Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги шкільних їдалень (5 лотів)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2017-08-17-000579-b 03b159c02f78486f92cd84fdd393bebe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв'язку з двократною відміною тендера через відсутність достатньої кількості учасників виникла необхідність проведення переговорної процедури закупівлі на закупівлю послуг їдалень (шкільних їдалень) - 5 лотів. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2017 14:39
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

17 серпня 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1: Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 ММР ЗО, філія ЗОШ-№1, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8 ММР ЗО, Мелітопольська гімназія № 9 ММР ЗО, Мелітопольська гімназія № 10 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І ступеня №17 ММР ЗО, Мелітопольська гімназія № 19 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 20 ММР ЗО, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22 ММР ЗО, Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 23 ММР ЗО
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 333 560,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

230356 доз
послуги шкільних їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (загальноосвітні навчальні заклади м. Мелітополь)
Дата доставки: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АСВІ"
#20481941
Переможець 2 333 560,00
UAH
21 серпня 2017 14:39

Документи

21 серпня 2017 14:39
Електронний підпис
21 серпня 2017 14:38
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2017 14:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АСВІ"
#20481941
2 333 560,00
UAH
Документи

Документи

21 серпня 2017 14:39
Електронний підпис
21 серпня 2017 14:38
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 15:29
Додаткова угода укладений
12 березня 2018 15:28
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 09:14
ДУ № 5.pdf зміни до договору
24 січня 2018 09:13
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 15:11
ду № 3.pdf зміни до договору
04 січня 2018 15:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 15:08
ду № 2.pdf зміни до договору
04 січня 2018 15:07
Електронний підпис укладений
14 вересня 2017 14:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2017 14:16
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 08:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 вересня 2017 08:58
Електронний підпис укладений
01 вересня 2017 14:59
Договір укладений
01 вересня 2017 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 651
Договір:
Номер додаткової угоди: 651
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяги закупівлі за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 651
Договір:
Номер додаткової угоди: 651
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяги закупівлі відповідно до реального фінансування видатків та фактичного надання послуг
Номер договору про закупівлю: 651
Договір:
Номер додаткової угоди: 651
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на початку 2018 року в межах 20% від суми договору
Номер договору про закупівлю: 651
Договір:
Номер додаткової угоди: 651
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору на 2018 рік складає 425 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 651
Договір:
Номер додаткової угоди: 651
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2017 — 01 лютого 2018
Сума оплати за договором: 2 546 854,00
UAH