія)», означає те, що п.9 форми “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” заповнюється наступним чином:
1) Щодо банку в якому обслуговується учасник у довідці зазначається:
-найменування та адреса банку;
-код МФО;
- номер рахунку;
та
2) Щодо банку яким видається банківська гарантія у довідці зазначається:
-найменування та адреса банку;
-код МФО;
- у разі наявності відкритого рахунку у відповідному банку додатково зазначається номер рахунку.
Тендерна документація не містить вимоги щодо обов’язкової наявності розрахункового рахунку в банку, яким видана банківська гарантія.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2017
UA-2017-08-17-001197-ab8d20f6e59eb4d778ab80c22fb9da64a
Найменування: Тернопільська університетська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Сіменс Медицина Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 вересня 2017 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 жовтня 2017 10:33
merged.pdf
05 жовтня 2017 10:37
Електронний підпис

Публічні документи

18 вересня 2017 14:25
Підписаний_Лицензия.pdf
18 вересня 2017 14:25
Доверенность с ЭЦП.pdf
18 вересня 2017 14:25
Підписаний_G0917-8214-GL_tender.pdf
18 вересня 2017 14:25
Цінова пропозиція.pdf

Документи

18 вересня 2017 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 жовтня 2017 10:33
merged.pdf
05 жовтня 2017 10:37
Електронний підпис

Документи

18 вересня 2017 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 жовтня 2017 10:33
merged.pdf
05 жовтня 2017 10:37
Електронний підпис

Публічні документи

18 вересня 2017 17:31
Bank.zip
18 вересня 2017 17:31
Volovik.pdf
18 вересня 2017 17:31
Shapovalova.pdf
18 вересня 2017 17:31
GI17381.pdf
18 вересня 2017 17:31
Banking License_FX operations.pdf
18 вересня 2017 17:31
Banking License.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

ТОВ "Астріум"

ТОВ Сіменс Медицина

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2017 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Астріум" 22 950 000,00
UAH з ПДВ
22 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 23 010 000,00
UAH з ПДВ
22 548 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2017 14:25
Підписаний_Лицензия.pdf
18 вересня 2017 14:25
Доверенность с ЭЦП.pdf
18 вересня 2017 14:25
Підписаний_G0917-8214-GL_tender.pdf
18 вересня 2017 14:25
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Астріум"

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Астріум"
#33603690
Переможець 22 450 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2017 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2017 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Астріум"
#33603690
22 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 13:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:23
Додаткова угода 3 договір 364.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 15:22
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 15:38
Додаткова угода 2 договір 364.PDF зміни до договору
30 листопада 2017 15:37
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2017 09:47
додат угод №1 до догов №364.PDF зміни до договору
06 листопада 2017 09:32
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 14:59
Договір 364 від 03.11.2017р..PDF укладений
03 листопада 2017 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 364
Договір:
Номер додаткової угоди: №364 від 03.11.2017р., додаткова угода №1 від 06.11.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 364
Договір:
Номер додаткової угоди: №364 від 03.11.2017р. додаткова угода№2 від 30.11.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 364
Договір:
Номер додаткової угоди: №364 від 03.11.2017р. додаткова угода№3 від 29.12.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 22 450 000,00
UAH з ПДВ