Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3811 Навігаційні прилади (Закупівля мобільних спеціалізованих станцій радіоконтролю РЕЗ цифрового стільникового зв'язку та широкосмугового радіодоступу на базі цифрових приймачів діапазону частот 30-6000 МГц)
3811 Navigational instruments (Procurement of the specialized mobile stations for radio control of REFs of the digital cellular communications and broadband radio access based on digital receivers of the 30-6000 MHz frequency band)
Очікувана вартість
27 200 000,00 UAH
UA-2017-08-04-001162-b 3a2000bde8124e5a81aa1d9042dc7198
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 15-й км.
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ярошенко Євгеній Іванович
+3804228189
yaroshenko@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: Iliuk Vitaliy Ivanovich
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Ярошенко Євгеній Іванович
+3804228189
yaroshenko@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2017 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2017 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2017 16:15
Початок аукціону: 02 листопада 2017 13:53
Очікувана вартість: 27 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 272 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 272000 UAH
Publication date: 04 серпня 2017 14:57
Enquiries until: 19 вересня 2017 16:15
Complaints submission until: до 25 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 вересня 2017 16:15

Information

Estimated total value: 27 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 272 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплект
Закупівля мобільних спеціалізованих станцій радіоконтролю РЕЗ цифрового стільникового зв'язку та широкосмугового радіодоступу на базі цифрових приймачів діапазону частот 30-6000 МГц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги, 15 км
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

Procurement of the specialized mobile stations for radio control of REFs of the digital cellular communications and broadband radio access based on digital receivers of the 30-6000 MHz frequency band
CPV: 38110000-9
Період постачання: з 01 листопада 2017 по 30 червня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2017 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2017 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2017 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2017 17:22
ТД ССРК та МСРК 30-6000 МГц зі змінами №3.docx
22 серпня 2017 17:15
ТД ССРК та МСРК 30-6000 МГц зі змінами 2.docx
18 серпня 2017 15:04
ТД ССРК та МСРК 30-6000 МГц зі змінами.docx
04 серпня 2017 14:57
ТД ССРК та МСРК 30-6000 МГц.docx
05 вересня 2017 17:22
Перелік змін до ТД ССРК та МСРК 30-6000МГц №3.docx
05 вересня 2017 17:22
Проект договору ССРК та МСРК 30-6000 МГц №3.docx
22 серпня 2017 17:15
Проект договору ССРК та МСРК 30-6000 МГц зі змінами.docx
04 серпня 2017 14:57
Проект договору ССРК та МСРК 30-6000 МГц.docx
22 серпня 2017 17:15
Перелік змін до ТД ССРК та МСРК 30-6000МГц 2.docx
18 серпня 2017 15:04
Перелік змін до ТД ССРК та МСРК 30-6000МГц.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 серпня 2017 15:17
Дата відповіді: 22 серпня 2017 16:35
Добрий день! Запитання 1 Просимо уточнити діапазон робочих частот антено-фідерних систем, що призначені до роботи у складі мобільних спеціалізованих станцій радіоконтролю РЕЗ цифрового стільникового зв’язку та широкосмугового радіодоступу на базі цифрових приймачів діапазону частот 30-6000 МГц. Запитання 2 У зв’язку з відсутністю постачання на територію України ноутбуків, що одночасно відповідають вимогам наведеним в пункті 7.3 та в пункті 7.6 Технічного завдання, просимо в пункті 7.3 вимогу до монітору яка наведена в редакції «монітор не менш 15" із роздільною здатністю Full HD» замінити на редакцію «монітор не менш 14"», або в пункті 7.6 вимогу на відповідність стандарту IP55 замінити на відповідність стандарту IP51.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пунктах 4.2.2 та 7.3 додатку 1 проекту договору Додатку № 5 до тендерної документації (Технічні вимоги до МСРК-ЦП) та Додатку № 3 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 31 серпня 2017 17:52
Дата відповіді: 05 вересня 2017 17:17
Добрий день, шановний Замовнику! Запитання 1. У пунктах 4.1.2.5, 4.1.2.10 та 5.8 вказані різні значення параметру ширини смуги одночасного огляду, 20 МГц, 10 МГц та 7МГц відповідно. Беручи до уваги, що згідно п 2.1 Технічних вимог комплекси будуть використовуватись для ТРК таких широкосмугових технологій як LTE (ширина смуги сигналу 1.4-20МГц) та ШСД (ширина смуги сигналу 5-20МГц), значення мінімальної смуги частот одночасного огляду не може бути меншим за смугу цільового сигналу, по якому проводиться інструментальне оцінювання. Просимо усунути розбіжності технічних вимог у вищезгаданих пунктах. Запитання 2. Код стандарту захисту IP55 є нетиповим для ноутбуків які використовуються в цивільній галузі. Згідно нього пристрій повинен витримувати струмені води з будь-якого напрямку не будучи при цьому герметичним. Просимо змінити вимогу до рівня захисту ноутбуку на IP51 або IP52. Запитання 3. Просимо надати роз’яснення по пункту 10.1 Технічних вимог які саме елементи комплексу слід вважати комп’ютерною технікою, оскільки цьому означенню відповідають такі елементи зі складу обладнання: комплект сканерів/цифрових приймачів, маршрутизатор, GPS приймач, ноутбук та планшет управління
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Для вирішення висвітлених питань у Вашому зверненні до Тендерної документації, по даній закупівлі, будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за співпрацю!
Технічни вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2017 17:14
Дата відповіді: 21 вересня 2017 15:29
Шановний Замовнику! Питання №1 Незрозуміло, про що йдеться у п.3.5?. Якщо Замовник є власником ПЗ ScanXpert або FrontXpert, яким (за п.3.3) повинна управлятися МСРК, а також ФПЗ регіональної підсистеми АСРМ і ці програмні продукти, на сьогодні, на 100% взаємодіють один з одним, про яку додаткову інтеграцію йдеться? Питання №2 У комплекті поставки (п.3.7) присутнє допоміжне обладнання, яке більше за текстом не згадується. Про яке додаткове обладнання йдеться? Питання №3 Чому у розділі 4.1 «Вимоги до функціональності і технічних характеристик сканерів» відсутні значення із чутливості сканерів та швидкості їх сканування? За Рекомендацій ITU чутливість контрольного обладнання повинна мати значення чутливості на 1-2 одиниці кращу ніж обладнання, яке застосовується операторами. Зважаючи на те, що більшість операторів у цьому році змінили поріг чутливості для БС GSM із -102дБм до -116дБм питання чутливості сканерів та цифрових приймачів набуло актуальності. Необхідно враховувати, що для UMTS це значення становить -130дБм, для LTE -137дБм. Щодо швидкості сканування то вона залежить від кількості каналів всіх радіотехнологій, які повинні бути охоплені ТРК. При її зменшенні сканери не встигають провести коректні вимірювання, але її збільшення зменшує чутливість та завадостійкість станції. Просимо конкретизувати значення та визначити, якою повинна бути чутливість та швидкість сканування для цифрових сканерів? Питання №4 Чому у п.4.1.2.6, у колонці «Точність (невизначеність) оцінювання», наведені значення не відповідають тим, що визначені у рекомендаціях МСЕ-R, що ставить під сумнів коректність методів вимірювань та інструментального оцінювання? Просимо привести у відповідність Питання №5 Склад АФС, визначений у п.4.2.2 визначає конкретну фіксовану кількість АФС для МСРК, що значно звужує можливості потенційних постачальників запропонувати більш сучасні альтернативні технічні рішення, наприклад із меншою кількістю АФС, або АФС з іншими частотними діапазонами. Якщо можливі альтернативні технічні рішення не зменшують функціональність МСРК, а навпаки, дають змогу покращити її роботу чому неможливо їх застосовувати? Питання №6 Які технічні процедури (п.3.6) вкладаються у терміни «автоматизованому» та «автоматичному» режимі? Просимо роз’яснити, які технічні процедури радіочастотного моніторингу повинні працювати у автоматичному режимі, тобто без участі технічного персоналу, а які у автоматизованому, за його участю? Чи не вплине відмова від автоматичного режиму ТРК РЕЗ ЦСЗ на зниження виробничих показників МСРК? Питання №7 Чому, внесені 05.09.17 зміни та доповнення до ТВ не враховують Рекомендацій ITU та суперечать євроінтеграційному курсу, що обраний Україною? Вимога застосовувати максимальну смугу частот одночасного огляду (Real time BW) приймача 25 МГц необґрунтовано обмежує можливості придбання обладнання відомих світових виробників, які при проектуванні обладнання орієнтуються на Рекомендації ITU SM.1794, що визначає Real time BW приймача до 20 МГц. У окремих випадках для більш широких смуг огляду застосовуються технічні рішення зі смугами кратними 20 (40МГц, 80МГц). Такий відхід від Рекомендацій ITU суперечить суті ТВ, у якому чітко орієнтовані вимоги у п.3.6 та п.4.1.2.6 ТВ щодо відповідності обладнання Рекомендаціям ITU. Це може привести до створення передумов для просування на український ринок обладнання та комплектуючих виробництва (походження) Російської Федерації, які активно впроваджують на внутрішньому російському ринку смугу Real time BW, що дорівнює 25 МГц. Аналогічною вбачається вимога ідентифікації обладнання радіотехнології PreWiMax, яка відсутня у «Плані використання радіочастотного ресурсу України», але активно застосовується у Російській Федерації (17 регіонів) від Уралу до Сахаліну, до впровадження там LTE.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо відповіді на Ваші запитання.
Питання №1 Незрозуміло, про що йдеться у п.3.5?. Якщо Замовник є власником ПЗ ScanXpert або FrontXpert, яким (за п.3.3) повинна управлятися МСРК, а також ФПЗ регіональної підсистеми АСРМ і ці програмні продукти, на сьогодні, на 100% взаємодіють один з одним, про яку додаткову інтеграцію йдеться?
Відповідь:
ПЗ ScanXpert або FrontXpert із складу МСРК повинно:
по-перше, управляти апаратними модулями (сканерами/цифровими приймачами) – про що йдеться у п.3.3 ТВ;
по-друге, бути сумісним на рівні протоколів обміну даними із БД РС-135Р, яка складає основу ФПЗ регіональної підсистеми АСРМ УДЦР (іншими словами – бути інтегрованим до регіональної підсистеми АСРМ) - про що йдеться у п.3.5 ТВ.
Додаткова інтеграція не передбачається.

Питання №2 У комплекті поставки (п.3.7) присутнє допоміжне обладнання, яке більше за текстом не згадується. Про яке додаткове обладнання йдеться?
Відповідь:
Під допоміжним обладнанням розуміється будь-яке інше обладнання (наприклад, елементи кріплення і монтажу, зарядні пристрої, запасні частини, додаткові інструменти, приналежності, матеріали тощо), яке не входить до переліку основного обладнання МСРК (п.3.7), але може бути поставлене виробником/постачальником МСРК.

Питання №3 Чому у розділі 4.1 «Вимоги до функціональності і технічних характеристик сканерів» відсутні значення із чутливості сканерів та швидкості їх сканування? За Рекомендацій ITU чутливість контрольного обладнання повинна мати значення чутливості на 1-2 одиниці кращу ніж обладнання, яке застосовується операторами. Зважаючи на те, що більшість операторів у цьому році змінили поріг чутливості для БС GSM із -102дБм до -116дБм питання чутливості сканерів та цифрових приймачів набуло актуальності. Необхідно враховувати, що для UMTS це значення становить -130дБм, для LTE -137дБм. Щодо швидкості сканування то вона залежить від кількості каналів всіх радіотехнологій, які повинні бути охоплені ТРК. При її зменшенні сканери не встигають провести коректні вимірювання, але її збільшення зменшує чутливість та завадостійкість станції. Просимо конкретизувати значення та визначити, якою повинна бути чутливість та швидкість сканування для цифрових сканерів?
Відповідь:
Загально необхідні вимоги до технічних характеристик сканерів при проведенні технічного радіоконтролю викладені в п.4.1.1 ТВ.

Питання №4 Чому у п.4.1.2.6, у колонці «Точність (невизначеність) оцінювання», наведені значення не відповідають тим, що визначені у рекомендаціях МСЕ-R, що ставить під сумнів коректність методів вимірювань та інструментального оцінювання? Просимо привести у відповідність
Відповідь:
Для формування вимог до МСРК використовувалися значення точності (невизначеності) оцінювання, які визначені у таких рекомендаціях МСЕ-R:
А) стосовно оцінювання зайнятості смуги частот, каналу:
до 10 % - згідно табл. 1 рекомендації SM.1880, стор. 5;
Б) стосовно оцінювання частоти:
± 10-8 - згідно табл. 1 рекомендації SM.377, стор. 2;
В) стосовно оцінювання ширини смуги частот:
до 10 % - згідно п.4 додатку 1 (для методу β%) та п.3 додатку 2 (для методу Х дБ) рекомендації SM.443, стор. 3 і стор. 6 відповідно;
Г) стосовно оцінювання рівня напруженості ЕМП (рівня сигналу):
± 3 дБ (для частот до 3 ГГц) - згідно п.3 рекомендації SM.378, стор. 1;
± 5 дБ (для частот 3-6 ГГц) - Замовник встановив самостійно, оскільки точність оцінювання параметра на цих частотах рекомендаціями не регламентується.

Питання №5 Склад АФС, визначений у п.4.2.2 визначає конкретну фіксовану кількість АФС для МСРК, що значно звужує можливості потенційних постачальників запропонувати більш сучасні альтернативні технічні рішення, наприклад із меншою кількістю АФС, або АФС з іншими частотними діапазонами. Якщо можливі альтернативні технічні рішення не зменшують функціональність МСРК, а навпаки, дають змогу покращити її роботу чому неможливо їх застосовувати?
Відповідь:
Замовнику будуть цікаві запропоновані технічні рішення від потенційного постачальника, які згідно п.3 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращать якість предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення вартості предмета закупівлі.

Питання №6 Які технічні процедури (п.3.6) вкладаються у терміни «автоматизованому» та «автоматичному» режимі? Просимо роз’яснити, які технічні процедури радіочастотного моніторингу повинні працювати у автоматичному режимі, тобто без участі технічного персоналу, а які у автоматизованому, за його участю? Чи не вплине відмова від автоматичного режиму ТРК РЕЗ ЦСЗ на зниження виробничих показників МСРК?
Відповідь:
Реалізація автоматичного та автоматизованого режимів залежить від функціональності ПЗ ScanXpert або FrontXpert.
Відмова від автоматичного режиму ТРК РЕЗ ЦСЗ не вплине на зниження виробничих показників МСРК.

Питання №7 Чому, внесені 05.09.17 зміни та доповнення до ТВ не враховують Рекомендацій ITU та суперечать євроінтеграційному курсу, що обраний Україною? Вимога застосовувати максимальну смугу частот одночасного огляду (Real time BW) приймача 25 МГц необґрунтовано обмежує можливості придбання обладнання відомих світових виробників, які при проектуванні обладнання орієнтуються на Рекомендації ITU SM.1794, що визначає Real time BW приймача до 20 МГц. У окремих випадках для більш широких смуг огляду застосовуються технічні рішення зі смугами кратними 20 (40МГц, 80МГц). Такий відхід від Рекомендацій ITU суперечить суті ТВ, у якому чітко орієнтовані вимоги у п.3.6 та п.4.1.2.6 ТВ щодо відповідності обладнання Рекомендаціям ITU. Це може привести до створення передумов для просування на український ринок обладнання та комплектуючих виробництва (походження) Російської Федерації, які активно впроваджують на внутрішньому російському ринку смугу Real time BW, що дорівнює 25 МГц. Аналогічною вбачається вимога ідентифікації обладнання радіотехнології PreWiMax, яка відсутня у «Плані використання радіочастотного ресурсу України», але активно застосовується у Російській Федерації (17 регіонів) від Уралу до Сахаліну, до впровадження там LTE.
Відповідь:
Замовником визначена величина Real time BW приймача - не менше 25 МГц для посилення відносно застарілих вимог щодо смуги одночасного огляду 20 МГц згідно рекомендації МСЕ-R SM.1794 у редакції 2007 року.
Вираз «не менше 25 МГц» передбачає охоплення технічним радіоконтролем РЕЗ радіотехнології широкосмугового радіодоступу (стандартів IEEE 802.11 a,b,g,n (Wi-Fi) згідно «Плану використання радіочастотного ресурсу України»), які використовують смуги частот шириною 22 МГц. Разом з тим, Замовник приймає до уваги вимоги рекомендації МСЕ-R М.1450 стосовно забезпечення оцінювання характеристик випромінювання РЕЗ цієї радіотехнології за масками випромінювання.
Можливість застосування на території України РЕЗ (у тому числі РЕЗ, що працюють за протоколом PreWiMax) встановлюється вимогами п.10 та п.12 статті 26 Закону України «Про радіочастотний ресурс України». Технічний радіоконтроль таких РЕЗ регламентується вимогами статті 19 вищезгаданого Закону та вимогами Рішення НКРЗ від 16.07.2009 № 1599.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 жовтня 2017
UA-2017-08-04-001162-b3a2000bde8124e5a81aa1d9042dc7198
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 15-й км.
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ І АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ НДІРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАДІОСОФТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ООО "ГРАНД Технолоджис" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 вересня 2017 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 жовтня 2017 15:08
Електронний підпис

Документи

29 вересня 2017 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 жовтня 2017 15:11
Електронний підпис

Публічні документи

27 вересня 2017 17:16
Довідка антикор прогр.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка мат тех база.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка повноваження.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка податки.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка працивники.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка сервісний центр.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка судимість.pdf
27 вересня 2017 17:16
Загальні видомості.pdf
27 вересня 2017 17:16
Згода.pdf
27 вересня 2017 17:16
Статут.pdf
27 вересня 2017 17:16
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

29 вересня 2017 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 жовтня 2017 15:10
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

29 вересня 2017 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 жовтня 2017 15:10
Електронний підпис

Публічні документи

29 вересня 2017 10:50
01_Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2017 10:50
02_Загальні відомості.pdf
29 вересня 2017 10:49
11_Про cервісний центр.pdf

Документи

29 вересня 2017 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 жовтня 2017 15:09
Електронний підпис

Публічні документи

29 вересня 2017 15:55
Гарант_я 272 000.zip
29 вересня 2017 15:55
Дов_рен_сть нова Бок_й.7z
29 вересня 2017 15:55
Л_ценз_я Банку.7z
29 вересня 2017 15:55
6.1_6.4 довідки МСРК 28_09_17.pdf
29 вересня 2017 15:55
9_1 сервисные центры.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ І АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ НДІРВ"

ТОВ "РАДІОСОФТ"

ООО "ГРАНД Технолоджис"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2017 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет" 24 986 572,80
UAH з ПДВ
21 759 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАДІОСОФТ" 26 384 000,14
UAH з ПДВ
21 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 26 520 000,00
UAH з ПДВ
23 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ГРАНД Технолоджис" 27 030 000,00
UAH з ПДВ
25 479 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ І АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ НДІРВ" 27 199 983,00
UAH з ПДВ
26 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2017 15:55
Гарант_я 272 000.zip
29 вересня 2017 15:55
Дов_рен_сть нова Бок_й.7z
29 вересня 2017 15:55
Л_ценз_я Банку.7z
29 вересня 2017 15:55
6.1_6.4 довідки МСРК 28_09_17.pdf
29 вересня 2017 15:55
9_1 сервисные центры.pdf

Публічні документи

Публічні документи

29 вересня 2017 10:50
01_Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2017 10:50
02_Загальні відомості.pdf
29 вересня 2017 10:49
11_Про cервісний центр.pdf

Публічні документи

27 вересня 2017 17:16
Довідка антикор прогр.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка мат тех база.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка повноваження.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка податки.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка працивники.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка сервісний центр.pdf
27 вересня 2017 17:16
Довідка судимість.pdf
27 вересня 2017 17:16
Загальні видомості.pdf
27 вересня 2017 17:16
Згода.pdf
27 вересня 2017 17:16
Статут.pdf
27 вересня 2017 17:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет"

ТОВ "РАДІОСОФТ"

ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ООО "ГРАНД Технолоджис"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ І АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ НДІРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет"
#33496996
Переможець 21 759 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2017 16:36

Документи

30 листопада 2017 16:36
Електронний підпис
30 листопада 2017 16:35
ПРОТОКОЛ № 436 Акцепт.doc
08 листопада 2017 11:22
Електронний підпис
02 листопада 2017 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2017 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет"
#33496996
21 759 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2017 16:36
Електронний підпис
30 листопада 2017 16:35
ПРОТОКОЛ № 436 Акцепт.doc
08 листопада 2017 11:22
Електронний підпис
02 листопада 2017 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 15:11
ДУ№1_Дог№333_ТРИА-НЕТ.PDF укладений
12 лютого 2018 15:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 15:49
Дог№333_ТРИА-НЕТ.PDF укладений
21 грудня 2017 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони вирішили за згодою Сторін достроково розірвати Договір з 12.02.2018 року