Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи (система моніторингу автотранспорту)
Очікувана вартість
3 330 000,00 UAH
UA-2017-08-11-001571-b d81ba30027bf41189250118bfe8cf36b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ковальський

+380443232078 kovalskyi-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Олександр Ковальський
+380443232078
kovalskyi-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2017 19:00
Початок аукціону: 29 серпня 2017 11:25
Очікувана вартість: 3 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Cистема моніторингу автотранспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2017 16:20
Електронний підпис
21 серпня 2017 16:18
ТД GPS зі змінами.docx
21 серпня 2017 16:18
Зміни до ТД GPS.docx
21 серпня 2017 16:20
Електронний підпис
11 серпня 2017 16:50
Електронний підпис
21 серпня 2017 16:18
ТД GPS зі змінами.docx
11 серпня 2017 16:49
ТД GPS.docx
21 серпня 2017 16:18
Зміни до ТД GPS.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення з приводу оподаткування ПЗ
Дата подання: 18 серпня 2017 17:37
Дата відповіді: 22 серпня 2017 14:47
Користуючись правом, що закріплене в п. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (надалі за текстом – Закон) має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутись з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, а також з метою недопущення встановлення дискримінаційних умов для учасника процедури закупівлю (постачальника) в тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015 – 48810000-9, Інформаційні системи (система моніторингу автотранспорту) (надалі за текстом – ТД) звертаємось до Вас з проханням надати відповіді та роз’яснення щодо наступного: 1. Згідно п. 1.3. Договору: «Постачальник надає Послуги з технічної підтримки другого та третього року експлуатації ПЗ згідно Технічних вимог Додаток № 1 до Договору». Згідно п. 11.1. Договору строк дії Договору до 31 грудня 2020 року. Згідно п. 4.13. Договору: «Факт надання Послуг з технічної підтримки ПЗ оформлюється Сторонами шляхом підписання Акту виконаних робіт в кінці кожного кварталу другого та третього року надання Послуг.» В той же час в п.4.4. розділу I ТД вказано, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2017 року. Питання: Чи не суперечать умови вказані в ТД умовам вказаним в Договорі? Чи не викличуть дані розбіжності між Договором та ТД труднощів при складанні та оформленні Актів виконаних робіт/наданих послуг? Чи не вплинуть вказані вище розбіжності між умовами Договору та ТД на можливість складення, підписання та оформлення Актів виконаних робіт/послуг з технічної підтримки ПЗ в кінці кожного кварталу другого та третього року надання Послуг? 2. Згідно п. 1.1. Договору: «Постачальник поставляє Замовнику примірник Програмного забезпечення (надалі Товар) Системи супутникового моніторингу і контролю мобільних об'єктів (надалі Система), та надає майнові права на використання цього ПЗ та підключення бортових терміналів» Згідно п. 1.5. Договору: «Постачальник підтверджує наявність у нього права на продаж та супровід програмного забезпечення, що поставляється відповідно до умов цього Договору….» Питання: Просимо пояснити що мається на увазі у вказаних вище пунктах Договору під поняттями: «поставляє Замовнику примірник Програмного забезпечення» та «наявність права на продаж ПЗ», а саме: Чи мається на увазі під цими поняттями перехід права власності на програмне забезпечення (зміна правовласника) чи мова йде про перехід права на використання програмного забезпечення? 3. Згідно п. 1.1. Договору: «Постачальник поставляє Замовнику примірник Програмного забезпечення (надалі Товар) Системи супутникового моніторингу і контролю мобільних об'єктів (надалі Система), та надає майнові права на використання цього ПЗ та підключення бортових терміналів» Згідно Додатку 3 до Договору відбудеться поставка примірника програмного забезпечення на 200 користувачів та 2500 об’єктів, а також додаткових ліцензій на об’єкти в кількості 500 шт. Крім того, в пункті 3.1. Договору передбачено, що загальна ціна Договору встановлена з ПДВ. В свою чергу зазначаємо, що поставка примірника програмного забезпечення як носія (наприклад диск, флеш-накопичувач чи ін.) обкладається ПДВ, а надання (поставка) ліцензій це операції з постачання ПЗ, які згідно до п.26-1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ. Згідно Узагальнюючої податкової консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання програмної продукції, що затверджена Наказом Міндоходів України 07.10.2013 р. №536: «У випадку якщо постачається примірник комп'ютерної програми з наданням (постачанням) ліцензії, яка є переліком умов щодо обмеженого використання такої комп'ютерної програми за її функціональним призначенням та одночасно є складовою постачання самої комп'ютерної програми, то така операція звільняється від оподаткування податком. При цьому режим звільнення від оподаткування податком застосовується на всіх етапах постачання примірника комп'ютерної програми: від особи, яка її створила, до споживача.» Отже, стає зрозумілим, що якщо відбувається поставка окремо примірника, окремо надання (поставка) ліцензій, то ціна примірника повинна вказуватись з ПДВ, а ціна ліцензії без ПДВ. У випадку якщо ж відбувається поставка примірника разом з ліцензіями, то ціна примірника з ліцензіями не повинна обкладатись ПДВ. У зв’язку з вищевикладеним виникає питання: Чи відбувається по даному Договору поставка примірника програмного забезпечення разом з ліцензіями чи відбувається поставка окремо примірника, окремо надання (постачання) ліцензії? Чому загальна ціна Договору вказана з ПДВ та чи не вплине зазначення ціни з ПДВ на невизначеність при розрахунку суми ПДВ та відповідно на формування податкового кредиту? Зі свого боку пропонуємо внести зміни в текст пункту 3.1. Договору виклавши його у відповідності до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Ваше звернення розглянуте, та що повідомляється наступне:

Стосовно п. 1. Згідно п. 1.3. Договору: «Постачальник надає Послуги з технічної підтримки другого та третього року експлуатації ПЗ згідно Технічних вимог Додаток № 1 до Договору». Згідно п. 11.1. Договору строк дії Договору до 31 грудня 2020 року. Згідно п. 4.13. Договору: «Факт надання Послуг з технічної підтримки ПЗ оформлюється Сторонами шляхом підписання Акту виконаних робіт в кінці кожного кварталу другого та третього року надання Послуг.» В той же час в п.4.4. розділу I ТД вказано, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2017 року. Питання: Чи не суперечать умови вказані в ТД умовам вказаним в Договорі? Чи не викличуть дані розбіжності між Договором та ТД труднощів при складанні та оформленні Актів виконаних робіт/наданих послуг? Чи не вплинуть вказані вище розбіжності між умовами Договору та ТД на можливість складення, підписання та оформлення Актів виконаних робіт/послуг з технічної підтримки ПЗ в кінці кожного кварталу другого та третього року надання Послуг?

Замовником внесені змін до розділу 1 п. 4.4. тендерної документації.

Стосовно п. 2. Згідно п. 1.1. Договору: «Постачальник поставляє Замовнику примірник Програмного забезпечення (надалі Товар) Системи супутникового моніторингу і контролю мобільних об'єктів (надалі Система), та надає майнові права на використання цього ПЗ та підключення бортових терміналів» Згідно п. 1.5. Договору: «Постачальник підтверджує наявність у нього права на продаж та супровід програмного забезпечення, що поставляється відповідно до умов цього Договору….» Питання: Просимо пояснити що мається на увазі у вказаних вище пунктах Договору під поняттями: «поставляє Замовнику примірник Програмного забезпечення» та «наявність права на продаж ПЗ», а саме: Чи мається на увазі під цими поняттями перехід права власності на програмне забезпечення (зміна правовласника) чи мова йде про перехід права на використання програмного забезпечення?

Мова йде про право на використання програмного забезпечення. Замовником внесені зміни до п.1.1 та п.1.5 проекту Договору 3.

Стосовно п. 1.1. Договору: «Постачальник поставляє Замовнику примірник Програмного забезпечення (надалі Товар) Системи супутникового моніторингу і контролю мобільних об'єктів (надалі Система), та надає майнові права на використання цього ПЗ та підключення бортових терміналів» Згідно Додатку 3 до Договору відбудеться поставка примірника програмного забезпечення на 200 користувачів та 2500 об’єктів, а також додаткових ліцензій на об’єкти в кількості 500 шт. Крім того, в пункті 3.1. Договору передбачено, що загальна ціна Договору встановлена з ПДВ. В свою чергу зазначаємо, що поставка примірника програмного забезпечення як носія (наприклад диск, флеш-накопичувач чи ін.) обкладається ПДВ, а надання (поставка) ліцензій це операції з постачання ПЗ, які згідно до п.26-1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ. Згідно Узагальнюючої податкової консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання програмної продукції, що затверджена Наказом Міндоходів України 07.10.2013 р. №536: «У випадку якщо постачається примірник комп'ютерної програми з наданням (постачанням) ліцензії, яка є переліком умов щодо обмеженого використання такої комп'ютерної програми за її функціональним призначенням та одночасно є складовою постачання самої комп'ютерної програми, то така операція звільняється від оподаткування податком. При цьому режим звільнення від оподаткування податком застосовується на всіх етапах постачання примірника комп'ютерної програми: від особи, яка її створила, до споживача.» Отже, стає зрозумілим, що якщо відбувається поставка окремо примірника, окремо надання (поставка) ліцензій, то ціна примірника повинна вказуватись з ПДВ, а ціна ліцензії без ПДВ. У випадку якщо ж відбувається поставка примірника разом з ліцензіями, то ціна примірника з ліцензіями не повинна обкладатись ПДВ. У зв’язку з вищевикладеним виникає питання: Чи відбувається по даному Договору поставка примірника програмного забезпечення разом з ліцензіями чи відбувається поставка окремо примірника, окремо надання (постачання) ліцензії?

Поставка примірника відбувається разом з ліцензіями.

Стосовно того, чому загальна ціна Договору вказана з ПДВ та чи не вплине зазначення ціни з ПДВ на невизначеність при розрахунку суми ПДВ та відповідно на формування податкового кредиту? Зі свого боку пропонуємо внести зміни в текст пункту 3.1. Договору виклавши його у відповідності до норм чинного законодавства.

Замовником внесені зміни до п.3.1 Договору, розмір ПДВ буде зазначений згідно пропозиції Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-11-001571-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМА ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40442504
Дата подання: 05 вересня 2017 10:27
Вимога
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИСТЕМА ТРЕЙД»
(скорочена назва – ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД»),
(код ЄДРПОУ 40442504)
01042, м. Київ, пров. Новопечерський, буд. 19/3, корпус 3, кімната 5
Замовник:

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА»
(скорочена назва – ПАТ «УКРПОШТА»)
(код ЄДРПОУ 21560045)
01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22

Інформація про закупівлю
ID: UA-2017-08-11-001571-b


ВИМОГА

Замовником торгів ПАТ «УКРПОШТА» було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-11-001571-b. Предмет закупівлі – Інформаційні системи (система моніторингу автотранспорту) ДК 021:2015:48810000-9, що зазначено у оголошенні та тендерній документації (надалі за текстом – ТД).
ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» виявило бажання прийняти участь у даній процедурі закупівлі та у відповідності до норм чинного законодавства і ТД подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Квінто-плюс» (код ЄДРПОУ 31897102) (надалі за текстом – Учасник) визначена найбільш економічно вигідною.

Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (надалі за текстом – Закон):
«Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Ретельно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» дійшло висновку, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає ТД Замовника, та Учасником було вчинено порушення вимог п.4 ч.1 ст.30 Закону, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, які полягають у наступному:

1. В частині 1 Додатку № 4 до ТД зазначається, що Учасник повинен завантажити у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
«1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно додатку 1:
1.1. Довідку про наявність досвіду виконання не менше ніж 3-х аналогічних проектів по впровадженню системи моніторингу транспорту протягом 2014-2017 рр, з кількістю підключених об’єктів в одному з них не менш ніж 500, з зазначенням: назви контрагента, кількості підключених об’єктів, ПІБ та телефону контактної особи.
1.2. Листи-відгуки (не менше ніж 3-х) за підписом замовників проектів, зазначених в довідці, в яких вказана назва компанії Учасника та загальна інформація про впровадження проекту.»

Однак, в супереч вимогам ТД в жодному з листів-відгуків замовників-проектів, що були надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не зазначено, що саме Учасником було здійснене впровадження (не вказано назви компанії яка здійснювала впровадження), не вказано кількість об’єктів, які було підключено. Таким чином надані листи-відгуки не підтверджують наявність в Учасника досвіду виконання не менше ніж 3-х аналогічних проектів по впровадженню системи моніторингу транспорту протягом 2014-2017 рр.
Крім того, в усіх листах-відгуках мова йде зовсім про інші системи (комп’ютерні програми) ніж та, яку згідно своєї тендерної пропозиції пропонує Учасник Замовнику, а саме: система «Navion».

У зв’язку з тим, що Учасник не надав згідно з умовами ТД листів-відгуків із зазначенням, що саме ТОВ «Квінто-плюс» впроваджував систему у замовників аналогічних проектів, можна зробити висновок, що в Учасника відсутній досвід виконання аналогічних проектів по впровадженню та обслуговуванню системи моніторингу транспорту, що є порушенням ТД.

Згідно ст. 16 Закону Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником.

2. В п. 3.2. ч. 3 Додатку № 4 до ТД зазначається, що Учасник процедури закупівлі повинен бути:
« - або авторизованим партнером, представником виробника програмного забезпечення (надалі - ПЗ), придбання якого здійснюється за цією закупівлею. На підтвердження даної вимоги надається лист з підтвердженням від виробника ПЗ, яке постачається за даною закупівлею, щодо наявності партнерських відносин (авторизований представник, партнер).
- або мати авторські права на програмне забезпечення на це ПЗ. На підтвердження даної вимоги надається, підтвердження авторських прав, якщо учасник є самостійним розробником.»

Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не було надано лист з підтвердженням від виробника ПЗ, яке постачається за даною закупівлею, щодо наявності партнерських відносин (авторизований представник, партнер).
Так само Учасником не було надано підтверджень того, що він має авторські права на програмне забезпечення та є самостійним розробником програмного забезпечення.

Відносно Ліцензійної угоди № 170113 від 13 січня 2017 року, яку подав у складі своєї тендерної пропозиції Учасник, можемо зазначити наступне.
Згідно ч. 1 ст. 181 Господарського кодексу України: «Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами.» В свою чергу подана Ліцензійна угода підписана тільки Директором ТОВ «НАВІОН», підпису іншої сторони даної угоди – Учасника не має, а отже, дана Ліцензійна угода суперечить чинному законодавству України, є не укладеною, а тому Учасник не надав підтверджень того, що він є авторизованим партнером, представником виробника програмного забезпечення, придбання якого здійснюється за цією закупівлею.
Крім того, згідно з даним документом стає зрозумілим, що в Учасника не має права на продаж примірників програмного забезпечення як це передбачено п. 1.1. та 1.5. Проекту Договору, що викладений в Додатку № 6 до ТД, а тому не зрозуміло на якій підставі Учасник зможе поставити Замовнику програмне забезпечення.

3. В п.2 розділу III ТД вказано: «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу «тендерна гарантія». Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» та повинен дозволяти з достовірністю встановити особу гаранта.»

В Банківській Гарантії № G0817/7566 від 28 серпня 2017 року, яку Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції, зазначається: «Цю гарантію підписано з використанням електронного цифрового підпису. Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням.»

Перейшовши за посиланням, для перевірки достовірності електронного цифрового підпису на даній банківській гарантії, стало зрозумілим, що даний документ не підписаний. На підтвердження зазначеної інформації в додатку до даної скарги надаємо Скриншот (додаток № 1 до даної Скарги).

Згідно абзацу 15 частини 3 глава 2 розділ II Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 (надалі за текстом – Положення) Гарантія має містити такі реквізити:
«підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові підписи (у разі надання гарантії за допомогою систем "клієнт - банк", "клієнт - Інтернет - банк", "телефонний банкінг";»
Надана Учасником Банківська Гарантія не містить ані підпису та відбитку печатки банку-гаранта, ані електронного цифрового підпису, як того вимагається в Положенні, а тому, Гарантія складена з порушенням вимог Положення. Крім того, Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що дозволяють з достовірністю встановити особу гаранта та підписанта Банківської гарантії зі сторони гаранта.
У зв’язку з тим, що Учасник не надав згідно з умовами ТД Банківську гарантію, що повинна бути складена із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис», а також не надав документи, що дозволяють з достовірністю встановити особу гаранта, то можна зробити висновок, що Учасник не надав документів щодо забезпечення своєї тендерної пропозиції, що є порушенням ТД.

Звертаємо увагу, що відповідності до п.1 та п. 4 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону, а також у випадку якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації

На підставі вищевикладеного, з метою захисту прав та законних інтересів ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД», пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись Конституцією України та Законом,

ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» до розгляду.
2. Під час прийняття рішення про визначення переможця закупівлі врахувати вказані в даній вимозі зауваження до тендерної пропозиції Учасника.
3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «Квінто-плюс» на відповідність умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та визнати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає вимогам ТД.


Додатки:
1. Скриншот з сайту Приват банку.



З повагою,

Генеральний директор
ТОВ «CИСТЕМА ТРЕЙД» ______________ І.В. Мартинюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2017 15:18
Вітаємо!
Вашу вимогу розглянуто.
Оскарження процедури закупівлі здійснюється в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
На даний час пропозиція учасника ТОВ «Система Трейд» розглядається. Рішення щодо визначення переможця не прийнято, а повідомлення про намір укласти договір не оприлюднено.
Разом з цим інформація викладена в вимозі врахована.

Документи подані скаржником

05 вересня 2017 10:27
Вимога до УКРПОШТИ.pdf
05 вересня 2017 10:27
Скриншот від 04.09.2017.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-11-001571-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС", Код ЄДРПОУ:40926020
Дата подання: 21 вересня 2017 12:13
СКАРГА на результати проведення відкритих торгів від 29.08.2017 р. на закупівлю «ДК 021:2015 – 48810000-9 Інформаційні системи (система моніторингу автотранспорту)»
До Антимонопольного комітету України 03035,Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Тел. (044) 251-62-62, факс (044) 520-03-25 Канцелярія: (044) 251-62-40 e-mail:mail@amс.gov.ua Копія: ПАТ «Укрпошта» 01001, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Тел. +38(044)323-21-68 e-mail: tsvietkov-vf@ukrposhta.ua Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС» 04071, Україна, м. Київ, вул. Ярославська, 56 А Код ЄДРПОУ 40926020 Тел. +38(044) 494 49 99 СКАРГА на результати проведення відкритих торгів від 29.08.2017 р. на закупівлю «ДК 021:2015 – 48810000-9 Інформаційні системи (система моніторингу автотранспорту)» 14.09.2017 Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» (далі – Замовник) розмістило на порталі державних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-11-001571-b протокол розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 48810000-9, Інформаційні системи (система моніторингу автотранспорту). За результатами оцінки пропозицію ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 40442504) (далі – Учасник), визначена як найбільш економічно вигідною і таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону України «Про державні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII (далі - Закон), відсутні. На підставі викладеного, ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД», визнана переможцем процедури закупівлі, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір. Згідно ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель торгів, робіт і послуг за рахунок державних коштів можуть встановлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій, вважаємо, що в результаті прийнятого рішення Комітетом з конкурсних торгів Замовника порушені принципи правових та економічних засад здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, які визначені в Законі. Зокрема, в Додатку № 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником в складі тендерної пропозиції» тендерної документації, в п.3.1 зазначено: 3.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції, у довільній формі, проілюстрований опис рішення, що покриває основні вимоги із Технічної специфікації, яка наведена в цій документації конкурсних торгів. Учасником, якого визначено переможцем, подано тендерну пропозицію, що не відповідає умовам тендерної документації, встановленим Замовником, а саме: - надано Довідку з проілюстрованим описом рішення, яка не покриває основні вимоги із технічної специфікації. 1) В Технічній специфікації (технічні вимоги) Замовника в п. 6.1.1 вказано, що система повинна дозволяти обробляти та зберігати інформацію, що надходить від не менш ніж 3000 рухомих пристроїв в рамках даних ТВ, з можливістю збільшення в майбутньому до 10000 терміналів, як переносних, так і встановлених на транспортних засобах. В наданій Довідці від Учасника ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» не зазначено, що система повинна дозволяти обробляти та зберігати інформацію, що надходить від не менш ніж 3000 рухомих пристроїв в рамках даних ТВ, з можливістю збільшення в майбутньому до 10000 терміналів, як переносних, так і встановлених на транспортних засобах. 2) В Технічній специфікації (технічні вимоги) Замовника в п. 6.8.3 вказано, що підключення користувачів (диспетчерів, адміністраторів) до програмного забезпечення, що має відбуватися: без використання клієнтського програмного забезпечення (через веб-інтерфейс), використовуючи в якості середовища інформаційної взаємодії програмного забезпечення для перегляду веб сайтів (браузерів Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari) в середовищі операційних систем (ОС) Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Macintosh, iOS, Android. В наданій Довідці від Учасника ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» зазначено тільки ОС Windows 7/ Vista/XP SP2, але не зазначено підтримку ОС Windows 8, Windows 10, Macintosh, iOS, Android. 3) В Технічній специфікації (технічні вимоги) Замовника в п. 7.1.1 вказано, що система повинна працювати з наявними на балансі Укрпошта БТ (бортовими терміналами) Teltonika FM4200 та, в майбутньому з іншими БТ. В наданій Довідці від Учасника ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» не зазначено, що система «Logist.ua» буде працювати з наявними на балансі Укрпошта БТ Teltonika FM4200 та, в майбутньому з іншими БТ. 4) В Технічній специфікації (технічні вимоги) Замовника в п. 7.3.3 вказано, що порушення дозволенної швидкості повинно відображатись на треку руху ТЗ кольоровим кодуванням ділянок, на яких були зафіксовані порушення. В наданій Довідці від Учасника ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» не зазначено, що система «Logist.ua» підтримує відображення порушення дозволенної швидкості та відображає на треку руху ТЗ кольоровим кодуванням ділянок, на яких були зафіксовані порушення. 5) В Технічній специфікації (технічні вимоги) Замовника в п. 8.4.1 вказано, що виконавець повинен мати ліцензійний (субліцензійний договір (угоду) з правовласником картографічної бази даних і сервісів. Учасник ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» не надав підтвердження того, що має ліцензійний (субліцензійний договір (угоду) з правовласником картографічної бази даних і сервісів, які використовує система «Logist.ua» та які зазначені в довідці, а саме: • Google maps; • Yandex maps; • Open Street map; • Nokia map; • Navitel. Додатково зазначаємо, що згідно з Указом Президента України №133/2017 та пункту 275 Додатку 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від «28» квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» ТОВ «Яндекс» внесено в перелік юридичних осіб щодо яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), строк застосування - три роки. Згідно статті 16 Закону тендерна пропозиція Учасник ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» не відповідає умовам тендерної документації, встановленим Замовником, а саме: Додатку 3 до Тендерної документації «Технічна специфікація (технічні вимоги)». У результаті прийнятого Замовником рішення, порушено процедуру відкритих торгів, так як відповідно до пункту 1 статті 30 Закону зазначено наступне: Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Замовником не дотримано вимог процедури закупівлі згідно Закону, а саме: грубо порушені принципи визначені ст. 3, 5 Закону. Зазначені вище порушення є суттєвими і такими, що суперечать меті Закону - запобігання проявам корупції у сфері державних закупівель, забезпечення відкритості та прозорості тендерних процедур, досягнення оптимального і раціонального використання державних коштів. На підставі вище викладеного, керуючись ст. 18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури відкритих торгів; 3. Перевірити пропозицію конкурсних торгів ТОВ «СИСТЕМА ТРЕЙД» на відповідність умовам документації конкурсних торгів та Закону України «Про державні закупівлі»; 4. Вимагати у Замовника торгів і досліджувати матеріали проведення даної закупівлі; 5. Зобов'язати Замовника торгів скасувати рішення про визначення переможця та провести повторну оцінку пропозицій учасників; 6. Повідомити ТОВ «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС» про час і місце розгляду даної скарги. Додатки: 1. Квитанція про внесення плати за подачу Скарги; 2. Примірник тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2017 15:50
рішення від 25.09.2017 №6659 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2017 15:49
Рішення від 11.10.2017 № 7181.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2017 21:32

Документи подані скаржником

21 вересня 2017 12:13
ТД.docx
21 вересня 2017 12:13
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІНТО-ПЛЮС" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМА ТРЕЙД" 2 064 654,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ" 2 097 000,00
UAH з ПДВ
1 673 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕКО ТРЕЙД" 3 318 000,00
UAH з ПДВ
1 700 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС" 3 300 000,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2017 18:23
Додаток 8.pdf
28 серпня 2017 18:23
3.1 -Опис рішення.pdf
28 серпня 2017 18:23
3.2.2-Ліцензійна угода.pdf
28 серпня 2017 18:23
4.2 -Наказ-Романов.pdf
28 серпня 2017 18:23
4.3-Довіреність.pdf
28 серпня 2017 18:23
4.4 -Паспорт-Романов.pdf
28 серпня 2017 18:23
4.5 -Ідент.номер-Романов.pdf
28 серпня 2017 18:23
6-Додаток 7(лист-згода).pdf
28 серпня 2017 18:23
7-Тендерна гарантія.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 15:20
16_Проект Договору.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 18:20
Електронний підпис
28 серпня 2017 18:16
8. Гарантія банку.pdf
28 серпня 2017 18:16
7 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2017 18:16
4.2 Наказ про директора.pdf
28 серпня 2017 18:16
4.1 Витяг з протоколу.pdf
28 серпня 2017 18:16
3.4 Авторське право.pdf
28 серпня 2017 18:16
3.3 Ліцензія.pdf
28 серпня 2017 18:16
3.2 Лист-авторизація.pdf
28 серпня 2017 18:16
3.1 Лист-вимога.pdf
28 серпня 2017 18:16
3 Опис рішення.pdf
28 серпня 2017 18:16
2 Стаття 17.pdf
28 серпня 2017 18:16
1.2.1 Лист вівдгук АЛД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІНТО-ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМА ТРЕЙД"

ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ"

ТОВ "ТЕКО ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІНТО-ПЛЮС"
#31897102
Відхилено 1 249 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2017 17:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМА ТРЕЙД"
#40442504
Переможець 1 250 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2017 17:28

Документи

08 вересня 2017 17:23
Електронний підпис
06 вересня 2017 16:29
Електронний підпис
06 вересня 2017 16:22
Продовження строків.docx

Документи

14 вересня 2017 17:28
Електронний підпис
08 вересня 2017 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2017 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМА ТРЕЙД"
#40442504
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2017 17:28
Електронний підпис
08 вересня 2017 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 17:59
сканирование0106.pdf укладений
23 жовтня 2017 17:22