Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту парку «Жихор» (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
6 446 557,00 UAH
UA-2017-08-04-000556-a c8fed76ca66c4a13bff5ea129c70e2ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2017 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2017 13:00
Початок аукціону: 29 серпня 2017 12:24
Очікувана вартість: 6 446 557,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 232,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з капітального ремонту парку «Жихор»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з капітального ремонту парку «Жихор» (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61109, Україна, Харківська обл., Харків, Основ’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2017 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 17:01
Зміни до тендерної документації.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 5.doc
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 4.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 3.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 2.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 1.doc
17 серпня 2017 17:01
Тендерна документація.doc
17 серпня 2017 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2017 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 17:01
Зміни до тендерної документації.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 5.doc
04 серпня 2017 15:26
Додаток № 5.doc
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 4.docx
04 серпня 2017 15:26
Додаток № 4.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 3.docx
04 серпня 2017 15:26
Додаток № 3.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 2.docx
04 серпня 2017 15:26
Додаток № 2.docx
17 серпня 2017 17:01
Додаток № 1.doc
04 серпня 2017 15:26
Додаток № 1.doc
17 серпня 2017 17:01
Тендерна документація.doc
04 серпня 2017 15:26
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДЖЕТ" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
5 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСТРАКШН КОМПАНИ" 6 206 000,00
UAH з ПДВ
5 620 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2017 15:05
Справка с ДФС.pdf
05 вересня 2017 15:05
Справка ЄДР.pdf
28 серпня 2017 10:49
Банк гарантия Ключ.rar
28 серпня 2017 10:49
G3394.17.pdf.(2).P7S
28 серпня 2017 10:49
G3394.17.pdf.(1).P7S
28 серпня 2017 10:49
G3394.17.pdf
28 серпня 2017 10:49
Устав_4.pdf
28 серпня 2017 10:49
Тех задан_6.pdf
28 серпня 2017 10:49
Справки_Вытяг_10.pdf
28 серпня 2017 10:49
Справки_1.pdf
28 серпня 2017 10:49
Справки ст.17 ЗУ_3.pdf
28 серпня 2017 10:49
Справки банк_9.pdf
28 серпня 2017 10:49
Справка_зах_довк_8.pdf
28 серпня 2017 10:49
Справка ведомости_5.pdf
28 серпня 2017 10:49
Протокол_Приказ_7.pdf
28 серпня 2017 10:49
Банк гарантия.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 11:04
Тех спец.pdf
28 серпня 2017 11:04
Субп, згода договор.pdf
28 серпня 2017 11:04
Статут.pdf
28 серпня 2017 11:04
Реквізити.pdf
28 серпня 2017 11:04
Зах довк.pdf
28 серпня 2017 11:04
Додаток аналог дог 2.pdf
28 серпня 2017 11:04
Додаток аналог дог 1.pdf
28 серпня 2017 11:04
Довідки ст 17.pdf
28 серпня 2017 11:04
Двідки банк.pdf
28 серпня 2017 11:04
Витяг єд под.pdf
28 серпня 2017 11:04
Аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДЖЕТ"

ТОВ "КОНСТРАКШН КОМПАНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДЖЕТ"
#33901678
Переможець 5 615 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 16:01

Документи

01 вересня 2017 16:01
Електронний підпис
01 вересня 2017 16:00
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2017 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАДЖЕТ"
#33901678
5 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2017 16:01
Електронний підпис
01 вересня 2017 16:00
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Договірна ціна 2017-2018 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 16:33
Договірна ціна 2017-2018 (1).pdf зміни до договору
20 лютого 2018 16:33
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
20 лютого 2018 16:33
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
20 лютого 2018 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:05
Договірна ціна (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:05
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:05
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 16:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 16:37
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2017 11:42
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 11:41
Договірна ціна.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 11:41
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2017 20:14
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 вересня 2017 20:14
Електронний підпис укладений
21 вересня 2017 20:06
Договірна ціна 2017-2018.pdf укладений
21 вересня 2017 20:06
Договірна ціна 2017.pdf укладений
21 вересня 2017 20:06
Договір.pdf укладений
21 вересня 2017 20:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 789
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції договірну ціну. 2. Розділ ХІІІ. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35428103036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Раджет» ЄДРПОУ 33901678 61003, м. Харків, пров. Класичний, буд. 10-Б, кв. 13-4 095-253-79-79 р/р 26005010006952 в ПАТ «Акцент-банк» м. Дніпро МФО 307770 Платник єдиного податку (3 група)».
Номер договору про закупівлю: 789
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ ХІІІ. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35428103036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Раджет» ЄДРПОУ 33901678 61003, м. Харків, пров. Класичний, буд. 10-Б, кв. 13-4 095-253-79-79 р/р 26008011063468 в ПАТ «КРЕДОБАНК» МФО 325365 Платник єдиного податку (3 група)».
Номер договору про закупівлю: 789
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу договору викласти в новій редакції: «Департамент комунального господарства Харківської міської ради в особі директора Богача Олексія Анатолійовича, що діє на підставі Положення (зі змінами) (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «Раджет» в особі директора Радзівіло Сергія Васильовича, що діє на підставі Статуту (в новій редакції) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 1 140 676 грн. 15 коп. (один мільйон сто сорок тисяч шістсот сімдесят шість грн. 15 коп.) (без ПДВ). 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 789
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 5 599 361 грн. 02 коп. (п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста шістдесят одна грн. 02 коп.) (без ПДВ).». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 1 140 676 грн. 15 коп. (один мільйон сто сорок тисяч шістсот сімдесят шість грн. 15 коп.) (без ПДВ). Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 4 458 684 грн. 87 коп. (чотири мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят чотири грн. 87 коп.) (без ПДВ). 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Розділ ХІІІ. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Раджет» ЄДРПОУ 33901678 61003, м. Харків, пров. Класичний, буд. 10-Б, кв. 13-4 095-253-79-79 р/р 26008011063468 в ПАТ «КРЕДОБАНК» МФО 325365 Платник єдиного податку (3 група)». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 789
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 820 054 грн. 10 коп. (чотири мільйони вісімсот двадцять тисяч п’ятдесят чотири грн. 10 коп.) (без ПДВ).». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 1 140 676 грн. 15 коп. (один мільйон сто сорок тисяч шістсот сімдесят шість грн. 15 коп.) (без ПДВ). Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 3 679 377 грн. 95 коп. (три мільйони шістсот сімдесят дев’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 95 коп.) (без ПДВ). 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 789
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 820 054,10
UAH з ПДВ