Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
198 500,00 UAH
UA-2017-08-10-001760-b 695f9fa9a124402eb415209ad5255c0a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Инна Мартинюк

+380432595300 zsh09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26176239
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Брацлавська, 98
Контактна особа: Инна Мартинюк
+380432595300
zsh09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2017 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2017 20:00
Початок аукціону: 18 серпня 2017 14:02
Очікувана вартість: 198 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська,98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2017 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2017 15:25
Проект договору на ПК.docx
15 серпня 2017 15:25
Додаток 2 Форма пропозиція.docx
15 серпня 2017 15:25
Оголошення ЗШ 9.docx
15 серпня 2017 15:25
Додаток 1 Технічні вимоги до ПК.docx
15 серпня 2017 15:25
Зміни до додатку 1.docx
15 серпня 2017 15:25
Зміни до додатку 2.docx
15 серпня 2017 15:25
Зміни до проекту договору.docx
15 серпня 2017 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2017 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2017 15:25
Проект договору на ПК.docx
10 серпня 2017 18:14
Проект договору.docx
15 серпня 2017 15:25
Додаток 2 Форма пропозиція.docx
10 серпня 2017 18:14
Додаток 2.docx
15 серпня 2017 15:25
Оголошення ЗШ 9.docx
10 серпня 2017 18:14
Оголошення ЗШ 9.docx
15 серпня 2017 15:25
Додаток 1 Технічні вимоги до ПК.docx
11 серпня 2017 10:11
Додаток 1.docx
10 серпня 2017 18:14
Додаток 1.docx
15 серпня 2017 15:25
Зміни до додатку 1.docx
11 серпня 2017 10:11
Зміни до додатку 1.docx
15 серпня 2017 15:25
Зміни до додатку 2.docx
15 серпня 2017 15:25
Зміни до проекту договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантія
Дата подання: 14 серпня 2017 02:58
В вимогах до технічної специфікації персонального комп’ютера зазначена гарантія не менше 3 років. Просимо надати пояснення: 1. Чи потрібно мати власний сервісний центр в м. Вінниця, або достатньо якщо він буде знаходитись, наприклад в м. Маріуполь ? 2. Який час реакції на гарантійне звернення з відновленням працездатності 3 дні, 14 днів, один місяць, в продовж року ? 3. Гарантія на Товар (все обладнання, що входить до його комплектації) має бути надано виробником або його офіційним представником з долученням відповідного авторизованого листа до пропозиції? Чи Постачальник може перекладати відповідальність за поломки й несправності на будь-яких третіх осіб, тим самим ухилятися від гарантійного відновлення працездатності обладнання ? 4. Гарантійне обслуговування з виїздом сервісного інженеру на місце експлуатації обладнання має бути безкоштовне? Чи Покупець за власний кошт завозить товар до сервісного центру або направляє його до іншому місту у разі відсутності сервісного центру у м.Вінниця ? 5. Впродовж гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз техніки від Покупця на гарантійне обслуговування чи ремонт, а також повернення її Покупцю, має здійснюватися транспортом Постачальника чи за рахунок Покупця? 6. Заявка щодо необхідного сервісного обслуговування Товару подається Постачальнику Покупцем усно, по телефону, електронною поштою тощо ? Виконання отриманої заявки Постачальник повинен здійснювати впродовж якого часу ? 7. Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії, яка працює в робочі дні та отримати інформацію щодо умов гарантійного обслуговування? 8. Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару? Чи Постачальник може декларативно перекинути гарантійне обслуговування третім особам, які не є стороною договору поставки та не несуть прямої відповідальності за гарантійне обслуговування? 9. Учасник має надати документальне підтвердження про те, що в нього є фахівці у сервісному центрі, які акредитовані виробником та мають відповідну кваліфікацію і повноваження (сертифікати, листи, тощо) для виконання сервісного обслуговування ? Надіємось на Ваше розуміння та просимо надати відповідь, оскільки від неї залежить формування собівартості на запропонований товар та вартість нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2017 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 174 834,00
UAH з ПДВ
174 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комел 191 700,00
UAH з ПДВ
190 707,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 194 388,00
UAH з ПДВ
191 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2017 19:02
Договір з сервісом.pdf
17 серпня 2017 18:42
Електронний підпис
17 серпня 2017 18:40
Цінова пропозиція 38.08.pdf
17 серпня 2017 18:40
Статут.pdf
17 серпня 2017 18:40
Протех Сертифікат ПК.pdf
17 серпня 2017 18:40
Протех Висновок СЕС.pdf
17 серпня 2017 18:40
Проект договору.pdf
17 серпня 2017 18:40
Монітор СЕС Samsung.pdf

Публічні документи

17 серпня 2017 19:53
7 Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2017 19:53
12 Гарантійний талон.pdf
17 серпня 2017 19:53
10 Витяг 25.07.2017.pdf
17 серпня 2017 19:53
9_5 Авторизація Prime.pdf
17 серпня 2017 19:53
9_4 ISO 14001 УКР.pdf
17 серпня 2017 19:53
9_3 ISO 9001 УКР.pdf
17 серпня 2017 19:53
8 Сертифікати.pdf
17 серпня 2017 19:53
5_1 Гарантійний лист.pdf
17 серпня 2017 19:53
5 Проект договору.pdf
17 серпня 2017 19:53
4 Аналогічні договори.pdf
17 серпня 2017 19:53
1Статут_01.06.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ Комел

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40847007
Відхилено 174 834,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2017 14:42
ТОВ Комел
#24083083
Відхилено 190 707,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2017 14:43
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Переможець 191 592,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 09:29

Документи

21 серпня 2017 14:42
Електронний підпис

Документи

21 серпня 2017 14:43
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2017 09:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2017 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
191 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2017 09:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2017 16:26
Договір ЗШ 9.pdf укладений
01 вересня 2017 16:26