Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з приймання до пересилання письмової кореспонденції (простих, рекомендованих та рекомендованих із зворотнім повідомленням листів і бандеролей) з оплатою шляхом нанесення на поштові відправлення відбитку кліше державного знаку маркувальної машини та пересилання поштових відправлень (посилок), телеграм): Київ - 29, з оплатою за діючими тарифами, шляхом нанесення на поштове відправлення відтиску державного знака маркувальної машини встановленої у Замовника
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2017-08-15-001683-a 690434943dfa4a24b051da12fc5e7254
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442801104 stetsenkoiv@vasu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий адміністративний суд України
Код ЄДРПОУ: 33235788
Вебсайт: http://www.vasu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01029, Україна , Київська обл., Киев, вул. Московська, 8, корп. 5
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442801104
stetsenkoiv@vasu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закон України «Про поштовий зв’язок» покладає обов’язок забезпечення надання універсальних послуг поштового зв’язку на всій території України на національного оператора, який згідно із цим Законом має виключні права на провадження певних видів діяльності у цій сфері.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 (10-2002-р) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Відповідно до розпорядження КМУ від 17 липня 2015 р. № 728-р. «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство, а також відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 11.11.2015 № 465 «Про реорганізацію Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство – ПАТ «Укрпошта» є правонаступником майна, прав та обов’язків УДППЗ «Укрпошта».
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.10.2015р. №3302-05/34882-05 перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов’язки попередньої юридичної особи згідно зі статтею 108 Цивільного кодексу України.
Таким чином, саме на Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі його відокремлених підрозділів покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, тобто передано виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку, у тому числі й послуг з пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» ПАТ «Укрпошта» набула виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також є засобом оплати послуг поштового зв’язку з пересиланням письмової кореспонденції, що надаються національним оператором – стаття 21 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2017 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з приймання до пересилання письмової кореспонденції (простих, рекомендованих та рекомендованих із зворотнім повідомленням листів і бандеролей) з оплатою шляхом нанесення на поштові відправлення відбитку кліше державного знаку маркувальної машини та пересилання поштових відправлень (посилок), телеграм): Київ - 29, з оплатою за діючими тарифами, шляхом нанесення на поштове відправлення відтиску державного знака маркувальної машини встановленої у Замовника
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01029, Україна, Київ, м.Київ, вул.Московська, 8, корп. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

15 серпня 2017 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Київська міська дирекція Публічне акціонерне товариство «Укрпошта»
#01189979
Переможець 900 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2017 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2017 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Київська міська дирекція Публічне акціонерне товариство «Укрпошта»
#01189979
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 18:12
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 18:10
Додаткова угода 1 Укрпошта.pdf зміни до договору
17 листопада 2017 12:02
Електронний підпис укладений
23 серпня 2017 11:29
Dog poshta.pdf укладений
23 серпня 2017 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 12.11 розділу 12 «Інші умови» Договору Сторони домовилися внести такі зміни:1.1викласти пункт 3.1. розділу 3 «Ціна Договору» в такій редакції:«3.1. Ціна цього Договору становить 900 000,00 грн. (дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), з них: - 560 000,00 грн. (п’ятсот шістдесят тисяч грн. 00 коп.) з р/р 35211001000153; - 340 000,00 грн. (триста сорок тисяч грн. 00 коп.) з р/р 35229101000153». 2. Усі інші умови вказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-2002
Договір:
Номер додаткової угоди: 111.11.1.2.-2002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 745 000,00
UAH з ПДВ