Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини
Очікувана вартість
16 913 000,00 UAH
UA-2017-08-04-001157-c b50a06b2d79c49e2afcac2e7188f3c0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2017 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 18 вересня 2017 13:29
Очікувана вартість: 16 913 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 913,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001, м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net.. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: обсяг відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7). Кошти місцевого бюджету. Місце виконання робіт: Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, Київ, Либідська площа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2017 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" 16 896 189,04
UAH з ПДВ
16 896 189,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ЕНЕРГО БУД" 16 912 988,00
UAH з ПДВ
16 912 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2017 10:59
Документи переможця.pdf

Публічні документи

15 вересня 2017 14:51
інші документи.7z
15 вересня 2017 14:51
реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ЕНЕРГО БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
Переможець 16 896 189,04
UAH з ПДВ
22 вересня 2017 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2017 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
16 896 189,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 18:04
додаткова угода 2 до договору 17-кт глинка.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 18:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 18:00
додаткова угода 1 дод договору 17-кт глинка.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:56
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2017 15:07
локальнi кошториси до договору _ 17-кт _ 2-1-2, 2-2-1, 2-2-2, 2-2-3.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:01
локальний кошторис до договору _ 17-кт _ 2-1-1.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:01
локальнi кошториси до договору _ 17-кт _ 2-31, 2-3-2, 2-3-3.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:01
локальнi кошториси до договру _ 17-кт _ 2-4-1, 2-4-2, 2-5-1, 2-5-2.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:01
локальний коштори до договору _ 17-кт _ 2-2-4.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:00
локальнi коштористи до договору _ 17-кт _ 2-5-3, 8-1-1, 8-1-2, 8-1-3.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:00
локальний кошторис до договору _ 17-кт _ 1-1-1.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:00
договiр _ 17-кт Регулювання озера Глинка з додатками.pdf укладений
13 жовтня 2017 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік в порядку визначеному Договором Сторони домовились внести зміни в пункти 4.1. Договору та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Розрахунки за виконанні роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В з відомістю ресурсів підписаними уповноваженими представниками сторін. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2017 році у сумі 518 677,50 (п’ятсот вісімнадцять тисяч шістсот сімдесят сім грн. 50 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 86 446,25 (вісімдесят шість тисяч чотириста сорок шість грн. 25 коп.) буде здійснено Замовником після фактичного надходження коштів на реєстраційних рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2018 році у сумі 16 377 511,54 (шістнадцять мільйонів триста сімдесят сім тисяч п’ятсот одинадцять грн. 54 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 2 729 585,26 грн. буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень на 2018 рік та фактичного надходження коштів на реєстраційних рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 17-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік в порядку визначеному Договором Сторони домовились внести зміни в пункти 4.1. Договору та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Розрахунки за виконанні роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В з відомістю ресурсів підписаними уповноваженими представниками сторін. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2017 році у сумі 50 000,00 (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 20% - 8 333,33 грн. буде здійснено Замовником після фактичного надходження коштів на реєстраційних рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2018 році у сумі 16 846 189, 04 (шістнадцять мільйонів вісімсот сорок шість тисяч сто вісімдесят дев’ять грн. 04 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 2 807 698,17 грн. буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень на 2018 рік та фактичного надходження коштів на реєстраційних рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 17-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У додатковій угоді № 3 до договору підряду № 17-КТ від 12.10.2017 (далі – Договір) на виконання робіт по об’єкту: «Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини» викладено наступне. 1. У зв’язку з тим, що відповідно до рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020» від 21 грудня 2017 року №1042/4049 було знято фінансування та виключено з переліку об’єктів будівництва (реконструкції) Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020рр. виконання робіт по об’єкту: «Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини» та беручи до уваги неможливість подальшого виконання Договору Підрядником, а також враховуючи те, що Підрядником будівельні роботи не були розпочаті, Сторони дійшли згоди розірвати Договір в порядку, визначеному умовами даного Договору. 2. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, яка складена у двох автентичних примірниках українською мовою, кожна з яких має однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту її підписання Сторонами і скріплення підписів та печатками. Всі інші умови Договору та додаткових угод залишаються без змін. 3. На момент підписання цієї додаткової угоди Підрядник зобов’язується повернути надану йому Замовником проектно-кошторисну та виконавчу документації. 4. Адреси, реквізити та підписи Сторін ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» 01001, м.Київ, вул. В. Житомирська, 15-А Адреса для листування: 01601, м. Київ, вул. Володимирська,51А ЄДРПОУ 37932233 р/р 35448142081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві, Код банку 820019 ІПН № 379322326594 Свідоцтво платника ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор ________________ /Я.В. Мусієнко/ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ягуар» Юр.адреса: вул. Срібнокільська, 2-А, м. Київ, 02095 Пошт.адреса: вул. Камишинська, 4-А, м. Київ, 01013 Код ЄДРПОУ 31571594 п/р 26000210370755 в АТ «ПРОКРЕДИТБАНК»; МФО 320984 ІПН 315715926516 Тел.: (044) 286-01-55; факс: 286-00-24 E -mail: vbk-jaguar@ukr.net Директор ___________________/В.В. Рахмайлов /