Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка русла річки Коник»
Очікувана вартість
975 000,00 UAH
UA-2017-08-14-001251-a 44b547a84b7f46df9b7075e8b1ba5349
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Андрій Анатолійович

+380505305177 an_zh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua/
Місцезнаходження: 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2017 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2017 12:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 14:10
Очікувана вартість: 975 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектно-вишукувальні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка русла річки Коник»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
Строк виконання робіт до 65 днів: 30%
Строк виконання робіт 66-69 днів: 20%
Строк виконання робіт 70-75 днів: 10%
Строк виконання робіт більше 76днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність відводу землі для складування вийнятого грунту
Дата подання: 15 серпня 2017 13:38
Дата відповіді: 16 серпня 2017 13:36
1. Враховуючи стислі строки проектування, просимо Вас повідомити про наявність відведених земельних ділінок для розміщення відвалів (гідровідвалів) вийнятого грунту. Процедура відведення земельних ділянок Проектувальником потребуе значних затрат та зусиль, та не може бути виконана в термін проектування. 2. Необхідність розробки рибогосподарских розрахунків (збитки) в рамках проекту. ТОВ "Інститут "Укррічтранспроект".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відведення земельних ділянок для розміщення тимчасових відвалів вийнятого грунту передбачити в зоні ПЗС. 2. Так, передбачити необхідність розробки рибогосподарських розрахунків.
Склад робіт
Дата подання: 17 серпня 2017 09:44
Обгрунтуйте необхідність підводного (водолазного) обстеження зони виконання робіт. Як правило до початку днопоглиблення виконуюеться траління. ТОВ "Інститут "Укррічтранспроект".
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ОРІОН-УКРАЇНА" 958 122,96
UAH з ПДВ
958 122,96
UAH з ПДВ
1.4285714286 670 686.07 Документи
ПАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" 963 230,40
UAH з ПДВ
963 230,40
UAH з ПДВ
1 963 230.40 Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 11:49
10. Аналогічні роботи.pdf
23 серпня 2017 11:49
9. Проект договору.pdf
23 серпня 2017 11:49
8. Кошториси.pdf
23 серпня 2017 11:49
7. Лист-згода.pdf
23 серпня 2017 11:49
6. Ліцензії та дозволи.pdf
23 серпня 2017 11:49
4.1 Протокол, наказ 14.04.17.pdf
23 серпня 2017 11:49
4. Витяг з статуту.pdf
23 серпня 2017 11:49
3. Статут.pdf
23 серпня 2017 11:49
2. ПДВ.pdf
23 серпня 2017 11:49
1. Витяг.pdf
23 серпня 2017 11:49
0. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2017 15:38
11_Справка о МТБ.pdf
22 серпня 2017 15:38
10_справка об аналогах.pdf
22 серпня 2017 15:38
10_Копии договоров.zip
22 серпня 2017 15:38
09_сметы.pdf
22 серпня 2017 15:38
06_Справка о персонале.pdf
22 серпня 2017 15:38
04_УГП_Устав.pdf
22 серпня 2017 15:38
03_УГП_витяг_НДС_2016.pdf
22 серпня 2017 15:38
02_Витяг_UHP.pdf
22 серпня 2017 15:38
01_Ценовое предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРІОН-УКРАЇНА"

ПАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРІОН-УКРАЇНА"
#34934746
Переможець 958 122,96
UAH з ПДВ
11 вересня 2017 14:09

Документи

11 вересня 2017 14:09
422 Протокол Коник.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2017 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРІОН-УКРАЇНА"
#34934746
958 122,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2017 14:09
422 Протокол Коник.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ _ 5 від 19.08.19 до дог 777 Коник.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 17:21
ДУ.pdf зміни до договору
04 червня 2018 11:20
ДУ зміни до договору
25 вересня 2017 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з необхідністю проведення додаткових робiт
Номер договору про закупівлю: 777
Договір:
Номер додаткової угоди: 777
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктом 12.1 Договору від 20.09.2017 №777 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) від 25.04.2019 №765 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) від 09січня 2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2019 році» у зв’язку із наявністю бюджетних призначень оплата за роботи, що будуть виконані у 2019році, загальною вартістю 114979,79грн буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету по КПКВ 2818311, КЕКВ 3210. 3. Bci iншi умови Договору, не змінені цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 777
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML