Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2017-08-05-000017-c 4f44bfbcda1242c4b36a8fdc5a6e783b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Наталія Сергіївна

044444082566 kcli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 23516367
Вебсайт: http://ksli.at.ua/
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46
Контактна особа: Бондар Наталія Сергіївна
044444082566
kcli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2017 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2017 12:00
Початок аукціону: 22 серпня 2017 11:05
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Зазначені в Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 кілограми
Твердий та кисломолочний сири
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, б-р Гавела Вацлава, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2017 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2017 12:26
Т Д-17-10 СИР-2 ВДКР ТРГ.docx
06 серпня 2017 12:22
Т Д-17-10 СИР-2 ВДКР ТРГ.docx
06 серпня 2017 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2017 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2017 12:26
Т Д-17-10 СИР-2 ВДКР ТРГ.docx
05 серпня 2017 15:24
Т Д-17-10 СИР-2 ВДКР ТРГ.docx
06 серпня 2017 12:22
Т Д-17-10 СИР-2 ВДКР ТРГ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-05-000017-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 28 серпня 2017 15:17
про неправомірну дискваліфікацію Замовником
Оскарження
про неправомірну дискваліфікацію Замовником

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» було проведено закупівлю Сирні продукти (згідно ДК 021:2015 код 15540000-5) сир твердий, сир кисломолочний (творог), Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-05-000017-с
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ТОВ "Стартрейдінг"
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
3. Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович
4. Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"

та протокол про неправомірну дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг"

Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених ДСТУ 6003:2008 запиту Замовника.
Зазначаємо, що в складі тендерної документації ТОВ "Стартрейдінг" були надані наступні документи: «Посвідчення про якість виробника (В якій чітко зазначено підтвердження відповідності товару всім ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТАМ які діють на території України який вимагався Замовником), а тому відхилення з цієї підстави є незаконним. Крім того вивчивши Національні стандарти України та їх нормативні посилання в яких зазначено, що терміни та визначення понять (груп А,Б,В) ніяким чином не впливають на якісні та кількісні характеристики сиру твердого (група А це сири з високою температурою другого нагрівання сирного зерна, групи Б і В це сири з низькою температурою другого нагрівання сирного зерна) і тому така інформація не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції. Також зауважуємо, що у якісних документах ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" не зазначено, що сир твердий відноситься до якоїсь окремої групи сиру відповідно до ДСТУ, а також переглянувши документацію цього учасника розбірливо видно:
- у «Ціновій пропозиції», що порушено (значно завищено) Допустимий рівень ціни товару на Сир Чеддер (абзац останній пункт другий розділ п’ятий відповідно до тендерної документації Замовника)
- Проект Договору взагалі не заповнений і не зазначено з ким і з чим учасник погоджується (Предмет договору, ціна та інше) даний документ не відповідає вимогам Національному стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Таким чином, Замовник протиправно дискваліфікував учасника ТОВ "Стартрейдінг" без Законодавчо вагомих на то причин.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних (невідповідних) на то причин прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України.
Так рішення дискредитує Замовника.
Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).

З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2017 12:32
Відповідь на скаргу ТОВ "Стартрейдінг» по Закупівлі
UA-2017-08-05-000017-c.
Тендерним комітетом КСЛІ розглянуто (протокол засідання тендерного комітету КСЛІ № 5 від 29.08.2017 р.) скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" (директор Лях А. М.) в системі електронних закупівель на рішення Замовника по підсумках розгляду тендерних пропозицій та визначення Переможця під час проведення відкритих торгів з закупівлі Сирних продуктів, код ДК 021:2015 – 15540000-5 (твердий та кисломолочний сири). Рішення по закупівлі № UA-2017-08-05-000017-с були формалізовані в протоколах (Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-1 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-2 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з визначення Переможця відкритих торгів № 8 від 23.08. 2017 р.) та оприлюднені в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР".
Проаналізувавши зміст скарги ухвалено рішення:
- врахувати не надання скаржником в складі своєї пропозиції документального підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ 6003:2008 що вимагалось Документацією закупівлі. Натомість ТОВ "Стартрейдінг" надано декларацію виробника на сир твердий "Пошехонський", вироблений за іншим ДСТУ-4558:2006, сир твердий "Український", вироблений за іншим ДСТУ-4421:2006 та посвідчення про якість на сир російський, вироблений за ДЕСТ 11041-88. Спростувати твердження скаржника про те, що ця невідповідність ніяким чином не впливає на якісні характеристики сирів. Без сумніву впливає. Як на якість так і на ціну.
- вважати претензії скаржника щодо перевищення Переможцем допустимого рівня на сир Чеддер безпідставними. Допустимий рівень ціни на зазначений товар – 150,19 грн./кг., а запропонована Переможцем ціна на цей товар – 128,76 грн./кг.
- дати оцінку іншим претензіям скаржника як не коректним, надуманим та безпідставним.
- вважати що задоволення скарги зі сторони ліцею буде суперечити одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитувати систему електронних закупівель в цілому та Законів України «Про публічні закупівлі», "Про захист економічної конкуренції", «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та «Про запобігання корупції».
- вважати що задоволення скарги може мати вигляд вчинення Т К КСЛІ антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також давати підстави іншим Учасникам на підозри у взаємній протиправній економічній вигоді працівників ліцею та ТОВ "Стартрейдінг".
- прохання скаржника щодо скасування рішення з визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" відхилити.

З розумінням, секретар ТК КСЛІ, Ткаченко М. І.
Номер вимоги: UA-2017-08-05-000017-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 01 вересня 2017 10:51
про неправомірні рішення
Скарга
про неправомірні рішення прийняті Замовником
та необізнаність у законодавстві, що діє на території України

Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме:
- По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників;
- По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації;
- По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень.
У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги
(Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c):
- -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р.
- Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17
- І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р.
(Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c):
- Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером.
Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте.
А також крім вищевикладеного хочемо зазначити !
Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС).
Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави.
Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України);
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про захист економічної конкуренції»;
- Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»;
- Закон України «Про запобігання корупції»;
- Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO)
- Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ;
- Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ;
- Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи;
- Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами.
- І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ.
У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України.
Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів.
Повторно просимо:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).

З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2017 11:12
Відповідь на скаргу ТОВ "Стартрейдінг» по Закупівлі
UA-2017-08-05-000017-c.
Тендерним комітетом КСЛІ розглянуто (Протокол засідання тендерного комітету КСЛІ № 8 від 04.09.2017 р.) Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" (директор Лях А. М.) в системі електронних закупівель на рішення Замовника по підсумках розгляду тендерних пропозицій та визначення Переможця під час проведення відкритих торгів з закупівлі Сирних продуктів, код ДК 021:2015 – 15540000-5 (твердий та кисломолочний сири). Рішення по закупівлі № UA-2017-08-05-000017-с були формалізовані в протоколах (Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-1 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-2 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з визначення Переможця відкритих торгів № 8 від 23.08. 2017 р.) та оприлюднені в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР".
Проаналізувавши зміст скарги ухвалено рішення:
1) Зауважити ТОВ " Стартрейдінг", що зміст Вимоги, помилково, з вини подавача Вимоги, фактично стосується двох різних закупівель: № UA-2017-08-06-000002-с, риби, рибного філе та іншого м'яса риби морожених, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (риба та рибне філе морожені) та № UA-2017-08-05-000017-с, сирних продуктів, код ДК 021:2015 – 15540000-5 (твердий та кисломолочний сири);
2) Пояснити ТОВ "Стартрейдінг", що ТК КСЛІ ведуться окремі реєстри Протоколів засідань, на яких окремо розглядаються питання різної спрямованості (загальні; розгляду пропозицій; визначення переможців);
3) Поінформувати ТОВ "Стартрейдінг", що комплексна інформаційна Система забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР" ( як і КСЛІ ) працює в цілодобовому режимі, а ЗУ "Про публічні закупівлі" і регламент роботи Системи визначає терміни подання документів з врахуванням цілодобової можливості розміщення інформації;
4) Зазначити, що з боку ТОВ "Стартрейдінг", як Учасника, в період Роз'яснень, жодних Запитань чи Вимог не було;
5) Ще раз вказати на ненадання ТОВ "Стартрейдінг" в складі своєї пропозиції документального підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ 6003:2008, що вимагалось Документацією закупівлі. Натомість ТОВ "Стартрейдінг" надано декларацію виробника на сир твердий "Пошехонський", вироблений за іншим ДСТУ-4558:2006, сир твердий "Український", вироблений за іншим ДСТУ-4421:2006 та посвідчення про якість на сир російський, вироблений за ДЕСТ 11041-88, який взагалі не може виготовлятись за ДСТУ 6003:2008;
6) Зазначити хибність твердження ТОВ "Стартрейдінг" у тексті Вимоги про те, що в Україні діють національні стандарти ДСТУ і ТУ. Законом України “Про стандартизацію” передбачено два відокремлені поняття (національний стандарт та технічні умови). Національний стандарт - це стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів, а технічні умови - це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Технічні умови розробляються самими виробниками, та не є обов'язковими та доступними для широкого кола виробників. Розбіжність різних стандартів за органолептичними та фізико-хімічними показниками заперечує інформацію ТОВ "Стартрейдінг" про відповідність запропонованого Учасником запитуваному Замовником продукту.
7) Просити директора ТОВ "Стартрейдінг" налаштувати підпорядкованих йому працівників на більш чітке, вчасне та грамотне формулювання змісту меседжів, що надсилаються Замовникам;
8) Просити директора ТОВ "Стартрейдінг" посилити контроль за інформацією, яка готується його співробітниками та підписується ним і в подальшому викладається для загального доступу;
9) Вважати що задоволення Вимоги зі сторони ліцею буде суперечити одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – закупівлі товару необхідної якості за найнижчою ціною;
10) Вимогу ТОВ "Стартрейдінг" щодо скасування рішення з визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" відхилити;

З розумінням, секретар ТК КСЛІ, Ткаченко М. І.
Номер вимоги: UA-2017-08-05-000017-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 28 серпня 2017 15:19
про неправомірну дискваліфікацію Замовником
Оскарження
про неправомірну дискваліфікацію Замовником

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» було проведено закупівлю Сирні продукти (згідно ДК 021:2015 код 15540000-5) сир твердий, сир кисломолочний (творог), Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-05-000017-с
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ТОВ "Стартрейдінг"
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
3. Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович
4. Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"

та протокол про неправомірну дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг"

Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених ДСТУ 6003:2008 запиту Замовника.
Зазначаємо, що в складі тендерної документації ТОВ "Стартрейдінг" були надані наступні документи: «Посвідчення про якість виробника (В якій чітко зазначено підтвердження відповідності товару всім ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТАМ які діють на території України який вимагався Замовником), а тому відхилення з цієї підстави є незаконним. Крім того вивчивши Національні стандарти України та їх нормативні посилання в яких зазначено, що терміни та визначення понять (груп А,Б,В) ніяким чином не впливають на якісні та кількісні характеристики сиру твердого (група А це сири з високою температурою другого нагрівання сирного зерна, групи Б і В це сири з низькою температурою другого нагрівання сирного зерна) і тому така інформація не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції. Також зауважуємо, що у якісних документах ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" не зазначено, що сир твердий відноситься до якоїсь окремої групи сиру відповідно до ДСТУ, а також переглянувши документацію цього учасника розбірливо видно:
- у «Ціновій пропозиції», що порушено (значно завищено) Допустимий рівень ціни товару на Сир Чеддер (абзац останній пункт другий розділ п’ятий відповідно до тендерної документації Замовника)
- Проект Договору взагалі не заповнений і не зазначено з ким і з чим учасник погоджується (Предмет договору, ціна та інше) даний документ не відповідає вимогам Національному стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Таким чином, Замовник протиправно дискваліфікував учасника ТОВ "Стартрейдінг" без Законодавчо вагомих на то причин.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних (невідповідних) на то причин прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України.
Так рішення дискредитує Замовника.
Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).

З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2017 12:23
Відповідь на скаргу ТОВ "Стартрейдінг» по Закупівлі
UA-2017-08-05-000017-c.
Тендерним комітетом КСЛІ розглянуто (протокол засідання тендерного комітету КСЛІ № 5 від 29.08.2017 р.) скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" (директор Лях А. М.) в системі електронних закупівель на рішення Замовника по підсумках розгляду тендерних пропозицій та визначення Переможця під час проведення відкритих торгів з закупівлі Сирних продуктів, код ДК 021:2015 – 15540000-5 (твердий та кисломолочний сири). Рішення по закупівлі № UA-2017-08-05-000017-с були формалізовані в протоколах (Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-1 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-2 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з визначення Переможця відкритих торгів № 8 від 23.08. 2017 р.) та оприлюднені в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР".
Проаналізувавши зміст скарги ухвалено рішення:
- врахувати не надання скаржником в складі своєї пропозиції документального підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ 6003:2008 що вимагалось Документацією закупівлі. Натомість ТОВ "Стартрейдінг" надано декларацію виробника на сир твердий "Пошехонський", вироблений за іншим ДСТУ-4558:2006, сир твердий "Український", вироблений за іншим ДСТУ-4421:2006 та посвідчення про якість на сир російський, вироблений за ДЕСТ 11041-88. Спростувати твердження скаржника про те, що ця невідповідність ніяким чином не впливає на якісні характеристики сирів. Без сумніву впливає. Як на якість так і на ціну.
- вважати претензії скаржника щодо перевищення Переможцем допустимого рівня на сир Чеддер безпідставними. Допустимий рівень ціни на зазначений товар – 150,19 грн./кг., а запропонована Переможцем ціна на цей товар – 128,76 грн./кг.
- дати оцінку іншим претензіям скаржника як не коректним, надуманим та безпідставним.
- вважати що задоволення скарги зі сторони ліцею буде суперечити одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитувати систему електронних закупівель в цілому та Законів України «Про публічні закупівлі», "Про захист економічної конкуренції", «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та «Про запобігання корупції».
- вважати що задоволення скарги може мати вигляд вчинення Т К КСЛІ антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також давати підстави іншим Учасникам на підозри у взаємній протиправній економічній вигоді працівників ліцею та ТОВ "Стартрейдінг".
- прохання скаржника щодо скасування рішення з визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" відхилити.

З розумінням, секретар ТК КСЛІ, Ткаченко М. І.
Номер вимоги: UA-2017-08-05-000017-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 01 вересня 2017 10:52
про неправомірні рішення
Скарга
про неправомірні рішення прийняті Замовником
та необізнаність у законодавстві, що діє на території України

Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме:
- По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників;
- По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації;
- По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень.
У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги
(Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c):
- -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р.
- Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17
- І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р.
(Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c):
- Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером.
Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте.
А також крім вищевикладеного хочемо зазначити !
Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС).
Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави.
Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України);
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про захист економічної конкуренції»;
- Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»;
- Закон України «Про запобігання корупції»;
- Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO)
- Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ;
- Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ;
- Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи;
- Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами.
- І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ.
У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України.
Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів.
Повторно просимо:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).

З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2017 11:10
Відповідь на скаргу ТОВ "Стартрейдінг» по Закупівлі
UA-2017-08-05-000017-c.
Тендерним комітетом КСЛІ розглянуто (Протокол засідання тендерного комітету КСЛІ № 8 від 04.09.2017 р.) Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" (директор Лях А. М.) в системі електронних закупівель на рішення Замовника по підсумках розгляду тендерних пропозицій та визначення Переможця під час проведення відкритих торгів з закупівлі Сирних продуктів, код ДК 021:2015 – 15540000-5 (твердий та кисломолочний сири). Рішення по закупівлі № UA-2017-08-05-000017-с були формалізовані в протоколах (Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-1 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 8-2 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з визначення Переможця відкритих торгів № 8 від 23.08. 2017 р.) та оприлюднені в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР".
Проаналізувавши зміст скарги ухвалено рішення:
1) Зауважити ТОВ " Стартрейдінг", що зміст Вимоги, помилково, з вини подавача Вимоги, фактично стосується двох різних закупівель: № UA-2017-08-06-000002-с, риби, рибного філе та іншого м'яса риби морожених, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (риба та рибне філе морожені) та № UA-2017-08-05-000017-с, сирних продуктів, код ДК 021:2015 – 15540000-5 (твердий та кисломолочний сири);
2) Пояснити ТОВ "Стартрейдінг", що ТК КСЛІ ведуться окремі реєстри Протоколів засідань, на яких окремо розглядаються питання різної спрямованості (загальні; розгляду пропозицій; визначення переможців);
3) Поінформувати ТОВ "Стартрейдінг", що комплексна інформаційна Система забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР" ( як і КСЛІ ) працює в цілодобовому режимі, а ЗУ "Про публічні закупівлі" і регламент роботи Системи визначає терміни подання документів з врахуванням цілодобової можливості розміщення інформації;
4) Зазначити, що з боку ТОВ "Стартрейдінг", як Учасника, в період Роз'яснень, жодних Запитань чи Вимог не було;
5) Ще раз вказати на ненадання ТОВ "Стартрейдінг" в складі своєї пропозиції документального підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ 6003:2008, що вимагалось Документацією закупівлі. Натомість ТОВ "Стартрейдінг" надано декларацію виробника на сир твердий "Пошехонський", вироблений за іншим ДСТУ-4558:2006, сир твердий "Український", вироблений за іншим ДСТУ-4421:2006 та посвідчення про якість на сир російський, вироблений за ДЕСТ 11041-88, який взагалі не може виготовлятись за ДСТУ 6003:2008;
6) Зазначити хибність твердження ТОВ "Стартрейдінг" у тексті Вимоги про те, що в Україні діють національні стандарти ДСТУ і ТУ. Законом України “Про стандартизацію” передбачено два відокремлені поняття (національний стандарт та технічні умови). Національний стандарт - це стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів, а технічні умови - це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Технічні умови розробляються самими виробниками, та не є обов'язковими та доступними для широкого кола виробників. Розбіжність різних стандартів за органолептичними та фізико-хімічними показниками заперечує інформацію ТОВ "Стартрейдінг" про відповідність запропонованого Учасником запитуваному Замовником продукту.
7) Просити директора ТОВ "Стартрейдінг" налаштувати підпорядкованих йому працівників на більш чітке, вчасне та грамотне формулювання змісту меседжів, що надсилаються Замовникам;
8) Просити директора ТОВ "Стартрейдінг" посилити контроль за інформацією, яка готується його співробітниками та підписується ним і в подальшому викладається для загального доступу;
9) Вважати що задоволення Вимоги зі сторони ліцею буде суперечити одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – закупівлі товару необхідної якості за найнижчою ціною;
10) Вимогу ТОВ "Стартрейдінг" щодо скасування рішення з визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" відхилити;

З розумінням, секретар ТК КСЛІ, Ткаченко М. І.

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-05-000017-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 01 вересня 2017 10:38
про неправомірні рішення
Скарга про неправомірні рішення прийняті Замовником та необізнаність у законодавстві, що діє на території України Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме: - По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників; - По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації; - По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень. У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c): - -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р. - Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17 - І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c): - Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером. Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте. А також крім вищевикладеного хочемо зазначити ! Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС). Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави. Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне: - Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України); - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про захист економічної конкуренції»; - Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»; - Закон України «Про запобігання корупції»; - Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO) - Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ; - Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи; - Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами. - І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ. У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України. Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів. Повторно просимо: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). З повагою та розумінням, Директор А. М. Лях прийняті Замовником та необізнаність у законодавстві, що діє на території України Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме: - По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників; - По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації; - По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень. У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c): - -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р. - Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17 - І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c): - Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером. Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте. А також крім вищевикладеного хочемо зазначити ! Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС). Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави. Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне: - Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України); - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про захист економічної конкуренції»; - Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»; - Закон України «Про запобігання корупції»; - Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO) - Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ; - Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи; - Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами. - І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ. У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України. Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів. Повторно просимо: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). З повагою та розумінням, Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: .
Дата: 01 вересня 2017 10:49
Рішення від 04.09.2017 № 6078.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2017 15:43
Номер скарги: UA-2017-08-05-000017-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 01 вересня 2017 10:43
про неправомірні рішення
Скарга про неправомірні рішення прийняті Замовником та необізнаність у законодавстві, що діє на території України Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме: - По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників; - По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації; - По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень. У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c): - -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р. - Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17 - І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c): - Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером. Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте. А також крім вищевикладеного хочемо зазначити ! Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС). Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави. Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне: - Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України); - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про захист економічної конкуренції»; - Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»; - Закон України «Про запобігання корупції»; - Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO) - Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ; - Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи; - Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами. - І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ. У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України. Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів. Повторно просимо: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). З повагою та розумінням, Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: .
Дата: 01 вересня 2017 10:51
Рішення від 04.09.2017 № 6077.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2017 15:41

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2017 15:43
Рішення від 04.09.2017 № 6078.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2017 15:41
Рішення від 04.09.2017 № 6077.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2017 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Стартрейдінг 215 550,00
UAH з ПДВ
209 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" 262 629,00
UAH з ПДВ
210 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович 265 400,00
UAH з ПДВ
211 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" 258 498,00
UAH з ПДВ
255 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2017 11:10
Декларація_Творог.PDF
21 серпня 2017 11:10
Декларація_Сир_50пр.PDF
21 серпня 2017 11:10
Декларація_Сир різний.pdf
21 серпня 2017 11:10
Акт_10.08.17.PDF
21 серпня 2017 11:10
Пропозиція_С_Ч_Т.pdf
21 серпня 2017 11:10
Документ_ДЗТД_1.rar
21 серпня 2017 11:10
ДОКУМЕНТ_ДЗТД.rar

Публічні документи

28 серпня 2017 18:07
Нова цінова.pdf
28 серпня 2017 15:30
стаття 17.pdf
19 серпня 2017 12:32
больница 6 130.pdf
19 серпня 2017 12:32
Сир Новобіличі відгук.pdf
19 серпня 2017 12:32
Додаток 3 ЗНЗ.pdf
19 серпня 2017 12:32
Пропозиція сири ЗНЗ.pdf
19 серпня 2017 12:32
якісні сири ЗНЗ.pdf
19 серпня 2017 12:32
ст.17 довідки.pdf

Публічні документи

18 серпня 2017 18:02
вимоги.pdf
18 серпня 2017 18:01
сир ціна.pdf

Публічні документи

21 серпня 2017 08:47
проект д-ру сир.pdf
18 серпня 2017 16:06
досвід сир.pdf
18 серпня 2017 15:53
сир пропозиція.pdf
18 серпня 2017 15:32
наказ,протокол,статут.pdf
18 серпня 2017 15:30
реєстраційни док..pdf
18 серпня 2017 15:29
листи та довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Стартрейдінг

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"

Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович

Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Стартрейдінг
#38390363
Відхилено 209 550,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 17:35
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
#39530314
Переможець 210 900,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2017 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
#39530314
210 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 17:52
ДОГВР 17 № 43ДУ-2 ЗМШ СУМ.pdf зміни до договору
05 січня 2018 17:51
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 17:46
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 17:45
ДОГВР 17 № 43ДУ-1 ЗМН ЦІН.pdf зміни до договору
05 січня 2018 17:44
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 11:32
ДОГВР 17 № 43 СИР-2 ТНД.pdf укладений
12 вересня 2017 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення оптово-роздрібних цін.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 1 до ДОГОВОРУ № 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з підвищенням цін.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 2 до ДОГОВОРУ № 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 210 890,34
UAH