Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50)
Очікувана вартість
1 156 000,00 UAH
UA-2017-08-17-000831-c 464d26f6a64f4132b42063ab362451ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпортун Валерій Анатолійович

+380536524337 globino.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти сім"ї та молоді Глобинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145464
Вебсайт: http://globosvita.pl.ua
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., місто Глобине, вулиця Центральна, 230/2
Контактна особа: Шпортун Валерій Анатолійович
+380536524337
globino.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2017 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2017 11:24
Очікувана вартість: 1 156 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
368 т
Вугілля кам’яне марки ДГр (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, За адресою підпорядкованих, навчально-виховних закладів Замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2017  —  01 листопада 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
140 т
Вугілля кам’яне марки ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, За адресою підпорядкованих, навчально-виховних закладів Замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2017  —  01 листопада 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2017 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 14:45
1. Тендерна документація (вугілля).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-17-000831-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 08 вересня 2017 17:24
вимога про усунення порушень процедури закупівлі
04.09.2017р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2017-08-17-000831-c) ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50).
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 100 від 07.09.2017р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ОНІКСІСТЕМ»..
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «ОНІКСІСТЕМ», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягають дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку учасників до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.

1. Відповідно до п.2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації:
«У складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинні бути надані у окремому файлі»:
- довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній
формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних
даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних
даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на
веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення
процедури публічних закупівель;
- інформація про кінцевого бенефіціарного власника У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається;
- учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та копією його ідентифікаційного коду (номеру).

Тотбто Замовник вимагав надання вищезазначених документів в окремому файлі, який має містити тільки зазначені вище документи.

Учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав зазначені вище документи в різних файлах разом з іншими документами, чим не виконав вимогу тендерної документації Замовника.

2. Замовником був визначений код предмет закупівлі згідно наказу № 454 Міністерства економічного розвитку та торгівлі, а саме ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50).
На додаток згідно п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати відповідну технічну специфікацію.
Тобто Замовник вимагав надання технічної специфікації, яка відповідає предмету закупівлі.

В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав технічну специфікацію, код предмета закупівлі якої 05.10.1; 09111000-0.
Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав технічну специфікацію на предмет закупівлі, яка не відповідає предмету закупівлі визначеному Замовником, тим самим порушивши вимогу тендерної документації.

3. Відповідно до абзацу 3 п. 5 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копію посвідчення якості з попередніх партій поставок, на марку вугілля, що складає предмет закупівлі, із показниками якості, що є не гіршими за встановлені тендерною документацією.

Замовником встановлені наступні показники вугілля: зольність на робочий стан, вологість, теплота згорання.
Отже посвідчення якості повинні підтверджувати якість вугілля по всім показникам, які встановлені Замовником.
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав копії посвідчень якості, в яких наявні показники зольності та вологості, але теплота згорання вугілля відсутня.
Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надавши посвідчення якості, в яких не зазначений показник теплоти згорання не підтверджує в повному обсязі якість вугілля з минулих поставок та не відповідає вимогам тендерної документації.

4. Відповідно до п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалося надання «Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше 1-го»
Копії аналогічних договорів мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.

Замовник вимагав надання учасниками копій договорів, які були надані від Замовників, тобто завірені печатками Замовників.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надано копії аналогічних договорів, які завірені лише печаткою учасника.
Отже, ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» не виконало вимогу тендерної документації

5. Відповідно до п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалося надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного.

В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав довідку про працівників, в якій зазначив лише ПІБ та посаду працівників, однак досвіду (який повинен бути конкретно вказаний та який обчислюється в роках, місяцях) працівників не вказано.
Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав довідку про працівників з порушенням, тим самим не виконав вимогу тендерної документації.
До того ж в довідці про працівників зазначений вище учасник вказав два працівника, а в копії штатного розпису значиться три працівника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.

Згідно пп. 4 п. 2 ч. 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу розглянути дану вимогу та прийняти рішення щодо дискваліфікації учасника аукціону ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» у зв`язку з невідповідністю учасників кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника.
Прошу провести оцінку та визначити переможця, пропозиція якого повністю відповідає закону та Документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2017 17:09
Опис підстав, що зумовили рішення про незадоволення Вашої Вимоги детально описано у прикріпленому файлі. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства, тому правових підстав для задоволення Ваших зауважень не встановлено.

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-17-000831-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 14 вересня 2017 11:31
Скарга щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
04.09.2017р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2017-08-17-000831-c) ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50). Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 100 від 07.09.2017р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ОНІКСІСТЕМ».. Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «ОНІКСІСТЕМ», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягає дискваліфікації. Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий. 1. Відповідно до п. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації: «У складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинні бути надані у окремому файлі»: - довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається; - учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та копією його ідентифікаційного коду (номеру). Тотбто Замовник вимагав надання вищезазначених документів в окремому файлі, який має містити тільки зазначені вище документи. Учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав зазначені вище документи в різних файлах разом з іншими документами, чим не виконав вимогу тендерної документації Замовника. 2. Замовником був визначений код предмет закупівлі згідно наказу № 454 Міністерства економічного розвитку та торгівлі, а саме ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50). На додаток згідно п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати відповідну технічну специфікацію. Тобто Замовник вимагав надання технічної специфікації, яка відповідає предмету закупівлі. В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав технічну специфікацію, код предмета закупівлі якої 05.10.1; 09111000-0. Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав технічну специфікацію на предмет закупівлі, яка не відповідає предмету закупівлі визначеному Замовником, тим самим порушивши вимогу тендерної документації. 3. Відповідно до абзацу 3 п. 5 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копію посвідчення якості з попередніх партій поставок, на марку вугілля, що складає предмет закупівлі, із показниками якості, що є не гіршими за встановлені тендерною документацією. Замовником встановлені наступні показники вугілля: зольність на робочий стан, вологість, теплота згорання. Отже посвідчення якості повинні підтверджувати якість вугілля по всім показникам, які встановлені Замовником. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав копії посвідчень якості, в яких наявні показники зольності та вологості, але теплота згорання вугілля відсутня. Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надавши посвідчення якості, в яких не зазначений показник теплоти згорання не підтверджує в повному обсязі якість вугілля з минулих поставок та не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалося надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного. В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав довідку про працівників, в якій зазначив лише ПІБ та посаду працівників, однак досвіду (який повинен бути конкретно вказаний та який обчислюється в роках, місяцях) працівників не вказано. Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав довідку про працівників з порушенням, тим самим не виконав вимогу тендерної документації. До того ж в довідці про працівників зазначений вище учасник вказав два працівника, а в копії штатного розпису значиться три працівника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. 5. Згідно абзацу 3 п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне, що пропонується для постачання та яке передбачене для закупівлі замовником. Згідно п. 6 додатку 3 до тендерної документації Якісні характеристики Товару, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик щодо якісних показників вугілля за відповідною маркою. Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати вимогам, передбаченим ДСТУ 7146:2010. Учасник забезпечує відповідність вугілля вимогам ДСТУ 3472:96 та ДСТУ 7146:2010. Марка вугілля Зольність на робочий стан Вологість Теплота згорання не менше ккал/кг Вугілля кам’яне марки ДГр (0-200) не більше 39% не більше 12% 4500 Вугілля кам’яне марки ДГОМ (13-50) не більше 13% не більше 12% 5700 В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» надав копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне марки ДГр (0-200), в якому нижча теплота згорання складає 4288 ккал/кг, а Замовник вимагав нижчу теплоту згорання на вугілля марки ДГр (0-200) не менше 4500 ккал/кг. Отже учасник ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» не підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, чим порушив вимоги тендерної документації. З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» відсутній ряд документів, які вимагаються тендерною документацією, а деякі документи, хоча вони і надані, не містять істотної інформації, яка вимагається Замовником. Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ТОВ «ОНІКСІСТЕМ», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації. Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ «ОНІКСІСТЕМ» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного. На підставі положень ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50), згідно ідентифікатора оголошення UA-2017-08-17-000831-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за за адресою www.prozorro.gov.ua. та
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2017 15:39
Рішення від 18.09.2017 № 6446 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2017 15:39
Рішення від 04.10.2017 № 6979.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2017 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: За наслідками голосування тендерний комітет прийняв рішення за протоколом №100 від 07.09.2017 року розгляду тендерних пропозицій (прийняття рішення про намір укласти Договір із ТОВ "ОНІКСІСТЕМ") ТОВ "ОНІКСІСТЕМ", на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних заку-півель від 04.10.2017 року № 6979, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 09 жовтня 2017 року о 21 год 25 хв).
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2017 15:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2017 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Оніксістем" 1 065 412,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 1 153 640,00
UAH з ПДВ
889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" 1 150 840,00
UAH з ПДВ
1 030 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2017 14:42
довідка банкрутство.pdf
07 вересня 2017 19:27
довідка ст 17 переможець.pdf
07 вересня 2017 19:27
лист пояснення п2 ч1 ст17.pdf
07 вересня 2017 19:27
калькуляція ціни.pdf
01 вересня 2017 18:20
Електронний підпис
01 вересня 2017 18:19
тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2017 18:19
стаття 17.pdf
01 вересня 2017 18:19
проект договору.pdf
01 вересня 2017 18:19
наявність працівників.pdf
01 вересня 2017 18:19
інша інформація.pdf
01 вересня 2017 18:19
банківська гарантія.rar

Публічні документи

13 жовтня 2017 15:35
Електронний підпис
13 жовтня 2017 15:30
документи статті 17 ЗУ.PDF
02 вересня 2017 13:59
Електронний підпис
01 вересня 2017 17:39
Електронний підпис
01 вересня 2017 16:50
Наказ_Фролова.7z
01 вересня 2017 16:50
Довіреність.7z
01 вересня 2017 16:50
Банківська ліцензія.7z
01 вересня 2017 16:50
гарант тендерна 1078-17.pdf.zip
01 вересня 2017 16:50
договір про закупівлю.PDF
01 вересня 2017 16:50
довідка з банку.pdf
01 вересня 2017 16:50
лист про дистрибютора.pdf
01 вересня 2017 16:50
посвідчення якості ДГОМ.pdf
01 вересня 2017 16:50
посвідчення якості ДГР.pdf

Публічні документи

29 серпня 2017 15:41
Проект договору.pdf
29 серпня 2017 15:41
Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2017 15:41
Кваліфікація.pdf
29 серпня 2017 15:41
Статут.pdf
29 серпня 2017 15:41
Повноваження.pdf
29 серпня 2017 15:41
Розрахунок.pdf
29 серпня 2017 15:41
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Оніксістем"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ "Херсон Вуглепостачання"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Оніксістем"
#40236722
Рішення скасоване 888 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 15:28
ТОВ "Оніксістем"
#40236722
Відхилено 888 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 15:31
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 889 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2017 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:32
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 09:31
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 листопада 2017 09:29
Електронний підпис укладений
24 листопада 2017 16:07
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 листопада 2017 16:05
Електронний підпис укладений
07 листопада 2017 16:28
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 листопада 2017 16:27
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 18:08
Договір про закупівлю товару за публічні кошти укладений
30 жовтня 2017 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились виключити пункт 2.1.1 Договору №623 від 30.10.2017 року
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 623
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни на вугілля кам"яне марки ДГР (0-200) та марки ДГОМ (13-50) на внутрішньому ринку України
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 623
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни на вугілля кам"яне марки ДГР (0-200) та марки ДГОМ (13-50) на внутрішньому ринку України
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 623
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 889 000,00
UAH з ПДВ