Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи по об’єкту: «ВСТАНОВЛЕННЯ АВТОНОМНОГО ДЖЕРЕЛА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В ДИТЯЧІЙ КЛІНІЧНІЙ ЛІКАРНІ № 9 НА ВУЛ. КОПИЛІВСЬКА, 1/7 У ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ»
Очікувана вартість
2 920 000,00 UAH
UA-2017-08-14-001019-c ● 652d81f360254816af8677e9f299894f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2017 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2017 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об’єкту: «ВСТАНОВЛЕННЯ АВТОНОМНОГО ДЖЕРЕЛА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В ДИТЯЧІЙ КЛІНІЧНІЙ ЛІКАРНІ № 9 НА ВУЛ. КОПИЛІВСЬКА, 1/7 У ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. КОПИЛІВСЬКА, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Умова оплати робіт: | 20% |
протягом більше 121 календарного дня: | 20% |
протягом від 91 календарного дня до 120 календарних днів: | 15% |
протягом від 61 календарного дня до 90 календарних днів: | 10% |
протягом від 31 календарного дня до 60 календарних днів: | 5% |
протягом 30 календарних днів і менше: | 0% |
11 жовтня 2017 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2017 15:03 |
Перелік змін Копилівська (11.10.17 (2)).doc | |
11 жовтня 2017 15:03 |
Тендерна документація Копилівська1-7 (11.10.17(2)).doc | |
11 жовтня 2017 09:51 |
Тендерна документація Копилівська1-7 (11.10.17).doc | |
11 жовтня 2017 09:50 |
Перелік змін Копилівська (11.10.17).doc | |
19 серпня 2017 11:03 |
КМКЛ9щиты.rar | |
19 серпня 2017 11:03 |
Перелік змін Копилівська (19.08.17).doc | |
19 серпня 2017 11:03 |
Тендерна документація Копилівська1-7 (19.08.17).doc | |
14 серпня 2017 17:42 |
Тендерна документація Копилівська1-7.doc |
11 жовтня 2017 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2017 15:03 |
Перелік змін Копилівська (11.10.17 (2)).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2017 15:03 |
Тендерна документація Копилівська1-7 (11.10.17(2)).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2017 09:51 |
Тендерна документація Копилівська1-7 (11.10.17).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2017 09:50 |
Перелік змін Копилівська (11.10.17).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 серпня 2017 11:03 |
КМКЛ9щиты.rar
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 серпня 2017 11:03 |
Перелік змін Копилівська (19.08.17).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 серпня 2017 11:03 |
Тендерна документація Копилівська1-7 (19.08.17).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 серпня 2017 17:42 |
Тендерна документація Копилівська1-7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Схеми щитового обладнання
Дата подання: 17 серпня 2017 11:26
Дата відповіді: 19 серпня 2017 11:12
Шановний Замовник, просимо вас розмістити в технічному завданні однолінійні схеми щитового обладнання
Відповідь: Схеми додані.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-14-001019-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТТ Енергія", Код ЄДРПОУ:31172501
Дата подання: 17 серпня 2017 12:34
Просимо видалити дискримінаційну вимогу
Шановний Замовник
На сьогоднішній день сертифікати - BS EN ISO 14001:2004; BS OHSAS 18001:2007; EN 12601:2010; EN ISO 12100:2010; EN ISO 13857:2008; EN 60204-1:2006/AC:2010; EN 61000-6-2:2005/AC;2005; EN6100-6-4:2007/A1:2011; 2006/42/ЕC (Machinery); 2014/30/EU (Electromagnetic Compatibility); 2014/35/EU (Low Voltage), сертифікати відповідності - ДСТУ EN 292-1:2001, ДСТУ EN 292-2:2001, ДСТУ EN 614-1-2003, ДСТУ EN 12601:2004 та ДСТУ EN 60204-1:2004 від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на таку продукцію, як "Дизель-генератор" не є обов'язковими. Тому вимагаємо вилучиту дані пункти с тендреної документації, посилаючись на п.4 статті 16 закону «Про публічні закупівлі» - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Розгорнути
Згорнути
На сьогоднішній день сертифікати - BS EN ISO 14001:2004; BS OHSAS 18001:2007; EN 12601:2010; EN ISO 12100:2010; EN ISO 13857:2008; EN 60204-1:2006/AC:2010; EN 61000-6-2:2005/AC;2005; EN6100-6-4:2007/A1:2011; 2006/42/ЕC (Machinery); 2014/30/EU (Electromagnetic Compatibility); 2014/35/EU (Low Voltage), сертифікати відповідності - ДСТУ EN 292-1:2001, ДСТУ EN 292-2:2001, ДСТУ EN 614-1-2003, ДСТУ EN 12601:2004 та ДСТУ EN 60204-1:2004 від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на таку продукцію, як "Дизель-генератор" не є обов'язковими. Тому вимагаємо вилучиту дані пункти с тендреної документації, посилаючись на п.4 статті 16 закону «Про публічні закупівлі» - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2017 10:35
Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Також повідомляємо, що згідно п. 2 ст.22, IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому додаємо, що відповідно до п. 3 ст.22, IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законодавством не забороняються вимоги Замовника щодо якості предмета закупівлі та його сертифікації. Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Також повідомляємо, що згідно п. 2 ст.22, IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому додаємо, що відповідно до п. 3 ст.22, IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законодавством не забороняються вимоги Замовника щодо якості предмета закупівлі та його сертифікації. Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2017 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМА" |
2 898 621,83
UAH з ПДВ
|
2 898 621,83
UAH з ПДВ
|
1.25 | 2 318 897.46 | Документи |
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ" |
2 690 235,60
UAH з ПДВ
|
2 690 235,60
UAH з ПДВ
|
1.25 | 2 152 188.48 | Документи |
ТОВ "НВП "Вітал" |
2 889 295,81
UAH з ПДВ
|
2 889 295,81
UAH з ПДВ
|
1.0625 | 2 719 337.23 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ" #39481351 |
Переможець |
2 690 235,60
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2017 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2017 10:14
|
ДКЛ9.pdf | укладений |
08 листопада 2017 10:13
|