Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі, чистячі засоби
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2017-08-09-000343-a 978ef970c0854f52b17f9ce527b8cfb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Юлія Григорівна

+380442050506 y.shevchenko@artek.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП МДЦ "Артек"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Вебсайт: http://artek.ua
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., Київ, Пуща-Водиця, 14-та Лінія
Контактна особа: Шевченко Юлія Григорівна
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2017 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2017 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2017 16:22
Початок аукціону: 30 серпня 2017 15:29
Очікувана вартість: 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5475 шт
Миючі, чистячі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2017 16:17
миючі ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасування
Дата подання: 11 серпня 2017 09:56
Дата відповіді: 14 серпня 2017 11:56
Доброго дня! Чи можна пропонувати якісні засоби іншого фасування, які несуттєво відрізняються за нормою упаковці, дотримуючись загального обсягу закупівлі? Наприклад, замість п / п №5 Засіб від іржі «Сан Клін" Сантік »з розпилюв., 750 мл - 300 шт запропонувати засіб фасуванням 500 мл у кількості 450 шт і тд. Пояснювальна записка про відповідність кількості загальному об'єму закупівлі буде надана. Дякуємо за відповідь !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст.21 та ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначається загальний обсяг, що не підлягяє зміні після оголошення процедури. Таким чином, зміна фасування та відповідна зміна кількості одиниць товару призведе до зміни загального обсягу закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-09-000343-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс», Код ЄДРПОУ:36283860
Вимога щодо надання роз'яснень
Глибоко обурене Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» в особі директора Виговської Наталії Олександрівни просить надати більш детальні пояснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» за кожним пунктом, а саме:
1) Лист-згода на обробку персональних даних, що наданий учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» (код СДРПОУ - 36283860), не відповідає вимогам тендерної документації.
2)Учасником надано проект договору, однак останній не заповнений, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3) Учасник не відповідає кваліфікаційному критеріям, установленим статтею 16 Закону; а саме не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази).
Враховуючи той факт, що у протоколі № 73-1 від 01 вересня 2017 року взагалі немає жодних конкретно зазначених підстав для відхилення, а всі документи пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" були надані в повному обсязі та належним чином, неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" ставить під сумнів неупередженість при розгляді пропозицій та кваліфікованість працівників Замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 вересня 2017 20:40
Причина: Помилка
Номер вимоги: UA-2017-08-09-000343-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс», Код ЄДРПОУ:36283860
Дата подання: 05 вересня 2017 20:43
Вимога на рішення Замовника щодо відхилення
Глибоко обурене Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» в особі директора Виговської Наталії Олександрівни просить надати детальні пояснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» за кожним Вашим пунктом, а саме:
1) «Лист-згода на обробку персональних даних, що наданий учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» (код СДРПОУ - 36283860), не відповідає вимогам тендерної документації.» Незрозуміло як можна було відхилити пропозицію за лист-згоду на обробку персональних даних, що подавався в довільній формі. Надайте більш детальні пояснення по цьому пункту.
2) «Учасником надано проект договору, однак останній не заповнений, що не відповідає вимогам тендерної документації.» Так як у пункті 3 розділу 6 «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору» конкретно не зазначено, як саме та які саме пункти Проекту договору потрібно було заповнити, відповідно це залишили на розсуд Учасників. ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» заповнили усі пункти договору, які можна було заповнити на момент подачі пропозицій. Надайте більш детальні пояснення, де саме ви бачите невідповідність Тендерній документації.
3) «Учасник не відповідає кваліфікаційному критеріям, установленим статтею 16 Закону; а саме не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази).» На виконання вимоги підпункту 1.1 пунту 5 ТД «надати копію договору оренди зазначеного приміщення (складу) на 2017 рік» у пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» було надано Договір зберігання № 47/44 від 27 грудня 2016 року, що підтверджує факт оренди скадських приміщень загальною площею 200кв.м. за адресою м. Київ 126, бульвар Івана Лепсе, 28, склад № 4 (секція № 2) до 27 грудня 2018 року. Надайте пояснення щодо відхилення пропозиції за цим пунктом, як саме ви не побачили підтверджуючі документи.
Враховуючи той факт, що у протоколі № 73-1 від 01 вересня 2017 року взагалі немає жодних конкретно зазначених підстав для відхилення, а всі документи пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" були надані в повному обсязі та належним чином, неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Інтер-Трейд-Сервіс" ставить під сумнів неупередженість та кваліфікованість працівників Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2017 11:46
1) Вимогами тендерної документації наведено чіткий перелік інформації, яку повинен містити лист-згода на обробку персональних даних. При цьому, форма довідки – довільна. Крім того, необхідно відмітити, що невиконання вимог тендерної документації щодо листа-згоди на обробку персональних даних являється не єдиною причиною для відхилення тендерної пропозиції.
2) У складі тендерної пропозиції надано проект договір, погоджений учасником. Однак, специфікація договору не відповідає поданій учасником тендерній пропозиції. Зокрема, учасником у тендерній пропозиції запропоновані еквіваленти продукції, що є предметом закупівлі, при цьому у проекті договору учасником погоджено безпосередньо продукцію, яка є предметом закупівлі (а не еквіваленти!). Крім того, проект договору не містить загальної суми пропозиції та цін на відповідні товари.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2017 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» 194 475,00
UAH з ПДВ
188 299,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Благодарочка" 200 019,00
UAH з ПДВ
188 395,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 349 060,00
UAH з ПДВ
348 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2017 17:15
Електронний підпис
28 серпня 2017 13:44
Електронний підпис
28 серпня 2017 13:31
Технічне завдання.pdf
28 серпня 2017 13:31
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2017 13:21
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2017 13:21
Реєстр документів.pdf
28 серпня 2017 13:16
квал.rar

Публічні документи

29 серпня 2017 15:54
4 Документи якості.rar
29 серпня 2017 15:48
12 Реєстр.pdf
29 серпня 2017 15:48
11 Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2017 15:48
5 Статут.pdf
29 серпня 2017 15:48
4 Документи якості.rar

Публічні документи

29 серпня 2017 12:37
миючі засоби.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»

ТОВ "Благодарочка"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»
#36283860
Відхилено 188 299,20
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 17:00
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
Переможець 188 395,50
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 15:29

Документи

01 вересня 2017 17:00
Електронний підпис
01 вересня 2017 17:00
розгляд Інтер Трейд.pdf

Документи

05 вересня 2017 15:29
Електронний підпис
05 вересня 2017 15:27
розгляд Благодарочка.pdf
01 вересня 2017 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2017 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
188 395,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2017 15:29
Електронний підпис
05 вересня 2017 15:27
розгляд Благодарочка.pdf
01 вересня 2017 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 16:11
Договір постачання миючих та чистячих засобів укладений
20 вересня 2017 16:01