Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Очікувана вартість
489 735,40 UAH
UA-2017-08-10-000258-c 172a067458f140f8a026ce5aa4c4e57a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до частини третьої статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Під час виконання Договору про закупівлю послуг від 06.02.2017 р. № 7 укладеному за результатами процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель: UA-2017-01-06-000515-b), предмет закупівлі: ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць виникла вимушена потреба у здійсненні додаткової закупівлі послуги на виконання окремих найменувань робіт і витрат в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними послугами так, як заміна надавача послуг призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Найменування та кількість додаткової закупівлі послуги: 1. Протиожеледний компонент (щебень фракції 0х5 мм) – 171,00 од. (од. виміру: т.).; 2. Зимове утримання. Розсипання протиожеледних матеріалів розподілювачем на базі автомобіля [на базі автомобіля "ЗІЛ"]. Ширина розподілення матеріалів 6 м. – 1660,00 од. (од. виміру:1000 м2.); 3. Літнє утримання. Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів від нанесеного ґрунту вручну з використанням навантажувача і трактора з причепом – 2000,00 од. (од. виміру:10 м.); 4. Літнє утримання. Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів вручну від нанесеного ґрунту – 3000,00 од. (од. виміру: 10 м.). Додаткова закупівля окремих найменувань робіт і витрат для даної послуги забезпечить повноцінне та безперебійне надання послуги. Ризик ігнорування закупівлі додаткового об’єму наданої послуги може завдати замовнику значних проблем, а саме погіршення утримання вулично-дорожньої мережі, що негативно відобразиться на організації благоустрою міста та безпеці населення. Фізична особа-підприємець Кучеренко Станіслав Володимирович під час надання послуги з прибирання та підмітання вулиць зарекомендував себе, як добросовісний виконавець з необхідним обладнанням та з працівниками відповідної кваліфікації. А також те, що додатковий об’єм послуги нерозривно пов'язаний із виконанням первинного договору і тому з технічних причин та для забезпечення належного утримання вулично-дорожньої мережі м. Умань виконавець не може бути замінений іншим. Виникла об’єктивна необхідність у здійсненні додаткової закупівлі в того самого постачальника для забезпечення сумісності з уже наявною у замовника послугою. 09.08.2017 р. проведено переговори щодо закупівлі послуги по предмету закупівлі: ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць з фізичною особою-підприємцем Кучеренко Станіслав Володимирович (далі – Учасник) – виконавцем первинного Договору про закупівлю послуг від 06.02.2017 р. № 7. У ході проведення переговорів від Учасника отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону та цінову пропозицію. Прийнято рішення для закупівлі зазначеної додаткової закупівлі використати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 частини другої статті 35 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-06-000515-b. Дата формування звіту: 06.02.2017. 2. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 № 2807-IV. 3. «Загальноміська Програма благоустрою м. Умань на 2017 – 2021 роки» затверджена рішенням Уманської міської ради від 23.12.2016 № 6.30-22/7.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017 11:03
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вимушена потреба у здійсненні додаткової закупівлі послуги на виконання окремих найменувань робіт і витрат в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними послугами так, як заміна надавача послуг призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

10 серпня 2017 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кучеренко Станіслав Володимирович
#2718523811
Переможець 489 735,40
UAH
10 серпня 2017 11:03

Документи

10 серпня 2017 11:03
Електронний підпис
10 серпня 2017 11:00
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 11:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кучеренко Станіслав Володимирович
#2718523811
489 735,40
UAH
Документи

Документи

10 серпня 2017 11:03
Електронний підпис
10 серпня 2017 11:00
Протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:40
Електронний підпис укладений
21 серпня 2017 10:28
Договір укладений
21 серпня 2017 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 489 735,40
UAH