Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво пєлєтної котельні для комунального закладу Сєвєродонецький міський палац культури
Очікувана вартість
3 537 752,00 UAH
UA-2017-08-09-000212-b aa5827158bc34406b9759070f18125c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Тетяна Володимирівна

0645241225 okcs@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04011443
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, пр. Центральний, буд.54б
Контактна особа: Петренко Тетяна Володимирівна
0645241225
okcs@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 13:21
Очікувана вартість: 3 537 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 688,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво пєлєтної котельні для комунального закладу Сєвєродонецький міський палац культури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Будівництво пєлєтної котельні для комунального закладу Сєвєродонецький міський палац культури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, пр.Хіміків, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45251250-8 — Будівництво опалювальних районних котелень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2017 09:55
Електронний підпис
09 серпня 2017 09:54
ТД Палац культури.doc
09 серпня 2017 09:54
договір з підпрядником.pdf
09 серпня 2017 09:54
Пояснювальна2.pdf
09 серпня 2017 09:54
Пояснювальна1.pdf
09 серпня 2017 09:54
Пояснювальна.pdf
09 серпня 2017 09:54
проект.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-09-000212-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТВК", Код ЄДРПОУ:32269470
Дата подання: 03 вересня 2017 20:16
Не відповідає вимогам
Шановний Замовнику , просимо звернути увагу , на те , що Учасник ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» має бути дискваліфікований, виходячи з наступного.
1. У складі тендерної пропозиції ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» надав сфальсифікований Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17. Відповідно до цього Сертифікату виробником котлів водогрійних типу «EUROTHERM», є ТОВ «Торговий дім «Коростенський завод теплотехнічного обладнання».
Насправді ж, виробником котлів «EUROTERM», WMSP, А є ТОВ «Євротерм Технолоджі», яке працює за Сертифікатом відповідності, який зареєстрований у Реєстрі Органу з оцінки відповідності ТОВ «Євро-Тиск» за № UA.TR.089.0737-16 (копія додається, додаток 1).
Відповідно Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» керівництво ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» вдалось до неправомірного використання комерційного (фірмового) найменування без дозволу (згоди) суб'єкта господарювання, який раніше почав використовувати їх або схожі на них позначення у господарській діяльності.
ТОВ «Євротерм Технолоджі» вже скерувало відповідні вимоги щодо розслідування використання сфальсифікованого сертифікату відповідності Торговим домом «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» та видачі цього сертифікату Органом сертифікації «Міжнародні стандарти і системи» до Кабінету Міністрів України, Національного антикорупційного бюро України, Міністерства внутрішніх справ України.

У складі тендерної пропозиції ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» надав Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17 технічним умовам, яка підписана директором ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» Богдановою Т.Г. Інформація в зазначеній Декларації є також неправдива, а відтак Декларація – сфальсифікована.
Така ж сама неправдива інформація є у Сертифікаті перевірки типу (модуль В). Таким чином, Учасник задля перемоги та отримання державного замовлення надав сфальсифіковані наступні документи:
1) Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17
2) Декларація відповідності, підписана директором Богдановою ;
3) Сертифікат перевірки типу (модуль В).
Відповідно до вимог ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» дані порушення є підставою для дискваліфікації учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2017 09:50
Згідно пункту 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду приймає рішення щодо пропозиції учасника.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 2 943 891,11
UAH з ПДВ
2 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКІПАЖ" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 3 337 180,93
UAH з ПДВ
3 199 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТВК" 3 380 803,80
UAH з ПДВ
3 380 803,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 14:50
Електронний підпис
23 серпня 2017 14:48
Установчі.rar
23 серпня 2017 14:48
довідки пдф.rar
23 серпня 2017 14:48
ст.17 пдф.rar
23 серпня 2017 14:48
цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2017 14:48
Перелік файлів.pdf
23 серпня 2017 14:48
паспорт Богданова.rar
23 серпня 2017 14:48
пакт про згоду.pdf
23 серпня 2017 14:48
кошторис.rar
23 серпня 2017 14:48
договір з підрядником.pdf
23 серпня 2017 14:48
банківська гарантія.rar
23 серпня 2017 14:48
аналогічні договори.rar

Публічні документи

25 серпня 2017 11:31
Розрахунок витрат.pdf
25 серпня 2017 11:31
Розрахунки 1-4.PDF
25 серпня 2017 11:31
Пояснювальна записка.PDF
25 серпня 2017 11:31
Об'єктний кошторис.PDF
25 серпня 2017 11:31
Локальні кошториси.pdf
25 серпня 2017 11:31
Календарний графік.PDF
25 серпня 2017 11:31
Договірна ціна.PDF
25 серпня 2017 11:31
Дефектний акт.pdf
25 серпня 2017 11:31
16. Пакт про згоду.PDF
25 серпня 2017 11:31
15. тендерна пропозиція.PDF
25 серпня 2017 11:31
12. Захист довкілля.PDF
25 серпня 2017 11:31
10. Ліцензія.PDF
25 серпня 2017 11:31
7.1. Баланс.pdf
25 серпня 2017 11:31
3.2. Свідоцтво ПДВ.PDF
25 серпня 2017 11:31
3.1. Витяг ПДВ.PDF
25 серпня 2017 11:31
2.2. Опис.PDF
25 серпня 2017 11:31
2.1. Статут.PDF
25 серпня 2017 11:31
1.1. Повноваження.PDF

Публічні документи

24 серпня 2017 16:08
Тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2017 16:08
7. кошторис.rar
24 серпня 2017 16:08
Банківська гарантія.rar
24 серпня 2017 16:08
кошторис imd.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»

ПП "ЕКІПАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 2 790 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 15:17
ПП "ЕКІПАЖ"
#21241245
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2017 17:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Переможець 3 199 999,99
UAH з ПДВ
05 жовтня 2017 16:13

Документи

05 вересня 2017 15:15
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ЕКІПАЖ" #21241245

№ рішення у справі

33-р/тк

Дата рішення у справі

12.06.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК

Документи

27 вересня 2017 17:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2017 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
3 199 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2017 17:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
05 грудня 2017 10:28
Угода-ilovepdf-compressed.pdf укладений
25 жовтня 2017 09:28
Кошторис.rar укладений
25 жовтня 2017 09:28
Договір.rar укладений
25 жовтня 2017 09:28
КБ-3 (договір №5 від 24.10.2017р.) палац культури.pdf укладений
03 грудня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:15
ДУ №15 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:14
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:59
ДУ №14 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 19:53
ДУ №13 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 19:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:56
ДУ №12 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:56
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 11:29
ДУ №11 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 11:28
ДУ №11 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 11:27
ДУ №11 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 11:27
ДУ №11 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 11:26
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 10:07
ДУ №10 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 15:31
ДУ №9 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
25 квітня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:08
ДУ №8 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:01
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 15:46
ДУ №7 до дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
26 грудня 2018 15:45
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 09:43
ДУ №6 к дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
19 грудня 2018 09:42
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 09:43
ДУ №5 к дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
20 липня 2018 09:42
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 11:36
ДУ №4 к дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
18 липня 2018 11:35
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 13:10
ДУ №3 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf зміни до договору
26 квітня 2018 13:09
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 08:44
ДУ №3 к дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
25 квітня 2018 16:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:32
ДУ №2 к дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:31
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 11:34
Зведений кошторисний розрахунок.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 11:33
Договір Палац культури коррек. последн. стр..pdf зміни до договору
08 грудня 2017 11:33
ДУ №1 к дог.№5 (Палац культури).pdf зміни до договору
08 грудня 2017 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.14.2
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне зменшення обсягів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в п.18.1 договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів п.20
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в п.20 договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в п.20 договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.18.1 договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.20 договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість робіт зменшена
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 953 777,13
UAH (в тому числі ПДВ 492 296,18 UAH)