Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 522 за адресою: бульв. Амвросія Бучми, 5-А
Очікувана вартість
4 197 000,00 UAH
UA-2017-08-11-000589-c d75f5cf400944f66b72747aa26cf0a49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 06 вересня 2017 11:31
Очікувана вартість: 4 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 197,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001, м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net.. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: обсяг відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7). Кошти місцевого бюджету. Місце виконання робіт: дошкільний навчальний заклад № 522 за адресою: бульв. Амвросія Бучми, 5-А в Дніпровському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 522 за адресою: бульв. Амвросія Бучми, 5-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, Київська область, Київ, бульв. Амвросія Бучми, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2017 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 4 060 845,82
UAH з ПДВ
4 060 845,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Классика Комфорта" 4 079 815,46
UAH з ПДВ
4 079 815,46
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ТОВ "Классика Комфорта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
Переможець 4 060 845,82
UAH з ПДВ
12 вересня 2017 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2017 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
4 060 845,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2018 15:59
Додаткова угода 2 від 14.08.2018 до дог 13-КТ бульв. Амвросія Бучми, 5-А.pdf зміни до договору
14 серпня 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 16:33
додаткова угода 1 до договору 13-кт Бучми, 5-а.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 16:29
Електронний підпис укладений
29 вересня 2017 16:46
локальні кошториси до договору 13-кт № 2-1-2, 2-1-3.pdf укладений
29 вересня 2017 16:41
локальні кошториси до договору 13-кт № 2-1-4, 2-1-5, 2-1-6, 8-1-1.pdf укладений
29 вересня 2017 16:41
локальний кошторис до договру 13-кт № 2-1-1.pdf укладений
29 вересня 2017 16:41
договір 13-кт з додатками Бучми, 5-а.pdf укладений
29 вересня 2017 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з затримкою фінансування, відповідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору виклавши п. 4.6 договору в такій редакції: 4.6. Розрахунки за фактично виконані роботи у сумі – 585 000,00 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 97 500,00 грн., здійснено Замовником у 2017 році. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2018 році, у сумі 3 475 845,82 грн. (три мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч вісімсот сорок п’ять грн. 82 коп.), в т.ч. ПДВ 20 % – 579 307,64 грн., буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень на 2018 рік та фактичного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 30 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій реєстраційний рахунок. 2. Сторони домовились внести зміни до додатку № 2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 13-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» Юридична адреса: 01601, м. Київ, вул. В.Житомирська,15-А Фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А р/р 35441138081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор __________ Я.В. Мусієнко 2. У зв’язку зі зміною будівельних норм, необхідністю перерахунку заробітної плати, відсутністю в попередньому проекті матеріалів і обладнання, що застосовуються в даний час, виявленням додаткових об'ємів в результаті проведення підготовчих робіт та відповідно внесенням змін до проектної документації (експертний звіт № 839/e/18-КД/П від 27.07.2018 року), в порядку визначеному Договором, Сторони дійшли до згоди розірвати Договір, у зв’язку з неможливістю підрядною організацією його подальшого виконання, відповідно до попередньо затвердженої проектної документації. 3. Обсяги виконаних та оплачених у 2017 році робіт складають – 585 000,00 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 97 500,00 грн. 4. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 5. Сторони не мають претензій один до одного.
Номер договору про закупівлю: 13-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 585 000,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку зі зміною будівельних норм, необхідністю перерахунку заробітної плати, відсутністю в попередньому проекті матеріалів і обладнання, що застосовуються в даний час, виявленням додаткових об'ємів в результаті проведення підготовчих робіт та відповідно внесенням змін до проектної документації (експертний звіт № 839/e/18-КД/П від 27.07.2018 року).