Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 51+000 - км 56+000
The current medium repair of motor road Znamianka - Luhansk - Izvarino (to Volgograd through mm. Dnepropetrovsk and Donetsk) on section km 51 + 000 - km 56 + 000
Очікувана вартість
56 231 871,00 UAH
UA-2017-08-07-000037-c 0499cf6564804396bec9b0c1bea708b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янкул Олександр Олександрович

380522378943 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Янкул Олександр Олександрович
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Ynkul Olekcandr O.
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2017 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 10:00
Початок аукціону: 13 вересня 2017 14:02
Очікувана вартість: 56 231 871,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1686000 UAH
Publication date: 07 серпня 2017 09:28
Enquiries until: 28 серпня 2017 10:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 56 231 871 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 230 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 51+000 - км 56+000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 51+000 - км 56+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога загального користування Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк), Ділянка км 51+000 - км 56+000
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current medium repair of motor road Znamianka - Luhansk - Izvarino (to Volgograd through mm. Dnepropetrovsk and Donetsk) on section km 51 + 000 - km 56 + 000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-07-000037-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 18 серпня 2017 18:16
дискримінаційні умови
Вами необґрунтовано звужено поняття аналогічного договору виконанням робіт на автомобільних дорогах загального користування лише на території України. Ми є нерезидентом, виконували аналогічні роботи на території Республіки Білорусь, (на території України не виконували роботи/послуги), маємо бажання та можливість взяти участь у закупівлі і надати відповідні послуги у разі перемоги. Але, у зв’язку з тим, що Ви вимагаєте підтвердження досвіду виконання робіт саме на території України, ми не можемо надати аналогічний договір у відповідності до поставлених вимог. Так, умовами тендерної документації передбачено (п. 5 розділу ІІІ), що на підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного договору» учасники надають копію аналогічного договору (без додатків) за яким учасником виконувались роботи з будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг загального користування на території України.
Такі умови тендерної документації грубо порушують ст. ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.2 ч.2, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені положення законодавства, а також відсутність визначення в Законі поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» за місцем його виконання, адже таким істотно обмежується конкуренція під час процедури закупівлі, внаслідок чого порушується, окрім інших принципів, принцип максимальної економії та ефективності закупівлі. Крім того, будівництво, реконструкція та ремонт автомобільних доріг технологічно суттєво не відрізняється в різних країнах, а тому незрозуміло, чому Ви обмежили в участі в закупівлі нерезидентів, які ще не виконували роботи на території України, та які мають бажання і можливості надати необхідні послуги.
Оскільки закупівля оголошена повторно, а у попередній редакції такої вимоги не було, такі умови документації підтверджують прямий умисел Замовника не допустити до участі в закупівлі учасників-нерезидентів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши такі дискримінаційні умови. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою на умови документації в порядку, визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до затягування строків проведення процедури, затягування строків укладання договору та надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2017 13:28
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Вимогу задоволено в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2017-08-07-000037-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 23 серпня 2017 12:17
умови тендерної документації щодо погоження договірної ціни
У п. 5 розділу 6 тендерної документації Замовником визначено, що відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладенням договору про закупівлю з вини учасника вважається, зокрема: - якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем.
Дана умова тендерної документації порушує такі принципи здійснення закупівель, як відкритість і прозорість, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки узгодження договірної ціни здійснюється двома сторонами, і на рішення замовника щодо погодження договірної ціни переможець вплинути не може. Наприклад, замовник може надавати необґрунтовані та формальні зауваження до договірної ціни, затягувати строки надання цих зауважень (а переможцю ще потрібен час на їх вивчення та врахування) та інше. Таким чином, неузгодження договірної ціни, не підписання договору у 20-денний строк з дати публікації повідомлення про намір укласти договір може відбуватись не лише з вини учасника, але й замовника.
Відповідно до п.п. 5, 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари; переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Оскільки закупівля оголошена повторно, а у попередній редакції такої вимоги не було, такі умови документації свідчать про непрозорість закупівлі та можливі наміри Замовника про неукладення договору з «небажаним» переможцем закупівлі та безпідставним покладанням вини на переможця.
Звертаємо увагу , що укладення договору про закупівлю є прямим обов’язком замовника згідно з вимогами чинного законодавством, і ухилення від укладання договору за державним замовленням є порушенням господарського законодавства і тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством (ч. 4 ст. 183 Господарського кодексу України).
Враховуючи вищенаведене, для забезпечення принципів відкритості та прозорості, запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та передбачити конкретний порядок узгодження договірної ціни між замовником і переможцем, із зазначенням умови про надання замовником переможцю мотивованих зауважень (за наявності) до договірної ціни, у строк, що не перевищує 3 робочих дні з моменту отримання договірної ціни і розрахунків до неї. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою на умови документації в порядку, визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до затягування строків проведення процедури, затягування строків укладання договору та надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2017 11:21
До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Вимогу задоволено в повному обсязі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2017
UA-2017-08-07-000037-c0499cf6564804396bec9b0c1bea708b4
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2017 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
07 вересня 2017 11:16
Електронний підпис

Публічні документи

07 вересня 2017 09:26
Електронний підпис
06 вересня 2017 19:35
Електронний підпис
06 вересня 2017 19:34
5388 Коммунтранс medoc.rar
06 вересня 2017 19:34
5388 Коммунтранс p7s.rar
06 вересня 2017 19:34
Аналогічний договір.pdf
06 вересня 2017 19:34
Відгук.PDF
06 вересня 2017 19:34
Відомість обсягів.PDF
06 вересня 2017 19:33
Договір з лабораторією.pdf
06 вересня 2017 19:33
Договір підряду.PDF
06 вересня 2017 19:33
Договір поставки №20дк.pdf
06 вересня 2017 19:33
Інформація по ст. 17.pdf
06 вересня 2017 19:33
Наявність працівників.pdf
06 вересня 2017 19:33
Паспорт і код директора.pdf
06 вересня 2017 19:33
Техпаспорт ГАЗ 32213.PDF

Документи

07 вересня 2017 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
07 вересня 2017 11:14
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2017 20:23
Аналогічний договір 3П.pdf
06 вересня 2017 20:23
техніка.pdf
06 вересня 2017 20:23
Відгук.pdf
06 вересня 2017 20:23
ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ.pdf
06 вересня 2017 20:23
Договір Матрікс.pdf
06 вересня 2017 20:22
договор АТЛ (original).pdf
06 вересня 2017 20:22
ДУ №4 до договору №3П.pdf
06 вересня 2017 20:22
Захист довкілля.pdf
06 вересня 2017 20:22
Лист РСВ ПАК.pdf
06 вересня 2017 20:22
Проект договору.pdf
06 вересня 2017 20:22
16-46527.pdf
06 вересня 2017 20:22
16-46527.pdf.p7s
06 вересня 2017 20:22
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2017 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС" 55 900 000,00
UAH з ПДВ
55 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 56 000 000,00
UAH з ПДВ
56 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 09:26
Електронний підпис
06 вересня 2017 19:35
Електронний підпис
06 вересня 2017 19:34
5388 Коммунтранс medoc.rar
06 вересня 2017 19:34
5388 Коммунтранс p7s.rar
06 вересня 2017 19:34
Аналогічний договір.pdf
06 вересня 2017 19:34
Відгук.PDF
06 вересня 2017 19:34
Відомість обсягів.PDF
06 вересня 2017 19:33
Договір з лабораторією.pdf
06 вересня 2017 19:33
Договір підряду.PDF
06 вересня 2017 19:33
Договір поставки №20дк.pdf
06 вересня 2017 19:33
Інформація по ст. 17.pdf
06 вересня 2017 19:33
Наявність працівників.pdf
06 вересня 2017 19:33
Паспорт і код директора.pdf
06 вересня 2017 19:33
Техпаспорт ГАЗ 32213.PDF

Публічні документи

06 вересня 2017 20:23
Аналогічний договір 3П.pdf
06 вересня 2017 20:23
техніка.pdf
06 вересня 2017 20:23
Відгук.pdf
06 вересня 2017 20:23
ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ.pdf
06 вересня 2017 20:23
Договір Матрікс.pdf
06 вересня 2017 20:22
договор АТЛ (original).pdf
06 вересня 2017 20:22
ДУ №4 до договору №3П.pdf
06 вересня 2017 20:22
Захист довкілля.pdf
06 вересня 2017 20:22
Лист РСВ ПАК.pdf
06 вересня 2017 20:22
Проект договору.pdf
06 вересня 2017 20:22
16-46527.pdf
06 вересня 2017 20:22
16-46527.pdf.p7s
06 вересня 2017 20:22
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС"
#32026358
Переможець 55 900 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2017 08:23

Документи

15 вересня 2017 08:21
Електронний підпис
13 вересня 2017 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2017 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС"
#32026358
55 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2017 08:21
Електронний підпис
13 вересня 2017 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 14:26
Договір Ізварине 51-56 151_17 (зміни).pdf зміни до договору
02 січня 2018 14:25
Електронний підпис укладений
27 вересня 2017 14:46
Договір Ізварине 51-56 151_17 (додатки).pdf укладений
27 вересня 2017 14:44
Договір Ізварине 51-56 151_17.docx.pdf укладений
27 вересня 2017 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 151/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 151/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 40 873 811,00
UAH