Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3»
Очікувана вартість
11 808 800,00 UAH
UA-2017-08-08-001226-c 78e6d74b491a4fd7859f68368ec29cfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487111325 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487111325
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2017 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2017 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 12:07
Очікувана вартість: 11 808 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 044,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, пров. Слєпньова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2017 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2017 18:00
Слєпнева, 3 проект договору.doc
08 серпня 2017 17:59
64Т ТД )))).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-08-001226-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 31 серпня 2017 10:07
Вимога до замовника
08.08.2017 року Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради було оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-08-001226-c) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок № 1» за адресою: м. Одеса, пров. Слепньова, 3».
ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» подало свою тендерну пропозицію по вищезазначеній процедурі закупівлі. Однак, протоколом засідання тендерного комітету № 64/Т-3 від 30.08.2017 року пропозицію ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» було відхилено на підставі п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з начеб то відсутністю копії трудових книжок на працівників Каратай А.П., Євдокімов В.О.
Проте в папці «Довідка з працівниками», яка складається з 4-х частин, в частині 1 міститься відсканований файл у форматі PDF з довідкою про працівників, копією штатного розкладу, копією трудової книжки Каратая А.П. та Євдокімова В.О.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищевикладеного, прошу надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010» умовам тендерної документації, зокрема як зазначено в протоколі тендерного комітету № 64/Т-3 від 30.08.2017 року кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2017 09:53
- При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту - «Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2, а саме:
- відсутні копії трудових книжок (трудових угод) на працівників Каратай А.П. (№1), Євдокімов О.В. (№ 2), зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (вимоги Додатку 1 Документації);
- та інше.
Так, крім відсутності зазначених трудових книжок було виявлено відсутність штатного розкладу підприємства та надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії договору найму (оренди) транспортних засобів виготовленої з копії договору.
Проте, відповідно до Вашого звернення було перевірено пропозицію на веб-порталі публічних закупівель ProZorroта з’ясовано, що з технічних причин файл з копією штатного розкладу та копії трудових книжок Каратая А.П. та Євдокімова В.О., при розгляді до кабінету замовника не завантажились в повному об’ємі.
Проте, невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2 підтверджується, а саме: у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» надано скановану копію договору найму (оренди) транспортних засобів виготовлену з копії договору, при цьому вимогами тендерної документації передбачено надання сканованих копій виготовлених з оригіналів таких договорів.
Розгорнути Згорнути
Вимога розглянута тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2017-08-08-001226-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 01 вересня 2017 16:39
Скарга в порядку ст. 18 Закону
Замовником – Управлінням капітального будівництва ОМР під час розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та права і охоронювані законом інтереси ТОВ «АРТ ПРОЕКТ-2010», як Учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2017 10:26
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту - «Капітальний ремонт будівель КУ «Пологовий будинок №1» за адресою: м. Одеса, пров. Слєпньова, 3», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2, а саме: - відсутні копії трудових книжок (трудових угод) на працівників Каратай А.П. (№1), Євдокімов О.В. (№ 2), зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (вимоги Додатку 1 Документації); - та інше. Так, крім відсутності зазначених трудових книжок було виявлено відсутність штатного розкладу підприємства та надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії договору найму (оренди) транспортних засобів виготовленої з копії договору. Проте, відповідно до Вашого звернення було перевірено пропозицію на веб-порталі публічних закупівель ProZorroта з’ясовано, що з технічних причин файл з копією штатного розкладу та копії трудових книжок Каратая А.П. та Євдокімова В.О., при розгляді до кабінету замовника не завантажились в повному об’ємі. Проте, невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» (код за ЄДРПОУ 37224743) вимогам тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 08.08.2017 року №64/Т-2 підтверджується, а саме: у складі пропозиції ТОВ «Арт Проект 2010» надано скановану копію договору найму (оренди) транспортних засобів виготовлену з копії договору, при цьому вимогами тендерної документації передбачено надання сканованих копій виготовлених з оригіналів таких договорів.
Розгорнути Згорнути
Вимога розглянута тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2017-08-08-001226-c.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 04 вересня 2017 11:44
Скарга до АМК
Скарга на дії замовника
Скасована
Дата: 04 вересня 2017 12:32
Причина: Помилково

Документи подані скаржником

01 вересня 2017 16:39
Скарга
01 вересня 2017 16:39
Платіжне доручення

Документи подані скаржником

04 вересня 2017 11:43
Скарга
04 вересня 2017 11:43
Платіжне доручення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-08-001226-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010, Код ЄДРПОУ:37224743
Дата подання: 19 вересня 2017 12:32
Скарга на дії Замовника
Наявність порушень процедури закупівлі у діях Замовника - Управління капітального будівництва ОМР при розгляді тендерних пропозицій.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:28
рішення від 21.09.2017 № 6584+лист Замовнику1.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:28
рішення від 06.10.2017 № 7048.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2017 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2017 17:22

Документи подані скаржником

19 вересня 2017 12:32
Скарга
19 вересня 2017 12:32
Платіжне доручення

Документи подані замовником

12 жовтня 2017 17:12
64Т Протокол рішення 6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 10 809 703,64
UAH з ПДВ
10 809 703,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики 11 705 938,00
UAH з ПДВ
11 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети" 11 690 712,60
UAH з ПДВ
11 690 712,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" 11 801 906,64
UAH з ПДВ
11 801 906,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 16:45
Банківська гарантія.rar
23 серпня 2017 16:45
Договірна ціна.pdf
23 серпня 2017 16:45
Календарний графік.pdf
23 серпня 2017 16:45
Статут.pdf
23 серпня 2017 16:45
Копія Свідоцтва.pdf
23 серпня 2017 16:45
Довідка з довкілля.pdf
23 серпня 2017 16:45
Лист-згода.pdf
23 серпня 2017 16:45
Відомості.pdf
23 серпня 2017 16:45
Довідка субпідряду.pdf
23 серпня 2017 16:45
Паспорт та код.pdf
23 серпня 2017 16:45
Технічна специфікація.pdf
23 серпня 2017 16:45
Довідка ст.17.pdf
23 серпня 2017 16:45
Довідка з досвіду.rar
23 серпня 2017 16:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2017 16:21
Електронний підпис
23 серпня 2017 16:18
Ліцензія.zip
23 серпня 2017 16:18
Дозвіл СМУ ППА.pdf
23 серпня 2017 16:18
Ліцензія СМУ ППА.pdf
23 серпня 2017 16:18
календарний графік.pdf
23 серпня 2017 16:18
Модельний статут.pdf
23 серпня 2017 16:18
Статут СМУ ППА.pdf
23 серпня 2017 16:18
Виписка з реєстру.pdf
23 серпня 2017 16:18
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2017 16:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 серпня 2017 16:18
інформація по ст.17.pdf
23 серпня 2017 16:18
штатний розпис.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2017 18:31
Документи Переможця.pdf
15 вересня 2017 12:30
Документи переможця.pdf
23 серпня 2017 15:53
статут зі змінами.pdf
23 серпня 2017 15:53
ст.17.pdf
23 серпня 2017 15:53
Сертифікат ISO.pdf
23 серпня 2017 15:53
пропозиція.pdf
23 серпня 2017 15:53
паспорт директора.pdf
23 серпня 2017 15:53
Ліцензія ДАБІУ.pdf
23 серпня 2017 15:53
Календарний графік.pdf
23 серпня 2017 15:53
довідка працівники.pdf
23 серпня 2017 15:53
довідка МТБ.pdf
23 серпня 2017 15:53
Довідка анал.договори.pdf
23 серпня 2017 15:53
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 серпня 2017 16:58
Цінова.pdf
23 серпня 2017 16:58
Док-ти1.pdf
23 серпня 2017 16:58
Док-ти 2.pdf
23 серпня 2017 16:58
Тез завдання.PDF
23 серпня 2017 16:58
Статут.PDF
23 серпня 2017 16:58
Протокол 4.PDF
23 серпня 2017 16:58
Протокол 3П.PDF
23 серпня 2017 16:58
Протокол 3.PDF
23 серпня 2017 16:58
Проект договору.PDF
23 серпня 2017 16:58
Паспорт Директор.PDF
23 серпня 2017 16:58
Наказ.PDF
23 серпня 2017 16:58
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики

ТОВ "Коммуникации и инженерные сети"

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010
#37224743
Рішення скасоване 10 809 703,64
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 16:55
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики
#00228602
Рішення скасоване 11 245 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 16:55
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети"
#37280567
Рішення скасоване 11 690 712,60
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 16:55
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010
#37224743
Відхилено 10 809 703,64
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 17:05
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики
#00228602
Відхилено 11 245 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 14:56
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети"
#37280567
Переможець 11 690 712,60
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 15:10

Документи

30 серпня 2017 17:32
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2017 17:44
Електронний підпис
30 серпня 2017 17:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

11 вересня 2017 15:03
Електронний підпис
04 вересня 2017 17:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 жовтня 2017 17:02
Електронний підпис
12 жовтня 2017 17:01
64Т відхилення 7.docx

Документи

13 жовтня 2017 14:55
Електронний підпис
12 жовтня 2017 17:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

13 жовтня 2017 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2017 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Коммуникации и инженерные сети"
#37280567
11 690 712,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2017 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 09:45
дод. угода 8.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 09:43
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 10:27
дод. угода 6.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 10:27
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 14:41
дод. угода 3.pdf зміни до договору
27 березня 2018 14:39
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 15:20
договір 148-17П.pdf укладений
30 жовтня 2017 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 148-17/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 148-17/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 148-17/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 11 667 988,85
UAH