Обслуговування та технічне забезпечення функціонування автоматизованої системи екологічного моніторингу та поста контролю забруднення атмосферного повітря
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2017-08-16-001024-c 7bcf925f11df417fa6e4ec3f86934935
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41156601
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа замовника: міщенко олександр олександрович
380992228077
o.mishchenko@dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2017 13:00
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування та технічне забезпечення функціонування автоматизованої системи екологічного моніторингу та поста контролю забруднення атмосферного повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-16-001024-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТЦ"НІГРІ", Код ЄДРПОУ:37664343
Дата подання: 20 вересня 2017 16:37
Про відміну рішення тендерного комітету згідно норм закону "Про публічну закупівлю"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«НАУКОВО - ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «НІГРІ»
НАЙСУЧАСНІШІ ІННОВАЦІЇ ГІРНИЧОРУДНОЇ ІНДУСТРІЇ
50079, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг,
вул. Матросова буд. 75-А, офіс 2
тел. моб. +38 098-492-29-65
E-mail: nigri2015@ukr.net
Вих. № 28/01 від 20.09.2017 р.
Голові тендерного комітету,
завідувачу сектору екологічних програм
управління охорони навколишнього середовища департаменту
Міщенко О. О.

ВИМОГА

Рішенням тендерного комітету Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради (протокол засідання № 19 від 19.09.2017р.) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НТЦ «НІГРІ» при визначенні результатів закупівлі «Обслуговування та технічного забезпечення функціонування автоматизованої системи екологічного моніторингу та поста контролю забруднення атмосферного повітря».
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Зважаючи на викладене, ТОВ «НТЦ «НІГРІ» звертається до Тендерного комітету з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
1. В Протоколі № 19 від 19.09.2017р. зазначено, що ТОВ «НТЦ «НІГРІ» не має працівників достатньої кваліфікації, які мають необхідний досвід; крім того, встановлено, що деякі з них не перебувають у трудових чи інших правовідносинах з підприємством; визнано, що задекларованих підприємством працівників недостатньо для здійснення поточної закупівлі.
Просимо надати інформацію:
- чи передбачено тендерною документації до даної закупівлі конкретний перелік працівників, необхідних для виконання поточної закупівлі? Чи передбачено тендерною документацією до даної закупівлі конкретну кваліфікацію та ступінь досвіду працівників, щоб визнати їх достатніми для виконання поточної закупівлі?
- якщо такі дані не визначено тендерною документацією, то з якими саме критеріями відповідності працівників для виконання поточної закупівлі було здійснено порівняння осіб, зазначених в документації ТОВ «НТЦ «НІГРІ»?
- на підставі яких положень тендерної документації Замовник здійснював вибіркову перевірку даних, наданих ТОВ «НТЦ «НІГРІ»?
- чи було встановлено перелік осіб, які перебувають у трудових чи інших правовідносинах з підприємством, що дає їм змогу виконати поточну закупівлю? Чому даних працівників було визнано недостатніми для виконання поточної закупівлі?
2. В Протоколі № 19 від 19.09.2017р. зазначено, що строк виконання договору є одним з основних критеріїв оцінки; ТВО «НТЦ «НІГРІ» задекларувало строком виконання договору – на протязі 25 календарних днів, що суперечить умов тендерної документації; не вказано в календарному плані повного обсягу послуг, що зазначені в технічному завданні.
Просимо надати інформацію:
- яким положенням тендерної документації (з посиланням на пункт, розділ) строк виконання договору визначено одним з критеріїв оцінки тендерної пропозиції?;
- чому не взято до уваги п. 3.1 Договору, підписаний ТОВ «НТЦ «НІГРІ», щодо граничного строку виконання договору, яким визначено 15 жовтня 2017 року? Чому фразу «протягом 25 календарних днів» розглянуто як саме «через 25 календарних днів», оскільки даний строк є триваючим, а не граничним, і договір може бути виконано раніше?
- чому не взято до уваги Довідку, надану ТОВ «НТЦ «НІГРІ» про згоду з технічним завданням та обов’язок виконати договір відповідно до технічного завдання, а натомість повноту зобов’язань підприємства з виконання договору перевірено за календарним планом, який є лише додатком?

Крім того:
В даному списку (вих.№2/09 від 06.09.2017р) перелічено працівники, які зможуть приймати участь при проведенні робіт або наданні послуг підприємством залежно від підписаних договорів та мають досвід роботи по даному профілю робіт або послуг. Тендерною Документацією «Замовника» не передбачено вимог, що всі працівники повинні перебувати з підприємством в трудових відносинах, згідно Кодексу законів про працю України що визначає засади і гарантії здійснення громадянами права розпоряджатися своїми здібностями до праці.
Підприємство має право заключити з працівниками договір цивільно-правового характеру що регламентується не трудовим законодавством, а виключно цивільним. Тобто, дві рівноправних сторони домовляються:
• про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов'язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг;
• конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу;
• вартості виконання робіт, надання послуг;
Так в даному списку (вих.№2/09 від 06.09.2017р) присутні працівники всі ті, якi зможуть взяти участь, при виконанні певних робіт чі наданні послуг, та з якими проведено переговорні процедури.
Для виконання вимог, що передбачено в ТД (Замовника) в разі підписання договору, було б задіяно:
- Папуча В.М., основна робота (має досвід роботи та є розробником систем моніторингу навколишнього середовища з 2012року, підтверджуючі документи є в «Замовника»:
Протокол №1 від 09.07.2013р., Акт№1/1 від 09.07.2013р., Додаток – Приклад впровадження),
- Борискевич А.В., працює з 18.11.2013р., по даний час програмістом (та по виготовленню проектної документації) (спочатку на основній роботі, а зараз по договору ЦПХ, і він є розробником того Програмного забезпечення що впроваджено в договірних відносинах з Червоненською сільською радою – Додаток приклад впровадження автоматизованої системи моніторингу),
- Футько М.М., працює з 12.08.2014р., по даний час інженером електронником ( підтвердженням його роботи є зібранні пости контролю за газами що впроваджено в договірних відносинах з Червоненською сільською радою та є на складі підприємства, та наведено в додатку- інформація - 1 №1/09 від 06.09.2017р.,
- Попов С.О., працює на підприємстві 04.01.2012р., по даний час ( це саме той, хто є розробником системи автоматизації моніторингу навколишнього середовища),
- Придачий Р.Ю., який має більше 12років досвід в комп’ютерних системах (згідно вимог в ТД), та з яким проведено переговори по виконанню роботи, послуг по договору ЦПХ,
- Анненков С.В., який має більше 12років досвід в комп’ютерних системах, та розуміється на системах передачі даних (згідно вимог в ТД) та з яким проведено переговори та домовлено по виконанню роботи, послуг по договору ЦПХ,
- Орлов В.В., який працює по договору керівником відділу з розробок з травня 2016р., та який розуміється на комп’ютерних системах, електронних схемах та іншому (згідно вимог в ТД).
Замовником в ТД не вимагалося оприлюднення субпідрядника, але підприємство надало документ Вих. №127-1 від 11.09.2017р., який є в Замовника, в якому підтверджується що ТОВ НВФ «Спеціальна електроніка» для підприємства ТОВ «НТЦ «НІГРІ» гарантує виготовлення газоаналізаторів згідно умов в ТД, а це відносно певний процент виконання договірних відносин згідно ТД.
Не взято до уваги тендерним комітетом Гарантійний лист підприємства (вих.№01-01 від 11.09.2017р.,) , що зможе заощадити «Замовнику» значні кошти при повірці газоаналізаторів в наступних роках.
Зазначимо той факт, що «Замовником» допущено помилку в ТД (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.09.2017, 18:00.) а згідно опублікованої загальної інформації - до 11 вересня, 18:00, що зумовило нас зробити помилку в поставлені дати в календарному плані.

Крім того стверджуємо, та ставимо до відома, що тільки ТОВ «НТЦ «НІГРІ» має досвід роботи (що підтверджено в Додатках) в виконанні умов згідно ТД, в порівнянні з інші учасниками закупівлі які:
- не мають жодного досвіду роботи,
- та не мають обладнання (в порівнянні з тим яке присутнє на нашому підприємстві – Додаток 1 №1/09 ві 06.09.2017р.,)
- в загалі відсутні працівники,
- відсутнє тендерне забезпечення,
- а, в календарному плані вказано дати що вже закінчилися (20.09.2017р.)

Прошу Тендерний комітет відмінити рішення Протоколу № 19 від 19.09.2017р., та відповідно до статей Закону України «Про публічні закупівлі», визнати ТОВ «НТЦ «НІГРІ» переможцем.
В разі вашої незгоди, в виправленні помилок допущених тендерним комітетом в Протоколі № 19 від 19.09.2017р.,ТОВ «НТЦ «НІГРІ» на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» надасть Скаргу до Уповноваженого органу.

Директор підприємства ТОВ «НТЦ «НІГРІ» В.М. Папуча
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2017 17:40
Додаткову інформацію надано.
Рішення тендерного комітету не скасовано.
Номер вимоги: UA-2017-08-16-001024-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТЦ"НІГРІ", Код ЄДРПОУ:37664343
Дата подання: 20 вересня 2017 18:48
Додаткова ВИМОГА про відміну ПРОТОКОЛУ №19 від 19.09.2017р.

Вих. № 29/01 від 20.09.2017 р.
Голові тендерного комітету,
завідувачу сектору екологічних програм
управління охорони навколишнього середовища департаменту
Міщенко О. О.

ВИМОГА
(додаткова)

Просимо дати пояснення, щодо наступного розрахунку (стосовно питання завищення терміну днів виконання календарного плану), а саме:
1.
СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ
1.1. Договір діє з моменту його укладення до «31» грудня 2017 р. У разі виявлення Замовником обґрунтованих недоліків, Виконавцю буде наданий достатній час на їх усунення з автоматичним продовженням строку дії Договору до моменту належного його виконання або розірвання договору через неможливість його виконання за згодою сторін. Всі перевірки мають проводитися у спосіб, який не спричиняє необґрунтовану затримку надання Послуг за цим Договором. В будь-якому випадку належний результат Послуг за цим Договором повинен бути переданий Замовнику не пізніше 15 жовтня 2017 року, в іншому випадку Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення про таке розірвання та його підстави, без зобов’язання оплатити витрати, збитки та/або втрачену вигоду Виконавця через таке розірвання. Договір вважається розірваним з дати отримання відповідного листа Виконавцем або з дати повернення його через невручення адресату.
в Додатку № 1 до тендерної документації:
Встановлення стаціонарного сервера включає:
• Сервер 1 шт.
• Програмне забезпечення сервера, адаптоване до демо-версії існуючої аналітичної програми обробки та збору інформації.
• Програмне забезпечення сервера включає повну інтеграцію даних збору екологічної інформації станціями обробки даних за допомогою існуючих програм.
• Обладнання, що встановлюється, і програмне забезпечення повинно відповідати вимогам даного технічного завдання.
• Впровадження, налагодження та дослідна експлуатація серверу протягом 30 днів після установки.
• Переведення в режим робочої експлуатації.
Налагодження програмного забезпечення збору та обробки інформації існуючої станції для передачі на сервер включає:
• Встановлення програми обробки та пересилання інформації до серверу
• Інтеграцію в існуючому даталогері нового програмного забезпечення збору та обробки даних.
• Обладнання, що встановлюється, і програмне забезпечення повинно відповідати вимогам цього технічного завдання.
• Мова інтерфейсу, даних, звітів, протоколів: українська;
• Комплект документації.
• Інструктаж та тренінг - 2 дні.
При розробці Виконавцю слід користуватися законодавчими актами та нормативними документами діючими в Україні.
Додаткові вимоги по виконанню договору:
Термін виконання договору - 21 день з дня підписання договору.
Поясніть:
- протягом 30 днів – повинна означати або календарних або робочих?
- брати до уваги 21 день календарних чи робочих?
Ми розуміємо, що законодавчо встановлений термін робочі дні, що взято в розрахунок терміну часу 30 днів календарних, та 21 день.
Тому МИ врахували й вихідні дні ( 25днів до терміну що зазначено 30днів).

2.
Строк укладання договору замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця;
з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
Проект договору про закупівлю проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та містить основні положення договору. Проект договору міститься у ДОДАТКУ 2 цієї тендерної документації.

Поясність?
Якщо брати термін виконання договірних відносин, то 14 та 15 жовтня це вихідні дні, тому Акт потрібно підписати не пізніше 13.10.2017року, а в зворотному відліку 21 день (календарних днів чі робочих? Як Ви думаєте…!!!) означає що термін підписання договору повинен бути:
- Якщо календарних днів то підписано договір має бути - 22 вересня 2017року ( але як тоді бути з : з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
- Якщо робочих днів то підписано договір має бути – 15 вересня 2017року.
Ми врахували ваші помилки та надали дані що відповідають дійсності.
2. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
2.1. Виконавець гарантує, що якість Послуг за цим Договором цілком відповідає вимогам Замовника. Гарантія якості Послуг діє протягом складати два роки при підписання акту здачі-приймання послуг та включає обов’язок Виконавця усунути недоліки результатів Послуг протягом 10 днів.
в Додатку № 1 до тендерної документації:
Дані серверу.
• Сервер включає наступні дані і характеристики:
- Процесор - Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,5 ГГц, 8 Мбайт опер. пам'ять, 4C / 8T, турбо (80 Вт)
- Операційна система - WindowsServer® 2012R2
- Пам’ять1 - 16 ГБ UDIMM, 2133 МТ / с, ECCRAID: 01
- Жорсткий диск: 2 ТБ 7,2 Кбіт / с SATA 6 Гбіт / с 3,5
- Intel C236
- Відсіки для накопичувачів:2x 3,5 HDD
4 х 3,5 HDD 4 х 3,5 «гарячий резерв»
- Слоти: 2 слота PCIe 3.0: слот x16, повна висота, низький профіль (1x4 PCIe 3.0)
- RAID Контролери
- Мережевий контролер
- Комунікації: 1GbE
- Потужність: 250 Вт
- 1 рік гарантії

ПОЯСНІТЬ?
А, як Ви вважаєте потрібно було відповісти по даному питанню?:
- 1 рік гарантії
- чи два роки гарантії?

Ми прийняли згоду в два роки, та надали в добавок ще один рік.

3.
В протоколі №19 від 19.09.2017року, вказано на те, що нашим підприємством в календарному плані не вказано повного обсягу послуг, що зазначені в технічному завданні замовника….
Просимо конкретизувати, які саме на вашу думку є розбіжності в виконанні послуг що ми не передбачили в технічному завданні?
Ви маєте доказову базу, яка відображена в документі що надано в тендерній пропозиції учасника за №14/09 від 08.09.2017року, яким ми надали згоду та гарантували виконання умов Технічного Завдання для надання послуг.

При розробці календарного плану, нами використано існуюче будівельне правило, а саме Національний стандарт України:
- ДСТУ Б А.3.1-22:2013 Визначення тривалості будівництва об’єктів
На виконання Законів України "Про будівельні норми" та "Про стандартизацію" наказом Мінрегіону від 20.08.2013 № 393 прийнято національний стандарт ДСТУ Б А.3.1-22:2013 "Визначення тривалості будівництва об`єктів", який набуває чинності з 1 січня 2014 року. Цей стандарт розроблено на заміну положень СНиП 1.04.03-85* "Нормы продолжительности строительства и задела строительства предприятий, зданий и сооружений".
Положення зазначеного ДСТУ встановлюють єдині загальні методичні підходи щодо визначення тривалості нового будівництва об`єктів виробничого, невиробничого призначення та лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
У цьому стандарті е посилання на такі нормативні акти:
ДБН А.2.2-3-2012 Склад та зміст проектної документації на будівництво
ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва
ДБН В.2.1-10-2009 Основи та фундаменти споруд. Основні положення проектування
У цьому стандарті застосовано терміни та визначення понять, подані у ДБН А.3.1-5 (календарний план будівництва, проект організації будівництва) та ДБН А.2.2-3 (ескізний проект, техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, проект, робочий проект, об’єкт виробничого призначення, об'єкт невиробничого призначення, лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури).
Ключові слова: тривалість будівництва, усереднені показники, об'єкт виробничого призначення, об'єкт невиробничого призначення, об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури, проект організації будівництва, критичний шлях.

ПОЯСНІТЬ?
Ви використовуєте слово впровадження в Технічному Завданню:
Впровадження, налагодження та дослідна експлуатація серверу протягом 30 днів після установки, …
ТЛУМАЧЕННЯ ТЕРМІНУ:
ПОНЯТТЯ ВПРОВАДЖЕННЯ: це ознака монтажу, пуску, здійснення і т.п..
Це ознака того що Акт наданих послуг (робіт)ще неможливо підписувати, послуги в повному об’ємі ще не надано…
Як бачимо розбіжність вказаних вами (Замовником) неправильного тлумачення термінів, різних дат виконання вимог та гарантійного періоду, зумовила нас рахувати виконання робіт, надання послуг в відповідності до норм цивільного права, що передбачено вами (замовником) в ТЗ, а саме:
Налагодження програмного забезпечення збору та обробки інформації існуючої станції для передачі на сервер включає:
• Встановлення програми обробки та пересилання інформації до серверу
• Інтеграцію в існуючому даталогері нового програмного забезпечення збору та обробки даних.
• Обладнання, що встановлюється, і програмне забезпечення повинно відповідати вимогам цього технічного завдання.
• Мова інтерфейсу, даних, звітів, протоколів: українська;
• Комплект документації.
• Інструктаж та тренінг - 2 дні.
При розробці Виконавцю слід користуватися законодавчими актами та нормативними документами діючими в Україні.


Директор підприємства ТОВ «НТЦ «НІГРІ» В.М. Папуча

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2017 18:15
Відповідь на додаткову вимогу надано. Рішення тендерного комітету залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2017-08-16-001024-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТЦ"НІГРІ", Код ЄДРПОУ:37664343
Дата подання: 21 вересня 2017 11:52
Додаток до вимоги від 20.09.2017р. №28 та №29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«НАУКОВО - ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «НІГРІ»
НАЙСУЧАСНІШІ ІННОВАЦІЇ ГІРНИЧОРУДНОЇ ІНДУСТРІЇ
50079, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг,
вул. Матросова буд. 75-А, офіс 2
тел. моб. +38 098-492-29-65
E-mail: nigri2015@ukr.net
Вих. № 30/01 від 21.09.2017 р.
Голові тендерного комітету,
завідувач сектору екологічних програм
управління охорони навколишнього середовища департаменту
Міщенко О. О.

ВИМОГА
(Додаток до вимоги №28 та №29 від 20.09.2017р.)

Просимо надати пояснення, а саме:
- Чому Протокол №19 від 19.09.2017р., підписаний тільки чотирьома членами тендерного комітету?
- Який чисельний склад тендерного комітету?
- Чи порушив замовник при підписанні Протоколу №19 від 19.09.2017р., ст.11, п.2 Закону України « Про публічну закупівлю», що зобов’язує замовника створити тендерний комітет:
…. до складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника.
Просимо надати пояснення, а саме:
- Чи досліджував тендерний комітет замовника документацію інших учасників на предмет змови?
- Чи вивчено статути інших учасників відносно назви їх підприємств на початку їхньої реєстрації, що носили одну іту назву підприємства «КРАФТ» ?
- Чи звернув увагу та дослідив тендерний комітет на підставі закону України «Про захист економічної конкуренції»:
Ст.5
1.Узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання.
Ст. 6.
1. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
2. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
на узгоджені дії інших учасників, які відображені в наданій інформації для участі в закупівлі та поведінці учасників при проведенні аукціону?
- Чи не пов'язаний один з учасників з членом тендерного комітету, по тендеру що відбувся в грудні 2016року, а контактні телефони були одного з учасників?
- Чи не є порушенням та наданням недостовірної інформації одним з учасників, коли в Інформаційній довідці «Інформація про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю»:
- вих. №0809/3 від 08.09.2017р., вказав тільки кількість без П.І.Б. та кваліфікації?
- вих. №12 від 08.092017р., вказав що працівники взагалі відсутні (затребуйте документі через офіційні установи), а в наступному документі (відомості про учасника процедури закупівлі) вказано відповідальну особу що здійснює зв'язок з замовником, та вказано її П.І.Б., посаду, контактний телефон) – юрист 067635-37…..
- Чи досліджував тендерний комітет на предмет завищення ціни одним з учасників, що вказано в додатку до договору (ціна вказана в сумі 2200000.00грн. без ПДВ)?
- Чи досліджено тендерним комітетом, яким чином один з учасників (один з документів датовано раніше терміну публікації замовником предмету закупівлі в прозоро) дізнався про предмет закупівлі, що був не оприлюднений?

Директор ТОВ «НТЦ «НІГРІ» В.М. Папуча
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2017 08:13
Відповідь на додаток до вимоги надано.

Документи подані скаржником

20 вересня 2017 16:37
вимога.PDF

Документи

25 вересня 2017 16:37
Відповідь на вимогу.docx
25 вересня 2017 17:35
відповідь на вимогу.pdf

Документи

25 вересня 2017 18:12
відповідь на дод вимогу.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2017 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-Технічний Центр НІГРІ 2 050 000,00
UAH з ПДВ
999 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ЦЕНТР "ЕНІО" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО МОНІТОРИНГ" 2 199 900,00
UAH з ПДВ
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2017 12:42
Підписаний_GarLIST 8147.pdf
11 вересня 2017 12:32
Проект договору.PDF
08 вересня 2017 17:10
Тедерне забезпечення.pdf
08 вересня 2017 16:44
Статут ТОВ НТЦ НІГРІ.PDF
08 вересня 2017 16:44
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

11 вересня 2017 11:16
ТЕНДЕР ДОГ.pdf
11 вересня 2017 11:16
статут.pdf
11 вересня 2017 11:16
ТЕНДЕР ОБЛАДНАННЯ.pdf
11 вересня 2017 11:16
ТЕНДЕР НЕ БАНКРУТ.pdf
11 вересня 2017 11:16
ТЕНДЕР ПОДАТКИ.pdf
11 вересня 2017 11:16
ДПА.pdf
11 вересня 2017 11:16
ТЕНДЕР НЕ СУДИМ.pdf
11 вересня 2017 11:16
ПОДПИСКА.pdf
11 вересня 2017 11:16
ЕДРПОУ.pdf
11 вересня 2017 11:16
ТЕНДЕР КОШТОРИС.pdf
11 вересня 2017 11:16
ДСС.pdf
11 вересня 2017 11:16
ПРАЦIВНИКИ.pdf
11 вересня 2017 11:16
взяття на облік.pdf

Публічні документи

26 вересня 2017 17:18
Довідка.pdf
25 вересня 2017 17:37
Диплом.pdf
25 вересня 2017 17:31
Довідка 1.pdf
25 вересня 2017 17:25
Довідка.pdf
11 вересня 2017 10:52
гарантия_2308.PDF
11 вересня 2017 10:52
гарантия_2308.PDF.(2).P7S
11 вересня 2017 10:52
гарантия_2308.PDF.(1).P7S
09 вересня 2017 16:06
Доверенность 82.pdf
09 вересня 2017 16:06
гарантия_2308.pdf
09 вересня 2017 16:06
Банк.лицензия.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 12.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 13.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 11.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 10.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 08.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 07.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 06.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 05.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 04.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 02.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 03.pdf
09 вересня 2017 16:06
ісх 01.pdf
09 вересня 2017 16:06
статут.pdf
09 вересня 2017 16:06
проект договора.pdf
09 вересня 2017 16:06
наказ 1.pdf
09 вересня 2017 16:06
цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2017 16:06
витяг.pdf
09 вересня 2017 16:06
відомості.pdf
09 вересня 2017 16:06
виписка.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-Технічний Центр НІГРІ
#37664343
Відхилено 999 995,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2017 19:28
Товариство з обмеженою відповідальністю ЦЕНТР "ЕНІО"
#23366591
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2017 10:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО МОНІТОРИНГ"
#24240499
Переможець 2 199 900,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2017 17:06

Документи

19 вересня 2017 19:19
sign.p7s
19 вересня 2017 19:08
протокол 19.pdf
12 вересня 2017 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 вересня 2017 10:08
sign.p7s
22 вересня 2017 10:03
протокол 20.pdf
19 вересня 2017 19:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2017 17:06
sign.p7s
28 вересня 2017 17:00
протокол 23.pdf
22 вересня 2017 10:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28.09.2017 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО МОНІТОРИНГ"
#24240499
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2017 17:06
sign.p7s
28 вересня 2017 17:00
протокол 23.pdf
22 вересня 2017 10:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 жовтня 2017 16:05
договір 13.pdf укладений
12 жовтня 2017 16:04
sign.p7s укладений
09 листопада 2017 10:52
дод угода 2 до дог 13.pdf зміни до договору
09 листопада 2017 10:51
sign.p7s укладений
01 листопада 2017 16:16
додаткова угода.pdf зміни до договору
01 листопада 2017 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Визначення початку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 199 900,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку