Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 36+000 – км 43+600 в Херсонській області
Current repair of principal motor road in public use T-04-03 Marianske - Beryslav - /R-47/ on section km 36+000 - km 43+600 in Kherson region
Очікувана вартість
66 820 000,00 UAH
UA-2017-08-11-000937-c 7f21afe830b347f3ad9447ff057da9e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

380552367768 sadho-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Вебсайт: http://ks.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
380552367768
sadho-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Kherson Oblast
National ID: 25899361
Contact point: Funtova Nadia Sergiyivna
380552367768
sadho-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 серпня 2017 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2017 12:11
Очікувана вартість: 66 820 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 334 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 334100 UAH
Publication date: 11 серпня 2017 16:32
Enquiries until: 01 вересня 2017 00:00
Complaints submission until: до 07 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 вересня 2017 00:00

Information

Estimated total value: 66 820 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 334 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 36+000 – км 43+600 в Херсонській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 36+000 – км 43+600 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсонська область, Херсонська область
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current repair of principal motor road in public use T-04-03 Marianske - Beryslav - /R-47/ on section km 36+000 - km 43+600 in Kherson region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2017 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 11:56
Зміни ТД .doc
31 серпня 2017 11:55
Документація (нова редакція) .doc
31 серпня 2017 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 11:56
Зміни ТД .doc
31 серпня 2017 11:55
Документація (нова редакція) .doc
11 серпня 2017 16:33
Документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2017 11:39
Дата відповіді: 19 серпня 2017 14:40
Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань, є недійсними. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про державний бюджет на 2017 рік», розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 14-р, постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 303, якими затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення та обсяги їх фінансування у 2017 році, такий об"єкт як "Поточний ремонт автомобільної дороги Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 36+000 – км 43+600 в Херсонській області" відсутній. Враховуючи вищевикладене, а також те, що учаснику, для визначення найбільш економічно вигідної ціни тендерної пропозиції, важливо розуміти: 1) реальні обсяги надання послуг за предметом закупівлі у 2017 році, залежно від реального фінансування видатків і 2) реальні строки надання послуг, просимо надати роз’яснення щодо наявності бюджетних асигнувань за предметом закупівлі. У разі відсутності бюджетних асигнувань, просимо надати роз’яснення щодо підстав проведення закупівлі; підстав встановлення в тендерній документації строку надання послуг як до 31.12.2017.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 19.08.2017 року №329) розглянуто ваше запитання від 16.08.2017 року. За результатами розгляду повідомляємо, що інформація, яка необхідна для розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасника, викладена в тендерній документації. Строки надання послуг та очікувана вартість закупівлі визначені в оголошенні про закупівлю.
Щодо умов закупівлі, проекту договору
Дата подання: 16 серпня 2017 11:41
Дата відповіді: 19 серпня 2017 14:39
Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 31 грудня 2017 року. Відповідно до проекту договору, наведеному в додатку до тендерної документації: обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків; Бюджетні зобов'язання за цим Договором виникають за наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань за напрямками фінансування; Фінансування послуг здійснюється за рахунок коштів (при надходженні коштів від головних розпорядників), які передбачені на поточний рік згідно з планом використання бюджетних коштів, погодженого головним розпорядником. Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником в частині уточнення видатків на фінансування послуг. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод; Замовник має право зменшити обсяг надання послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. Таким чином, потенційним учасникам незрозумілим є реальне фінансування видатків Замовника за договором, який укладатиметься переможцем за результатом торгів, що істотно впливає на рішення учасника щодо участі в процедурі закупівлі та визначення ціни тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, просимо передбачити у проекті договору обсяг надання послуг у 2017 році у вартісному виразі відповідно до реального фінансування видатків, а також передбачити в проекті договору перенесення строків надання послуг у разі відсутності бюджетного фінансування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 19.08.2017 року №329) розглянуто ваше запитання від 16.08.2017 року. За результатами розгляду повідомляємо, що додаток 3 до тендерної документації містить проект договору на закупівлю послуг, у якому передбачено підстави та умови внесення змін до договору після його укладання.
щодо наявності фінансування
Дата подання: 23 серпня 2017 14:22
Дата відповіді: 29 серпня 2017 15:31
Розглянувши попередні відповіді на поставлені питання, зазначаємо, що Замовником так і не надано відповідь щодо наявності реального фінансування послуг за предметом закупівлі. Враховуючи, що Вами неправомірно відміняються торги після визначення переможця в день, коли повинен укладатись договір про закупівлю (наприклад закупівля № UA-2017-05-26-000200-c «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221705 Великі Копані – Стара Маячка в Херсонській області» була відмінена Вами 11.08.2017 р. через відсутність фінансування та подальшої потреби), а також відсутність фінансування послуг за предметом закупівлі у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 14-р та постанові Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 303, повторно вимагаємо надати інформацію про наявність фінансування за предметом закупівлі. Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає відміни торгів з моменту визначення переможця торгів та акцептування його пропозиції на етапі укладення договору про закупівлю, враховуючи практику замовника щодо ухилення від укладання договору за результатом торгів, інформація про наявність та обсяги фінансування має вирішальне значення для прийняття рішення щодо участі в процедурі закупівлі. Звертаємо увагу, що тендер (торги) - це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі), а договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі (ст. 1 Закону). Тобто торги завершуються визначенням переможця, а тому відміна торгів після публікації повідомлення про намір укласти договорів є порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки учасник несе витрати, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції на закупівлю, яка в будь-який час на власний розсуд може бути безпідставно відмінена Замовником, з метою попередження необґрунтованих витрат та подальших спорів (в тому числі судових) із Замовником, наполегливо рекомендуємо розглянути та надати відповідь з поставленого питання по суті. У разі ненадання відповіді, з огляду на те що оголошення та відміна торгів здійснюється замовником на власний розсуд, всупереч положенням чинного законодавства, ми будемо змушені звернутися до уповноважених органів, в т.ч. головного розпорядника бюджетних коштів, щодо перевірки та надання правової оцінки таких дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.08.2017 року №347) розглянуто ваше запитання від 23.08.2017 року. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. Законом не встановлено обов'язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). Ураховуючи, що Закон не містить обмежень щодо організації процедур закупівель до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, замовник може розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом закупівлі, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю та у договорі про закупівлю буде передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов'язань в залежності від реального фінансування. Крім того, відповідно до статті 31 Закону до укладання договору замовник може відмінити торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 жовтня 2017
UA-2017-08-11-000937-c7f21afe830b347f3ad9447ff057da9e0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ Броварське ШБУ №50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Брігонія" Документи
Відхилено
Документи

Документи

11 вересня 2017 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 жовтня 2017 16:10
Протокол розгляду1.PDF
06 жовтня 2017 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

08 вересня 2017 15:07
Банківська гарантія 36 43.zip
08 вересня 2017 15:07
Договірна ціна.pdf

Документи

11 вересня 2017 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 жовтня 2017 16:25
Протокол розгляду 4.PDF
06 жовтня 2017 16:25
Електронний підпис

Публічні документи

17 жовтня 2017 11:12
Документи переможця.PDF
08 вересня 2017 18:14
Електронний підпис
08 вересня 2017 18:13
11297_УПС_Гарантія_08_09_2017.rar
08 вересня 2017 18:13
Довідки1.PDF
08 вересня 2017 18:13
Довідки2.pdf
08 вересня 2017 18:13
Довідки3.pdf
08 вересня 2017 18:13
Додаток 1, ч.1 (1.1).PDF
08 вересня 2017 18:13
Додаток 1, ч.1 (1.2, 1.3).pdf
08 вересня 2017 18:13
Копії.pdf
08 вересня 2017 18:13
Наказ, протокол.PDF
08 вересня 2017 18:13
Паспорт керівника.PDF
08 вересня 2017 18:13
Проект договору.PDF
08 вересня 2017 18:13
ТЗ.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 вересня 2017 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 жовтня 2017 16:21
Протокол розгляду 3.PDF
06 жовтня 2017 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

08 вересня 2017 23:12
проект договору з ДЦ.rar

Документи

11 вересня 2017 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 жовтня 2017 16:15
Протокол розгляду 2.PDF
06 жовтня 2017 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

09 вересня 2017 13:06
11121. Брігонія..zip
09 вересня 2017 13:06
Договір.rar
09 вересня 2017 13:06
Технічна частина.rar
09 вересня 2017 13:06
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське ШБУ №50

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ПП "Брігонія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2017 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" 63 412 179,49
UAH з ПДВ
63 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 65 722 443,60
UAH з ПДВ
63 411 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Броварське ШБУ №50 66 715 075,20
UAH з ПДВ
66 715 075,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2017 11:12
Документи переможця.PDF
08 вересня 2017 18:14
Електронний підпис
08 вересня 2017 18:13
11297_УПС_Гарантія_08_09_2017.rar
08 вересня 2017 18:13
Довідки1.PDF
08 вересня 2017 18:13
Довідки2.pdf
08 вересня 2017 18:13
Довідки3.pdf
08 вересня 2017 18:13
Додаток 1, ч.1 (1.1).PDF
08 вересня 2017 18:13
Додаток 1, ч.1 (1.2, 1.3).pdf
08 вересня 2017 18:13
Копії.pdf
08 вересня 2017 18:13
Наказ, протокол.PDF
08 вересня 2017 18:13
Паспорт керівника.PDF
08 вересня 2017 18:13
Проект договору.PDF
08 вересня 2017 18:13
ТЗ.PDF

Публічні документи

08 вересня 2017 23:12
проект договору з ДЦ.rar

Публічні документи

08 вересня 2017 15:07
Банківська гарантія 36 43.zip
08 вересня 2017 15:07
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ПрАТ Броварське ШБУ №50

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
#24427542
Переможець 63 078 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 14:00

Документи

13 жовтня 2017 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2017 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
#24427542
63 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2017 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 16:45
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 09:57
Договір.PDF укладений
03 листопада 2017 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: п.1 ст. 651 Цивільного кодексу України "Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом."