Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари для одягу ДК 021:2015: 18420000-9 (Рукавиці робочі)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2017-08-08-000856-c 1aa0b0c37706490cac37a643beabf989
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Деревицький Василь Іванович

380445591333 skripnik.darya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Деревицький Василь Іванович
380445591333
skripnik.darya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2017 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2017 18:00
Початок аукціону: 11 серпня 2017 12:25
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення.
Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника на склад покупця за адресою: 02094, Дніпровський район м. Києва, вул. Гната Хоткевича, 38.
Обсяг поставки до кінця року – визначений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Загальний обсяг поставки може бути зменшений в залежності від потреб та реального фінансування Замовника.
Оплата товару здійснюється протягом 60 банківських днів з дати підписання накладних
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
891 пара
Рукавиці бавовняні з круглою ПВХ-крапкою потовщені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
144 пара
Рукавиці термостійкі (краги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
30 пара
Рукавиці гумові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-08-000856-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ", Код ЄДРПОУ:38342849
Дата подання: 11 серпня 2017 19:00
Шановний панове Деревицький Василь Іванович
Шановний панове Деревицький Василь Іванович, усі документи або пояснення про їх надання під час кваліфікаціії завантаженні в системі. Наша компанія запропонувала Вашому підприємству дуже якісний товар за дуже низькою ціною. В ПН 14.08.2017р. представник нашої компаніїї буде у вашого керівника із зразками запропонованої продукції.
Як що виявиться, що Ви маєте намір привласнити грощі платників податків, це буде Ваше останннє місце роботи!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2017 17:21
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі Замовник) у відповідь на вашу вимогу повідомляє.
Допорогова закупівля Аксесуари для одягу ДК 021:2015: 18420000-9 (Рукавиці робочі), оголошення UA-2017-08-08-000856-c (далі Закупівля) здійснюється із застосуванням електронної системи закупівель. Під час проведення Закупівлі Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (нині ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35 (далі Порядок).
Під час здiйснення Закупiвлі Замовник дотримується таких принципiв здiйснення закупiвель:
добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв;
максимальна економiя та ефективнiсть;
вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель;
недискримiнацiя учасникiв;
об’єктивна та неупереджена оцiнка пропозицiй;
запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.
Відповідно до підпункту 6.3. Порядку пiд час оголошення Закупiвлi Замовник розмiщує в Системi iнформацiю про предмет, очiкувану вартiсть Закупiвлi, умови договору, порядок i умови проведення Закупiвлi, строк подання пропозицiй, а також вимоги до учасників та iншу iнформацiю, яка, на його думку, є необхiдною для проведення Закупiвлi. Замовником разом з оголошенням про проведення Закупівлі розміщено тендерну документацію (файл тендерная документація_рукавиці.doc), у якій зазначено порядок проведення Закупівлі та вимоги до учасників.
Пунктом 2 Розділу V Тендерної документації передбачена умова, що у випадку невідповідності наданих документів, передбачених Тендерною документацією, вимогам Замовника або у випадку надання документів не в повному обсязі до завершення прийому пропозицій, Учасника буде дискваліфіковано на підставі не відповідності умовам Закупівлі.
Варто зазначити, що у перiод уточнень Користувачi Системи мають можливiсть звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усi питання/вiдповiдi зберiгаються в Системi та є доступними всiм Користувачам Системи для перегляду незалежно вiд статусу Закупiвлi. Замовник має право вносити змiни в iнформацiю та документи щодо оголошеної Закупiвлi до початку прийому пропозицiй. Уся iсторiя змiн документiв, внесених у цей перiод, зберiгається i доступна для перегляду Користувачам Системи. Запитів щодо роз’яснень вимог до учасників та/або зміни умов тендерної документації у період уточнень до Замовника не надходило.
Пропозиція Учасника ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ", ЄДРПОУ 38342849 відхилена, як така, що не відповідає вимогам закупівлі (Протокольне рішення від 11.08.2017 № 142).
Вимогами тендерної документації передбачалася необхідність надати учасником у складі пропозиції наступні документи:
- Додаток № 1 Цінова пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та скріплена печаткою (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Учасником не надано у складі тендерної пропозиції зазначеного документу.
- Пункт 1 Додатку № 2 Тендерної документації Для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційному критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2014 – 2017 рр:
Інформація подається за формою Додаток №2.1. з обов’язковим наданням учасником повної копії договору (разом з усіма додатками) в електронному (сканованому) вигляді, а також листом-відгуком від замовника за наданим договором.Додаток № 3 Тендерної документації - Постачальник, що не є виробником продукції повинен надати документи, які підтверджують, що він є офіційним дилером (дистриб’ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб’юторами). Вказані документи повинні бути діючими на поточний рік (оригінали або копії завірені Постачальником («згідно з оригіналом»/ «копія вірна»). Учасник має надати сертифікат якості, або копію паспорту якості виробника, яка завірена печаткою постачальника («згідно з оригіналом»/»копія вірна»). Учасником не надано у складі тендерної пропозиції зазначених документів.
- Пункт 3 Додатку № 2 Тендерної документації Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції::
3.1. Лист в довільній формі з переліком уповноважених осіб на підписання договору за результати здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції зазначеного документу.
3.4. Положення, Статут або інший установчий документ Учасника торгів (всі сторінки). Учасник надав у складі від скановані копії не усіх сторінок Статуту.
3.6. Довідка(ки) обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал або копія). Надані довідки датовані лютим місяцем 2017 року, є простроченими.
- Додаток № 3 Тендерної документації Перелік документів, що повинен подати Учасник у складі пропозиції для підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника:
- Довідка у довільній формі про те, що учасник провадить свою діяльність із дотриманням вимог до захисту довкілля. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції зазначеного документу.
- Документи, які підтверджують, що Учасник є офіційним дилером (дистриб’ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб’юторами). Вказані документи повинні бути діючими на поточний рік (оригінали або копії завірені Постачальником («згідно з оригіналом»/ «копія вірна»). Учасником не надано у складі тендерної пропозиції зазначеного документу.
Документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, сертифікат відповідності, що видані виробнику на продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) та/або інші документи, що підтверджують відповідність товару показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасник надав документи не в повному обсязі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2017 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ" 18 487,80
UAH з ПДВ
18 487,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП" 18 919,62
UAH з ПДВ
18 919,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2017 14:17
высновок.JPG
10 серпня 2017 14:17
4507_4508.pdf
10 серпня 2017 14:17
Договір.pdf
10 серпня 2017 14:17
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2017 14:17
Лист про наявнысть МТБ.pdf
10 серпня 2017 14:17
Дані про працівників.pdf
10 серпня 2017 14:17
Запит мін.юсту..jpg
10 серпня 2017 14:17
ЭДРПОУ стор 2.jpg
10 серпня 2017 14:17
ЭДРПОУ стор 1.jpg
10 серпня 2017 14:17
Статут стор 4.jpg
10 серпня 2017 14:16
Статут стор 3.jpg
10 серпня 2017 14:16
Статут стор 2.jpg
10 серпня 2017 14:16
Статут стор 1.jpg
10 серпня 2017 14:16
Реєстрація стор 2.jpg
10 серпня 2017 14:16
Реєстрація стор 1.jpg
10 серпня 2017 14:16
Протокол №1.jpg
10 серпня 2017 14:16
ПДВ.jpg

Публічні документи

10 серпня 2017 16:46
img892.pdf
10 серпня 2017 16:46
img891.pdf
10 серпня 2017 16:46
pdfjoiner (34).pdf
10 серпня 2017 16:46
img887.pdf
10 серпня 2017 16:46
Краги МБС красн.pdf
10 серпня 2017 16:46
Корона иновация завер.rar
10 серпня 2017 16:46
Захист довкілля.pdf
10 серпня 2017 16:46
Відсктність підстав.pdf
10 серпня 2017 16:46
Вытяг Иновация 13.06.17.rtf
10 серпня 2017 16:46
Выписка.rar
10 серпня 2017 16:46
Справка из банка.pdf
10 серпня 2017 16:46
НДС Заверенный.pdf
10 серпня 2017 16:46
Обробка даних.pdf
10 серпня 2017 16:46
Протокол сборов.pdf
10 серпня 2017 16:46
Устав.pdf
10 серпня 2017 16:46
Відгук.pdf
10 серпня 2017 16:46
img882.pdf
10 серпня 2017 16:46
img338.pdf
10 серпня 2017 16:46
img337.pdf
10 серпня 2017 16:46
Матбаза.pdf
10 серпня 2017 16:46
Досвід2.pdf
10 серпня 2017 16:46
Досвід.pdf
10 серпня 2017 16:46
ДОСВІД Перчатки.pdf
10 серпня 2017 16:46
img885.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#38342849
Відхилено 18 487,80
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 17:48
ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП"
#40366193
Відхилено 18 919,62
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 17:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП" #40366193

№ рішення у справі

60/92-р/к

Дата рішення у справі

11.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій