Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлової будівлі (об'єкта незавершеного будівництва) під фізкультурно-оздоровчий комплекс по вул.Польова, 49 в м.Богуслав Київської області
Очікувана вартість
13 439 018,00 UAH
UA-2017-08-16-001208-a ● 5805174c429f46529ba8c10bebec6ab6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrgkh.koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2017 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2017 13:19 |
Очікувана вартість: | 13 439 018,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 439,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Строк виконання робіт: протягом 2017-2018 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлової будівлі (об'єкта незавершеного будівництва) під фізкультурно-оздоровчий комплекс по вул.Польова, 49 в м.Богуслав Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09700, Україна, Київська область, м. Богуслав, Польова, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2017 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2017 18:00 |
Зміни- 2.pdf | |
04 вересня 2017 18:00 |
Тендерна документація у новій редакції.doc | |
21 серпня 2017 17:37 |
Зміни.pdf | |
16 серпня 2017 15:47 |
Додаток 2 .docx | |
16 серпня 2017 15:47 |
Проект Договору з додатками.rar | |
16 серпня 2017 15:47 |
Додаток 1.docx |
04 вересня 2017 18:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2017 18:00 |
Зміни- 2.pdf
|
||||||
04 вересня 2017 18:00 |
Тендерна документація у новій редакції.doc
|
||||||
21 серпня 2017 17:37 |
Зміни.pdf
|
||||||
16 серпня 2017 15:47 |
Додаток 2 .docx
|
||||||
16 серпня 2017 15:47 |
Проект Договору з додатками.rar
|
||||||
16 серпня 2017 15:47 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо формату документів для завантаження
Дата подання: 22 серпня 2017 21:51
Дата відповіді: 23 серпня 2017 16:39
У зв'язку з тим, що у тендерній документації відсутні відомості щодо формату документів для завантаження в систему. Відповідно до ст.23 ЗУ "Про публічні закупівіл", просимо надати роз'яснення стосовно формата для завантаження докуентів, а саме п.1 розділу ІІІ тендерної документації:
1. Файл №1: «Тендерна пропозиція» - який формат документу для завантаження в систему?
1.1. «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. -який формат документів для завантаження в систему?
2. Файл №2 «Кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст. 17 Закону»: -який формат документу для завантаження в систему?
2.1. Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону.-який формат документів для завантаження в систему?
2.2. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.-який формат документів для завантаження в систему?
3. Файл №3 «Технічні вимоги»: -який формат документу для завантаження в систему?
3.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).-який формат документів для завантаження в систему?
3.2. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).-який формат документів для завантаження в систему?
4. Файл №4 «Забезпечення тендерної пропозиції»:-який формат документу для завантаження в систему?
4.1. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції.-який формат документів для завантаження в систему?
5. Файл №5 «Інші документи»:-який формат документу для завантаження в систему?
5.1. Учасник завантажує всі інші документи передбачені цією тендерною документацією.-який формат документів для завантаження в систему?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув Ваш запит та повідомляє наступне. Зазначені нижче файли, а саме:
1. Файл №1: «Тендерна пропозиція»:
1.1. «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації
2. Файл №2 «Кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст. 17 Закону»:
2.1. Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону.
2.2. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
3. Файл №3 «Технічні вимоги»:
3.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
3.2. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).
5. Файл №5 «Інші документи»:
5.1. Учасник завантажує всі інші документи передбачені цією тендерною документацією,
завантажуються учасниками у форматі pdf або jpg, оскільки у п.1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
4. Файл №4 «Забезпечення тендерної пропозиції»:
4.1. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції оформлюється учасниками згідно вимог зазначених у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
1. Файл №1: «Тендерна пропозиція»:
1.1. «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації
2. Файл №2 «Кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст. 17 Закону»:
2.1. Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону.
2.2. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
3. Файл №3 «Технічні вимоги»:
3.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
3.2. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).
5. Файл №5 «Інші документи»:
5.1. Учасник завантажує всі інші документи передбачені цією тендерною документацією,
завантажуються учасниками у форматі pdf або jpg, оскільки у п.1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
4. Файл №4 «Забезпечення тендерної пропозиції»:
4.1. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції оформлюється учасниками згідно вимог зазначених у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2017 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ фірма РАСАВА |
13 434 966,00
UAH з ПДВ
|
13 285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Міжгосподарське будівельне об'єднання "Агробуд" |
13 439 018,00
UAH з ПДВ
|
13 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ фірма РАСАВА #22810254 |
Переможець |
13 285 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2017 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2017 11:57
|
Додатки до Договору.pdf | укладений |
04 жовтня 2017 11:54
|
Договір.pdf | укладений |
04 жовтня 2017 11:54
|