Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху, фасаду та цоколю у Підлиманській ЗОШ І-ІІ ступенів - філії ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника", за адресою: Харківська область, Борівський район, село Підлиман, вул. Кузнецова, 79а
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2017-08-10-000646-b 953280ed52f544089f13110d0a1bb496
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татарова Олена

380506319400 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харкiвська обл., БОРОВА, вул. Центральна,буд.1
Контактна особа: Татарова Олена
380506319400
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2017 00:00
Початок аукціону: 18 серпня 2017 15:43
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт даху, фасаду та цоколю у Підлиманській ЗОШ І-ІІ ступенів - філії ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника", за адресою: Харківська область, Борівський район, село Підлиман, вул. Кузнецова, 79а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт даху, фасаду та цоколю у Підлиманській ЗОШ І-ІІ ступенів - філії ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника", за адресою: Харківська область, Борівський район, село Підлиман, вул. Кузнецова, 79а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63824, Україна, Харкiвська область, ПІДЛИМАН, вул. Кузнецова, буд.79а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2017 12:08
Електронний підпис
10 серпня 2017 12:06
Проект договору-2.doc
10 серпня 2017 12:06
Завдання с. Підлиман утв-1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-10-000646-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40122592
Дата подання: 22 серпня 2017 17:41
Незаконні дії Замовника
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «ГАРАНТ БУД СЕРВІС». Протоколом засідання тендерного комітету Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації пропозиція учасника була відхилена з наступних причин.
1. Замовник зазначає, у Приватного підприємства «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» відсутній досвід роботи протягом останніх чотирьох років. Проте, вимога щодо досвіду роботи саме 4 роки є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. У завданні для участі в тендері Замовником не були зазначені параметри, згідно з якими Замовник визначає досвід роботи Учасника. Зокрема, не було зазначено, що Учасник повинен бути зареєстрований у певний період часу (не пізніше, ніж 4 роки).
2. Замовник зазначає, що учасник не надав листи-відгуки від Замовників. Приватне підприємство «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» не згідно з цим зауваженням. У файлі під назвою «4. Договір 32» та у файлі під назвою «4. Договір 62-16» на останніх аркушах містяться два листи-відгуки від Замовників. Тобто, Замовником навмисно були проігноровані ці документи.
3. Замовник зазначає, що учасник у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначив марку обладнання. Проте, у цій довідці була зазначена марка механізму, обладнання та транспортного засобу. Слід зауважити, що замовник не зазначив, яку саме марку повинен був зазначати учасник. Замовником не було прописано, чи то повинна бути торгова марка, чи то повинна бути марка механізму, обладнання та транспортного засобу, яка присвоюється учасником згідно з внутрішніми документами, зокрема шифр.
Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами «завдання», ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо пояснити, з яких причин була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ГАРАНТ БУД СЕРВІС», а також переглянути рішення тендерного комітету Відділу освіти Борівської районної державної адміністрації.
У іншому випадку, Приватне підприємство «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, адже, дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зауважити, що переможцем торгів Приватним підприємством «ЕНЕРГОМИР» були допущені численні порушення умов тендеру Замовника. Зокрема, цим учасником не було надано оригінал або нотаріально завірена копія інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, яка містить відомості (інформацію) про те, що учасника*, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати аукціону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2017 16:07
Тендерний комітет відділу освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області розглянув Вашу вимогу № UA-2017-08-10-000646-b.a1 про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі робіт по об'єкту "Капітальний ремонт даху, фасаду та цоколю у Підлиманській ЗОШ І-ІІ ступенів - філії ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника", за адресою: Харківська область, Борівський район, село Підлиман, вул. Кузнецова, 79а" та повідомляє.
1. Посилання на Закон України "Про публічні закупівлі" є недоречним. Процедура закупівлі робіт по об'єкту "Капітальний ремонт даху, фасаду та цоколю у Підлиманській ЗОШ І-ІІ ступенів - філії ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника", за адресою: Харківська область, Борівський район, село Підлиман, вул. Кузнецова, 79а" була проведена відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджений наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (із змінами).
2. Відповідно до підпункту 4 пункту 8.4. Завдання для участі в тендері загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Однак Учасник жодним чином не підтвердив, що має досвід роботи більше 4-х років. Тому Замовник звернувся до відкритої інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Питання щодо наявності ознак дискримінації Ви повинні були порушити під час періоду уточнень (п. 14.1 Порядку).
3. Відповідно до додатку 2 до Завдання на участь в тендері Учасник повинен був чітко зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, найменування та марку механізму, обладнання та транспортного засобу. Шифр, який Ви зазначили в довідці 15.08.2017 № 02, встановлений не Вашими внутрішніми документами, а Ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи відповідно ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012.
4. При повторному розгляді Вашої пропозиції підтверджено наявність листів-відгуків.
5. Ваша вимога не відповідає положенням п. 14.1. Порядку.
Виходячи з вище викладеного, Ваша пропозиція на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт даху, фасаду та цоколю у Підлиманській ЗОШ І-ІІ ступенів - філії ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника", за адресою: Харківська область, Борівський район, село Підлиман, вул. Кузнецова, 79а" не відповідає вимогам закупівлі, а Ваша вимога про усунення порушень не підлягає задоволенню.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

29 серпня 2017 16:07
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2017 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС" 1 323 517,23
UAH з ПДВ
1 279 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 1 279 719,00
UAH з ПДВ
1 279 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2017 17:00
4. Додаток №4.pdf
17 серпня 2017 15:32
20. Ліцензія.pdf
17 серпня 2017 15:32
18. Пояснення.pdf
17 серпня 2017 15:32
17. Достовір.pdf
17 серпня 2017 15:32
16. Локальна коштор..pdf
17 серпня 2017 15:32
16. Договірна ціна.pdf
17 серпня 2017 15:32
16. Відомость ресурсів.pdf
17 серпня 2017 15:32
15. Істотні умови.pdf
17 серпня 2017 15:32
14. Довiдка аванс.pdf
17 серпня 2017 15:32
13. Довідка довкілля.pdf
17 серпня 2017 15:32
12. Додаток №6.pdf
17 серпня 2017 15:32
9. Статут.pdf
17 серпня 2017 15:32
8. Довідка банківська.pdf
17 серпня 2017 15:32
6. Довідка МВС України.pdf
17 серпня 2017 15:32
4. Додаток №4.pdf
17 серпня 2017 15:32
4. Договір №266.pdf
17 серпня 2017 15:32
4. Договір №82-16.pdf
17 серпня 2017 15:32
4. Договір №62-16.pdf
17 серпня 2017 15:32
4. Договір №32.pdf
17 серпня 2017 15:32
3. Додаток №3.pdf
17 серпня 2017 15:32
2. Додаток №2.pdf
17 серпня 2017 15:32
1. Додаток №1.pdf

Публічні документи

17 серпня 2017 14:56
Дов Банк.pdf
17 серпня 2017 14:54
Дов 105 рах.pdf
16 серпня 2017 17:36
Електронний підпис
16 серпня 2017 17:35
Довідка 30 ПП Енергомир.pdf
16 серпня 2017 17:34
Рахунок 104 106.pdf
16 серпня 2017 17:26
Витяг ПП ЕНЕРГОМИР 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"

ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"
#40122592
Відхилено 1 279 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2017 10:41
ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
#32778154
Переможець 1 279 719,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 09:06

Документи

21 серпня 2017 10:41
Протокол 76.pdf

Документи

22 серпня 2017 09:06
Протокол77.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2017 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
#32778154
1 279 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2017 09:06
Протокол77.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 15:48
дог енергомир.pdf укладений
07 вересня 2017 15:47
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 279 677,00
UAH з ПДВ