Прилади звукової та візуальної сигналізації ( пристрої охоронної та пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
1 334 000,00 UAH
UA-2017-08-07-001691-b b6ef2f5efb024f44a68d5f6b4ca8bc8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління поліції охорони в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108892
Вебсайт замовника: https://www.guard.np.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 76010, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Млинарська, 2
Контактна особа замовника: Купчинський Віталій Анатолійович
+380663919723
vdso.if@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2017 19:39
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2017 19:39
Початок аукціону: 28 серпня 2017 11:21
Очікувана вартість: 1 334 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2663 шт
Прилади звукової та візуальної сигналізації ( пристрої охоронної та пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
термін поставки: 20%
менш ніж 2 годин: 20%
від 2 до 12 годин: 10%
від 12 до 24 годин: 5%
від 24 годин: 0%
термін відстрочки платежу: 10%
більш ніж 89 банківських днів: 10%
від 89 до 60 банківських днів: 5%
від 60 до 30 банківських днів: 2%
до 30 банківських днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-07-001691-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 11 серпня 2017 10:57
Щодо технічних характеристик товару
Доброго дня! У розділу 5 тендерної документації п. 4 вказано що Учасник повинен мати складське приміщення у регіоні, але ж ця вимога значно звужує коло підприємств які можуть прийняти участь у закупівлі. Наявність складу значно підвищіть вартість товару тому що за додатковий склад потрібно платити, що призведе до додаткової витрати державних коштів, до того ж ця вимога не зрозуміла з огляду що поставка товару може бути здійснена з будь якого регіону без порушення договірних зобов'язань. На підставі вищезгаданного вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації щоб не дискримінувати учасників з інших регіонів, та не порушувати Закон "Про публічні закупівлі" у частині прозорості державних закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2017 11:50
Відповідно до умов ТД Розділ: Оцінка тендерної пропозиції п.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію (ч.1 ст. 28 Закону).
Оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі таких критеріїв:
1) ціна - 70%;
2) термін поставки - загальний бал 20%:
20% - менше ніж 2 годин,
10% - від 2 до 12 годин,
5% - від 12 до 24 годин,
0% - від 24 годин.
Де в п.2) чітко прописані терміни поставки.
Виконати поставку товару у найменший термін - менше ніж 2 години можливо тільки при наявності складу у нашому регіоні. Для нас, як підрозділу поліції охорони, який виконує свої функції у сфері надання послуг безпеки дуже важливо отримувати замовлений товар у найкоротші терміни для забезпечення надійної, безперебійної та своєчасної централізованої пультової охорони об'єктів в м. Івано-Франківську та області.
Номер вимоги: UA-2017-08-07-001691-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 11 серпня 2017 11:01
Кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі
В розділі 6 пункт 4 документації зазначено що Учасник повинен надати сертифікат ISO стосовно надання послуг, що є предметом закупівлі, але ж предмет закупівлі є "поставка" товару, на поставку не видається зазначений сертифікат, він надається на "ПОСЛУГУ", тому вимагаємо видалити цю вимогу, як не законну та незрозумілу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2017 11:59
Наявність сертифіката ISO 9001:2015 є підтвердженням того, що організація Постачальник дотримується міжнародних стандартів управління якістю, тобто є надійним та кваліфікованим постачальником у сфері оптової та роздрібної торгівлі обладнанням. Відповідно до вимог ТД Додаток 7 Проект договору поставки товару ми вимагаємо - Надання Послуг з поставки товарів ДК 021:2015 код 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (пристрої охоронної та пожежної сигналізації). Тому наявність сертифіката ISO 9001:2015 є беззаперечною перевагою перед конкурентами при участі у тендерах.
Номер вимоги: UA-2017-08-07-001691-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 11 серпня 2017 11:20
Додаток 3
У Додатку 3 зазначено: "Всі учасники торгів повинні надати після визнання найбільш економічно вигідної пропозиції зразки заявленої продукції для з’ясування її якісних властивостей на відповідність технічним вимогам." Ця вимога не зрозуміла та на наш погляд зовсім безглузда, тому що кожна позиція товару поставляється з сертифікатами, які видаются згідно державних стандартів, більш того на товар є гарантийний термін, а надавати шматки труб або кабелю не логічно. До того ж Ваше підприємство має у штаті працівників які згідно законодавству мають право робити висновки відповідає обладнання чи ні? На скільки нам відомо цє мають право робити лише органи стандартизації та метрологіїї!!! Ця вимога є дискрімінаційною та не відповідає жодному закону України, тому вимагаємо видалити ії з документації, щоб не порушувати чинне законодавство
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2017 12:06
В Додатку 3 ТД не має вимоги " Всі учасники торгів повинні надати після визнання найбільш економічно вигідної пропозиції зразки заявленої продукції для з'ясування її якісних властивостей на відповідність технічним вимогам".
Тому ця вимога потенційного Учасника до ТД є не доречною.
Номер вимоги: UA-2017-08-07-001691-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», Код ЄДРПОУ:35920006
Дата подання: 11 серпня 2017 16:58
ДКТ, Додаток 2
Добрий день. ДКТ, Додаток 2, включає обладнання (радіо система Ріф Рінг) яке взагалі ніколи не було сертифіковане в Україні. Таким чином, згідно вимог ДКТ Учасник повинен вказувати еквівалент. Просимо видалити ці позиції з ДКТ, Додаток 2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2017 17:03
В специфікації зазначено все те обладнання, яке необхідно для ведення пультової централізованої охорони об'єктів різних категорій складності. Якщо учасник з якихось причин не може надати обладнання вказане в специфікації, то відповідно до ТД, він має право надавати еквівалент (з відповідними технічними характеристиками) на зазначене обладнання.
Номер вимоги: UA-2017-08-07-001691-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», Код ЄДРПОУ:35920006
Дата подання: 11 серпня 2017 17:01
ДКТ формат
Добрий день. ДКТ, Додаток 1. Форма «Тендерна пропозиція». ДКТ подана в сканованому форматі з якого Учасник не може скопіювати ні Додаток 1. Форма «Тендерна пропозиція», ні, Додаток 4, ні Додаток 5, ні Додаток 6, ні Додаток 7. Замовник надає форми Довідок, які Учасник не має можливості використати. Просимо завантажити ДКТ в форматі Microsoft Word.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2017 17:12
Документи у форматі Microsoft Word завантажено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ «ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» 898 717,33
UAH
858 692,85
UAH
1.4285714286 601 084.99 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГК ОРІОН» 1 035 666,00
UAH
871 891,41
UAH
1.4285714286 610 323.99 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 1 320 818,50
UAH
1 186 660,00
UAH
1.4285714286 830 662 Документи

Публічні документи

05 вересня 2017 16:24
Doc_If_per.rar
23 серпня 2017 11:34
Sert_3If.rar
23 серпня 2017 11:34
Sert_2If.rar
23 серпня 2017 11:34
Sert_1If.rar
23 серпня 2017 11:34
pasp.rar
23 серпня 2017 11:34
Doc_If_2.rar
23 серпня 2017 11:34
Doc_If_1.rar

Публічні документи

22 серпня 2017 17:07
1. Пропозиція.pdf
22 серпня 2017 17:07
3. Відп. ст. 17.pdf
22 серпня 2017 17:07
4. Відп. ТЗ_частина 1.pdf
22 серпня 2017 17:07
4-1. Відп. ТЗ_частина 2.pdf
22 серпня 2017 17:07
4-2. Відп. ТЗ_частина 3.pdf
22 серпня 2017 17:07
6. Інші документи.pdf
22 серпня 2017 17:07
Банк. док. для почты.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
#35920006
Переможець 858 692,85
UAH
01 вересня 2017 15:03

Документи

01 вересня 2017 15:03
sign.p7s
01 вересня 2017 14:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.09.2017 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
#35920006
858 692,85
UAH
Документи

Документи

01 вересня 2017 15:03
sign.p7s
01 вересня 2017 14:59
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 вересня 2017 16:56
PDF 117.pdf укладений
13 вересня 2017 16:54
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2018 15:42
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2017 18:05
2017-12-27-0008.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 117
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2017 — 02 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 029 727,09
UAH

Актуальні тендери

До пошуку