Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області
Очікувана вартість
22 819 791,20 UAH
UA-2017-08-15-001107-a 36dcf1533f9b471e826401864dbd1072
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrgkh.koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2017 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 31 серпня 2017 11:36
Очікувана вартість: 22 819 791,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 819,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання робіт: протягом 2017-2018 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2017 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 17:52
Додаток 2 .docx
21 серпня 2017 17:52
Тендерна документація у новій редакції.doc
21 серпня 2017 17:43
Зміни.pdf
15 серпня 2017 14:53
Додаток 3 Проект договору з Додатками.rar
15 серпня 2017 14:52
Додаток 1.docx
15 серпня 2017 14:52
до техн.завдання Том 3 ПОБ_Колектор Бровари_24.07.17 (2).pdf
21 серпня 2017 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2017 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 17:52
Додаток 2 .docx
15 серпня 2017 14:52
Додаток 2 .docx
21 серпня 2017 17:52
Тендерна документація у новій редакції.doc
15 серпня 2017 14:53
Тендерна документація.doc
21 серпня 2017 17:43
Зміни.pdf
15 серпня 2017 14:53
Додаток 3 Проект договору з Додатками.rar
15 серпня 2017 14:52
Додаток 1.docx
15 серпня 2017 14:52
до техн.завдання Том 3 ПОБ_Колектор Бровари_24.07.17 (2).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-15-001107-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 14 вересня 2017 12:02
скарга на непровомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі – Товариство, учасник) прийняло участь у проведенні Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства КОДА (далі - замовник) процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема,13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності,12 в м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 22 819 791,20 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-08-15-001107-a), та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло п’ять учасників.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 18 699 998,00 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 04.09.2017 № 252 (далі – протокол № 252) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 21.08.2017 № 240 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що на виконання п. 11 п. 1 розділу 3 тендерної документації Учасник не надав відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Однак, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» заперечує даний висновок адже в розділі пропозиції Інші документи 1.rar, завантаженого 30 серпня 2017 о 16:08 знаходиться копія витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України завірена належним чином.
Таким, чином висновок Замовника щодо відсутності відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України не відповідає дійсності та не ґрунтується на жодній нормі чинного законодавства.
Також, в протоколі тендерного комітету замовника від 04.09.2017 № 252 за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 21.08.2017 № 240 (далі – ТД) зазначено, що Учасником тобто ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» у складі пропозиції не надано: локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Однак, зазначене в протоколі тендерного комітету замовника від 04.09.2017 № 252 не відповідає дійсності, зокрема вся технічна частина в тому числі: локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації знаходяться в наступних файлах пропозиції Учасника: технічні вимоги.rar, технічні вимоги 1.rar.
Таким чином, висновок Замовника щодо відсутності окремих документів технічної частини не відповідає дійсності та не ґрунтується на нормах чинного законодавства.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом в порушення пункту 4 частини першої ст. 30 Закону, оскільки пропозиція ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 252 не доведено.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства КОДА вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 252, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 22 755 80,00 грн, тобто на 4 055 82,00 грн більше за нашу цінову пропозицію.
У разі підписання договору з ТОВ «ЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО»на порушення вимог Закону Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства КОДА буде завдано збитків на суму 4 055 82,00,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2017 17:58
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Так, дійсно, згідно п.11 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема,13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності,12 в м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт), учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
На виконання даної вимоги учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надано у складі своєї тендерної пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не відповідає п. 11 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
• календарний графік виконання робіт;
• договірна ціна;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
• підсумкова відомість ресурсів;
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
• розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
• розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
• розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281).
На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), розрахунку кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р № 281), розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не відповідає п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Слід зазначити, відповідно до п. 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, відповідно до п.1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте звернень до замовника за роз'ясненнями щодо умов тендерної документації, щодо подання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації не надходило.
Відповідно до п.2 Розділу V відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також, слід зазначити, що згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На дотримання даної норми Закону тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглядалися пропозиції на відповідність умовам тендерної документації починаючи з найбільш економічно вигідної.
Додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО», повністю відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема,13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності,12 в м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт), оскільки надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» у складі тендерної пропозиції електронна банківська гарантія №G0817-7700 відповідає зазначеним у тендерній документації умовам, є безумовною та безвідкличною, а також підписана електронно-цифровим підписом уповноваженої особи, а саме Коваленко О.С. Дійсно, перевірити достовірність підпису електронної банківської гарантії можливо за посиланням, зазначеним у банківській гарантії, а саме на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». За результатами перевірки на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», банківської гарантії №G0817-7700 надано інформацію, що банківська гарантія №G0817-7700 є підписаною електронно-цифровим підписом уповноваженої особи.
(На підтвердження даної інформації тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації надає копію витягу із Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК».)
Що стосується заробітної плати, яка «встановлена» тендерною документацією – слід зауважити, що заробітна плата 4500 грн слугує орієнтиром для підрядників та інформує їх про заробітну плату, яка була врахована у прямих витратах інвесторської кошторисної документації.
Також повідомляємо, що згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва орієнтовний розмір кошторисної заробітної, який доцільно враховувати у 2017 році при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організації, а також кредитів, наданих під державні гарантії, складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
При складанні ціни пропозиції учасника відкритих торгів (договірної ціни) підрядник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів.
Отже, враховуючи все вищезазначене, Замовником було дотримано усі норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-08-15-001107-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 14 вересня 2017 12:04
скарга щодо порушень законодавства у сфері закупівель
Юридична особа ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна» здійснила аналіз проведення Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства КОДА (далі - замовник) процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема,13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності,12 в м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 22 819 791,20 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-08-15-001107-a), та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло шість учасників.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» із ціною пропозиції у сумі 18 699 998,00 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 04.09.2017 № 252 (далі – протокол № 252) за результатами розгляду тендерної пропозиції вказаного Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 21.08.2017 № 240 (далі – ТД), безпідставно виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію.
Як наслідок Тендерним комітетом відхилено ще 3 найдешевші тендерні пропозиції учасників та акцептовано тендерну пропозицію ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" з ціновою пропозицією 22 755 080,00 грн, що на 4 055 082,00 грн більше за цінову пропозицію найдешевшого учасника.
Таким чином, вказане рішення Тендерного комітету заслуговує на увагу в органах державного фінансового контролю та правоохоронних органів про наявність ознак кримінального та корупційного правопорушення.
Крім цього, заслуговують на увагу факти щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" вимогам тендерної документації Замовника.
По-перше, відповідно до п. 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281).
При цьому, тендерною документацією встановлено, що кошторисна заробітна плата, що врахована в прямих витратах інвесторської кошторисної документації складає 4500 гривень.
Однак, ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" в документах, що надані в тендерній пропозиції, зокрема в розрахунку кошторисної заробітної, який враховано при визначенні вартості будівництва на стадії формування ціни вартості тендерної пропозиції визначено у розмірі 3590 гривень.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" не відповідає вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
По-друге, відповідно п. 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагалось, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії на загальну суму: 100 000,00 (сто тисяч гривень, 00 коп.)
Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
В документах ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО", що надані в тендерній пропозиції, зокрема в файлі № 4 «Забезпечення тендерної пропозиції» надана підписана_БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0817-7700(1).pdf ПАТ «ПриватБанком» з перевірочним кодом справжності цієї гарантії: H0823K3DFA05X. Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням, який зазначений в банківській гарантії.
Однак, за результатами перевірки підписаної_БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № G0817-7700(1).pdf, встановлено, що відповідно даних Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" вказана банківська гарантія не підписана та не є достовірною.
(Копія витягу із Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" станом на 11.09.2017 додається.)
Таким, чином тендерна документація ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" не відповідає вимогам п. 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене, тендерний комітет відповідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО", як таку, що не відповідає вимогам пп. 2, 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Натомість тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства КОДА в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про намір укладення договору, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету від 04.09.2017 № 256.
Слід відмітити, що у разі підписання договору з ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" на порушення вимог Закону Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства КОДА буде завдано збитків на суму 4 055 082,00,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2017 17:57
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Так, дійсно, згідно п.11 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема,13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності,12 в м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт), учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
На виконання даної вимоги учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надано у складі своєї тендерної пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не відповідає п. 11 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
• календарний графік виконання робіт;
• договірна ціна;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
• підсумкова відомість ресурсів;
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
• розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
• розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
• розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281).
На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), розрахунку кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р № 281), розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не відповідає п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Слід зазначити, відповідно до п. 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, відповідно до п.1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте звернень до замовника за роз'ясненнями щодо умов тендерної документації, щодо подання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації не надходило.
Відповідно до п.2 Розділу V відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також, слід зазначити, що згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На дотримання даної норми Закону тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглядалися пропозиції на відповідність умовам тендерної документації починаючи з найбільш економічно вигідної.
Додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО», повністю відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема,13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності,12 в м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт), оскільки надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» у складі тендерної пропозиції електронна банківська гарантія №G0817-7700 відповідає зазначеним у тендерній документації умовам, є безумовною та безвідкличною, а також підписана електронно-цифровим підписом уповноваженої особи, а саме Коваленко О.С. Дійсно, перевірити достовірність підпису електронної банківської гарантії можливо за посиланням, зазначеним у банківській гарантії, а саме на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». За результатами перевірки на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», банківської гарантії №G0817-7700 надано інформацію, що банківська гарантія №G0817-7700 є підписаною електронно-цифровим підписом уповноваженої особи.
(На підтвердження даної інформації тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації надає копію витягу із Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК».)
Що стосується заробітної плати, яка «встановлена» тендерною документацією – слід зауважити, що заробітна плата 4500 грн слугує орієнтиром для підрядників та інформує їх про заробітну плату, яка була врахована у прямих витратах інвесторської кошторисної документації.
Також повідомляємо, що згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва орієнтовний розмір кошторисної заробітної, який доцільно враховувати у 2017 році при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організації, а також кредитів, наданих під державні гарантії, складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
При складанні ціни пропозиції учасника відкритих торгів (договірної ціни) підрядник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів.
Отже, враховуючи все вищезазначене, Замовником було дотримано усі норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Документи подані скаржником

Документи

14 вересня 2017 17:58
Копія.pdf

Документи подані скаржником

Документи

14 вересня 2017 17:57
Копія.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000012 ● cb84695757a348879b5f5828dbfa3476
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2019 № 38
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 38

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2017-08-15-001107-a 15.08.2017
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-06 17:06:54

Заперечення на висновок

ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на висновок Північного офісу ДАСУ про результати моніторингу закупівлі
UA-2017-08-15-001107-a
Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області

Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі Департамент) не погоджується з інформацією, що міститься у висновку Північного офісу ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2017-08-15-001107-a виходячи з наступного.
Під час проведення процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області» Департамент керувався виключно вимогами чинного законодавства з питань публічних закупівель, а тому всі рішення прийняті в ході проведення даної процедури є правомірними. А викладена у Вашому висновку інформація не відповідає дійсності.
У констатуючій частині Вашого висновку зазначено, що «За результатами проведеного моніторингу установлено, що замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Зокрема, встановлено, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (розділ «Інші документи 1.rar»), локальні кошториси, розрахунок кошторисної заробітної плати, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат (розділ пропозиції «Технічні вимоги.rar» та «Технічні вимоги 1.rar»), тобто виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Отже, замовник всупереч вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна», ціна якої менша від пропозиції Переможця на загальну суму 4 055 082,00 грн, яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушив норми абзацу п’ятого статті 3 Закону.» Однак, дана інформація не відповідає дійсності.
Відповідно до протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна» №252 від 04 вересня 2017 року, підставами відхилення були:
1) - Згідно п.11 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
2) Згідно п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
• календарний графік виконання робіт;
• договірна ціна;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
• підсумкова відомість ресурсів;
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
• розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
• розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
• розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281).
На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), розрахунку кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281), розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не відповідала п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації Департаменту.
У висновку зазначено про те, що Вами встановлено, що Учасником ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (розділ «Інші документи 1.rar»). Однак дана інформація не є дійсною. У розділі «Інші документи 1.rar» тендерної пропозиції даного Учасника містяться лише Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Довідка про взяття на облік платника податків, наказ про вступ на посаду, копія паспорту уповноваженої особи учасника, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду уповноваженої особи учасника, протокол загальних зборів учасника та копія ліцензії учасника. Жоден із цих документів не є відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 - Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України надаються на запит користувача про видачу відомостей на паперовому носії або в електронному вигляді. Відповідно до абзацу 3 статті 10 ЗУ «Про державну статистику - Створення і ведення Єдиного державного реєстру підприємств і
організацій України, розроблення організаційних і методологічних принципів його функціонування забезпечуються органами державної статистики. Тож, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» відсутні Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, подання яких вимагалося умовами тендерної документації Департаменту. Також, для ознайомлення надаємо Вам копію Рішення органу оскарження в сфері публічних закупівель № 497-р/пк-ск від 17.03.2016р. з аналогічного питання. (Додаток 1)
Аналогічна ситуація і щодо Вашого висновку про те, що локальні кошториси, розрахунок кошторисної заробітної плати, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат містяться в пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» в розділі «Технічні вимоги.rar» та «Технічні вимоги 1.rar».
В розділі «Технічні вимоги.rar» наявні лише графік виконання робіт, пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунок коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд, розрахунки: прямі витрати і загальновиробничі (будівельні/монтажні роботи), підсумкові вартісні параметри, відомість обсягів робіт, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та загальновиробничі витрати на будову. А в розділі тендерної пропозиції ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ «Технічні вимоги 1.rar» містяться лист-згода субпідрядника на виконання робіт, довідка про відповідність робіт технічному завданню та довідка про залучення субпідрядників з ліцензією, дозволом та витягом субпідрядника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тож, ні в зазначених Вами у висновку розділах тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» ні серед інших документів його тендерної пропозиції немає ні локальних кошторисів, ні розрахунку кошторисної заробітної плати, ні розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат.
Звертаємо Вашу увагу на те, що розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та загальновиробничі витрати на будову, що містяться в розділі «Технічні вимоги.rar» не є розрахунками показників загальновиробничих та адміністративних витрат, які відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА». Згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.11-1:2013 "Привила визначення вартості будівництва" зазаначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника (учасника) обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації. Таким чином, згідно п. 4.3.3 та п. 5.3.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 учасник надає у складі пропозиції визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період. Таким чином, у складі наданої пропозиції Учасника відсутній розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, а розрахунок загальновиробничих витрат на будову у складі пропозиції - це загальна сума загальновиробничих витрат, необхідних для виконання робіт на плануємому об'єкті. Крім того, слід зазначити, що згідно умов Тендерної документації, якщо фінансова діяльність по підприємству у попередньому періоді не проводилась, - учасник надає довідку у довільній формі, проте така довідка у складі пропозиції відсутня. Вказана довідка в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» також відсутня, тож вимоги тендерної документації в цій частині ним не виконані.
Враховуючи все вище зазначене та беручи до уваги інформацію по процедурі закупівлі UA-2017-08-15-001107-a, яка міститься в загальному доступі в системі PROZORRO, Ваш висновок про те, що «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абзацу п’ятого статті 3 Закону.» - являється не обгрунтованим, таким, що не відповідає дійсності та містить недостовірну інформацію, чим порушує права Департаменту, оскільки відповідно до Статті 12 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» - службові особи органів державного фінансового контролю в ході проведення моніторингу зобов'язані суворо додержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2017 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" 19 912 572,89
UAH з ПДВ
18 699 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД 21 634 449,35
UAH з ПДВ
18 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Інбудсервіс 22 482 264,78
UAH з ПДВ
18 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД 20 276 368,80
UAH з ПДВ
19 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" 22 800 732,66
UAH з ПДВ
22 755 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛУМІНА-ГРУПП 22 819 325,40
UAH з ПДВ
22 796 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2017 11:40
захист довкілля
04 вересня 2017 11:39
АВК
04 вересня 2017 11:39
кошториси2
04 вересня 2017 11:39
кошториси1
04 вересня 2017 11:39
кошториси1
04 вересня 2017 11:39
кошториси
30 серпня 2017 16:21
Електронний підпис
30 серпня 2017 16:08
Інші документи 2.rar
30 серпня 2017 16:08
Інші документи 1.rar
30 серпня 2017 16:08
Інші документи.rar
30 серпня 2017 16:08
технічні вимоги 1.rar
30 серпня 2017 16:08
технічні вимоги.rar
30 серпня 2017 16:08
тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

30 серпня 2017 16:31
Кошторис.rar
30 серпня 2017 16:31
Інші документи.pdf
30 серпня 2017 16:31
Банківська гарантія.rar
30 серпня 2017 16:31
Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2017 16:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2017 16:28
Електронний підпис
30 серпня 2017 16:17
Файл Інші документи .pdf
30 серпня 2017 16:17
Документи на банк.pdf (1).zip
30 серпня 2017 16:17
Документи на банк.pdf.zip
30 серпня 2017 16:17
Інбудсервіс 3876-0817.pdf (1).zip
30 серпня 2017 16:17
Інбудсервіс 3876-0817.pdf.zip
30 серпня 2017 16:17
277.zip
30 серпня 2017 16:17
Файл Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

30 серпня 2017 16:07
Інші документи.rar
30 серпня 2017 16:07
Технічні вимоги.rar
30 серпня 2017 16:07
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

29 серпня 2017 16:12
Пакет коториси31_ДЦ_ДЦ_3.pdf
29 серпня 2017 16:12
Пакет Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"

ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД

ПП Інбудсервіс

ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД

ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО"

ТОВ ЛУМІНА-ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"
#38293320
Відхилено 18 699 998,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:29
ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД
#30920263
Відхилено 18 699 999,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:42
ПП Інбудсервіс
#32305529
Відхилено 18 700 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:49
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД
#31779817
Відхилено 19 400 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО"
#38234930
Переможець 22 755 080,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:59

Документи

04 вересня 2017 15:29
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2017 15:42
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2017 15:49
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2017 15:51
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2017 15:59
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО"
#38234930
22 755 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 15:59
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 3 Розірвання Договору.PDF укладений
30 липня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 16:34
Додаткова угода 23.05pdf.pdf зміни до договору
23 травня 2018 16:33
Електронний підпис укладений
15 вересня 2017 15:20
Додатки до Договору.pdf укладений
15 вересня 2017 15:20
Договір.pdf укладений
15 вересня 2017 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №224-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML