Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9)
Очікувана вартість
26 106 587,80 UAH
UA-2017-08-07-000776-c 2019d8a05c874730ab3a5fa36e9cf2b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ольга Миколаївна

+380382658297 inbox@km.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 26293548
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул.Соборна, 75
Контактна особа: Мельник Ольга Миколаївна
+380382658297
inbox@km.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2017 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2017 15:24
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2017 15:24
Початок аукціону: 23 серпня 2017 13:21
Очікувана вартість: 26 106 587,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261 065,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець - Подільський, вул. Д. Галицького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2017  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2017 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 15:19
ТД Будинок Правосуддя 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-07-000776-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД", Код ЄДРПОУ:33468780
Дата подання: 05 жовтня 2017 16:25
Оскарження рішення замовника
Тендерному комітету
Територіального управління Державної судової
адміністрації України в Хмельницькій області





23 серпня 2017 року відбувся електронний аукціон з відкритих торгів на закупівлю робіт «Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9)», ідентифікатор закупівлі — UA-2017-08-07-000776-c в якому ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” приймало участь.
29 вересня 2017 року тендерну пропозицію ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” відхилено на підставі п.1,4 ч.1 ст.30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Рішення тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України Хмельницькій області відображене в протоколі за № 100 від 28.09.17 р. вважаю незаконним, оскільки воно порушує основні принципи задекларовані у ЗУ “Про публічні закупівлі”, які передбачають максимальну економію та ефективністі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
28.09.2017 р. замовником здійснено виїзну перевірку наявності у ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” матеріальних ресурсів зазначених у кошторисних розрахунках, членами тендерного комітету складено Акт перевірки наявності матеріальних ресурсів, який і став підставою відхилення тендерної пропозиції товариства.
Зазначені дії тендерного комітету вважаю незаконними та такими, що не відповідають принципам ЗУ “Про публічні закупівлі” враховуючи наступне.
Так, ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дії замовника повністю нівелюють основну мету ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Те, що замовник упереджено та дискримінаційно поставився до ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” та скоріш за все лобіює інтереси третіх осіб, підтверджується наступним.
04 жовтня 2017 року тендерним комітетом опубліковано протокол про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ “ПОКРОВ БУД” та намір укласти договір.
При цьому, тендерний комітет застосував виключний підхід до учасника переможця, що вбачається наступного.

Учасник ТОВ “ПОКРОВ БУД” надав в складі пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію, а саме договори на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Долучені договори не містять додатків, що є їх невід'ємними додатками.
Так, договір будівельного підряду щодо будівництва ДНЗ “Яблунька” № 8-16/п від 22.08.2016 не містить додатків визначених у договорі: договірної ціни, календарного графіку, протоколу погодження договірної ціни, акту приймання-передачі будівельного майданчика, акту прийму-передачі документації. Наступний договір будівельного підряду щодо будівництва “Будівництва школи мистецтв та ремесел в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області ” № 13-16/п від 18.08.2016 не містить додатків визначених у договорі: договірної ціни, календарного графіку, протоколу погодження договірної ціни, акту приймання-передачі будівельного майданчика, акту прийму-передачі документації. Тобто учасник не відповідає ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Крім того, учасник переможець ТОВ “ПОКРОВ БУД” не підгрузив тендерну пропозицію відповідно до ціни приведеної за результатами електронного аукціону, чим не надав згоду на виконання робіт передбачених тендерним завданням за ціною за результатами аукціону та головне порушив вимоги тендерної документації.
Так, відповідно до примітки, а саме п. б) Додатку 1 , учасник подає за результатами аукціону остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт учасники надають (надсилають) замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону. Загальна вартість тендерної пропозиції повинна дорівнювати вартості тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
Відтак, відповідно до ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області відновити порушені права ТОВ “БК “Поділля-Трансбуд” та закону, скасувавши рішення про відхилення пропозиції ТОВ “БК “Поділля-Трансбуд” та рішення про визначення переможцем ТОВ “ПОКРОВ БУД”.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2017 12:52
Тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області розглянуто Ваше звернення до Замовника від 05.10.2017 року.
За результати розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники торгів повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток 10).
Форма «Тендерна пропозиція» подається відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
Обсяг робіт щодо проведення будівництва об’єкта передбачає проведення необхідних підрядних робіт відповідно до основних вимог тендерної документації згідно Додатку 10 тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) - сума за яку учасник пропонує виконати перелік робіт, передбачених в технічній частині тендерної документації.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник погоджується виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально – технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. При цьому поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за найменшою вартістю, визначеною на підставі проведеного підрядником аналізу ринку будівельних матеріалів у регіоні з урахуванням їх якісних характеристик, строків і об’ємів постачання, погодженого замовником.
У разі, якщо на думку замовника ціни на матеріали в пропозиції учасника є заниженими, замовник залишає за собою право перевірити наявність цих матеріалів у учасника з подальшим залученням цих документів при розгляді пропозиції.
За результатами дослідження кошторисних розрахунків, надісланих ТОВ «БК» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» до територіального управління 28.08.2017 року за вхідним номером ЕП–1155/17 встановлено, що пропозиція не відповідає технічним вимогам, оскільки в кошторисних розрахунках пропозицій занижена тривалість робочого часу та вартість матеріалів.
У відповідності до вимог Тендерної документації, 28 вересня 2017 року членами тендерного комітету Школьник Л.М., Вірстюком Д.Д. та Бабецькою В.О. було проведено перевірку наявності матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення на завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9). Акт перевірки наявності матеральних ресурсів залучено тендерним комітетом до розгляду тендерної пропозиції учасника.
Згідно підсумкової відомості ресурсів, наданої ТОВ «Будівельна компанія» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», ціни на матеріали в пропозиції учасника є заниженими на суму 863 828,94 грн.
Згідно пояснювальної записки до кошторисних розрахунків, наданої ТОВ «Будівельна компанія» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», учасником зменшено тривалість робочого часу на 10176,78 люд./год. (з 115778,89 люд./год. на 105602,11 люд./год.).
Крім того, в кошторисних розрахунках, наданих ТОВ «Будівельна компанія» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», в підсумкових витратах енергоносіїв для усіх машин не зазначено використання електроенергії.
Згідно проекту «Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул.Д.Галицького, 7 в м.Камянець-Подільському Хмельницької області (коригування) та для виконання робіт, зазначених в технічній частині тендерної документації (Додаток 10), необхідно витратити 21631,412 кВт-год електроенергії.
Відповідно до довідки автора проекту ТОВ «Іннова-П» від 27.09.2017 року №1 згідно підсумкової відомості ресурсів по проекту «Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул.Д.Галицького, 7 в м.Камянець-Подільському, технологічний процес будівництва без використання електроенергії неможливий.
Також в складі тендерної пропозиції учасником не зазначено про наявність генератора для вироблення електричної енергії, та не надано у складі пропозиції копії договору управління/оренди щодо генератора, відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 07.08.2017 року № 154.
Оскільки довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 07.08.2017 року № 154 не підтверджує відповідності пропозиції Учасника, а саме щодо можливості учасником виконання будівельних робіт без використання електроенергії, тендерний комітет прийшов до висновку, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
На думку тендерного комітету, з метою необґрунтованого заниження ціни пропозиції учасником занижено нормативні витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів, чим порушено вимоги тендерної документації та Державні будівельні норми, а саме: Правила визначення вартості будівництва…(згідно пп.3.2.1 Правил ціна пропозиції, за яку претендент (підрядник) згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення, та поточних цінах на них. Згідно пп. 3.2.5 рівень вартості матеріальних ресурсів, як правило, приймається в межах, що склалися в регіоні за цінами виробників)».
Результати розгляду пропозиції ТОВ «БК»ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» викладено в протоколі засідання тендерного комітету № 100 від 28.09.17 р., яке опубліковане на веб-сайті Уповноваженого органу 29.09.2017 року.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ«БК»ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» відхилена правомірно з наведених вище підстав.
Щодо визнання тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області переможцем відкритих торгів ТОВ “ПОКРОВ БУД” повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17) Закону, викладеним в розділі ІІ та ІІІ Додатку 2 цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації документами для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5.
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації, наявністю документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів є Довідка про досвід виконання аналогічного договору яка містить інформацію (Найменування замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення; предмет договору; сума; рік виконання; контактна особа замовника, телефон; стан виконання).
Для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) від учасників вимагалось надати копію (-ї) зазначеного (-них) у довідці договору (-ів) та копію (-ї) документа (-ів), що підтверджує (-ють) факт його/їх виконання (довідка № КБ-3 остання).
ТОВ «ПОКРОВ БУД» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору, складену відповідно до запитуваного зразка, а також копії договорів: договір будівельного підряду щодо будівництва ДНЗ “Яблунька” № 8-16/п від 22.08.2016 та договір будівельного підряду “Будівництво школи мистецтв та ремесел в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області” № 13-16/п від 18.08.2016, а також довідки №КБ-3 щодо них.
Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо обов’язкового надання договорів з додатками (в тому числі і договірної ціни, календарного графіку, протоколу погодження договірної ціни, акту приймання-передачі будівельного майданчика, акту прийму-передачі документації) у складі Пропозиції учасників Процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, ТОВ «ПОКРОВ БУД» не порушило умови Тендерної документації у цій частині.
Щодо не опублікування на веб-порталі Уповноваженого органу ТОВ «ПОКРОВ БУД» остаточної тендерної пропозиції протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону повідомляємо наступне.
Чіткий перелік інформації про закупівлю, яка підлягає оприлюдненню на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом визначено статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту б) Примітки до Додатку 1 до Тендерної документації, остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт учасники надають (надсилають) замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону.
Тендерна документація не містить окремої вимоги щодо обов’язкового оприлюднення зазначеної вище інформації (додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт) на веб-порталі Уповноваженого органу.
Крім того, можливість публікації будь-яких документів на веб-порталі Уповноваженого після проведеного аукціону можлива лише для учасника, пропозиція якого вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді.
Остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт ТОВ «ПОКРОВ БУД» надано територіальному управлінню 28.08.2017 року та зареєстровано за вхідним номером ЕП-1156/17 від 28.08.2017.
Того ж дня, за вхідним номером ЕП-1155/17 від 28.08.2017 зареєстровано Вашу остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД».
Обидві пропозиції (ТОВ «ПОКРОВ БУД», та ТОВ «БК» ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД») як такі, що надіслані замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону, та зареєстровані територіальним управлінням 28.08.2017 року, взяті до розгляду тендерним комітетом на відповідність вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, ТОВ «ПОКРОВ БУД» не порушувались умови Тендерної документації Замовника.
Тендерна документація на закупівлю Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області належним чином забезпечується відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, у тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області відсутні підстави для задоволення Вашого звернення.

Документи

09 жовтня 2017 12:52
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2017 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7" 25 606 490,40
UAH з ПДВ
22 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КМП " Моноліт" 24 806 204,00
UAH з ПДВ
23 544 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 25 105 455,80
UAH з ПДВ
23 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОКРОВ БУД" 26 094 274,29
UAH з ПДВ
26 094 274,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2017 09:57
КБ-3.pdf
22 серпня 2017 09:57
Відгук Техноізол.pdf
22 серпня 2017 09:57
Відгук ЗахТРКЕУ.pdf
22 серпня 2017 09:56
Договора.pdf
22 серпня 2017 09:56
IMG_0003.pdf
22 серпня 2017 09:51
IMG_0002.pdf
22 серпня 2017 09:49
IMG_0001.pdf

Публічні документи

01 вересня 2017 13:58
Форма з АВК
01 вересня 2017 13:58
Технічна частина
01 вересня 2017 13:58
Додаток 1
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор8.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор7.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор6.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор5.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор4.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор3.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор2.jpg
22 серпня 2017 09:44
Проект договору стор1.jpg
22 серпня 2017 09:44
Відгук Електрон.pdf
22 серпня 2017 09:44
Відгук Буковина.jpg
22 серпня 2017 09:44
Відгук Гуменці .PDF
22 серпня 2017 09:44
Кб-3 Електрон.rar
22 серпня 2017 09:44
КБ-3 Буковина стор2.jpg
22 серпня 2017 09:44
КБ-3 Буковина стор1.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор7.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор6.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор5.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор4.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор3.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор2.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір Гуменці стор1.jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір оренди 4стор..jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір оренди 3стор..jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір оренди 2стор..jpg
22 серпня 2017 09:44
Договір оренди 1стор. .jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_14.jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_12.jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_11.jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_10.jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_9.jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_8.jpg
22 серпня 2017 09:44
Статут КМП Моноліт_7.jpg
22 серпня 2017 09:43
Статут КМП Моноліт_6.jpg
22 серпня 2017 09:43
Статут КМП Моноліт_5.jpg
22 серпня 2017 09:43
Статут КМП Моноліт_4.jpg
22 серпня 2017 09:43
Статут КМП Моноліт_3.jpg
22 серпня 2017 09:43
Статут КМП Моноліт_2.jpg
22 серпня 2017 09:43
Статут КМП Моноліт_1.jpg

Публічні документи

07 вересня 2017 15:26
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2017 15:26
264.imd
07 вересня 2017 15:26
Розрахунок загальнов ч6.pdf
07 вересня 2017 15:26
Розрахунок загальнов ч5.pdf
07 вересня 2017 15:26
Розрахунок загальнов ч4.pdf
07 вересня 2017 15:26
Розрахунок загальнов ч3.pdf
07 вересня 2017 15:26
Розрахунок загальнов ч2.pdf
07 вересня 2017 15:26
Розрахунок загальнов ч1.pdf
07 вересня 2017 15:26
пояснювальна записка.pdf
07 вересня 2017 15:26
Локальний кошторис 2-1-9.pdf
07 вересня 2017 15:25
Договірна ціна.pdf
22 серпня 2017 11:32
Реєстр документів.pdf
22 серпня 2017 11:19
Техн част.pdf
22 серпня 2017 09:58
Договір проект.pdf
22 серпня 2017 09:58
Реєстр документів.pdf
19 серпня 2017 15:07
210(2).imd
19 серпня 2017 15:07
Технічна частина.pdf
19 серпня 2017 15:07
проект договору.pdf
19 серпня 2017 15:07
Ліцензія, дозвола.pdf
19 серпня 2017 15:07
Субпідряд.pdf
19 серпня 2017 15:07
Право підпису.pdf
19 серпня 2017 15:07
тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2017 15:07
Реєстр.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2017 13:38
34. ЛокКошторис7-7-1.pdf
04 жовтня 2017 13:38
27. ЛокКошторис6-6-1.pdf
04 жовтня 2017 13:38
22. ЛокКошторис6-2-1.pdf
04 жовтня 2017 13:38
42. Довідка ДПІ.PDF
04 жовтня 2017 13:38
41. ЦіниПММ.pdf
04 жовтня 2017 13:38
28. ЛокКошторис6-6-2.pdf
04 жовтня 2017 13:38
13. ЛокКошторис2-1-9.pdf
04 жовтня 2017 13:38
23. ЛокКошторис6-2-2.pdf
04 жовтня 2017 13:38
16. ЛокКошторис2-1-12.pdf
04 жовтня 2017 13:37
35. ЛокКошторис 2-1-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
40. Таблиця2-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
29. ЛокКошторис6-6-3.pdf
04 жовтня 2017 13:37
31.ЛокКошторис7-3-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
26. ЛокКошторис6-5-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
20. ЛокКошторис5-1-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
18. ЛокКошторис4-1-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
32. ЛокКошторис7-5-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
36. ЛокКоштрис4-2-2.pdf
04 жовтня 2017 13:37
30.ЛокКошторис7-1-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
33. ЛокКошторис7-6-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
25. ЛокКошторис6-4-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
24. ЛокКошторис6-3-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
21. ЛокКошторис6-1-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
19. ЛокКошторис4-2-1.pdf
04 жовтня 2017 13:37
17. ЛокКошторис2-1-13.pdf
04 жовтня 2017 13:37
15. ЛокКошторис2-1-11.pdf
04 жовтня 2017 13:37
14. ЛокКошторис2-1-10.pdf
04 жовтня 2017 13:37
9. ЛокКошторис2-1-5.pdf
04 жовтня 2017 13:37
12. ЛокКошторис2-1-8.pdf
04 жовтня 2017 13:36
11. ЛокКошторис2-1-7.pdf
04 жовтня 2017 13:36
10. ЛокКошторис2-1-6.pdf
04 жовтня 2017 13:36
7. ЛокКошторис2-1-2.pdf
04 жовтня 2017 13:36
8. ЛокКошторис2-1-3.pdf
04 жовтня 2017 13:36
2. Договірна ціна.pdf
04 жовтня 2017 13:36
6. ЗведКошторисРозрах.pdf
04 жовтня 2017 13:36
5. ЗагВирВитрати.pdf
04 жовтня 2017 13:36
1. Довідка по 17ст..PDF
22 серпня 2017 13:16
28,29 Дозвола - 2шт.PDF
22 серпня 2017 13:16
17,18 відгуки.PDF
22 серпня 2017 13:16
6 наявне обладн..PDF
22 серпня 2017 13:15
27 ліцензія.PDF
22 серпня 2017 13:15
26 витяг ЄДР.PDF
22 серпня 2017 13:15
13 договір Яблунька.PDF
22 серпня 2017 13:15
35,36,37,38 Поділлятерм.PDF
22 серпня 2017 13:15
30 сертифікат.PDF
22 серпня 2017 13:15
3 Статут завірений.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7"

КМП " Моноліт"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОКРОВ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Західспецбудтранс-7"
#36112709
Відхилено 22 100 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 11:07
КМП " Моноліт"
#21317362
Відхилено 23 544 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2017 10:16
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
#33468780
Відхилено 23 545 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2017 10:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОКРОВ БУД"
#39408596
Переможець 26 094 274,29
UAH з ПДВ
04 жовтня 2017 09:19

Документи

01 вересня 2017 11:07
Електронний підпис
01 вересня 2017 11:06
Протокол відхилення

Документи

07 вересня 2017 10:16
Електронний підпис
01 вересня 2017 11:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 вересня 2017 10:31
Електронний підпис
29 вересня 2017 10:30
Протокол 100
07 вересня 2017 10:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2017 09:19
Електронний підпис
04 жовтня 2017 09:17
Протокол 102
29 вересня 2017 10:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2017 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОКРОВ БУД"
#39408596
26 094 274,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2017 09:19
Електронний підпис
04 жовтня 2017 09:17
Протокол 102
29 вересня 2017 10:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:32
Додаткова угода укладений
27 червня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:24
ПОКРОВ БУД додаток 7.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:00
ПОКРОВ-БУД Додаток 6.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 09:59
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 09:51
ПОКРОВ-БУД Додаток 5.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 09:46
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 10:38
Покров додаткова 4.pdf зміни до договору
03 травня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 15:16
Покров Буд.pdf зміни до договору
26 лютого 2018 15:14
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
05 лютого 2018 14:49
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 11:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2017 11:14
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 10:40
Договір 35 укладений
23 жовтня 2017 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2.1 Договору та Додатку №1 до Договору загальна вартість підрядних робіт на 2017 рік складає 4943800 грн. (чотири мільйони дев'ятсот сорок три тисячі вісімсот гривень), 00 копійок з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2.1 Договору та Додатку №1 до Договору загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік складає 9 800 000 грн 00 коопійок з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.2 Договору Генпідряднику до початку роботи надається аванс на придбання матеріалів в розмірі 2000000 млн.(два мільйони гривень) 00 копійок з ПДВ. Генпідрядник зобов'язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, зобов'язаний повернути кошти на розрахунковий рахунок Замовника.
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.2 Договору Генпідряднику до початку роботи надається аванс на придбання матеріалів в розмірі 2 940 000 млн. (два мільйони дев’ятсот сорок тисяч гривень) 00 копійок з ПДВ. Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, зобов’язаний повернути кошти на розрахунковий рахунок Замовника.
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2.1 Договору та Додатку №1 до Договору загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік складає 3 854 729, 58 (Три мільйони вісімсот п'ятдесят чотири тисячі сімсот двадцять дев'ять гривень) 58 копійок з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до Додатку №1 до Договору. 2. З моменту підписання цієї додаткової угоди, пункт 2 Додаткової угоди №3/106-18 від 26.02.2018 року втрачає чинність.
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити розділ 10 Договору генерального підряду № 35 від «23» жовтня 2017 року п.10.5. виклавши його у наступній редакції: «10.5 Даний договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін – з дати укладення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або чинним законодавством України»
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: №35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 798 529,58
UAH (в тому числі ПДВ 1 466 421,59 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони вирішили припинити дію Договору № 35 від «23»жовтня 2017 року за взаємною згодою з 27.06.2019 року