Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: “Капітальний ремонт дитячої естради за адресою: м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 53 (14-11-АС)”
Очікувана вартість
88 863,60 UAH
UA-2017-08-10-000738-b 8fe40207b5c448c088a1831e8af26ae0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлия Вороніна

+380677697242 mparkdmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МОЛОДІЖНЕ ТВОРЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ДМР
Код ЄДРПОУ: 30268758
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровськ, вул. Набережна Заводска, 53
Контактна особа: Юлия Вороніна
+380677697242
mparkdmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2017 10:00
Початок аукціону: 22 серпня 2017 13:31
Очікувана вартість: 88 863,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 444,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: “Капітальний ремонт дитячої естради за адресою: м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 53 (14-11-АС)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-10-000738-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:37899165
Дата подання: 14 серпня 2017 16:50
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до п. 8 Додатку 2 до оголошення про проведення допорогових торгів на закупівлю: «Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт дитячої естради за адресою: м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 53 (14-11-АС)» (ДК 021:2015 - 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)» (надалі – «Документація»), учасник повинен надати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців - працівників учасника окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме: інженера технічного нагляду; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, виданих атестаційною архітектурно-будівельною комісією, завірених належним чином.
Згідно з п. 10 Додатку 2 до Документації, учасник повинен надати довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2014-2015 роках складену на фірмовому бланку, згідно Додатку 5 та копію цього договору.
Пункт 11 10 Додатку 2 до Документації, передбачає надання учасником оригіналу або нотаріально завіреної копії відгуку (завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи замовника) про виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2014-2015 роках, виданого замовником не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
Вважаємо вимоги щодо надання сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та наявності досвіду виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2014-2015 роках дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»
від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – «Порядок»), закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Враховуючи вимоги Закону та Порядку, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон та Порядок не містять вимоги про кількість інженерів технічного нагляду, які повинні бути залучені для здійснення технічного нагляду за будівництвом певного об’єкта, їх досвіду роботи та необхідності залучення інших фахівців (інженера-проектувальника у частині кошторисної документації і ін.).
Крім того, Закон та Порядок не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, будівництвом або реконструкцією котелень і т.п.). Тобто, відповідно до Закону та Порядку, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів та їх кількості. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками та кількістю укладених договорів.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначене право замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі.
Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду яких, замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін.
Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пп. 14.1. п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо:
- надання копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців - працівників учасника окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, виданих атестаційною архітектурно-будівельною комісією, завірених належним чином;
- наявності досвіду виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2014-2015 роках;
- надання учасником оригіналу або нотаріально завіреної копії відгуку (завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи замовника) про виконання учасником аналогічного договору згідно предмету закупівлі у 2014-2015 роках, виданого замовником не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2017 14:39
Відповідно до п.14 Наказу Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (надалі Порядок) вимогу щодо усунення порушення (ідентифікатор вимоги: UA-2017-08-10-000738-b.b1) під час проведення процедури закупівлі: “Технічний нагляд по об’єкту: “Капітальний ремонт дитячої естради за адресою: м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 53 (14-11-АС)” (ДК 021:2015 - 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)” відхилено. А саме: з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції згідно п. 6.3 Пордку оголошено проведення торгів на закупівлю: “Технічний нагляд по об’єкту: “Капітальний ремонт дитячої естради за адресою: м.Дніпро, вул.Набережна Заводська, 53 (14-11-АС)” (ДК 021:2015 - 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)”. Під час оголошення Закупівлі Замовник розмістив в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, збігається з інформацією, що зазначена у прикріплених документах. Кваліфікаційні критерії до учасників встановлені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та не містять дискримінаційних вимог до учасників та не обмежують конкуренцію. По-перше: при визначенні переможця процедури закупівлі робіт замовнику необхідно здійснити ретельний відбір постачальника, який обов’язково має досвід виконання аналогічного договору, згідно предмету закупівлі та працівники якого є кваліфікованими у частині кошторисної документації та окремих видах робіт, пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, адже предметом закупівлі є технічний нагляд при проведенні ремонту дитячої естради – місця, де будуть давати вистави та концерти діти. По-друге: відповідно до вимог “ПОРЯДКУ
здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 11.07.2017 року №903 (надалі Порядок) технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни такого об’єкта. Вимогами Постанови встановлено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат, який є важливою складовою при визначенні правильності складання актів виконаних робіт (відповідно до проектно-кошторисної документації) за якими здійснюється оплата за бюджетні кошти в органах Державного казначейства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2017 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коссе Геннадій Олександрович 65 000,00
UAH з ПДВ
64 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФЕНІКС" 75 830,26
UAH з ПДВ
64 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Москальченко Леонід Гаврилович" 88 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2017 22:29
Док на тендер.zip

Публічні документи

21 серпня 2017 09:02
ТД 21.08.2017 .rar

Публічні документи

21 серпня 2017 08:56
Аналогічні договора.pdf
21 серпня 2017 08:38
Проект договору.pdf
19 серпня 2017 16:53
Проект договору.pdf
19 серпня 2017 16:53
Аналогічні договора.pdf
19 серпня 2017 16:53
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коссе Геннадій Олександрович

ПП "ФЕНІКС"

ФОП "Москальченко Леонід Гаврилович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коссе Геннадій Олександрович
#2424007058
Відхилено 64 550,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 10:52
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Відхилено 64 990,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2017 11:26
ФОП "Москальченко Леонід Гаврилович"
#2045520898
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2017 16:08

Документи

Документи

31 серпня 2017 16:07
ВИЗН ПЕРЕМОЖ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2017 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Москальченко Леонід Гаврилович"
#2045520898
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2017 16:07
ВИЗН ПЕРЕМОЖ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 14:56
Допугода..PDF зміни до договору
24 травня 2018 17:49
Договор технадзор.PDF укладений
11 вересня 2017 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13-09/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2017 — 31 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 43 709,01
UAH з ПДВ