Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3»
Очікувана вартість
11 808 800,00 UAH
UA-2017-08-08-001226-c ● 78e6d74b491a4fd7859f68368ec29cfa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487111325 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2017 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2017 12:07 |
Очікувана вартість: | 11 808 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 044,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
«Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, пров. Слєпньова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2017 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2017 18:00 |
Слєпнева, 3 проект договору.doc | |
08 серпня 2017 17:59 |
64Т ТД )))).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-08-001226-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 31 серпня 2017 10:07
Вимога до замовника
08.08.2017 року Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради було оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-08-001226-c) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок № 1» за адресою: м. Одеса, пров. Слепньова, 3».
ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» подало свою тендерну пропозицію по вищезазначеній процедурі закупівлі. Однак, протоколом засідання тендерного комітету № 64/Т-3 від 30.08.2017 року пропозицію ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» було відхилено на підставі п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з начеб то відсутністю копії трудових книжок на працівників Каратай А.П., Євдокімов В.О.
Проте в папці «Довідка з працівниками», яка складається з 4-х частин, в частині 1 міститься відсканований файл у форматі PDF з довідкою про працівників, копією штатного розкладу, копією трудової книжки Каратая А.П. та Євдокімова В.О.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищевикладеного, прошу надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» умовам тендерної документації, зокрема як зазначено в протоколі тендерного комітету № 64/Т-3 від 30.08.2017 року кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» подало свою тендерну пропозицію по вищезазначеній процедурі закупівлі. Однак, протоколом засідання тендерного комітету № 64/Т-3 від 30.08.2017 року пропозицію ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» було відхилено на підставі п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з начеб то відсутністю копії трудових книжок на працівників Каратай А.П., Євдокімов В.О.
Проте в папці «Довідка з працівниками», яка складається з 4-х частин, в частині 1 міститься відсканований файл у форматі PDF з довідкою про працівників, копією штатного розкладу, копією трудової книжки Каратая А.П. та Євдокімова В.О.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищевикладеного, прошу надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» умовам тендерної документації, зокрема як зазначено в протоколі тендерного комітету № 64/Т-3 від 30.08.2017 року кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2017 09:53
- При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту - «Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2, а саме:
- відсутні копії трудових книжок (трудових угод) на працівників Каратай А.П. (№1), Євдокімов О.В. (№ 2), зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (вимоги Додатку 1 Документації);
- та інше.
Так, крім відсутності зазначених трудових книжок було виявлено відсутність штатного розкладу підприємства та надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії договору найму (оренди) транспортних засобів виготовленої з копії договору.
Проте, відповідно до Вашого звернення було перевірено пропозицію на веб-порталі публічних закупівель ProZorroта з’ясовано, що з технічних причин файл з копією штатного розкладу та копії трудових книжок Каратая А.П. та Євдокімова В.О., при розгляді до кабінету замовника не завантажились в повному об’ємі.
Проте, невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2 підтверджується, а саме: у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» надано скановану копію договору найму (оренди) транспортних засобів виготовлену з копії договору, при цьому вимогами тендерної документації передбачено надання сканованих копій виготовлених з оригіналів таких договорів.
Розгорнути
Згорнути
- відсутні копії трудових книжок (трудових угод) на працівників Каратай А.П. (№1), Євдокімов О.В. (№ 2), зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (вимоги Додатку 1 Документації);
- та інше.
Так, крім відсутності зазначених трудових книжок було виявлено відсутність штатного розкладу підприємства та надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії договору найму (оренди) транспортних засобів виготовленої з копії договору.
Проте, відповідно до Вашого звернення було перевірено пропозицію на веб-порталі публічних закупівель ProZorroта з’ясовано, що з технічних причин файл з копією штатного розкладу та копії трудових книжок Каратая А.П. та Євдокімова В.О., при розгляді до кабінету замовника не завантажились в повному об’ємі.
Проте, невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2 підтверджується, а саме: у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» надано скановану копію договору найму (оренди) транспортних засобів виготовлену з копії договору, при цьому вимогами тендерної документації передбачено надання сканованих копій виготовлених з оригіналів таких договорів.
Вимога розглянута тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2017-08-08-001226-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 01 вересня 2017 16:39
Скарга в порядку ст. 18 Закону
Замовником – Управлінням капітального будівництва ОМР під час розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та права і охоронювані законом інтереси ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010», як Учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2017 10:26
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту - «Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2, а саме: - відсутні копії трудових книжок (трудових угод) на працівників Каратай А.П. (№1), Євдокімов О.В. (№ 2), зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (вимоги Додатку 1 Документації); - та інше. Так, крім відсутності зазначених трудових книжок було виявлено відсутність штатного розкладу підприємства та надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії договору найму (оренди) транспортних засобів виготовленої з копії договору. Проте, відповідно до Вашого звернення було перевірено пропозицію на веб-порталі публічних закупівель ProZorroта з’ясовано, що з технічних причин файл з копією штатного розкладу та копії трудових книжок Каратая А.П. та Євдокімова В.О., при розгляді до кабінету замовника не завантажились в повному об’ємі. Проте, невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2 підтверджується, а саме: у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» надано скановану копію договору найму (оренди) транспортних засобів виготовлену з копії договору, при цьому вимогами тендерної документації передбачено надання сканованих копій виготовлених з оригіналів таких договорів.
Розгорнути
Згорнути
Вимога розглянута тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2017-08-08-001226-c.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 04 вересня 2017 11:44
Скарга до АМК
Скарга на дії замовника
Скасована
Дата: 04 вересня 2017 12:32
Причина: Помилково
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-08-08-001226-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 19 вересня 2017 12:32
Дата подання: 19 вересня 2017 12:32
Скарга на дії Замовника
Наявність порушень процедури закупівлі у діях Замовника - Управління капітального будівництва ОМР при розгляді тендерних пропозицій.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:28
рішення від 21.09.2017 № 6584+лист Замовнику1.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2017 № 7048.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2017 22:09
рішення від 06.10.2017 № 7048.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2017 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2017 17:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 |
10 809 703,64
UAH з ПДВ
|
10 809 703,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики |
11 705 938,00
UAH з ПДВ
|
11 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети" |
11 690 712,60
UAH з ПДВ
|
11 690 712,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
11 801 906,64
UAH з ПДВ
|
11 801 906,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 #37224743 |
Рішення скасоване |
10 809 703,64
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 16:55
|
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики #00228602 |
Рішення скасоване |
11 245 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 16:55
|
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети" #37280567 |
Рішення скасоване |
11 690 712,60
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 16:55
|
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 #37224743 |
Відхилено |
10 809 703,64
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 17:05
|
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики #00228602 |
Відхилено |
11 245 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 14:56
|
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети" #37280567 |
Переможець |
11 690 712,60
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2019 09:45
|
дод. угода 8.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2019 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 10:27
|
дод. угода 6.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2018 14:41
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
27 березня 2018 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2017 15:20
|
договір 148-17П.pdf | укладений |
30 жовтня 2017 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 148-17/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 148-17/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 148-17/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |