Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво дороги від вул. Степана Бандери до вулиці Західно-Окружної в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
128 771,36 UAH
UA-2017-08-11-000104-a 6cc4cdbd3fbd45f8981637fd534ee67c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поділ на лоти не передбачено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Проскурівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Хмельницький відділ комплексного проектування ДП “Укрдіпродор”
#23836059
Переможець 128 771,36
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 10:30

Документи

11 серпня 2017 10:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:57
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 10:22
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 11:42
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
11 серпня 2017 10:33
2017_15-2-17.pdf укладений
11 серпня 2017 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили в п. 4.4. Договору цифри “30.11.2017” замінити на цифри “30.06.2018”. 2. В п. 6.1. Договору цифри “31.12.2017” замінити на цифри “31.12.2018”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 15-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 15-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили п. 2.1. Договору доповнити підп. 2.1.1. такого змісту: “Вартість виконаних робіт у 2017 році становить 53 035 (п'ятдесят три тисячі тридцять п'ять) грн. 00 коп, в т. ч. ПДВ 8839,17 грн. грн.”. 2. Згідно рішення дев'ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради “Про бюджет міста Хмельницького на 2018 рік” від 27.12.2017 №8, п. 2.1. Договору доповнити підп. 2.1.2. такого змісту: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 75 736 (сімдесят п'ять тисяч сімсот тридцять шість) грн. 36 коп, в т. ч. ПДВ 12 622,73 грн.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 15-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 15-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили п. 1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Замовник доручає, а Підрядник зобов'язується виконати роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво вулиці від вулиці Степана Бандери до вулиці Західно-Окружної в м. Хмельницькому (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).”. 2. Пункт 4.6. Договору викласти в наступній редакції: “Підрядник передає Замовнику проектну документацію у п'ятьох екземплярах і кошторисну документацію у чотирьох екземплярах на паперових носіях та в одному екземплярі на електронному носії інформації згідно накладної. Підрядник зобов’язується після повної оплати Замовником виконаних Підрядником робіт, передати Замовнику результати виконаних проектних робіт та скласти й підписати зі свого боку акт приймання –передачі.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 15-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 15-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили в п. 4.4. Договору цифри “30.06.2018” замінити на цифри “30.06.2019”. 2. В п. 6.1. Договору цифри “31.12.2018” замінити на цифри “31.12.2019”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 15-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 15-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML