Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водолазне обстеження плавзасобів портового флоту
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2017-08-11-000381-c 61768fc197724d638fe268d790fa876c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кафтан Тетяна Вікторівна

+380487526175 tatyana.kaftan@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Южненська філія державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація морського порту "Южний")
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Кафтан Тетяна Вікторівна
+380487526175
tatyana.kaftan@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2017 10:00
Початок аукціону: 04 вересня 2017 13:48
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Водолазне обстеження плавзасобів портового флоту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 98360000-4 — Послуги у сфері морських перевезень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо назви послуги у додатку
Дата подання: 16 серпня 2017 12:27
Дата відповіді: 16 серпня 2017 15:06
Доброго дня! У додатку 1/1 до Тендерної документації "Інформація про технічні якісні, кількісні та інші характеристики послуг, що пропонуються" вказаний інший код ДК та назва послуги. Це помилка?
Відповідь: 16.08.2017 Роз’яснення 1



Відповідь на запитання (подання запитання – 16.08.2017 о 12:27)
по процедурі закупівлі: «Водолазне обстеження плавзасобів портового флоту»
(Послуги у сфері морських перевезень за кодом ДК 021:2015 - 98360000-4)
Оголошення UA-2017-08-11-000381-c від 11.08.2017


Стосовно поставленого запитання щодо зазначеного коду ДК 021:2015 та назви послуги у Додатку 1/1 до Тендерної Документації «Інформація про технічні якісні, кількісні та інші характеристики послуг, що пропонуються» повідомляємо, що при написані Тендерної Документації була допущена технічна помилка, яка буде усунена шляхом внесення змін до ТД.
Форма Додатку 1/1 до Тендерної документації у новій редакції додається.
Дякуємо за запитання.


Секретар Тендерного комітету –
начальник відділу тендерних процедур Н.В. Мошун
адміністрації МП «Южний»


ДОДАТОК 1/1

форма «Інформації про технічні якісні, кількісні та інші характеристики» подається учасником у вигляді, наведеному нижче
Учасник не повинен відступати від даної форми.
Учасником – юридичною особою форма подається на фірмовому бланку.


«Інформація про технічні якісні, кількісні
та інші характеристики послуг, що пропонується»


Ми, (найменування Учасника), надаємо Інформацію про технічні якісні, кількісні та інші характеристики послуг на предмет закупівлі: Послуги у сфері морських перевезень за кодом ДК 021:2015 - 98360000-4 (Водолазне обстеження плавзасобів портового флоту), відповідно до вимог Тендерної документації Замовника та додатків до неї:

Початкова ціна тендерної пропозиції складає ______________ (___________) грн. без ПДВ (зазначити Учасником цифрами та словами).
(У разі, якщо Учасник є платником ПДВ, зазначається ціна без урахуванням ПДВ, окремо розмір ПДВ* у грошовій сумі та загальна сума з ПДВ*)

1. Ми погоджуємося з умовами, що Замовник може відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами цієї Тендерної документації, та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
2. У разі визнання нас Переможцем торгів, для документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами та доповненнями), ми зобов’язуємося надати, шляхом дозавантаження в електронну систему, Замовнику у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, «Тендерну пропозицію» за результатами аукціону за формою відповідно до Додатку 1 до цієї Тендерної документації та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою цієї статті, за переліком, визначеним Замовником у Розділі ІІ Додатку 2 до Тендерної документації.
3. Ціна нашої початкової тендерної пропозиції складена з урахуванням умов п.2 ч. 2 Розділу V Тендерної документації, Технічних вимог та Проекту договору.

Додаток: Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до цієї Тендерної документації, підписані з боку Учасника.




____________________________ ________________________ __________________
(Посада) (Підпис) (ПІБ)
М.П. (у разі її використання)



* Розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України. У разі надання тендерних пропозиції Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та зазначаються Учасником, як «Ціна, грн. без ПДВ», про що учасником робляться відповідні позначки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2017 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" 315 550,00
UAH
215 425,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНІЯ" 297 576,70
UAH
280 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 вересня 2017 14:38
Пропозиція
31 серпня 2017 19:33
Банк гарантия Южний.zip
31 серпня 2017 19:33
Довідки.zip
31 серпня 2017 19:33
Кваліфікаційні.zip
31 серпня 2017 19:33
Дозвільні документи.zip
31 серпня 2017 19:33
Установчі документи.zip
31 серпня 2017 19:33
Проект договору.zip

Публічні документи

31 серпня 2017 22:48
Виписка.PDF
31 серпня 2017 22:48
Ліцензія.PDF
31 серпня 2017 22:46
Договірна ціна.PDF
31 серпня 2017 22:43
Довідка довкілля.PDF
31 серпня 2017 22:43
Довідка субпідрядник.PDF
31 серпня 2017 22:43
Дозволи ОП.PDF
31 серпня 2017 22:42
Протокол СМК.PDF
31 серпня 2017 22:41
РУ СМК.PDF
31 серпня 2017 22:41
РУ ГТС.PDF
31 серпня 2017 22:40
Технічні вимоги.PDF
31 серпня 2017 22:38
Довідка санкції.PDF
31 серпня 2017 22:38
Проект договору.PDF
31 серпня 2017 22:37
Витяг ПДВ.PDF
31 серпня 2017 22:37
Довідка банк.jpg
31 серпня 2017 22:37
Довідка код доступу.PDF
31 серпня 2017 22:36
Статут.PDF
31 серпня 2017 22:36
Довідка про Учасника.PDF
31 серпня 2017 22:36
Наказ директор.PDF
31 серпня 2017 22:36
Рішення засновників.PDF
31 серпня 2017 22:34
Довідка не винагорода.PDF
31 серпня 2017 22:34
Довідка податки.PDF
31 серпня 2017 22:33
Довідка ст.9.PDF
31 серпня 2017 22:32
Довідка судимість.PDF
31 серпня 2017 22:32
Довідка ст.6.PDF
31 серпня 2017 22:31
Довідка Єдиний реєстр.PDF
31 серпня 2017 22:30
Відгуки.PDF
31 серпня 2017 22:30
Довідка договори.PDF
31 серпня 2017 22:29
РУ водолази.PDF
31 серпня 2017 22:29
Довідка працівники.PDF
31 серпня 2017 22:29
Довідка обладнання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"

ТОВ "ІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
#37104243
Переможець 215 425,00
UAH
11 вересня 2017 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2017 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
#37104243
215 425,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:25
ЗВІТ про виконання договору 219-В-ЮЖФ-17 від 01.10.2017.docx укладений
02 січня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2017 16:35
Повідомлення про повернення забезпечення тендерної пропозиції.docx укладений
02 жовтня 2017 16:34
Звіт про укладені договори.docx укладений
02 жовтня 2017 16:34
219-В-ЮЖФ-17 від 01.10.2017 ТОВ ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС.pdf укладений
02 жовтня 2017 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 215 425,00
UAH