Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт сходової клітки (пожежного виходу) хірургічного корпусу Новоукраїнської центральної районної лікарні по пров. Лікарняному, 1 у м. Новоукраїнка Кіровоградської області. Підсилення стін сходової клітки. Коригування проекту
Очікувана вартість
322 776,00 UAH
UA-2017-08-11-001698-b 0ae468f2359a48efbee99cc046710c20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старенченко Сергій

+380525123247 STARENHENKOS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОУКРАЇНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01995249
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, ПРОВУЛОК ЛІКАРНЯНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Старенченко Сергій
+380525123247
STARENHENKOS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2017 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 11:09
Очікувана вартість: 322 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 227,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт сходової клітки (пожежного виходу) хірургічного корпусу Новоукраїнської центральної районної лікарні по пров. Лікарняному, 1 у м. Новоукраїнка Кіровоградської області. Підсилення стін сходової клітки. Коригування проекту)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт сходової клітки (пожежного виходу) хірургічного корпусу Новоукраїнської центральної районної лікарні по пров. Лікарняному, 1 у м. Новоукраїнка Кіровоградської області. Підсилення стін сходової клітки. Коригування проекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, пров. Лікарняний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2017 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 17:13
1.2. Перелік змін до ТД від 18.08.2017.pdf
18 серпня 2017 17:13
1. Тендерна документація (сходова клітина)-зміни.pdf
18 серпня 2017 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 17:13
1.2. Перелік змін до ТД від 18.08.2017.pdf
18 серпня 2017 17:13
1. Тендерна документація (сходова клітина)-зміни.pdf
11 серпня 2017 18:00
1. Тендерна документація (сходова клітина).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГАЗ КОМ І К 312 467,97
UAH з ПДВ
312 467,97
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Барський машинобудівний завод" 322 776,00
UAH з ПДВ
322 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 12:11
Електронний підпис
07 вересня 2017 12:10
Пропозиція остаточна
25 серпня 2017 19:53
Електронний підпис
25 серпня 2017 19:52
ТОВ ГАЗ і КО.rar
25 серпня 2017 19:52
Ліцензія.zip
25 серпня 2017 19:52
БГ 4797-17Г ТОВ ГАЗ КОМ І К.zip
25 серпня 2017 19:52
Dovirenist_Dmytrenko_26_04_17.zip
25 серпня 2017 19:52
14. Паспорт.pdf
25 серпня 2017 19:52
13. Ліцензія додаток.pdf
25 серпня 2017 19:52
7.1 Договір-2.pdf
25 серпня 2017 19:52
7. Договір-2.pdf
25 серпня 2017 19:52
6. Документи 2.pdf
25 серпня 2017 19:52
5. Документи.pdf
25 серпня 2017 19:52
3. наказ нотаріальний.pdf
25 серпня 2017 19:52
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2017 17:36
Електронний підпис
23 серпня 2017 17:35
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2017 16:37
Електронний підпис
23 серпня 2017 16:36
Згода по договору.PDF
23 серпня 2017 16:36
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2017 16:36
Статут .pdf
23 серпня 2017 16:36
Сертифікат Ліцензія.pdf
23 серпня 2017 16:36
Протокол зміна назви .pdf
23 серпня 2017 16:36
Інформація про ПДВ1.pdf
23 серпня 2017 16:36
Дозвола.pdf
23 серпня 2017 16:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2017 16:36
Витяг з ЄДРЮ .pdf
23 серпня 2017 16:36
Виписка з ЄДРЮ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГАЗ КОМ І К

ПАТ "Барський машинобудівний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГАЗ КОМ І К
#34257032
Переможець 312 467,97
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:57

Документи

04 вересня 2017 15:57
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:57
Щодо ПДВ в ПРОЗОРО.pdf
04 вересня 2017 15:57
Скан протоколу №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАЗ КОМ І К
#34257032
312 467,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 15:57
Електронний підпис
04 вересня 2017 15:57
Щодо ПДВ в ПРОЗОРО.pdf
04 вересня 2017 15:57
Скан протоколу №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 21:04
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 17:33
Скан додаткової №8 638 (1).docx зміни до договору
31 серпня 2018 17:33
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 18:47
Додаткова угода №7 (1) (1).pdf зміни до договору
23 липня 2018 18:47
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2018 15:11
Скан дод.угоди №6-№638 (1).docx зміни до договору
31 травня 2018 15:11
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2018 09:47
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2018 09:46
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 17:56
Додаткова угода №4 (2).pdf зміни до договору
30 березня 2018 17:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 15:40
Дод.угода Договір №638 №3 від 26.12.2017 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2017 15:40
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2017 15:38
Додаткова №2 - 638.pdf зміни до договору
27 вересня 2017 15:38
Електронний підпис укладений
21 вересня 2017 09:36
6. Додаткова угода №1.pdf укладений
20 вересня 2017 18:49
5. Додаток №4.pdf укладений
20 вересня 2017 18:49
4. Додаток №3.pdf укладений
20 вересня 2017 18:49
3. Додаток №2.pdf укладений
20 вересня 2017 18:49
2. Додаток №1.pdf укладений
20 вересня 2017 18:49
1. Договір підряду №638 від 19.09.2017.pdf укладений
20 вересня 2017 18:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів зі сторони Замовника, а саме зміни (розрахункового рахунку у Управлінні державної казначейскої служби України в Новоукраїнському районні) з метою коректної реєстрації юридичних та фінансових зобов’язань Сторонами внесено відповідні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки, за результатами укладеного Договору від 19 вересня 2017 року, з об’єктивних та незалежних від волі Сторін обставин, фінансування робіт у вигляді попередньої оплати відбулось з значною затримкою, - 03 листопада 2017 року згідно розпорядження Голови Новоукраїнської районної державної адміністрації Кіровоградської області №359-р від 25 жовтня 2017 року, що порушило попередньо обумовлені строки виконання робіт та призвело до порушення графіку виконання робіт; керуючись нормами будівництва, а також висновком технічного нагляду, що підтверджують документально обставини неможливості виконання робіт в обумовлені строки до 31 грудня 2017 року, виникає потреба продовжити строк виконання робіт на строк достатній для їх завершення в наступному році, без зміни вартості та обсягів робіт. 1. Пунктами 4.2., розділу 4 Договору передбачено, що у зв’язку із неможливістю з об’єктивних причин своєчасного завершення частини робіт за Договором в строк до 31 грудня 2017 року, Сторони, на підставі вищезазначеного, з врахуванням обов’язку дотримання будівельних норм при будівництві, наявними об’єктивними обставинами, що зумовили необхідність такого продовження та обмеженим строком на виконання таких робіт, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» дійшли згоди внести зміни та викласти у новій редакції: пункт 4.2. розділу 4 Договору: «4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (Додаток № 2) до 31 березня 2018р.» пункт 13.1. розділу 13 Договору: «13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 березня 2018р.» 2. Разом з цим Сторони дійшли згоди, що зазначені вище зміни не впливають на зміну ціни Договору, та такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 3. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 2 «Графік виконання робіт» з урахуванням змін за даною Угодою.
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки, за результатами укладеного Договору від 19 вересня 2017 року, з об'єктивних та незалежних від волі Сторін, а саме: виникненням робіт, що не передбачені проектом, несприятливими погодними умовами, які не забезпечували виконання робіт згідно з будівельними нормами, що призвело до порушення обумовлених строків графіку виконання робіт, що підтверджують обставини неможливості виконання робіт в обумовлені строки до 31 березня 2018 року, виникає потреба продовжити строк виконання робіт на строк достатній для їх завершення, без зміни вартості та обсягів робіт. 1. Пунктами 4.2., розділу 4 Договору передбачено, що у зв'язку із неможливістю з об'єктивних причин своєчасного завершення частини робіт за Договором в строк до 31 березня 2018 року. Сторони, на підставі вищезазначеного, з врахуванням обов'язку дотримання будівельних норм при будівництві, наявними об'єктивними обставинами, що зумовили необхідність такого продовження та обмеженим строком на виконання таких робіт, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі" дійшли згоди внести зміни та викласти у новій редакції пункт 4.2. розділу 4 Договору: "4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (Додаток №2) до 31 травня 2018 р." пукнт 13.1. розділу 13 Договору: "13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 травня 2018 р.". Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 2 "Графік виконання робіт" з урахуванням змін за даною Угодою.
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням порядку та джерел фінансування видатків Замовника на виконання потреби щодо закупівлі робіт за предметом: ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 Код CPV за ДК 021:2015 - код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт сходової клітки (пожежного виходу) хірургічного корпусу Новоукраїнської центральної районної лікарні по провю Лікарняному, 1 у м. Новоукраїнка Кіровоградської області. Підсилення стін сходової клітки. Коригування проекту) та додатковим надходженням коштів на рахунки Замовника задля фінансування даної потреби в закупівлі у 2018 році, виникає необхідність у внесенні змін до договору з метою відображення такого додаткового фінансування. Внаслідок чого, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.2. розділу "2. ЦІНА ДОГОВОРУ" та викласти його в наступній редакції: "2.2. Договірна ціна є динамічною і складає 312 467,97 грн. без ПДВ (вартість заповнюється за результатами проведеного аукціону), без урахування витрат на утримання служби Замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Ціна робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами. Ціна Договору враховує усі витрати Підрядника на виконання предмету Договору. Фінансові зобов'язання взяті Замовником в межах цього Договору складаються із коштів, що були фактично передбачені на дату укладання цього Договору у 2017 році та коштів, що надійшли внаслідок додаткового фінансування видатків Замовника на рахунки задля фінансування даної потреби в закупівлі після укладання цього Договору з урахуванням продовження строку його дії у 2018 році в розмірі 54307,08 грн. без ПДВ. Відтак, загальний розмір фактичного фінансування Замовника на дану потребу у 2017 році та 2018 році не перевищує вартість, зазначену за первинною редакцією Договору". 2. У зв'язку зі зміною реквізитів зі сторони Замовника, а саме зміни (розрахункового рахунку у Управління державної казначейської служби України в Новоукраїнському районні) з №35424101048099 на №35425199048099 виникає необхідність внесення змін до Договору в цій частині. Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Сторін за Договором та викласти його в новій редакції (детально відображено в сканованій копії додаткової угоди, що завантажена в систему електронних закупівель).
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дійшли згоди внести зміни та викласти у новій редакції пункт 4.2. розділу 4 Договору: "4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (Додаток №2) до 20 липня 2018 р." пукнт 13.1. розділу 13 Договору: "13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 20 липня 2018 р.". Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 2 "Графік виконання робіт" з урахуванням змін за даною Угодою.
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами будівництва, а також висновком технічного нагляду, що підтверджують документально обставини неможливості виконання робіт в обумовлені строки до 20 липня 2018 року, виникає потреба продовжити строк виконання рбіт на строк достатній для їх завершення, без зміни вартості та обсягів робіт. Саме тому, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону Сторони дійшли згоди внести зміни та продовжити дію договору та строк виконання робіт до 31 серпня 2018 року. (Більш детально відображено в Додатковій угоді №7 від 20.07.2018 року, що завантажена в систему електронних закупівель).
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із завершенням строку для виконання робіт, що складають предмет закупівлі, враховуючи обставини, щодо фактичного виконання робіт за кількістю, номенклатурою, видом та вартістю згідно проектно-кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт сходової клітки (пожежного виходу) хірургічного корпусу Новоукраїнської центральної районної лікарні по пров. Лікарняному, 1 у м. Новоукраїнка Кіровоградської області. Підсилення стін сходової клітки. Коригування проекту» у відповідності до додатку 1 до Договору, керуючись підпунктом 1 пункту 2.4 розділу 2 Договору та на підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору на суму 27752,00 (Двадцять сім тисяч сімсот п'ятдесят дві гривні 00 копійок) грн. без ПДВ в тому числі, виключивши зі змісту кошторисної частини документації на роботи витрати, що заплановані на: на утримання служби замовника (включаючи витрати на технiчний нагляд) в сумі 6156 грн; вартість проектних робіт в сумі 4104 грн; вартість експертизи проектної документації в сумі 10815 грн; кошти на здійснення авторського, нагляду 1026 грн. вартість ПДВ за вказаними вище роботами та інших витрат, що не були виконані за проектом внаслідок економії коштів Підрядником без зміни якості та кількості запланованих робіт – 4625 грн. 2. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє до 31.08.2018р.
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 638
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2017 — 31 серпня 2018
Сума оплати за договором: 284 715,97
UAH з ПДВ