Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
1 108 410,64 UAH
UA-2017-08-16-000809-c ● b93ce6d6daaf4665a3a9b46aeb6ec791
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти" Петрівської районної ради Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 41199561 |
Місцезнаходження: | 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, Каштанова, 5 |
Контактна особа: |
Горбанець Олена Петрівна 380677382175 elena_gorbanets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2017 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2017 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 108 410,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 545,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Природний газ у кількості 105362 м куб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105362 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28300, Україна, Кіровоградська область, смт Петрове, Каштанова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2017 10:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2017 08:05 |
Проект договору.docx | |
17 серпня 2017 08:05 |
ТД_Газ .docx |
18 серпня 2017 10:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 серпня 2017 08:05 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
17 серпня 2017 08:05 |
ТД_Газ .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-16-000809-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Газпостач-Черкаси", Код ЄДРПОУ:36619059
Дата подання: 17 серпня 2017 09:36
Щодо транспортування
Згідно підготовки тендерної пропозиції Вашої Тендерної документації вказано : «Ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст.12 Закону України від 09.04.2015 р. № 329- VIII «Про ринок природного газу» та повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції вартість послуг, пов’язаних з постачанням газу до точки входу в газорозподільну систему, до якої підключено об’єкти замовника, а саме витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами у відповідності з тарифами, що встановлені згідно постанови НКРЕКП, та не включити до вартості тендерної пропозиції вартість послуг з розподілу природного газу».
Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав.
Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів.
Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту.
Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу».
Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром.
Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу.
З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування.
Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу.
Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги.
Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу.
Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ.
Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» Національною
комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, прийнята низка постанов, що регулюють відносини на ринку природного газу.
Зокрема, Постановою від 30.09.2015 року № 2496 затверджені Правила постачання природного газу в яких зазначено, що підставою для постачання природного газу споживачу є:
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498 затверджений Типовий договір розподілу природного газу, який передбачає укладення договору розподілу виключно споживачем.
Одночасно відповідно до Методики визначення та розрахунку тарифу на послуги розподілу природного газу, затвердженої Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 25.02.2016 року № 236 тариф включає в собі витрати Оператора ГРМ з оплати потужності точки виходу до газотранспортної системи.
Відповідно до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 24933, потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року.
З огляду на те, що Ваше підприємство підключене до газорозподільної системи, договір на розподілу природного газу має укладатися виключно Вами.
З огляду на те, що у складі тарифу на розподіл природного газу включається тариф транспортування, який оплачується Оператором ГРМ на користь Оператор ГТС, відповідний договір транспортування укладає такий Оператор ГРМ.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ.
Відповідно до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 24933 постачальники можуть укласти договір транспортування природного газу з Оператором ГТС виключно в частині послуг балансування, які оплачуються у разі не врегулювання виниклих за результатами фактичного постачання природного газу
небалансів природного газу.
Також, звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг.
За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу.
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав.
Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів.
Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту.
Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу».
Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром.
Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу.
З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування.
Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу.
Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги.
Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу.
Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ.
Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» Національною
комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, прийнята низка постанов, що регулюють відносини на ринку природного газу.
Зокрема, Постановою від 30.09.2015 року № 2496 затверджені Правила постачання природного газу в яких зазначено, що підставою для постачання природного газу споживачу є:
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498 затверджений Типовий договір розподілу природного газу, який передбачає укладення договору розподілу виключно споживачем.
Одночасно відповідно до Методики визначення та розрахунку тарифу на послуги розподілу природного газу, затвердженої Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 25.02.2016 року № 236 тариф включає в собі витрати Оператора ГРМ з оплати потужності точки виходу до газотранспортної системи.
Відповідно до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 24933, потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року.
З огляду на те, що Ваше підприємство підключене до газорозподільної системи, договір на розподілу природного газу має укладатися виключно Вами.
З огляду на те, що у складі тарифу на розподіл природного газу включається тариф транспортування, який оплачується Оператором ГРМ на користь Оператор ГТС, відповідний договір транспортування укладає такий Оператор ГРМ.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ.
Відповідно до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 24933 постачальники можуть укласти договір транспортування природного газу з Оператором ГТС виключно в частині послуг балансування, які оплачуються у разі не врегулювання виниклих за результатами фактичного постачання природного газу
небалансів природного газу.
Також, звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг.
За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу.
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2017 10:20
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 №3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» постачання природного газу споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару. Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Водночас, відповідно до п.5 р.2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мiнiстерства економічного розвитку i торгiвлi України від 17.03.2016р. №454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Принагідно звертаємо увагу, що тендерна документація, щодо закупівлі природного газу, не містить вимогу, щодо включення у ціну на товар, який учасник пропонує надати за Договором, вартість послуг з розподілу природного газу, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Оскільки чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем. Таким чином, ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст.12 Закону України «Про ринок природного газу», а також з урахуванням п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язані з постачанням газу, в тому числі витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, навантаження та розвантаження, страхування та усіх інших витрат, та не включає до вартості пропозиції конкурсних торгів вартість послуг з розподілу природного газу. Звертаємо увагу, що Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу. Окрім того, відповідно до ч.1 ст.2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015р. «Про затвердження Правил постачання природного газу», підставою для постачання природного газу споживачу, в першу чергу, є наявність об’єкту, який підключений до газотранспортної системи та присвоєний споживачу Оператором газорозподільної системи персональний ЕІС-код, як суб’єкту ринку природного газу. Також слід зазначити, що відповідно до ст.19 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до п.39 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач». З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. Також, Кодексом газотранспортної системи, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2493, передбачена можливість суб'єктам ринку, які бажають транспортувати газ до прямих споживачів, укласти з оператором газотранспортної системи відповідний договір на транспортування природного газу. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товару може включати зокрема послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів, будь-яких інших обмежень Закон України «Про публічні закупівлі» не містить, а відповідно посилання скаржника на порушення тендерної процедури є необґрунтованим.
Розгорнути
Згорнути
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 №3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» постачання природного газу споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару. Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Водночас, відповідно до п.5 р.2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мiнiстерства економічного розвитку i торгiвлi України від 17.03.2016р. №454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Принагідно звертаємо увагу, що тендерна документація, щодо закупівлі природного газу, не містить вимогу, щодо включення у ціну на товар, який учасник пропонує надати за Договором, вартість послуг з розподілу природного газу, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Оскільки чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем. Таким чином, ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст.12 Закону України «Про ринок природного газу», а також з урахуванням п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язані з постачанням газу, в тому числі витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, навантаження та розвантаження, страхування та усіх інших витрат, та не включає до вартості пропозиції конкурсних торгів вартість послуг з розподілу природного газу. Звертаємо увагу, що Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу. Окрім того, відповідно до ч.1 ст.2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015р. «Про затвердження Правил постачання природного газу», підставою для постачання природного газу споживачу, в першу чергу, є наявність об’єкту, який підключений до газотранспортної системи та присвоєний споживачу Оператором газорозподільної системи персональний ЕІС-код, як суб’єкту ринку природного газу. Також слід зазначити, що відповідно до ст.19 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до п.39 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач». З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. Також, Кодексом газотранспортної системи, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2493, передбачена можливість суб'єктам ринку, які бажають транспортувати газ до прямих споживачів, укласти з оператором газотранспортної системи відповідний договір на транспортування природного газу. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товару може включати зокрема послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів, будь-яких інших обмежень Закон України «Про публічні закупівлі» не містить, а відповідно посилання скаржника на порушення тендерної процедури є необґрунтованим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2017 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "Енергія України" |
677 823,25
UAH з ПДВ
|
677 823,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Паливторг |
821 823,60
UAH з ПДВ
|
783 893,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРГАЗ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "КІРОВОГРАДГАЗ" |
842 896,00
UAH з ПДВ
|
784 841,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Галузеве підприємство "Промсервіс" |
1 053 620,00
UAH з ПДВ
|
784 946,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗОВА ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" |
1 053 620,00
UAH з ПДВ
|
1 053 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "Енергія України" #34528630 |
Переможець |
677 823,25
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2017 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2017 11:15
|
ДУ 5 газ.jpg | зміни до договору |
15 грудня 2017 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2017 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2017 14:15
|
ДУ4.jpg | зміни до договору |
21 листопада 2017 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2017 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2017 08:49
|
Рисунок (3).jpg | зміни до договору |
10 листопада 2017 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2017 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2017 13:17
|
ДУ 2 газ.jpg | зміни до договору |
27 жовтня 2017 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2017 11:44
|
ДУ 1 газ.jpg | зміни до договору |
18 жовтня 2017 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2017 11:21
|
307.rar | укладений |
27 вересня 2017 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною ціни на ринку природного газу України Сторони дійшли згоди викласти п. 3,2 Договору у наступній редакції:"Ціна газу з 02 жовтня 2017 року становить 5896,63 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ-1179,33 грн.. всього з ПДВ-7075,96 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 307 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною ціни на ринку природного газу України Сторони дійшли згоди викласти п. 3,2 Договору у наступній редакції:"Ціна газу з 06 жовтня 2017 року становить 6485,70 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ-1297,14 грн.. всього з ПДВ-7782,84 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 307 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною ціни на ринку природного газу України Сторони дійшли згоди викласти п. 3,2 Договору у наступній редакції:"Ціна газу з 30 жовтня 2017 року становить 7133,62 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ-1426,73 грн.. всього з ПДВ-8560,35 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 307 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною ціни на ринку природного газу України Сторони дійшли згоди викласти п. 3,2 Договору у наступній редакції:"Ціна газу з 01 листопада 2017 року становить 7846,27 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ-1569,25 грн.. всього з ПДВ-9415,52 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 307 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зв"язку із зміною ціни на ринку природного газу України Сторони дійшли згоди викласти п. 3,2 Договору у наступній редакції:"Ціна газу з 01 грудня 2017 року становить 8166,66 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ-1633,34 грн.. всього з ПДВ-9800,00 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 307 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |