Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
198 500,00 UAH
UA-2017-08-10-001768-b ● d39dedb62e594c90aff2e7d373906304
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №13 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26176386 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Максима Шимка, 1 |
Контактна особа: |
Инна Мартинюк +380432651101 zsh13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2017 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2017 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2017 20:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2017 15:02 |
Очікувана вартість: | 198 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 992,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, Максима Шимка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2017 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2017 15:30 |
Зміни до додатку 1.docx | |
15 серпня 2017 15:30 |
Зміни до додатку 2.docx | |
15 серпня 2017 15:30 |
Проект договору на ПК.docx | |
15 серпня 2017 15:30 |
Оголошення ЗШ 13.docx | |
15 серпня 2017 15:30 |
Додаток 1 Технічні вимоги до ПК.docx | |
15 серпня 2017 15:30 |
Додаток 2 Форма пропозиція.docx | |
15 серпня 2017 15:30 |
Зміни до проекту договору.docx |
15 серпня 2017 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Зміни до додатку 1.docx
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Зміни до додатку 2.docx
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Проект договору на ПК.docx
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Оголошення ЗШ 13.docx
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Додаток 1 Технічні вимоги до ПК.docx
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Додаток 2 Форма пропозиція.docx
|
||||||
15 серпня 2017 15:30 |
Зміни до проекту договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантія
Дата подання: 14 серпня 2017 02:57
В вимогах до технічної специфікації персонального комп’ютера зазначена гарантія не менше 3 років. Просимо надати пояснення:
1. Чи потрібно мати власний сервісний центр в м. Вінниця, або достатньо якщо він буде знаходитись, наприклад в м. Маріуполь ?
2. Який час реакції на гарантійне звернення з відновленням працездатності 3 дні, 14 днів, один місяць, в продовж року ?
3. Гарантія на Товар (все обладнання, що входить до його комплектації) має бути надано виробником або його офіційним представником з долученням відповідного авторизованого листа до пропозиції? Чи Постачальник може перекладати відповідальність за поломки й несправності на будь-яких третіх осіб, тим самим ухилятися від гарантійного відновлення працездатності обладнання ?
4. Гарантійне обслуговування з виїздом сервісного інженеру на місце експлуатації обладнання має бути безкоштовне? Чи Покупець за власний кошт завозить товар до сервісного центру або направляє його до іншому місту у разі відсутності сервісного центру у м.Вінниця ?
5. Впродовж гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз техніки від Покупця на гарантійне обслуговування чи ремонт, а також повернення її Покупцю, має здійснюватися транспортом Постачальника чи за рахунок Покупця?
6. Заявка щодо необхідного сервісного обслуговування Товару подається Постачальнику Покупцем усно, по телефону, електронною поштою тощо ? Виконання отриманої заявки Постачальник повинен здійснювати впродовж якого часу ?
7. Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії, яка працює в робочі дні та отримати інформацію щодо умов гарантійного обслуговування?
8. Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару? Чи Постачальник може декларативно перекинути гарантійне обслуговування третім особам, які не є стороною договору поставки та не несуть прямої відповідальності за гарантійне обслуговування?
9. Учасник має надати документальне підтвердження про те, що в нього є фахівці у сервісному центрі, які акредитовані виробником та мають відповідну кваліфікацію і повноваження (сертифікати, листи, тощо) для виконання сервісного обслуговування ?
Надіємось на Ваше розуміння та просимо надати відповідь, оскільки від неї залежить формування собівартості на запропонований товар та вартість нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2017 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
174 834,00
UAH з ПДВ
|
174 834,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комел |
191 700,00
UAH з ПДВ
|
191 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТ-Інтегратор |
194 388,00
UAH з ПДВ
|
194 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40847007 |
Відхилено |
174 834,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2017 14:50
|
ТОВ Комел #24083083 |
Відхилено |
191 700,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2017 14:51
|
ТОВ ІТ-Інтегратор #31091208 |
Переможець |
194 388,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2017 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2017 16:29
|
Договір ЗШ 13.pdf | укладений |
01 вересня 2017 16:29
|