Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03410000-7 Деревина ( паливні брикети типу " Нестро" із тирси )
Очікувана вартість
446 900,00 UAH
UA-2017-08-07-001418-b 721e59203de84e05be0276247d2af0b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ярмак

+380966764140 bahadm_vo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бахмацької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., Бахмацький район, місто Бахмач,, вулиця Соборності, буд. 42
Контактна особа: Наталія Ярмак
+380966764140
bahadm_vo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2017 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2017 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2017 16:49
Початок аукціону: 06 вересня 2017 15:53
Очікувана вартість: 446 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 234,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 тони
03410000-7 Деревина ( паливні брикети типу "Нестро" із тирси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, до загальноосвітніх закладах Бахмацького району, згідно Додатку №2 укладеного Договору про закупівлю
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2017  —  31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2017 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2017 18:22
Зміни до додатку №3.doc
27 серпня 2017 18:22
ТД зі змінами 1.doc
21 серпня 2017 17:28
Зміни 1908.doc
21 серпня 2017 17:28
Зміни 1908.doc
27 серпня 2017 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2017 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2017 18:22
Зміни до додатку №3.doc
27 серпня 2017 18:22
ТД зі змінами 1.doc
21 серпня 2017 17:28
ТД зі змінами 1.doc
07 серпня 2017 16:45
документація деревина із тирси.doc
21 серпня 2017 17:28
Зміни 1908.doc
19 серпня 2017 10:41
Зміни до ТД.doc
21 серпня 2017 17:28
Зміни 1908.doc
19 серпня 2017 10:41
зміни ТД із тирси.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 17 серпня 2017 14:29
Дата відповіді: 18 серпня 2017 16:27
В тендерній документації від Учасника вимагається надати відомості щодо досвіду виконання аналогічних договорів з постачання брикету саме типу "Нестро", що є дискримінаційню умовою, оскільки постачання брикетів паливних інших типів має аналогічний характер
Відповідь: Звернення розглянуто , Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Запитання щодо пункту тендерної документації щодо надання копії посвідчення якості (копія протоколу випробувань, або копія сертифікату якості, тощо) відповідно до діючих державних стандартів
Дата подання: 23 серпня 2017 13:53
Дата відповіді: 27 серпня 2017 17:11
1. Якого типу повинен бути документ (посвідчення якості (копія протоколу випробувань, або копія сертифікату якості, тощо), та на які саме державні стандарти ви посилаєтесь згідно предмету закупівлі - 03410000-7 Деревина (паливний брикет типу « Нестро» із тирси) ? 2. Ким він повинен бути виданий ?
Відповідь: Документ повинен надаватися у складі тендерної пропозиції у вигляді файлу у форматі pdf завірені відповідальною особою та печаткою ( при її наявності ) .
Запитання щодо показників технічного завдання
Дата подання: 23 серпня 2017 13:54
Дата відповіді: 27 серпня 2017 17:49
1. Волога – не більше 0,5 % , щільність не більше 1 г/см3, зольність не більше 0,5 %. Насправді дані показники відповідають показникам , які має паливна пелета з деревини, за класифікацією DIN Plus, EN plus-A1, EB plus-A2. Досягнути даних показників у виготовленні паливного брикету типу «Нестро» із тирси практично не можливо, не зважаючи на породу деревини та обладнання, на якому виготовляється даний брикет. В даному типі брикету показники вологості мають стандарти - від 5 до 7 %, щільності - від 3-5 г/см3, зольності - від 1 - 2 %. Прохання внести змінити в умови у відповідних розділах тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-07-001418-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Гардаріка Трес, Код ЄДРПОУ:40743519
Дата подання: 14 вересня 2017 21:10
Оскарження рішення пр визнання переможцем ФОП Левченко Л.В.
1. ФОП Левченко Л.В. не є платником ПДВ, що підтверджується вітягом з реєстру платників единого податку, що наданий в складі тендерної пропозиції. В такому разі ціна пропозиції в рішенні тендерного комитета повинна бути зменшена на суму ПДВ и складати 325 916,67 грн. без ПДВ
2. Протокол випробувань паливного брикету який наданий ФОП Левченко Л.В. зроблений лабораторією яка не аккредитована Національним агенством з акредитації України. Реєстр акредитованих установ є на сайті Агенства https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ Агенство в своїй діяльності керується законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" Згідно цього закону аналіз відповідністі державним стандартам та виміри згідно державних стандартів можуть здійснювати лише аккредитовані установи.
Виходячи з наведеного, вважаємо рішення тендерного комітету неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2017 16:44
Згідно чинного законодавства України для участі у процедурі закупівель допускаються як платники ПДВ, так і платники єдиного податку. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для Замовника відіграє значення виключно кінцева ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх витрат та податків, зборів, платежів, які відповідний платник податку повинен сплачувати відповідно до законодавства.
У тендерній документації замовником не вимагалося подання документів щодо якості брикетів, підтверджених саме акредитованою установою. До того ж зазначені вами інформація та законодавство стосуються сертифікатів відповідності, а замовником у тендерній документації допускалися для подання інші документи, у тому числі, але не обмежуючись, протоколи випробувань та паспорти якості, які відповідно до законодавства можуть видаватися самим виробником.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-07-001418-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Гардаріка Трес, Код ЄДРПОУ:40743519
Дата подання: 22 вересня 2017 17:12
Оскарження рішення тендерного комітету
ФОП Левченко Л.В. не є платником ПДВ, що підтверджується вітягом з реєстру платників единого податку, що наданий в складі тендерної пропозиції. В такому разі ціна пропозиції в рішенні тендерного комитета повинна бути зменшена на суму ПДВ и складати 325 916,67 грн. без ПДВ 2. Протокол випробувань паливного брикету який наданий ФОП Левченко Л.В. зроблений лабораторією яка не аккредитована Національним агенством з акредитації України. Реєстр акредитованих установ є на сайті Агенства https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ Агенство в своїй діяльності керується законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" Згідно цього закону аналіз відповідністі державним стандартам та виміри згідно державних стандартів можуть здійснювати лише аккредитовані установи. Виходячи з наведеного, вважаємо рішення тендерного комітету неправомірним. На ці вимоги організатор закупілі зробив відписку: По першому пункуту, щодо принципу недискримінаційності платників на різних системах оподактування, хоча в питанні йдется не про це, а про те що сума закупівлі без ПДВ повинна бути мешною на сумму ПДВ. По другому питанню замовник відповів що вони в тендерній документації не вимагають сертификат на брикет від сертифікованої лабораторії, хоча в їх документації сказано: копія сертифікату якості, тощо) відповідно до діючих державних стандартів. (розділ 3 пункт 1) Прошу розглянути дану тендерну процедуру, і особливо звертути увагу на те, що в разі залишення рішення тендерного комітету в дії державний бюджет недорахується 65 183 грн. сплаченого ПДВ
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 26.09.2017 № 6696.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2017 20:27

Документи Органу Оскарження

26 вересня 2017 20:27
Рішення від 26.09.2017 № 6696.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2017 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Левченко Л. В. 438 428,00
UAH з ПДВ
423 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гардаріка Трес 446 856,00
UAH з ПДВ
423 945,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2017 21:31
витяг1.PDF
06 вересня 2017 21:31
витяг 3.PDF
06 вересня 2017 21:31
витяг 2.PDF
05 вересня 2017 09:30
виписка 1.PDF
05 вересня 2017 09:30
виписка 2.PDF
05 вересня 2017 09:30
Витяг ФОП Левченко.pdf
05 вересня 2017 09:30
налог 1.PDF
05 вересня 2017 09:30
налог2.PDF
05 вересня 2017 09:30
Договір Курінь сільрада.PDF
05 вересня 2017 09:30
Додаток 1 до ТД - Брикети.pdf
05 вересня 2017 09:30
Додаток 2 до ТД - Брикети.pdf
05 вересня 2017 09:30
Додаток 3 до ТД - Брикети.pdf
05 вересня 2017 09:30
Додаток 4 до ТД - Брикети.pdf
05 вересня 2017 09:30
Додаток 6 до ТД - Брикети.pdf
05 вересня 2017 09:29
Додаток 7 до ТД - Брикети.pdf

Публічні документи

04 вересня 2017 19:54
Справа ответственность.pdf
04 вересня 2017 19:54
Справка о подписанте 2.pdf
04 вересня 2017 19:54
Справка по подписанту.pdf
04 вересня 2017 19:54
Справка реквизиты.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Левченко Л. В.

ТОВ Гардаріка Трес

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Левченко Л. В.
#2145510962
Переможець 423 500,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2017 18:22

Документи

12 вересня 2017 18:22
Електронний підпис
12 вересня 2017 18:20
рішення ФОП Левченко.pdf
06 вересня 2017 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2017 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Левченко Л. В.
#2145510962
423 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2017 18:22
Електронний підпис
12 вересня 2017 18:20
рішення ФОП Левченко.pdf
06 вересня 2017 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:29
ЗВІТ п.pdf укладений
03 січня 2018 16:17
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 17:38
додаткова угода Левченко.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 17:35
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2017 15:16
ДУ пілети.pdf зміни до договору
24 листопада 2017 15:00
Електронний підпис укладений
29 вересня 2017 11:06
договір ПП Левченко.pdf укладений
29 вересня 2017 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за 1 тону паливних брикетів " Нестро" із тирси - 2708,43 грн. Загальна сума договору становить 423 426,11 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01-24/1350
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-24/1350
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк поставки товару до 26 грудня 2017 року
Номер договору про закупівлю: 01-24/1350
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-24/1350
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 423 426,11
UAH з ПДВ