Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами комунальної власності (житлові будинки) в Оболонському районі м. Києва (загальною кількістю 20 об’єктів)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2017-08-11-000225-c 683dc7abd3a442548e2560946f9b38fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стангріт Тетяна Вікторівна

380442880945 dzr-tender@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Стангріт Тетяна Вікторівна
380442880945
dzr-tender@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 30 серпня 2017 12:35
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар тендерного комітету, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua. З питань технічної частини предмету закупівлі звертатися до: Кулаковського Юрія Петровича, заступника директора Департаменту, тел. (044) 278-39-91. Обсяг надання послуг: технічна документація із землеустрою в 2-х прим. по кожному об’єкту комунальної власності.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами комунальної власності (житлові будинки) в Оболонському районі м. Києва (загальною кількістю 20 об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2017 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 11:03
проект договору Інв_жбОбол.doc
11 серпня 2017 11:03
ТД Інв_жбОбол.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2017 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 825 000,00
UAH з ПДВ
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 1 299 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2017 13:31
Електронний підпис
29 серпня 2017 13:12
Довідка досвід роботи.pdf
29 серпня 2017 13:12
Довідка мат тех база.pdf
29 серпня 2017 13:12
Досвід Витяг ДЗК.pdf
29 серпня 2017 13:12
Досвід договір акт.pdf
29 серпня 2017 13:12
Зміна умов договору.pdf
29 серпня 2017 13:12
Підписаний_G0817-7732-GL_tender.pdf
29 серпня 2017 13:12
проект договору.pdf
29 серпня 2017 13:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2017 16:31
Електронний підпис
29 серпня 2017 16:10
ліцензія.pdf
29 серпня 2017 16:10
лист-згода.pdf
29 серпня 2017 16:10
гарантійний лист.pdf
29 серпня 2017 16:10
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2017 16:10
проект договору_Обол.pdf
29 серпня 2017 16:10
Підписаний_G0817-7740-GL_tender.pdf

Публічні документи

29 серпня 2017 11:01
G0817-7617-GL_tender.pdf
29 серпня 2017 10:59
Підтв.повноваж.pdf
29 серпня 2017 10:59
Істотні умови.pdf
29 серпня 2017 10:59
Дов.відпов._ст.17.pdf
29 серпня 2017 10:59
Проект договора.pdf
29 серпня 2017 10:58
Ліцензія.pdf
29 серпня 2017 10:58
Дов.про підприємство.pdf
29 серпня 2017 10:58
Дов.про геодез.бригади.pdf
29 серпня 2017 10:56
Тенд.пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

КП "КМЦЗК та ПЗ"

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
Переможець 749 999,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2017 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2017 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2018 11:43
ду5 дог02_09.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 11:36
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 18:35
лист Юнекс Консалтінг про продовження терміну надання послуг до 15_12_2018_інвентаризація.pdf зміни до договору
26 червня 2018 18:34
додаткова угода 4 до договору 02_09 Інв_жбОбол.pdf зміни до договору
26 червня 2018 18:34
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 10:45
додаткова угода 3 до договору 02_09 Інв_жбОбол.pdf зміни до договору
22 січня 2018 10:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 12:31
лист Юнекс щодо продовження терміну дії договору на 2018 Інв_жбОбол.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:29
додаткова угода 2 до договору 02_09 Інв_жбОбол.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:03
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2017 15:43
додаткова угода до договору 02_09 Інв_жбОбол.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 15:41
Електронний підпис укладений
19 вересня 2017 17:05
договір 02_09 Юнекс Інв_жбОбол.pdf укладений
19 вересня 2017 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тривалими строками узгодження та погодження технічної документації, керуючись статтею 28 Закону України «Про землеустрій», Сторони дійшли згоди на підставі пп. 11.4. Договору про закупівлю за державні кошти від 19.09.2017 року № 02/09, надалі – Договір, внести наступні зміни: 1.1. внести зміни до пункту 4.2. Договору, а саме, викласти його в наступній редакції: « 4.2. Оплата по договору здійснюється після передачі виконаних послуг Замовнику та підписання Акту приймання-передачі послуг за кожним етапом». 1.2. внести зміни до пункту п.5.1. Договору, а саме, викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг за цим Договором – до 31.12.2017р.» 1.3. внести зміни до пункту 5.6. Договору, а саме, викласти його в наступній редакції: «5.6. При відсутності зауважень та прийняття Замовником вищезазначених послуг, сторонами за кожним етапом послуг, які визначені у Додатку № 3 до Договору, підписується Акт приймання-передачі наданих послуг, та здійснюється виплата по договору на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України.» 1.4. викласти Додаток № 3 Календарний план виконання до Договору в редакції згідно Додатку № 1 до цієї Додаткової угоди №1.
Номер договору про закупівлю: 02/09
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк надання послуг до 30.06.2018 та строк дії договору до 31.12.2018
Номер договору про закупівлю: 02/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підтвердження вартості послуг, які будуть надаватись у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 02/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк надання послуг до 15.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 02/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі послуг та вартості договору
Номер договору про закупівлю: 02/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 675 000,00
UAH