Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області»)
Очікувана вартість
33 628 322,00 UAH
UA-2017-08-16-000881-a ● b6f481aabede4cd58d313995c6696999
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський комунальний лікувально-профілактичний заклад Міська лікарня №1 м.Олександрії |
Код ЄДРПОУ: | 05493838 |
Вебсайт: | http://oml1.io.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м.Олександрія, вул.Семашка, 15 |
Контактна особа: |
Юлія Тарасенко +380507353091 oml1plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2017 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2017 13:59 |
Очікувана вартість: | 33 628 322,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 168 141,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33628.32 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Семашка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт : | 15% |
менше 160 днів : | 15% |
від 160 до 220 днів : | 5% |
більше 220 днів : | 0% |
Термін оплати : | 15% |
відтермінування платежу – до 30 днів : | 15% |
відтермінування платежу – до 15 днів : | 5% |
відтермінування платежу ( за фактом виконання робіт) – 3 днів: | 0% |
30 серпня 2017 19:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2017 19:49 |
ТД гемодиализ нова редакція.doc | |
30 серпня 2017 19:49 |
ПР измен ТД03.doc | |
30 серпня 2017 19:49 |
ТД гемодиализ зміни.doc | |
23 серпня 2017 19:02 |
ПР ТД03.doc |
30 серпня 2017 19:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 серпня 2017 19:49 |
ТД гемодиализ нова редакція.doc
|
||||||
30 серпня 2017 19:49 |
ПР измен ТД03.doc
|
||||||
30 серпня 2017 19:49 |
ТД гемодиализ зміни.doc
|
||||||
23 серпня 2017 19:02 |
ПР ТД03.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови виконання робыт
Дата подання: 22 серпня 2017 12:58
Дата відповіді: 23 серпня 2017 17:39
Просимо вас надати відповідь на питання. А саме:
1. Чи відокремлена територія будівельних робіт зазначеного об'єкта від території діючого медичного закладу та має окремий заїзд для будівельної техніки.
2. Роботи будуть проводитись в будівлі що експлуатуєтся?
Відповідь: Запланована під реконструкцію будівля знаходиться на території лікарні і не відокремлена від неї, окремого заїзду для будівельної техніки немає. Існуюче асфальтове покриття на території лікарні не пристосоване для важкої будівельної техніки.
На теперішній час будівля не експлуатується.
На теперішній час будівля не експлуатується.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців
Дата подання: 22 серпня 2017 13:38
Дата відповіді: 23 серпня 2017 17:40
Відповідно до пункту 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі": "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Це ж саме зазначено у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації " Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію.............., що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним."
У додатку 4 тендерної документації є вимога надати витяг Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців доступ до якого є вільним.
Просимо внести роз'яснення щодо дій учасника закупівлі по наданню такого документу та його форми
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак, положення ст. 17 Закону стосуються саме учасників закупівель. Додаток № 4 до тендерної документації, на який Ви посилаєтесь, стосується субпідрядника (-ів), якого (-их) учасник закупівлі планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі.
Одночасно звертаємо увагу, що положення тендерної документації визначені Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до ч. 3 ст. 22 якого тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, учасники при підготовці тендерних пропозицій, в разі залучення субпідрядних організацій до виконання певних видів робіт, повинні надати документи , що визначені додатком 4 тендерної документації.
Одночасно звертаємо увагу, що положення тендерної документації визначені Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до ч. 3 ст. 22 якого тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, учасники при підготовці тендерних пропозицій, в разі залучення субпідрядних організацій до виконання певних видів робіт, повинні надати документи , що визначені додатком 4 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-16-000881-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТРАНС - БУД", Код ЄДРПОУ:35675594
Дата подання: 18 вересня 2017 17:46
Вимога щодо відміни рішення щодо переможця
Приватне підприємство «Транс-Буд» просить завантажити експертний звіт по об’єкту закупівлі «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області».
Також, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету МКЛПЗ Міської лікарні №1 м.Олександрії від 14.09.2017 по об’єкту закупівлі «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по
вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області» голова тендерного комітету доповів, що пропозиція учасника закупівлі ТОВ «Стандарт» повністю відповідає вимогам тендерної документації, оформлена до вимог чинного законодавств та є дійсною на час розгляду.
Вимагаємо переглянути документацію на відповідність та відмінити рішення щодо учасника-переможця.
У документації ТОВ «Стандарт» є невідповідності вимогам тендерної документації. А саме.
1. Враховуючи, що всі локальні кошториси мають надпис до назви об’єкту закупівлі «коригування проекту 409/2016-2/2017», а в договірній ціні «Коригування проекту, що здійснюється в 2017 році» та пояснювальній записці, загальновиробничих витратах, відомостях ресурсів «Коригування проекту» вважаємо що це говорить про порушення пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та є: «незаперечним доказом того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі» та змову.
2. Відсутній файл з розрахунками в програмі АВК-5 або у форматі інформаційного блоку даних що не відповідає пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який розрахований у ліцензійному програмному комплексі АВК-5, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних» .
3. Відсутній розрахунок економічного обґрунтованого прибутку. Що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації «в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, розрахунок економічно обґрунтованого прибутку тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD»
4. Розглянувши розрахунки, завантажені ТОВ «Стандарт» нами з’ясовано, що вони не відповідають цінам , складеним на 10.07.2017. Ціна на сантехніку, електрозабезпечення та інше розрахована за цінами 2014-2015 років. Ціни кошторису є заниженими
5. Всі документи, окрім «КБ3», «МТБ ч.2», «Ліцензія» (документ без підпису з сайту), «Gar1» (документ банку), відскановані в форматі «JPEG». Усі документи що складаються більше ніж із однієї сторінки не відповідають вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Документи, що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані у форматі PDF або “JPEG” таким чином, щоб зміст окремого документу не розривався».
6. Лист-згода на обробку персональних даних не відповідає вимогам додатку 6 тендерної документації (поданий на бланку та з печаткою організації). Обробка персональних даних не є обробкою даних підприємства. Документацією не зазначена подача на бланку та наявність печатки.
7. Частина документів оформлена з порушенням вимог тендерної документації та вимог чинного законодавства, про що в протоколі тендерного комітету від 14.09.2017 не зазначено їх як формальні помилки ТОВ «Стандарт».
Розгорнути
Згорнути
Також, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету МКЛПЗ Міської лікарні №1 м.Олександрії від 14.09.2017 по об’єкту закупівлі «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по
вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області» голова тендерного комітету доповів, що пропозиція учасника закупівлі ТОВ «Стандарт» повністю відповідає вимогам тендерної документації, оформлена до вимог чинного законодавств та є дійсною на час розгляду.
Вимагаємо переглянути документацію на відповідність та відмінити рішення щодо учасника-переможця.
У документації ТОВ «Стандарт» є невідповідності вимогам тендерної документації. А саме.
1. Враховуючи, що всі локальні кошториси мають надпис до назви об’єкту закупівлі «коригування проекту 409/2016-2/2017», а в договірній ціні «Коригування проекту, що здійснюється в 2017 році» та пояснювальній записці, загальновиробничих витратах, відомостях ресурсів «Коригування проекту» вважаємо що це говорить про порушення пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та є: «незаперечним доказом того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі» та змову.
2. Відсутній файл з розрахунками в програмі АВК-5 або у форматі інформаційного блоку даних що не відповідає пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який розрахований у ліцензійному програмному комплексі АВК-5, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних» .
3. Відсутній розрахунок економічного обґрунтованого прибутку. Що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації «в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, розрахунок економічно обґрунтованого прибутку тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD»
4. Розглянувши розрахунки, завантажені ТОВ «Стандарт» нами з’ясовано, що вони не відповідають цінам , складеним на 10.07.2017. Ціна на сантехніку, електрозабезпечення та інше розрахована за цінами 2014-2015 років. Ціни кошторису є заниженими
5. Всі документи, окрім «КБ3», «МТБ ч.2», «Ліцензія» (документ без підпису з сайту), «Gar1» (документ банку), відскановані в форматі «JPEG». Усі документи що складаються більше ніж із однієї сторінки не відповідають вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Документи, що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані у форматі PDF або “JPEG” таким чином, щоб зміст окремого документу не розривався».
6. Лист-згода на обробку персональних даних не відповідає вимогам додатку 6 тендерної документації (поданий на бланку та з печаткою організації). Обробка персональних даних не є обробкою даних підприємства. Документацією не зазначена подача на бланку та наявність печатки.
7. Частина документів оформлена з порушенням вимог тендерної документації та вимог чинного законодавства, про що в протоколі тендерного комітету від 14.09.2017 не зазначено їх як формальні помилки ТОВ «Стандарт».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2017 19:54
Детально, юридичне обгрунтування в правомірності прийняття рішень тендерним комітетом описано в прикрипіленому файлі.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2017 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт" |
6 476 886,92
UAH з ПДВ
|
6 476 886,92
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 533 820.84 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-С" |
6 654 729,26
UAH з ПДВ
|
6 654 729,26
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 5 822 888.10 | Документи |
ПП "ТРАНС - БУД" |
12 344 048,40
UAH з ПДВ
|
12 344 048,40
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 640 833.88 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт" #30799331 |
Переможець |
6 476 886,92
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2017 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2018 14:22
|
Додаткова угода 6.pdf | укладений |
22 червня 2018 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2018 10:18
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
22 червня 2018 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2018 14:12
|
додаткова.pdf | зміни до договору |
24 травня 2018 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2018 14:16
|
додаткова стандарт.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2018 14:14
|
д у 4 стандарт.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2018 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 10:53
|
ДУ до 294.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2017 13:43
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2017 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2017 15:25
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2017 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2017 11:04
|
договір 294.pdf | укладений |
29 вересня 2017 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із внесеними змінами до плану асигнувань, що відбулися на підставі виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 року № 640-р, зменшується сума кошторисних призначень по цьому договору на 2000000,00грн |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із внесеними змінами до плану асигнувань збільшується сума кошторисних призначень по цьому договору на 1200000,00 грн. і може бути змінена в подальшому в залежності від обсягу видатків, передбаченого кошторисом на 2017 рік. Наступні бюджетні зобов’язання визначатимуться додатковою угодою. |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із зменшенням фактичних надходжень коштів зменшуються юридичні зобов’язання по цьому договору на 3462613,82 грн. та становлять після зменшення 157488,06 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі обсягу видатків міського комунального лікувально-профілактичного закладу Міської лікарні №1 м.Олександрії, який затверджено кошторисом на 2017 рік та кошторисом на 2018 рік викласти абзац другий п.5.1 до договору підряду в наступній редакції: Бюджетні зобов'язання за даним договором становлять : 157488,06 грн. в т.ч. ПДВ - 26248,01 грн. Бюджетні зобов'язання у 2017 році на виконання робіт за даним договором виникають на суму 4323337,30 грн., в т.ч. ПДВ - 720556,22 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.1 ст.654, ст.651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 21.1; 21.2; 21.3; 21.4; 21.5 Договору підряду від 29.09.2017 року № 294 («Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ - Міська лікарня №1 м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області») Сторони досягли згоди про розірвання Договору підряду від 29.09.2017 року № 294. |
Номер договору про закупівлю: | 294 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |