Будівництво студентського гуртожитку і трансформаторної підстанції ТП-6/0,4 кВ на земельній ділянці за адресою м. Львів, вул. Відкрита, 1 біля гуртожитку №10 Національного університету «Львівська політехніка» (загальнобудівельні роботи (земляні роботи і палі, залізобетонні конструкції, стіни і перегородки, вікна, дахові конструкції), господарсько-питний водопровід та каналізація підвалу гуртожитку; підкранові шляхи, електропостачання будівельного майданчика)
Очікувана вартість
41 569 844,40 UAH
UA-2017-08-10-001004-c 973136a7698d4b6cac4a4e73c582acfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт замовника: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження замовника: 79013, Україна, Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа замовника: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
postach@polynet.lviv.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 29 серпня 2017 12:23
Очікувана вартість: 41 569 844,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво студентського гуртожитку і трансформаторної підстанції ТП-6/0,4 кВ на земельній ділянці за адресою м. Львів, вул. Відкрита, 1 біля гуртожитку №10 Національного університету «Львівська політехніка» (загальнобудівельні роботи (земляні роботи і палі, залізобетонні конструкції, стіни і перегородки, вікна, дахові конструкції), господарсько-питний водопровід та каналізація підвалу гуртожитку; підкранові шляхи, електропостачання будівельного майданчика)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, вул. Відкрита, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 серпня 2017 16:40
Електронний цифровий підпис
10 серпня 2017 16:33
ТЗ_додаток1_Проект_ч.2.rar
10 серпня 2017 16:33
ТЗ_додаток1_Проект_ч.8.rar
10 серпня 2017 16:32
ТЗ_додаток1_Проект_ч.3.rar
10 серпня 2017 16:32
ТЗ_додаток1_Проект_ч.6.rar
10 серпня 2017 16:31
ТЗ_додаток1_Проект_ч.1.rar
10 серпня 2017 16:31
ТЗ_додаток1_Проект_ч.7.rar
10 серпня 2017 16:31
ТЗ_додаток1_Проект_ч.4.rar
10 серпня 2017 16:31
ТЗ_додаток1_Проект_ч.5.rar
10 серпня 2017 16:31
ТД.docx
10 серпня 2017 16:31
Т3_додаток2_дефектні_акти.rar
10 серпня 2017 16:31
ТД_додаток5.docx
10 серпня 2017 16:31
ТД_додаток6.docx
10 серпня 2017 16:31
ТД_додаток4.docx
10 серпня 2017 16:31
ТД_додаток1.docx
10 серпня 2017 16:31
ТД_додаток2.docx
10 серпня 2017 16:31
ТД_додаток3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ" 40 587 590,22
UAH з ПДВ
39 477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західбуденергозбереження" 41 092 204,20
UAH з ПДВ
39 479 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ 41 200 375,20
UAH з ПДВ
39 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Тепло Буд Експерт 40 840 213,09
UAH з ПДВ
39 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2017 16:53
довідка про несудимість
08 вересня 2017 16:53
довідка про несудимість
08 вересня 2017 16:53
Зіскановане_20170908 (2).png
28 серпня 2017 16:41
Техніка Техпаспорти.pdf
28 серпня 2017 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2017 16:41
Субпідрядники.pdf
28 серпня 2017 13:16
Наявні плити фото.pdf
28 серпня 2017 13:16
Субпідрядники.pdf
28 серпня 2017 13:16
Установчі документи.rar
28 серпня 2017 13:16
Витяг ЄДР.pdf
26 серпня 2017 19:27
Підписка. диплом.rar
26 серпня 2017 19:27
Накази на працівників.pdf
25 серпня 2017 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2017 16:49
Технічне завдання.pdf
25 серпня 2017 16:49
Договір підряду.pdf
25 серпня 2017 16:49
Форми для плит.pdf
25 серпня 2017 16:49
Субпідрядники.pdf
25 серпня 2017 16:49
Кошторис Фундамети.pdf
25 серпня 2017 16:49
Кошторис Палі.pdf
25 серпня 2017 16:48
Кошторис Гуртожиток.rar
25 серпня 2017 16:48
Види діяльності КВЕД.pdf
25 серпня 2017 16:48
2_Статут Чт2.pdf
25 серпня 2017 16:48
1_Статут Чт1.pdf
25 серпня 2017 16:48
2_Інструменти Чт2.pdf
25 серпня 2017 16:48
1_Інструменти Чт1.pdf
25 серпня 2017 16:48
Антикорупційні.rar
25 серпня 2017 16:48
Установчі документи.rar
25 серпня 2017 16:48
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 10:03
33_Договірна ціна.pdf
28 серпня 2017 10:03
32_Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2017 10:03
31_Проект договору.pdf
28 серпня 2017 10:03
30_Дефектні акти.pdf
28 серпня 2017 10:03
29_Технічне завдання.pdf
28 серпня 2017 10:03
10_Копія Статуту.pdf
28 серпня 2017 10:03
1_Реєстр документації.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 16:32
sign.p7s
28 серпня 2017 16:28
IД(Установчi).pdf
28 серпня 2017 16:28
Iншi документи.PDF
28 серпня 2017 16:28
Д повноваження особи.pdf
28 серпня 2017 16:28
Проект договору.PDF
28 серпня 2017 16:28
КК до ст.17.PDF
28 серпня 2017 16:28
Iнформацiя СП.PDF
28 серпня 2017 16:28
Сертифікати з б.pdf
28 серпня 2017 16:28
Лист виробник.pdf
28 серпня 2017 16:28
Тех завдання.PDF
28 серпня 2017 16:28
Відомість ресурсів.pdf
28 серпня 2017 16:28
кошторис тим сп.PDF
28 серпня 2017 16:28
кошторис1.PDF
28 серпня 2017 16:28
кошторис.PDF
28 серпня 2017 16:28
ДЦ.PDF
28 серпня 2017 16:28
пропозиція.PDF

Публічні документи

28 серпня 2017 15:51
Обєктний кошторис 8-1.PDF
28 серпня 2017 15:51
Обєктний кошторис 2-1.PDF
28 серпня 2017 15:51
Договірна ціна.PDF
28 серпня 2017 15:51
Тендерна пропозиція.PDF
28 серпня 2017 15:51
Протокол 6.PDF
28 серпня 2017 15:51
Паспорт Бобак Ю.Б..PDF
28 серпня 2017 15:51
Наказ 101-К.PDF
28 серпня 2017 15:51
Ліцензія.PDF
28 серпня 2017 15:51
Лист звернення.PDF
28 серпня 2017 15:51
Договір проекту.PDF
28 серпня 2017 15:51
довідка з приватбанку.PDF
28 серпня 2017 15:51
Довідка гарантія.PDF
28 серпня 2017 15:51
Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2017 15:51
Витяг з ЄДР.PDF
28 серпня 2017 15:51
Виписка ЄДР.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ"
#41471599
Переможець 39 477 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 15:53

Документи

04 вересня 2017 15:52
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ"
#41471599
39 477 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 15:52
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 вересня 2017 10:02
4. Кошторисна документація.pdf укладений
15 вересня 2017 10:00
Договір від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf укладений
15 вересня 2017 10:00
5. Дефектні акти.pdf укладений
15 вересня 2017 09:59
1. Календарний план.pdf укладений
15 вересня 2017 09:59
2. Протокол погодження ДЦ.pdf укладений
15 вересня 2017 09:59
3. Договірна ціна.pdf укладений
15 вересня 2017 09:59
sign.p7s укладений
24 червня 2019 15:57
sign.p7s зміни до договору
11 лютого 2019 10:36
Додаткова угода №7 до Договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 10:35
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2018 12:49
Додаткова угода №6 до Договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 12:48
sign.p7s зміни до договору
04 жовтня 2018 15:02
6.7. Договірна ціна, кошторисна документація, дефектні акти на роботи, що не будуть виконуватись.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 15:00
Додаткова угода №5 до договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 15:00
sign.p7s зміни до договору
25 липня 2018 17:03
Додаткова угода №4 до договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
25 липня 2018 17:02
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2018 17:13
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2018 17:12
Додаткова угода №3 до договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 17:11
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2017 17:00
Додаткова угода №2 до договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 16:59
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2017 11:31
Додаткова угода №1 до договору від 15.09.2017 ТзОВ КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ.pdf зміни до договору
01 листопада 2017 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.18. Договору викладено в наступній редакції: «2.18. Замовник, після отримання письмового звернення Підрядника, за взаємною домовленістю та за наявності відповідних бюджетних асигнувань, має право перерахувати Підряднику аванс в обсязі необхідному для закупівлі будівельних матеріалів, але не більше 30 відсотків від договірної ціни встановленої пунктом 2.2. цього договору на строк до 85 календарних днів. Оплата авансу здійснюється на підставі виписаного Підрядником рахунку протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня його отримання Замовником. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на протязі 85 календарних днів з дня одержання авансу і надати Замовнику відповідні документи (акт виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3). По закінченні вказаного у цьому пункті строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику.» Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: «3.1. Підрядник зобов'язується розпочати виконання робіт по будівництву не пізніше як через 5 днів з дати підписання цього Договору та виконати роботи за даним договором у термін до 26.12.2017р.. За згодою Замовника Підрядник має право достроково завершити виконання робіт по будівництву та здати їх Замовнику у порядку, встановленому цим договором.» Додаток №1 до договору підряду №15/09-17 від 15.09.2017 року, - Календарний графік виконання робіт викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2. Договору викладено в наступній редакції: «2.2. Загальна вартість виконання робіт (договірна ціна) становить: 39477000,00 грн. (Тридцять дев’ять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч грн. 00 коп. ), в т.ч.: ПДВ – 6579500,00 грн., у тому числі в 2017 році: 14551714,70 грн. (Чотирнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сімсот чотирнадцять грн., 70 коп. в т.ч.: ПДВ – 2425285,78 грн.. Вартість робіт, які будуть виконуватися в наступному бюджетному періоді буде визначено Сторонами шляхом укладання додаткової угоди, після доведення замовникові кошторису на відповідний бюджетний період.» Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: «3.1. Підрядник зобов'язується розпочати виконання робіт по будівництву не пізніше як через 5 днів з дати підписання цього Договору та виконати роботи за даним договором у термін до 31.07.2018р.. За згодою Замовника Підрядник має право достроково завершити виконання робіт по будівництву та здати їх Замовнику у порядку, встановленому цим договором.» Пункт 12.1. Договору викладено в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 10.08.2018р.» Додаток №1 до договору підряду №15/09-17 від 15.09.2017 року, - Календарний графік виконання робіт викласдено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2. Договору викладено в наступній редакції: «2.2. Загальна вартість виконання робіт (договірна ціна) становить: 39477000,00 грн. (Тридцять дев’ять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч грн. 00 коп.), в т.ч.: ПДВ – 6579500,00 грн., у тому числі вартість виконання в бюджетному періоді 2017 року становить: 14551714,70 грн. (Чотирнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сімсот чотирнадцять грн., 70 коп). в т.ч.: ПДВ – 2425285,78 грн, вартість виконання в бюджетному періоді 2018 року становить: 24925285,3 (Двадцять чотири мільйони дев’ятсот двадцять п’ять тисяч двісті вісімдесят п’ять грн. 30 коп.) в т.ч.: ПДВ – 4154214,21 грн.» Пункт 2.18. Договору доповнено наступними реченнями: «У бюджетному періоді 2018 року Замовник після отримання письмового звернення Підрядника, за взаємною домовленістю та за наявності відповідних бюджетних асигнувань, має право перерахувати Підряднику аванс в обсязі необхідному для закупівлі будівельних матеріалів, але не більше 30 відсотків від вартості виконання робіт в бюджетному періоді 2018 року встановленої пунктом 2.2. цього договору на строк до 90 календарних днів. Оплата авансу здійснюється на підставі виписаного Підрядником рахунку протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня його отримання Замовником. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на протязі 90 календарних днів з дня одержання авансу і надати Замовнику відповідні підтверджуючі документи. По закінченні вказаного у цьому пункті строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику.»
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: «3.1. Підрядник зобов'язується розпочати виконання робіт по будівництву не пізніше як через 5 днів з дати підписання цього Договору та виконати роботи за даним договором у термін до 14.06.2019 року. За згодою Замовника Підрядник має право достроково завершити виконання робіт по будівництву та здати їх Замовнику у порядку, встановленому цим договором.» 3. Пункт 12.1. Договору викладено в наступній редакції: «12.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 21.06.2019 р.»
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Вартість договірної ціни визначена згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 з урахуванням змін. Вартість робіт згідно договору підряду №15/09-17 від 15.09.2017 року становить: 39 477 000 грн. 00 коп. (Тридцять дев’ять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 6 579 500грн. 00 коп. Вартість робіт, які не будуть виконуватись, згідно Додаткової угоди №5 від "01" жовтня 2018р., до договору підряду №15/09-17 від 15.09.2017 року становить - 6 220 071 грн. 60 коп. (мінус шість мільйонів двісті двадцять тисяч сімдесят одна грн.. 60 коп.) в т.ч. ПДВ 20% -1 036 678 грн. 60 коп. Загальна вартість договору становить 33 256 928 грн. 40 коп. (Тридцять три мільйони двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 40 коп.), в т.ч.: ПДВ – 5 542 821 грн. 40 коп. у тому числі: - вартість виконання в бюджетному періоді 2017 року становить: 14 551 714 грн.70 коп. (Чотирнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сімсот чотирнадцять грн., 70 коп.) в т.ч.: ПДВ – 2 425 285 грн. 78 коп. - вартість виконання в бюджетному періоді 2018 року становить: 18 000 000 грн. 00 коп., (Вісімнадцять мільйонів грн. 00 коп.) в т.ч.: ПДВ – 3 000 000 грн. 00 коп.. - вартість виконання в бюджетному періоді 2019 року буде визначено Сторонами шляхом укладання додаткової угоди, після доведення замовникові кошторису на відповідний бюджетний період.» Доповнити Договір: - додатком №6 ДОГОВІРНА ЦІНА та кошторисна документація на Будівництво студентського гуртожитку і трансформаторної підстанції ТП-6/0,4 кВ на земельній ділянці за адресою м. Львів, вул. Відкрита, 1 біля гуртожитку №10 Національного університету «Львівська політехніка» (загальнобудівельні роботи (земляні роботи і палі, залізобетонні конструкції, стіни і перегородки, вікна, дахові конструкції), господарсько-питний водопровід та каналізація підвалу гуртожитку; підкранові шляхи, електропостачання будівельного майданчика) роботи, що не будуть виконуватись; - додатком №7 Дефектні акти на Будівництво студентського гуртожитку і трансформаторної підстанції ТП-6/0,4 кВ на земельній ділянці за адресою м. Львів, вул. Відкрита, 1 біля гуртожитку №10 Національного університету «Львівська політехніка» (загальнобудівельні роботи (земляні роботи і палі, залізобетонні конструкції, стіни і перегородки, вікна, дахові конструкції), господарсько-питний водопровід та каналізація підвалу гуртожитку; підкранові шляхи, електропостачання будівельного майданчика) роботи, що не будуть виконуватись;
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Вартість договірної ціни визначена згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 з урахуванням змін становить: 33 256 928 грн. 40 коп. (Тридцять три мільйони двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 40 коп.), в т.ч.: ПДВ – 5 542 821 грн. 40 коп. у тому числі: - вартість виконання в бюджетному періоді 2017 року становить: 14 551 714 грн.70 коп. (Чотирнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сімсот чотирнадцять грн., 70 коп.) в т.ч.: ПДВ – 2 425 285 грн. 78 коп. - вартість виконання в бюджетному періоді 2018 року становить: 6 359 319 грн. 46 коп., (Шість мільйонів триста п’ятдесят дев’ять тисяч триста дев’ятнадцять грн. 46 коп.) в т.ч.: ПДВ – 1 059 886 грн. 58 коп.. - вартість виконання в бюджетному періоді 2019 року буде визначено Сторонами шляхом укладання додаткової угоди, після доведення замовникові кошторису на відповідний бюджетний період.»
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Вартість договірної ціни визначена згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 з урахуванням змін становить: 33 256 928 грн. 40коп. (Тридцять три мільйони двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 40 коп.), в т.ч.: ПДВ – 5 542 821 грн. 40 коп. у тому числі: - вартість виконання в бюджетному періоді 2017 року становить: 14 551 714 грн.70 коп. (Чотирнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сімсот чотирнадцять грн., 70 коп.) в т.ч.: ПДВ – 2 425 285 грн. 78 коп. - вартість виконання в бюджетному періоді 2018 року становить: 6 359 319 грн. 46 коп., (Шість мільйонів триста п’ятдесят дев’ять тисяч триста дев’ятнадцять грн. 46 коп.) в т.ч.: ПДВ – 1 059 886 грн. 58 коп.. - вартість виконання в бюджетному періоді 2019 рокустановить:12 345 894 грн. 24 коп. (Дванадцять мільйонів триста сорок п’ять тисяч вісімсот дев’яносто чотири грн. 24 коп.) в т.ч.: ПДВ – 2 057 649 грн. 04 коп.» Пункт 2.18. Договору доповнити наступними реченнями: «У бюджетному періоді 2019 року Замовник після отримання письмового звернення Підрядника, за взаємною домовленістю та за наявності відповідних бюджетних асигнувань, має право перерахувати Підряднику аванс, але не більше 30 відсотків від вартості виконання в бюджетному періоді 2019 року встановленої пунктом 2.2. цього договору на строк до 90 календарних днів. Оплата авансу здійснюється на підставі виписаного Підрядником рахунку протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня його отримання Замовником, шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів, конструкцій, виробів на протязі 90 календарних днів з дня одержання авансу і надати Замовнику відповідні підтверджуючі документи. По закінченні 90-денного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику.» 2. У розділі «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору викласти реквізити Підрядника у наступній редакції: « ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ БУДРЕМАКТИВ» 79040, м. Львів, вул. Городоцька, 222 р/р 26005669891900 в ПАТ УкрСиббанк МФО 351005 р/р 37127041471599 в ДКС України МФО 820172 ЄДРПОУ 41471599 ІПН 414715913035»
Номер договору про закупівлю: 15/09-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/09-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 червня 2019
Сума оплати за договором: 23 979 327,97
UAH (в тому числі ПДВ 3 996 554,66 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку