Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Проведення авторського нагляду за об'єктом : Капітальний ремонт-встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування , контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр Перемоги-зупинка "Лівобережна райадміністрація" (парна сторона) в м Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Очікувана вартість
540,00 UAH
UA-2017-08-16-000440-a 8f9001245f3b43989faa1431aeaffc6b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цибалова

+380671768701 tenderavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71
Контактна особа: Ольга Цибалова
+380671768701
tenderavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Проведення авторського нагляду за об'єктом : Капітальний ремонт-встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування , контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр Перемоги-зупинка "Лівобережна райадміністрація" (парна сторона) в м Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Проведення авторського нагляду за об'єктом : Капітальний ремонт-встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування , контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр Перемоги-зупинка "Лівобережна райадміністрація" (парна сторона) в м Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, пр. Нікопольський, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

16 серпня 2017 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙПРОЕКТ-С»
#41145453
Переможець 540,00
UAH
16 серпня 2017 11:29

Документи

16 серпня 2017 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 11:39
SCAN0019.PDF зміни до договору
11 грудня 2017 12:44
210.PDF зміни до договору
08 листопада 2017 08:31
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 12:12
DOC004.pdf укладений
16 серпня 2017 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 210/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 210/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 210/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 210/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 540,00
UAH