Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33600000-6), (Дексмедетомідин, Урапідил, Декскетопрофен, Розчин (Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота), Левосимендан, Допаміну гідро хлорид, Севофлуран)
Очікувана вартість
1 372 800,00 UAH
UA-2017-08-16-001074-a ● 43e50728e32d46f1b95201de23caa71c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Марія Толстих +380442916109 tcheart@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2017 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2017 13:35 |
Очікувана вартість: | 1 372 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 864,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4910 одиниця
(Дексмедетомідин, Урапідил, Декскетопрофен, Розчин (Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота), Левосимендан, Допаміну гідро хлорид, Севофлуран)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 вересня 2017
—
22 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2017 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2017 15:11 |
4 - Проект Договору про закупівлію.docx | |
16 серпня 2017 15:11 |
ТД ліки 7 найменувань.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-16-001074-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС", Код ЄДРПОУ:22065477
Дата подання: 21 серпня 2017 17:19
Вимога
Наша компанія як потенційний учасник відкритих торгів на закупівлю Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33600000-6), (Дексмедетомідин, Урапідил, Декскетопрофен, Розчин (Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота), Левосимендан, Допаміну гідро хлорид, Севофлуран), ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-16-001074-a, бажаємо прийняти участь в торгах. Наша компанія являємось імпортером препарату Севофлуран, рідина для інгаляцій 100% по 250 мл у скляному флаконі і тому для дотримання принципів здійснення державних закупівель та усунення антиконкурентних узгоджених дій, згідно Статті 3 Закону України про публічні закупівлі «…закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням…» просимо Вас винести в окремий Лот наступну продукцію: Севофлуран, 100%, рідина для інгаляції флакон по 250 мл в кількості 200 фл.
Приймаючи до уваги вищевикладене просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації згідно п.2 Статті 23 Закон України «Про публічні закупівлі» та на підставі рішення тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Приймаючи до уваги вищевикладене просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації згідно п.2 Статті 23 Закон України «Про публічні закупівлі» та на підставі рішення тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2017 14:28
Закон України «Про здійснення публічних закупівель» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 'Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 'Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Переможець |
1 329 234,90
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2017 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2018 17:15
|
ТОВ Людмила фарм №3360-52Т.pdf | укладений |
05 квітня 2018 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 16:05
|
19 - 3360-52Т.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2017 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2017 14:47
|
ПвЗД від 29.11.2017 Людмила-Фарм до Дог 3360-52Т.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2017 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2017 13:12
|
ПвЗД від 10.10.2017 Людмила-Фарм до Дог3360-52Т від 19.09.2017 .pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2017 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2017 10:07
|
Договір Людмила-Фарм від 19.09.2017 №3360-52Т.pdf | укладений |
19 вересня 2017 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 3360-52Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3360-52Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зміна ціни за одиницю товару. 2. Зменшення обсягів закупівлі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 3360-52Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3360-52Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 3360-52Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3360-52Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |