Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання робіт з будівництва очисних споруд в м. Кам’янка-Бузька Львівської області
Очікувана вартість
67 844 029,00 UAH
UA-2017-08-16-001497-a dfb71ef725704133b7fb90bde609111f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Золотухін

+380442556077 dbkvr2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21586524
Вебсайт: http://dbkvr.com.ua/ukr/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Вадим Золотухін
+380442556077
dbkvr2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2017 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2017 19:00
Початок аукціону: 01 вересня 2017 14:10
Очікувана вартість: 67 844 029,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 844,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 339000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт з будівництва очисних споруд в м. Кам’янка-Бузька Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, м. Кам'янка-Бузька, м. Кам'янка-Бузька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2017 18:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2017 18:37
ТД Кам’янка-Бузька редакція 23.08.2017.docx
23 серпня 2017 18:37
Перелік змін до ТД Кам’янка-Бузька 23.08.2017.docx
16 серпня 2017 17:31
ТД Кам’янка-Бузька.docx
23 серпня 2017 18:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2017 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2017 18:37
ТД Кам’янка-Бузька редакція 23.08.2017.docx
23 серпня 2017 18:37
Перелік змін до ТД Кам’янка-Бузька 23.08.2017.docx
16 серпня 2017 17:31
ТД Кам’янка-Бузька.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо розяснення.
Дата подання: 21 серпня 2017 16:02
Дата відповіді: 23 серпня 2017 18:46
Керуючись п1 ст.23 ЗУ про Публічні закупівлі звертаємось за розясненням до тендерної документації даного обєкту, а саме в додатку 2 класифікаційні критерії в.п.2, п.п 2.1 міститься вимога щодо подання копії сертифікату головного інженера проекту з досвідом роботи не менше 3х років. Просимо надати розяснення яким нормативно правовим актом керувався замовник при встановленні даної вимоги , адже головним інженером проекту є особа яка розробляла даний проект, тож така особа не може бути у штаті участника торгів. Просимо Вас у випадку неузгодженості вимоги тендерної документації внести відповідні зміни в тендерну документацію у встановлені законом терміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз'ясненням до ТД, тендерний комітет прийняв рішення внести відповідні зміни до ТД, а саме, змінено пункт 2.1 розділу 2 додатку 2 Тендерної документації – виключено вимогу про необхідність підтвердження наявності на підприємстві наступного фахівця: «Головний інженер проекту».
Вимога щодо розміщення проектної документації
Дата подання: 21 серпня 2017 17:06
Дата відповіді: 23 серпня 2017 19:01
У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції в частині 2 "Інша інформація" Замовником інформує, що ознайомитись з проектною документацією Учасник може за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 12- б. Дату та час ознайомлення учаснику слід попередньо узгодити із контактною особою Замовника за тел. (044) 255-60-77. При цьому зазначений телефон не відповідає. Вимагаємо у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" розмістити скановані копії Проектної документації безпосередньо у складі Тендерної документації. Учасник не зобовязан та не повинен контактувати з Замовником на стадії підготовки пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет додатково повідомляє, що ви можете ознайомитися з проектною документацією в будь-який робочий день з 9.00 до 18.00 (без попереднього узгодження) в кабінеті 204 за адресою: місто Київ, вулиця Шовковична, 12-Б.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000060 ● 93762f70d43445ceb18a83d8364cb63e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2017-08-16-001497-a 16.08.2017 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 15:58:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва очисних споруд в м. Кам’янка-Бузька Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-08-16-001497-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 10.10.2017 № 10-114/17, укладеного із товариством з обмеженою відповідальністю «Гелон Груп».
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2017 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" 58 956 879,60
UAH з ПДВ
45 868 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС-СПЕЦ ІНВЕСТ ТЕХНОЛОГІЇ" 66 598 137,00
UAH з ПДВ
45 869 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП" 66 543 974,06
UAH з ПДВ
65 897 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2017 18:57
SpireColor200_1S5948.pdf
31 серпня 2017 18:57
SpireColor200_1S5946.pdf
31 серпня 2017 18:57
SpireColor200_1S5947.pdf
31 серпня 2017 18:57
SpireColor200_1S5947.pdf
31 серпня 2017 18:57
Ідентифікаційний код.pdf
31 серпня 2017 18:57
Кошториси.rar
31 серпня 2017 18:57
Договірна ціна.7z
31 серпня 2017 18:57
Проект договору.7z
31 серпня 2017 18:57
паспорт директора.7z
31 серпня 2017 18:57
Тендерна пропозиція.jpg
31 серпня 2017 18:57
Статут.PDF
31 серпня 2017 18:57
Протокол ст2.pdf
31 серпня 2017 18:57
Протокол ст1.pdf
31 серпня 2017 18:57
Підтвердження.pdf
31 серпня 2017 18:57
Наказ на директора.pdf
31 серпня 2017 18:57
Ліцензія з додатком.PDF
31 серпня 2017 18:57
Дозвіл.pdf
31 серпня 2017 18:57
Договір Славське.pdf
31 серпня 2017 18:57
Договір Реневичі.pdf
31 серпня 2017 18:57
Довіреність.7z
31 серпня 2017 18:57
Довідки з банку Альянс.pdf
31 серпня 2017 18:57
Довідка про МТБ.pdf
31 серпня 2017 18:57
Довідка за ст 17 Закону.pdf
31 серпня 2017 18:57
Довідка з ДФС.pdf
31 серпня 2017 18:57
Гарантия_1066-17.zip
31 серпня 2017 18:57
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2017 18:57
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

31 серпня 2017 14:38
Наказ Ген директор.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Ліцензія Будівельна.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Корупція Довідка.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Код Клепач.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Дозвіл 2.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Дозвіл 1.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.9.jpeg.jpeg.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.8.jpeg.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.7.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.6.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.4.jpeg.jpeg.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.3.jpeg.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Договір ст.2.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка Судимість.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка субпідряд.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка працівники.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка працівники 2.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка Податкова ПДВ.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка конкуренція.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка Згода.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка АС 1.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка АС 1.2.jpeg.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Довідка АС 1.1.jpeg.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Витяг з реєстру ст.1.jpeg
31 серпня 2017 14:38
Витяг з реєстру ст.1 (1).jpeg
31 серпня 2017 14:38
2 Протокол Зборів ст.1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"

ТОВ "АС-СПЕЦ ІНВЕСТ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
Відхилено 45 868 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2017 18:16
ТОВ "АС-СПЕЦ ІНВЕСТ ТЕХНОЛОГІЇ"
#38875255
Відхилено 45 869 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2017 17:34
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
Переможець 65 897 478,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2017 12:16

Документи

18 вересня 2017 18:16
Електронний підпис
18 вересня 2017 18:14
Протокол від 18.09.2017 р..pdf
07 вересня 2017 15:12
Електронний підпис
01 вересня 2017 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2017 17:34
Електронний підпис
19 вересня 2017 17:31
Протокол від 19.09.2017 р..docx
18 вересня 2017 18:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2017 12:16
Електронний підпис
20 вересня 2017 12:14
Протокол від 20.09.2017 р..pdf
19 вересня 2017 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2017 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
65 897 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2017 12:16
Електронний підпис
20 вересня 2017 12:14
Протокол від 20.09.2017 р..pdf
19 вересня 2017 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 11:15
ДОГОВІР № 10-114 17 від 10.10.2017 р..pdf укладений
11 жовтня 2017 11:13