Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт в нежитловому приміщенні амбулаторії № 10 Комунального закладу «Центра первинної медико – санітарної допомоги №6» вул. Автозаводська буд. 8-б, м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
3 564 112,00 UAH
UA-2017-08-10-001155-b fe1b461792c94b93833b46c222b0257b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Дар'я Леонідівна

+380612962535 962535t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6"
Код ЄДРПОУ: 38969678
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Чумаченка, буд.21
Контактна особа: Руденко Дар'я Леонідівна
+380612962535
962535t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2017 15:12
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2017 15:12
Початок аукціону: 28 серпня 2017 13:44
Очікувана вартість: 3 564 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт в нежитловому приміщенні амбулаторії № 10 Комунального закладу «Центра первинної медико – санітарної допомоги №6» вул. Автозаводська буд. 8-б, м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Автозаводська буд. 8-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2017 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2017 15:07
дод.12 пердпл..docx
10 серпня 2017 15:07
дод.11Графік вик робіт.xls
10 серпня 2017 15:07
дод. 10 дог.ціна.docx
10 серпня 2017 15:07
дод.9 лист згода.docx
10 серпня 2017 15:07
дод. 8 проект дог..docx
10 серпня 2017 15:07
дод. 7 розр.ціни.docx
10 серпня 2017 15:07
дод. 6 субпідр..docx
10 серпня 2017 15:07
дод.5 уповн.ос..docx
10 серпня 2017 15:07
дод. 4 перелік док. 17ст.docx
10 серпня 2017 15:07
дод. 3 квал.крит..docx
10 серпня 2017 15:07
дод.2 Тех.В.docx
10 серпня 2017 15:07
дод.1 ТП.docx
10 серпня 2017 15:07
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техничне
Дата подання: 11 серпня 2017 09:20
Дата відповіді: 11 серпня 2017 15:18
В технічному завдані не вказано товщину та марку матеріалу утепленя покрівлі( феброліту не існує вже більше 20 років, а для легких бетонів потребується марка та товщина). Потребується заміна слів монтаж на устрій так як це некоректно до розцінок та вводить в правку їх. Потребує уточненя в частині конкретизації також сантехнічні роботи та електричні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні вимоги до предмету закупівлі складені керуючись п. 3 ч. 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Щодо питання першого – зг. п. 3 ч.1 ст. 22 Закону, «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника», таким чином, конкретну марку прописати ми не можемо. Такі деталі прописуються на розсуд проектувальника. Що стосується утеплення «фібролітом» - це прописано, як робота у програмі для фахівців з кошторису(«сметчиков») – це шар утеплення.
Щодо питання другого – у робочому проекті а також у кошторисі(«в смете») це означає одну дію, та не вплине на ціну (виходячи з розділу та матеріалів вказано, яку роботу потрібно виконати ).
Питання третє- ВОР це не деталізація, це загальна відомість в якій вказано найменування необхідних робіт, затрат, одиниць виміру та кількості.
ТЗ
Дата подання: 14 серпня 2017 08:53
Дата відповіді: 14 серпня 2017 16:29
Проект на капитальный ремонт проходит экспертизу, значить он есть, составной частью которого является смета, техническое задание обычно выписывается из дефектного акта. Тендер проводится на выполнение работ а не на проектирование поетому все условия дролжны быть описаны согласно существующего проекта исполнитель не имеет права вносить изменения в проект без проектной организации. О применении расценок применительных и указанных там материалов все понятно но в расценку нужно внести описание фактического материала и его количества что выходит из теплопроводности. Поетому необходимо указать в тех задании согласно проекта.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В ТЗ прописано - технічні вимоги до предмета закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 –
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт в нежитловому приміщенні амбулаторії № 10 Комунального закладу «Центра первинної медико – санітарної допомоги №6» вул. Автозаводська буд. 8-б, м. Запоріжжя). Робочий проект складено згідно креслень, тому в ньому немає «Дефектного акту» з коефіцієнтом, а є «Відомість обсягів робіт» на роботи та затрати з одиницями виміру та кількістю (по РП без урахування коефіцієнту). Наше завдання складено згідно «ВОР». Технічні вимоги складено згідно п. 3 ч. 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника», таким чином, конкретну марку прописувати ми не маємо права. Завдання складено згідно «Закону».
Проектувальник розраховував матеріали по середньому ціновому діапазону, але замовник (на свій розсуд) має право змінювати виробника матеріалу, а також якість товару в бік збільшення або зменшення ціни, за згодою, але утеплення конструкції повинно відповідати потребам ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель».
ТД
Дата подання: 14 серпня 2017 15:45
Дата відповіді: 14 серпня 2017 18:40
Згідно ТД кінцевий срок подання пропозицій 27.08.17р. -вихідний день
Відповідь: Доброго дня!
Строк для подання тендерних пропозицiй розраховано керуючись ч. 3 cт. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - "Строк для подання тендерних пропозицiй не може бути менше нiж 15 днiв з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури вiдкритих торгiв на веб-порталі Уповноваженого органу." Таким чином, згідно "Закону" по нашому розрахунку подання пропозицій більше 15 днів.
ТЗ
Дата подання: 15 серпня 2017 08:29
Дата відповіді: 15 серпня 2017 15:48
К торговой марке вопрос не имеет никакого отношения в провода бывают ППВС, ШВВП, горючие, не горючие и они закладываются в проект по расчету в зависимости от мест укладки условий эксплуатации итд естественно и стоимость их зависит от марки т.е не от производителя а от назначения. То же относится и к утеплителю он есть разной толщины и имеет свою марку в зависимости от теплопроводности и естественно в зависимости от своих параметров и разная цена. Для участия в тендере и качественного выполнения работ должна быть правильно согласно норм строительства поставлена задача, потому что при настоящей подаче ТЗ предложения будут даваться несогласно проекта а сами участники должны на свой розсуд указывать типы материалов и естественно они будут самыми дешевыми и претензий к ним потом ни каких так как не было указано в ТЗ.Также согласно Закону если день попадает на выходной или празднечный то переносится на следующий день за таковыми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Є обсяги робіт та матеріалів, та є їх розцінка (інвесторський кошторис «инвесторская смета», яка визначає ліміт коштів на будівництво). Таким чином, договірний кошторис «договорная смета» буде відрізнятися в менший бік. Але це, не повинно впливати на зміну проектного рішення в гіршу сторону.
Всі питання по виконанню робіт на об'єкті на етапі надання пропозицій неможливо вирішити, тому що підрядник не бачить всієї проектної документації. У процесі ведення робіт все одно виникають питання, проблеми, зміни і т.д. Всі питання вирішуються шляхом складання Акту на додаткові роботи, або внесення змін у робочий проект (це залежить від значущості змін, що вносяться) по завданню заявника в рамках авторського нагляду або корегування проекту.
Щодо питання про строк подання ТП, який за «Законом» не може бути меншим, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення – заповнено без порушень (п. 3 ст. 21 «Закону») .
ТД
Дата подання: 15 серпня 2017 13:36
Дата відповіді: 15 серпня 2017 16:01
Просимо надати розяснення до заповнення листа - згоди на представника чи на всіх робітників
Відповідь: Лист – згода на обробку персональних даних заповнюється на директора, якщо підписант ТП - один (директор); у разі наявності двох підписантів: наприклад директор та уповноважена особа – заповнюється два листа-згоди. (Одразу хочу додати роз’яснення стосовно довідки про судимість – оформлюються у такому ж порядку).кожного підписанта.
ТЗ
Дата подання: 16 серпня 2017 08:28
Дата відповіді: 17 серпня 2017 15:10
Подана пропозиція участника в сумі не може бути вище фактичної.Проект та кошторис даже інвесторський не може пройти єкспертизу без вказаних параметрів застосованих в проекті матеріалів. Тому просимо вас вказати параметри застосованих в проекті матеріалів(проводів утеплювача та інше), а також висвітити експертний звіт.
Відповідь: Загальний кошторис складений («общая смета»), експертіза пройдена. «Провода та кабелі обираються згідно довкілля(«окружающей среды») способу прокладки та довгостроково припустимому струму (гл. 1.3, ПУЕ) та перевіряються за втратою напруги для самої навантаженої, та для самої протяжної ділянки мережі.» В «ВОР» см. розділ «Електроосвітлення» (там вказано переріз кабелю та найменування робіт).
«За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазаначена, яка враховує обсяги робіт, передбачена робочим проектом, складено відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». Експертний звіт №7384 від 01.06.2017р. на суму 3564,112 тис. грн.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-10-001155-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НУБІКОМ", Код ЄДРПОУ:34718652
Дата подання: 13 вересня 2017 13:05
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга на дії Замовника

ТОВ «Нубіком» є учасником відкритих торгів «Капітальний ремонт в нежитловому приміщенні амбулаторії № 10 Комунального закладу «Центра первинної медико – санітарної допомоги №6» (код закупівлі UA-2017-08-10-001155-b). Вважаємо, що Замовником було здійснено упереджену та необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, в результаті чого було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «Запорізький ДБК», який не відповідає умовам тендерної документації Замовника, та пропозиція якого мала бути відхилена за наступних причин:
1) Згідно вимог тендерної документації, у Проекті договору підряду (Додаток 8 до тендерної документації) за предметом закупівлі визначено, що Договірна ціна є твердою. Учасником ТОВ «Запорізький ДБК» у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, в якій зазначено вид договірної ціни – динамічна. Зазначення учасником у тендерній пропозиції динамічної договірної ціни не відповідає умовам тендерної документації.
2) Згідно вимог тендерної документації, у Розрахунку до договірної ціни (Додаток 7 до тендерної документації) учасником ТОВ «Запорізький ДБК» допущено арифметичні помилки, які унеможливлюють встановлення правильності заповнення даного розрахунку відповідно до Договірної ціни та розрахунків до неї. Таким чином, наданий Розрахунок до договірної ціни не відповідає умовам тендерної документації, оскільки містить помилкові дані.
3) Згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Також документація містить окрему вимогу «Увага!!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій або копій документів у кольоровому вигляді (за підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою)». Учасником ТОВ «Запорізький ДБК» у складі тендерної пропозиції надано копії документів про освіту інженерно-технічних працівників у вигляді чорно-білої копії, без засвідчення підписом уповноваженої особи учасника. Таким чином, не надання оригіналів документів та не засвідчення копій документів з подальшим кольоровим скануванням, не відповідає умовам тендерної документації.
4) Згідно Додатку 3 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати Лист або Довідку за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору за останні 5 років (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі за нижченаведеним зразком. Учасником ТОВ «Запорізький ДБК» у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка не містить інформації про контактну особу. Таким чином, надана довідка не відповідає умовам тендерної документації.
5) Згідно Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації необхідно надати Інформаційну довідку наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо) за наведеним зразком. Учасником ТОВ «Запорізький ДБК» у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка замість інформації про спеціальність працівників, містить інформацію про їх кваліфікацію. Таким чином, надана довідка не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовник неправомірно визначив переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. У результаті невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Запорізький ДБК», Замовник не розглянув пропозиції інших учасників, які брали участь в аукціоні. Таким чином, Замовником порушено основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», такі як – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2017 10:48
Відповідь надана згідно частини 2 статті 32 Закону Украаїни "Про публічні закупівлі" .

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВФ ПРОМ-ПАК" 3 499 945,91
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ШТОРМ 2 962 043,57
UAH з ПДВ
2 861 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ДБК" 3 450 052,63
UAH з ПДВ
3 430 052,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 3 526 109,99
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Аквілон 99 3 500 542,13
UAH з ПДВ
3 500 542,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НУБІКОМ" 3 564 015,14
UAH з ПДВ
3 564 015,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2017 14:13
Електронний підпис
27 серпня 2017 14:06
тендерна пропозиція.PDF
27 серпня 2017 14:06
розрахунок зп.PDF
27 серпня 2017 14:06
розрах витрат.PDF
27 серпня 2017 14:06
розрах витр електр.PDF
27 серпня 2017 14:06
розрах в.PDF
27 серпня 2017 14:06
розр витрат.PDF
27 серпня 2017 14:06
расчеты.PDF
27 серпня 2017 14:06
расчеты (2).PDF
27 серпня 2017 14:06
проект договору.PDF
27 серпня 2017 14:06
пояснит записка.PDF
27 серпня 2017 14:05
ОПР.PDF
27 серпня 2017 14:05
локальний кошторис.PDF
27 серпня 2017 14:05
лок кошт освітл.PDF
27 серпня 2017 14:05
лок кошт опалення.PDF
27 серпня 2017 14:05
лок кошт водопровід.PDF
27 серпня 2017 14:05
додаток7.PDF
27 серпня 2017 14:05
довідки.PDF
27 серпня 2017 14:05
дефектный акт.PDF
27 серпня 2017 14:05
график робіт.PDF
27 серпня 2017 14:05
відомість опалення.PDF
27 серпня 2017 14:05
ведомость ресурсов.PDF
27 серпня 2017 14:05
витяг ПДВ.PDF
27 серпня 2017 14:05
витяг.PDF
27 серпня 2017 14:05
договір оренди.PDF
27 серпня 2017 14:05
звіт.PDF
27 серпня 2017 14:05
копія паспорту.PDF
27 серпня 2017 14:05
опис.PDF
27 серпня 2017 14:05
протокол, наказ.PDF
27 серпня 2017 14:05
статут.PDF

Публічні документи

11 вересня 2017 10:55
Розрахунок до ДЦ.pdf
11 вересня 2017 10:55
Договірна ціна.pdf
11 вересня 2017 10:55
6.2.2. _Локальная смета.pdf
23 серпня 2017 18:03
Електронний підпис
23 серпня 2017 18:03
Електронний підпис
23 серпня 2017 17:40
27_Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2017 17:40
23_ОПР (1).pdf
23 серпня 2017 17:40
19.bdcu
23 серпня 2017 17:40
04_Дефектний акт.pdf
23 серпня 2017 17:40
07_Штат.pdf
23 серпня 2017 17:40
26_Дипломи ІТР.pdf
23 серпня 2017 17:40
03_Витяг.pdf
23 серпня 2017 17:40
витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2017 17:40
дозвіл.pdf
23 серпня 2017 17:40
Приказ на директора.pdf
23 серпня 2017 17:40
протокол.pdf
23 серпня 2017 17:39
отчет_1.pdf
23 серпня 2017 17:39
отчет_2.pdf
23 серпня 2017 17:39
6.2.2. _Локальная смета.pdf
23 серпня 2017 17:39
Договорная цена.pdf
23 серпня 2017 17:39
Розрахунок до ДЦ.pdf
23 серпня 2017 17:39
05_2_Лист-згода ІТР.pdf
23 серпня 2017 17:39
08_Довідка про учасника.pdf
23 серпня 2017 17:39
13_Довідка довкілля.pdf
23 серпня 2017 17:39
Довідка від МетаБанк.pdf
23 серпня 2017 17:39
Довідка про ІТП.pdf
23 серпня 2017 17:39
G0817-7331-GL_tender (1).pdf
23 серпня 2017 17:39
G0817-7331-GL_tender.pdf
23 серпня 2017 17:39
договор аренды.pdf
23 серпня 2017 17:39
ЗАВОД.pdf
23 серпня 2017 17:39
Акт звіряння 74.pdf
23 серпня 2017 17:39
акт звіряння 75.pdf
23 серпня 2017 17:39
Лист відгук 74.pdf
23 серпня 2017 17:39
Лист відгук 75.pdf
23 серпня 2017 17:39
КБ3_74.pdf
23 серпня 2017 17:39
КБ3_75.pdf

Публічні документи

24 серпня 2017 09:14
тех.частина.rar
24 серпня 2017 09:14
8 Проєкт договору.pdf
24 серпня 2017 09:14
6 Інші документи.pdf
24 серпня 2017 09:14
5 Вимоги ст 17 Закону.pdf
24 серпня 2017 09:14
3 Банківська гарантія.pdf
24 серпня 2017 09:14
2 Тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2017 09:14
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

24 серпня 2017 19:07
Електронний підпис
24 серпня 2017 19:00
Лист згода Аквілон 99.pdf
24 серпня 2017 19:00
Ліцензія Аквилон 99.pdf
24 серпня 2017 19:00
наказ Аквилон 99.pdf
24 серпня 2017 19:00
протокол Аквилон 99.pdf
24 серпня 2017 19:00
витяг НДС Аквилон 99.pdf
24 серпня 2017 19:00
стат справка Аквилон 99.pdf
24 серпня 2017 19:00
статут Аквилон 99.pdf

Публічні документи

27 серпня 2017 09:31
Електронний підпис
26 серпня 2017 17:04
Електронний підпис
26 серпня 2017 17:00
ДОСВІД РОБІТ ОСВІТА.rar
26 серпня 2017 17:00
ДОСВІД РОБІТ ЖКГ.rar
26 серпня 2017 17:00
ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.rar
26 серпня 2017 17:00
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
26 серпня 2017 17:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВФ ПРОМ-ПАК"

ПП ШТОРМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ДБК"

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ Аквілон 99

ТОВ "НУБІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВФ ПРОМ-ПАК"
#40637367
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2017 14:32
ПП ШТОРМ
#30837207
Відхилено 2 861 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2017 15:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ДБК"
#30616508
Переможець 3 430 052,63
UAH з ПДВ
08 вересня 2017 11:23

Документи

31 серпня 2017 14:32
Електронний підпис
31 серпня 2017 14:30
Протокол 47.pdf

Документи

06 вересня 2017 15:59
Електронний підпис
06 вересня 2017 15:57
Протокол 48.pdf

Документи

08 вересня 2017 11:23
Електронний підпис
08 вересня 2017 11:22
Протокол 49.pdf
06 вересня 2017 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2017 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ДБК"
#30616508
3 430 052,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2017 11:23
Електронний підпис
08 вересня 2017 11:22
Протокол 49.pdf
06 вересня 2017 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 19:54
угода про розірвання.pdf укладений
20 липня 2018 19:52
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2017 15:56
лист на пп.pdf зміни до договору
27 жовтня 2017 15:25
дод. 2 график.pdf зміни до договору
27 жовтня 2017 15:25
додаток 3.pdf зміни до договору
27 жовтня 2017 15:25
дод.угода 2.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 13:14
Електронний підпис укладений
26 вересня 2017 15:43
дод.угода 1.pdf укладений
26 вересня 2017 15:39
дод.3.pdf укладений
26 вересня 2017 15:39
дод.2.pdf укладений
26 вересня 2017 15:39
дод.1.pdf укладений
26 вересня 2017 15:39
дог.89.pdf укладений
26 вересня 2017 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).Невід'ємною частиною цієї дод.угоди є: договірна ціна (дод. №1), графік виконання робіт (дод. №2)
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись додатковою угодою №2 від 06.10.2017р., змінюємо додаток 2 та додаток 3, згідно додаткової угоди №3 від 25.10.2107р.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 353 443,40
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з зупиненням робіт, з причини необхідності коригування робочого проекту з проходженням експертизи, відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3 статті 651 ЦК України та керуючись п.п.14.3 Договору, «Замовник» прийняв рішення розірвати цей Договір в односторонньому порядку.