Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (4462) (Душова установка-котел швидкісного нагріву води)
Central-heating radiators and boilers and parts (4462) (Shower-mounted boiler for high-speed water heating)
Очікувана вартість
6 939 380,00 UAH
UA-2017-08-14-001231-a 23ec7c5a8b254af8986b2107aaa1977c
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Інна Лозова
+380444547422
i.o.lozova@mil.gov.ua
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
i.o.lozova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2017 18:00
Очікувана вартість: 6 939 380,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 208 181,40 UAH
Publication date: 14 серпня 2017 16:39
Enquiries until: 31 серпня 2017 18:00
Complaints submission until: до 01 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 вересня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 6 939 380 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, яку видано банком, так як мають місце випадки, що після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною, так як ЕЦП відсутній. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, видану банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути

Документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-14-001231-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ КОЛІСНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00231610
Дата подання: 14 вересня 2017 08:35
Сертифікат відповідності учасника втратив чинність
Уважно вивчивши документи надані ТОВ Пролог ЛТД нами виявлено на наш погляд вагоме порушення. А саме, сертифікат відповідності UA1.187.0014282-17 має посилання на доручення видане ПАТ "Кремечуцький колісний завод" №б/н від 15.08.2017 для ПП "Стілвейс".
Станом на 15.08.2017 наше підприємство мало статус ПрАТ а не ПАТ, пишется Кременчуцький а не Кремечуцький, абсолютно всі документи, які стосуються підприємства як зовнішні так і внутрішні рееструються, і не можуть бути безномерними. Згідно книги реестраціі кореспонденції запис на надання доручення для ТОВ Пролог ЛТД відсутня. Тобто ПрАТ "Кременчуцький колісний завод" доручення для ТОВ Пролог ЛТД не надавав.
13 вересня ми направили запит до органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат відповідності ОС "Центр Оцінки Відповідності "ФАКТУМ". На що отримали відповідь, що з 12 вересня 2017 року даний документ втраив чинність. Віповідна інформація направлена замовнику електронними листами.
Враховуючі дані обставини, просимо прийняти до уваги наведену інформацію при процедурі кваліфікації учасника.
Відповідні листи прикріплені в додатках.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2017 14:17
Відповідно до вимог частини одинадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” учасник має право не пізніше ніж за три робочі дні до закінчення строку подання цінових пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасника відбору, та/або з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-08-14-001231-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ КОЛІСНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00231610
Дата подання: 14 вересня 2017 13:39
Порушення строків кваліфікаціі
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.4 ст.28 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Згідно п.19 ст.3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони" Замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення, визначених статтею 4 цього Закону.
На даний час ці строки порушені.
Просимо Вас надати інформацію стосовно порушення строків проведення кваліфікації, якщо таке передбачено іншими нормативними документами, просимо надати на них посилання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2017 14:18
відповідно до вимог частини одинадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” учасник має право не пізніше ніж за три робочі дні до закінчення строку подання цінових пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасника відбору, та/або з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Крім того відповідно до вимог частини дев’ятнадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасника відбору який запропонував найнижчу ціну.

Документи подані скаржником

14 вересня 2017 08:35
ответ КрКЗ.jpg
14 вересня 2017 08:35
Сертифікат відп.jpg
14 вересня 2017 08:35
ФАКТУМ.jpg

Документи

18 вересня 2017 14:17
Витяг роз`яснення 18.09.doc

Документи

18 вересня 2017 14:18
Витяг роз`яснення 18.09.doc

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі 44620000-2 (Душова установка-котел швидкісного нагріву води)
Опис предмету закупівлі: Душова установка-котел швидкісного нагріву води - 30 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 073 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 731,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32 193,00 UAH


Title: Lot 1. Central-heating radiators and boilers and parts 44620000-2 (Shower-mounted boiler for high-speed water heating)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 073 100,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 731,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 32 193,00 UAH

Аукціон

Початок: 06 вересня 2017 14:59
Auction planned date: 06 вересня 2017 14:59
Закінчення: 06 вересня 2017 15:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт.
Душова установка-котел швидкісного нагріву води
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Доставка: 61034, Харківська область, м. Харків, вул. Переможців, 6а
Дата доставки: до 30 жовтня 2017 12:00

Shower-mounted boiler for high-speed water heating
CPV: 44620000-2

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2017 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пролог ЛТД 1 072 800,00
UAH з ПДВ
1 045 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ 1 046 400,00
UAH з ПДВ
1 035 669,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2017 12:48
sign.p7s
16 вересня 2017 12:40
2.Гарант лист Лот1.pdf
16 вересня 2017 12:40
1.Технічні вимоги_Лот1.pdf
16 вересня 2017 12:40
12.3_4 Статут (копія).pdf
14 вересня 2017 13:11
sign.p7s
14 вересня 2017 13:07
ЦП _Лот_1 аукціон.pdf
14 вересня 2017 13:03
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2017 13:03
Довідка корупція.pdf
14 вересня 2017 13:03
Довідка ДПІ.pdf
05 вересня 2017 17:32
sign.p7s
05 вересня 2017 13:07
sign.p7s
05 вересня 2017 13:04
ЦП _Лот_1.pdf
05 вересня 2017 13:04
2.Гарант лист Лот1.pdf
05 вересня 2017 13:04
1.Технічні вимоги_Лот1.pdf
05 вересня 2017 13:04
видаткова накладна.pdf
05 вересня 2017 13:04
Аналогічний договір.pdf
05 вересня 2017 13:04
12.3_8. Довідка ст_17.pdf
05 вересня 2017 13:04
12.3_4. Статут.pdf

Публічні документи

05 вересня 2017 17:26
sign.p7s
05 вересня 2017 17:24
Пропозиція ЛОТ1.pdf
05 вересня 2017 17:24
zv_dov.pdf
05 вересня 2017 17:24
zv_liz.pdf
05 вересня 2017 17:24
Підписаний_GarLIST 7797.pdf
05 вересня 2017 17:24
Підписаний_GarLIST 7796.pdf
05 вересня 2017 17:24
Підписаний_GarLIST 7795.pdf
05 вересня 2017 17:24
Підписаний_GarLIST 7794.pdf
05 вересня 2017 17:24
Статут.pdf
05 вересня 2017 17:24
Протокол та наказ.pdf
05 вересня 2017 17:24
Відомості про учасника.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ
#39279490
Відхилено 1 035 669,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2017 12:25
ТОВ Пролог ЛТД
#16282325
Переможець 1 045 800,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2017 14:33

Документи

08 вересня 2017 12:25
sign.p7s
06 вересня 2017 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2017 14:33
sign.p7s
13 вересня 2017 12:42
sign.p7s
08 вересня 2017 12:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19.09.2017 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пролог ЛТД
#16282325
1 045 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2017 14:33
sign.p7s
13 вересня 2017 12:42
sign.p7s
08 вересня 2017 12:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 вересня 2017 14:19
286-3-17-294.pdf укладений
29 вересня 2017 14:18
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2018 11:37
Дод угода № 3 від 24.01.18 до дог 286-3-17-294.pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:34
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2017 16:49
Дод. угода № 2 від 17.11.2017 до догов. № 286-3-17-294.pdf зміни до договору
20 листопада 2017 16:48
sign.p7s зміни до договору
11 листопада 2017 14:01
Дод. угода № 1 в_д 08.11.2017 до догов. № 286-3-17-294.pdf зміни до договору
11 листопада 2017 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження дії договору до 31.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/294
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну виконання зобов’язань щодо постачання продукції до 14.12.2017
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/294
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному у 2017 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/294
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку