Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Березняківська, 36б, 36в-36г у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
730 017,60 UAH
UA-2017-08-09-000647-c ● 086d71ef29114939952b0a6c055d8402
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2017 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2017 21:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2017 11:48 |
Очікувана вартість: | 730 017,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Березняківська, 36б, 36в-36г у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Березняківська, 36б, 36в-36г у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2017 14:16 |
ДЕТ Міжкварталка Березняківська, 36б,36в-36г.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-09-000647-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ОФІСГРУП, Код ЄДРПОУ:38872228
Дата подання: 06 вересня 2017 15:33
Оскарження
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "ОФІСГРУП"
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2017 16:02
Відмовити у задоволенні вимоги про усунення порушення, яка розміщена в електронній системі закупівель під номером UA-2017-08-09-000647-c.a1 до процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Березняківська, 36б, 36в-36г у Дніпровському районі м. Києва) код за ДК 021:2015 – 45230000-8 (номер закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2017-08-09-000647-c), Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП" з наступних причин:
1) Учасник у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не розмістив гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням та обсягами закупівлі, а саме: учасником не було розміщено гарантійного листа щодо згоди з орієнтовними обсягами закупівлі (Додаток 4).
2) Учасник у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не розмістив протокол загальних зборів на призначення директора, а саме: учасником було розміщено наказ на призначення директора в якому зазначається посилання на протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП" №1 від 05.10.2013 року.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність парку машин та механізмів, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: довідка про наявність парку машин та механізмів не відповідає формі яка зазначена в в пункті 1.2.1. Додатку 2 документації допорогових торгів.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3.1. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: довідка про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів не відповідає формі яка зазначена в пункті 1.3.1. Додатку 2 документації допорогових торгів, в довідці відсутня інформація про загальний стаж роботи у дорожньому будівництві, не підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером).
5) Учасником у складі пропозиції надано довідку з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, допорогової пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю» пункту 1.1. «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: в довідці не зазначено що уповноважена особа може представляти інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП".
1) Учасник у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не розмістив гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням та обсягами закупівлі, а саме: учасником не було розміщено гарантійного листа щодо згоди з орієнтовними обсягами закупівлі (Додаток 4).
2) Учасник у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не розмістив протокол загальних зборів на призначення директора, а саме: учасником було розміщено наказ на призначення директора в якому зазначається посилання на протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП" №1 від 05.10.2013 року.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність парку машин та механізмів, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: довідка про наявність парку машин та механізмів не відповідає формі яка зазначена в в пункті 1.2.1. Додатку 2 документації допорогових торгів.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3.1. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: довідка про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів не відповідає формі яка зазначена в пункті 1.3.1. Додатку 2 документації допорогових торгів, в довідці відсутня інформація про загальний стаж роботи у дорожньому будівництві, не підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером).
5) Учасником у складі пропозиції надано довідку з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, допорогової пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю» пункту 1.1. «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: в довідці не зазначено що уповноважена особа може представляти інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2017 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ОФІСГРУП |
470 928,13
UAH з ПДВ
|
470 928,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
670 740,00
UAH з ПДВ
|
670 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
726 600,71
UAH з ПДВ
|
726 600,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОФІСГРУП #38872228 |
Відхилено |
470 928,13
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 16:07
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
670 740,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 16:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
726 600,71
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 16:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2017 16:00
|
Договір 708-11.pdf | укладений |
13 вересня 2017 19:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завершення робіт |
Номер договору про закупівлю: | 708-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |