Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво пєлєтної котельні ЗОШ № 18. м.Сєвєродонецьк, вул.Курчатова 27Б
Очікувана вартість
3 193 385,00 UAH
UA-2017-08-04-000330-b ● cf39bb3c3d8844988fad9f65c826c0ab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Сєвєродонецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04011443 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, пр. Центральний, буд.54б |
Контактна особа: |
Петренко Тетяна Володимирівна 0645241225 okcs@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2017 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2017 15:10 |
Очікувана вартість: | 3 193 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 966,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15960 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Будівництво пєлєтної котельні ЗОШ № 18. м.Сєвєродонецьк, вул.Курчатова 27Б
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Будівництво пєлєтної котельні ЗОШ № 18. м.Сєвєродонецьк, вул.Курчатова 27Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Курчатова, 27Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45251250-8 — Будівництво опалювальних районних котелень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2017 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2017 10:41 |
ТД ЗОШ № 18.doc | |
04 серпня 2017 10:41 |
договір з підпрядником.pdf | |
04 серпня 2017 10:41 |
пояснит 1.pdf | |
04 серпня 2017 10:41 |
пояснит.pdf | |
04 серпня 2017 10:41 |
проект.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-04-000330-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТВК", Код ЄДРПОУ:32269470
Дата подання: 03 вересня 2017 20:13
Вимога
Шановний Замовнику , просимо прийняти до уваги . З метою запобіганню незаконного використання бюджетних коштів під час проведення державних закупівель, уважно вивчивши всі пропозиції учасників, ТОВ НВП «ТВК» вважає за потрібне повідомити, що жодна з наданих тендерних пропозицій учасників - ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» (ідент.код 38290492), Приватного підприємства "Екіпаж" (ідент.код 21241245), ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" (ідентифікаційний код 24838096), не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а визнання тендерної пропозиції будь-кого з перелічених підприємств переможною буде порушенням чинного Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, всі учасники мають бути дискваліфіковані у відповідності до вимог п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), як такі що не відповідають кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником.
Замовник при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» (ідент.код 38290492) (надалі ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання») має надати належну оцінку наступним фактам грубих порушень вимог його Тендерної документації та чинного законодавства про публічні закупівлі, які унеможливлюють визнання його переможцем.
Учасник ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» має бути дискваліфікований, виходячи з наступного.
1. У складі тендерної пропозиції ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» надав сфальсифікований Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17. Відповідно до цього Сертифікату виробником котлів водогрійних типу «EUROTHERM», є ТОВ «Торговий дім «Коростенський завод теплотехнічного обладнання».
Насправді ж, виробником котлів «EUROTERM», WMSP, А є ТОВ «Євротерм Технолоджі», яке працює за Сертифікатом відповідності, який зареєстрований у Реєстрі Органу з оцінки відповідності ТОВ «Євро-Тиск» за № UA.TR.089.0737-16 (копія додається, додаток 1).
Відповідно Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» керівництво ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» вдалось до неправомірного використання комерційного (фірмового) найменування без дозволу (згоди) суб'єкта господарювання, який раніше почав використовувати їх або схожі на них позначення у господарській діяльності.
ТОВ «Євротерм Технолоджі» вже скерувало відповідні вимоги щодо розслідування використання сфальсифікованого сертифікату відповідності Торговим домом «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» та видачі цього сертифікату Органом сертифікації «Міжнародні стандарти і системи» до Кабінету Міністрів України, Національного антикорупційного бюро України, Міністерства внутрішніх справ України.
У складі тендерної пропозиції ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» надав Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17 технічним умовам, яка підписана директором ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» Богдановою Т.Г. Інформація в зазначеній Декларації є також неправдива, а відтак Декларація – сфальсифікована.
Така ж сама неправдива інформація є у Сертифікаті перевірки типу (модуль В). Таким чином, Учасник задля перемоги та отримання державного замовлення надав сфальсифіковані наступні документи:
1) Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17
2) Декларація відповідності, підписана директором Богдановою ;
3) Сертифікат перевірки типу (модуль В).
Відповідно до вимог ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» дані порушення є підставою для дискваліфікації учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
2. У додатку №7 до Тендерної документації «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» (стор. 38) визначено, що її має підписати посадова особа Учасника.
Учасник не вказав посаду особи, яка підписала дану Довідку, що є грубим порушення вимог Тендерної документації Замовника.
3. Довідка Учасника про досвід виконання договорів від 21.07.2017р. №340, надана Учасником, як частина тендерної пропозиції, не відповідає формі, визначеної Замовником у Тендерній документації (стор. 38), що також є грубим порушенням вимог розд III п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» п.5.3 Тендерної документації та є підставою для дискваліфікації Учасника.
3. Відповідно вимог розд. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» пп.5.3.3 Тендерної документації Учасник має подати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
Учасник грубо порушив дану вимогу на тільки частково надав оригінали листів-відгуків. Листи-відгуки від ТОВ «Неон», КП «житло сервіс», ТОВ «Енергозбереження», ТОВ «Біосистеми», ТОВ «Фелікс Енерджи» подані в копіях, що є грубим порушенням вимог Тендерної документації та підставою для дискваліфікації Учасника.
5. У Довідці Учасника від 19.08.2017р №603 зазначено його згоду щодо умов договору, що викладені у Додатку №2. Учасник же не надав жодної інформації (прикріплений файл без інформації) щодо згоди з умовами договору, викладених у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Дане порушення є підставою для дискваліфікації Учасника.
6. Відповідно до вимог пп.5.4.1, пп 5.4.2 п. 5.4. «Наявність фінансової спроможності» розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник на підтвердження своєї фінансової спроможності надає копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та три попередні роки, копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та три попередні роки.
Учасник не виконав зазначену умову та надав лише довідку у довільній формі від 19.08.2017 за № 470 про свій фінансовий стан, яка не підтверджена жодним документом фінансової звітності.
Оскільки, фінансова спроможність учасника закупівлі визначається середньорічним оборотом коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) та має бути не менше 100% від суми пропозиції, то Учасник повинен це довести документально, чого він не зробив.
Дане порушення є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
7. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія звіту про рух грошових коштів за звітний період за три попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірена печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника, що є порушенням пп 5.4.3 п. 5.4 розділу ІІІ Тендерної документації, що також є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
8. Даний Учасник надав декілька довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, датовані різними датами, за різними вихідними номерами, які містять різну інформацію (довідка від 17.08.17 № 328 та від 21.07.17р № 340).
Звертаємо увагу Замовника на те, що порядковість вихідних номерів довідок є сумнівною.
Наступним Учасником, який запропонував найнижчу ціну після Учасника ТД «Коростенський завод…»,є Приватне підприємство "Екіпаж" (ідент.код 21241245).
Даний Учасник також з-за багато чисельних порушень вимог Тендерної документації Замовника не може бути визнаний переможцем та має бути дискваліфікованим з наступних причин.
1. Замовником у своїй Тендерній документації (п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розд.ІІІ) встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України) (стор. 13 ТД).
Замовник прямо зазначає про те, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, Договірна ціна Учасника становить всього 553 387,20 грн. з ПДВ, що не відповідає запропонованій стартовій.
Учасник не надав наступні важливі документи, які є кваліфікаційними критеріями при визначенні переможця, а саме:
• зведений кошторисний розрахунок ;
• пояснювальна записка до договірної ціни ( стр.13 ТД);
• зведеного бухгалтерського розрахунку за 4 роки.
Дані порушення є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
2. Оскільки, фінансова спроможність учасника закупівлі визначається середньорічним оборотом коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) та має бути не менше 100% від суми пропозиції (вимоги тендерної документації, стор. 10), то Учасник повинен це довести документально, чого він не зробив.
Дане порушення також є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
Наступний Учасник - ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" (ідентифікаційний код 24838096) також не може бути визнаним переможцем торгів у зв’язку із багато чисельними порушеннями вимог тендерної документації Замовника та чинного законодавства про публічні закупівлі. Звертаємо увагу на наступні порушення, що є підставою для дискваліфікації цього Учасника.
1. Відповідно до вимог п 5.3 «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» розд.III Тендерної документації (стор. 9) Учасник подає Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 Тендерної документації (стор.38), завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо), оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
2. Учасник надав Довідку про досвід виконання договорів, але при цьому відгуки надані не оригінальні, як того вимагає Замовник (ТОВ «Віанна групп» від 10.07.16р № 10/07-1, ДВНЗ «Херсонський державний аграрний інститут» від 21.07.16 № 66-17/191), а копії, які не завірені належним чином. Відповідно до вимог п.5.27 ДСТУ 4163-2003, належним чином засвідчення документу складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особи, яка посвідчує документ, іі ініціалів та прізвища, дати засвідчення та печатки підприємства.
Крім цього, відгуки надані не на всі зазначені у довідці договори, чим учасник порушив п.5.3.3 п 5.3 розд. III Тендерної документації (стор.9), що є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
3.Відповідно до вимог пп 5.4.3 п. 5.4 розд. III Тендерної документації (стор. 10) фінансова спроможність учасника закупівлі визначається середньорічним оборотом коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) та має бути не меншою за 100% від суми пропозиції, то Учасник повинен це довести документально, чого він не зробив: відсутній зведений бухгалтерський розрахунок за 4 роки.
4. Учасником проігнорована вимога Замовника (п 5.3 «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» розд.5 Тендерної документації (стор. 9) ) щодо надання інформації щодо відповідного досвіду роботи, а саме: Учасник має надати на підтвердження не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Ця інформація має бути оформлена Інформаційною довідкою відповідно до форми, встановленою у додатку 7 до тендерної документації (стор. 38).
Учасник не надав такої довідки, що є підставою для його дискваліфікації.
5. Довідка Учасника про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 16.08.17р 3 9 не містить повну інформацію, так, в позиціях 62,67,89 не міститься інформація про марку обладнання. Дане порушення також є підставою для дискваліфікації Учасника.
Таким чином, з огляду на вище вказані допущені грубі порушення тендерної документації Замовника та чинного публічного законодавства, ТОВ Науково-виробниче підприємство «ТВК» пропонує оцінити його тендерну пропозицію, як таку, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняте виважене законне рішення щодо переможця. Також цей лист буде направлений Вам поштою та в Департамент захисту економіки Управління захисту економіки в луганській області національної поліції України
Розгорнути
Згорнути
Відтак, всі учасники мають бути дискваліфіковані у відповідності до вимог п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), як такі що не відповідають кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником.
Замовник при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» (ідент.код 38290492) (надалі ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання») має надати належну оцінку наступним фактам грубих порушень вимог його Тендерної документації та чинного законодавства про публічні закупівлі, які унеможливлюють визнання його переможцем.
Учасник ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» має бути дискваліфікований, виходячи з наступного.
1. У складі тендерної пропозиції ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» надав сфальсифікований Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17. Відповідно до цього Сертифікату виробником котлів водогрійних типу «EUROTHERM», є ТОВ «Торговий дім «Коростенський завод теплотехнічного обладнання».
Насправді ж, виробником котлів «EUROTERM», WMSP, А є ТОВ «Євротерм Технолоджі», яке працює за Сертифікатом відповідності, який зареєстрований у Реєстрі Органу з оцінки відповідності ТОВ «Євро-Тиск» за № UA.TR.089.0737-16 (копія додається, додаток 1).
Відповідно Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» керівництво ТОВ «Торговий дім Коростенський завод теплотехнічного обладнання» вдалось до неправомірного використання комерційного (фірмового) найменування без дозволу (згоди) суб'єкта господарювання, який раніше почав використовувати їх або схожі на них позначення у господарській діяльності.
ТОВ «Євротерм Технолоджі» вже скерувало відповідні вимоги щодо розслідування використання сфальсифікованого сертифікату відповідності Торговим домом «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» та видачі цього сертифікату Органом сертифікації «Міжнародні стандарти і системи» до Кабінету Міністрів України, Національного антикорупційного бюро України, Міністерства внутрішніх справ України.
У складі тендерної пропозиції ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» надав Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17 технічним умовам, яка підписана директором ТД «Коростенський завод теплотехнічного обладнання» Богдановою Т.Г. Інформація в зазначеній Декларації є також неправдива, а відтак Декларація – сфальсифікована.
Така ж сама неправдива інформація є у Сертифікаті перевірки типу (модуль В). Таким чином, Учасник задля перемоги та отримання державного замовлення надав сфальсифіковані наступні документи:
1) Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації ТОВ «Міжнародні стандарти і системи», зареєстрований в Реєстрі Системи за № UA1.066.0011066-17
2) Декларація відповідності, підписана директором Богдановою ;
3) Сертифікат перевірки типу (модуль В).
Відповідно до вимог ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» дані порушення є підставою для дискваліфікації учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
2. У додатку №7 до Тендерної документації «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» (стор. 38) визначено, що її має підписати посадова особа Учасника.
Учасник не вказав посаду особи, яка підписала дану Довідку, що є грубим порушення вимог Тендерної документації Замовника.
3. Довідка Учасника про досвід виконання договорів від 21.07.2017р. №340, надана Учасником, як частина тендерної пропозиції, не відповідає формі, визначеної Замовником у Тендерній документації (стор. 38), що також є грубим порушенням вимог розд III п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» п.5.3 Тендерної документації та є підставою для дискваліфікації Учасника.
3. Відповідно вимог розд. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» пп.5.3.3 Тендерної документації Учасник має подати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
Учасник грубо порушив дану вимогу на тільки частково надав оригінали листів-відгуків. Листи-відгуки від ТОВ «Неон», КП «житло сервіс», ТОВ «Енергозбереження», ТОВ «Біосистеми», ТОВ «Фелікс Енерджи» подані в копіях, що є грубим порушенням вимог Тендерної документації та підставою для дискваліфікації Учасника.
5. У Довідці Учасника від 19.08.2017р №603 зазначено його згоду щодо умов договору, що викладені у Додатку №2. Учасник же не надав жодної інформації (прикріплений файл без інформації) щодо згоди з умовами договору, викладених у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Дане порушення є підставою для дискваліфікації Учасника.
6. Відповідно до вимог пп.5.4.1, пп 5.4.2 п. 5.4. «Наявність фінансової спроможності» розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник на підтвердження своєї фінансової спроможності надає копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та три попередні роки, копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та три попередні роки.
Учасник не виконав зазначену умову та надав лише довідку у довільній формі від 19.08.2017 за № 470 про свій фінансовий стан, яка не підтверджена жодним документом фінансової звітності.
Оскільки, фінансова спроможність учасника закупівлі визначається середньорічним оборотом коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) та має бути не менше 100% від суми пропозиції, то Учасник повинен це довести документально, чого він не зробив.
Дане порушення є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
7. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія звіту про рух грошових коштів за звітний період за три попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірена печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника, що є порушенням пп 5.4.3 п. 5.4 розділу ІІІ Тендерної документації, що також є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
8. Даний Учасник надав декілька довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, датовані різними датами, за різними вихідними номерами, які містять різну інформацію (довідка від 17.08.17 № 328 та від 21.07.17р № 340).
Звертаємо увагу Замовника на те, що порядковість вихідних номерів довідок є сумнівною.
Наступним Учасником, який запропонував найнижчу ціну після Учасника ТД «Коростенський завод…»,є Приватне підприємство "Екіпаж" (ідент.код 21241245).
Даний Учасник також з-за багато чисельних порушень вимог Тендерної документації Замовника не може бути визнаний переможцем та має бути дискваліфікованим з наступних причин.
1. Замовником у своїй Тендерній документації (п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розд.ІІІ) встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України) (стор. 13 ТД).
Замовник прямо зазначає про те, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, Договірна ціна Учасника становить всього 553 387,20 грн. з ПДВ, що не відповідає запропонованій стартовій.
Учасник не надав наступні важливі документи, які є кваліфікаційними критеріями при визначенні переможця, а саме:
• зведений кошторисний розрахунок ;
• пояснювальна записка до договірної ціни ( стр.13 ТД);
• зведеного бухгалтерського розрахунку за 4 роки.
Дані порушення є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
2. Оскільки, фінансова спроможність учасника закупівлі визначається середньорічним оборотом коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) та має бути не менше 100% від суми пропозиції (вимоги тендерної документації, стор. 10), то Учасник повинен це довести документально, чого він не зробив.
Дане порушення також є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
Наступний Учасник - ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" (ідентифікаційний код 24838096) також не може бути визнаним переможцем торгів у зв’язку із багато чисельними порушеннями вимог тендерної документації Замовника та чинного законодавства про публічні закупівлі. Звертаємо увагу на наступні порушення, що є підставою для дискваліфікації цього Учасника.
1. Відповідно до вимог п 5.3 «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» розд.III Тендерної документації (стор. 9) Учасник подає Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 Тендерної документації (стор.38), завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо), оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
2. Учасник надав Довідку про досвід виконання договорів, але при цьому відгуки надані не оригінальні, як того вимагає Замовник (ТОВ «Віанна групп» від 10.07.16р № 10/07-1, ДВНЗ «Херсонський державний аграрний інститут» від 21.07.16 № 66-17/191), а копії, які не завірені належним чином. Відповідно до вимог п.5.27 ДСТУ 4163-2003, належним чином засвідчення документу складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особи, яка посвідчує документ, іі ініціалів та прізвища, дати засвідчення та печатки підприємства.
Крім цього, відгуки надані не на всі зазначені у довідці договори, чим учасник порушив п.5.3.3 п 5.3 розд. III Тендерної документації (стор.9), що є підставою для дискваліфікації даного Учасника.
3.Відповідно до вимог пп 5.4.3 п. 5.4 розд. III Тендерної документації (стор. 10) фінансова спроможність учасника закупівлі визначається середньорічним оборотом коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) та має бути не меншою за 100% від суми пропозиції, то Учасник повинен це довести документально, чого він не зробив: відсутній зведений бухгалтерський розрахунок за 4 роки.
4. Учасником проігнорована вимога Замовника (п 5.3 «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» розд.5 Тендерної документації (стор. 9) ) щодо надання інформації щодо відповідного досвіду роботи, а саме: Учасник має надати на підтвердження не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Ця інформація має бути оформлена Інформаційною довідкою відповідно до форми, встановленою у додатку 7 до тендерної документації (стор. 38).
Учасник не надав такої довідки, що є підставою для його дискваліфікації.
5. Довідка Учасника про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 16.08.17р 3 9 не містить повну інформацію, так, в позиціях 62,67,89 не міститься інформація про марку обладнання. Дане порушення також є підставою для дискваліфікації Учасника.
Таким чином, з огляду на вище вказані допущені грубі порушення тендерної документації Замовника та чинного публічного законодавства, ТОВ Науково-виробниче підприємство «ТВК» пропонує оцінити його тендерну пропозицію, як таку, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняте виважене законне рішення щодо переможця. Також цей лист буде направлений Вам поштою та в Департамент захисту економіки Управління захисту економіки в луганській області національної поліції України
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2017 09:46
Згідно пункту 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду приймає рішення щодо пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2017-08-04-000330-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТВК", Код ЄДРПОУ:32269470
Дата подання: 05 вересня 2017 10:22
Вимога
Лист скан копія
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2017 09:49
Згідно пункту 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду приймає рішення щодо пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2017 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
2 661 867,62
UAH з ПДВ
|
2 661 867,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕКІПАЖ" |
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
2 897 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
3 147 102,91
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТВК" |
3 188 779,85
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» #38290492 |
Відхилено |
2 661 867,62
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2017 15:52
|
ПП "ЕКІПАЖ" #21241245 |
Відхилено |
2 897 999,99
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2017 13:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Переможець |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2017 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:33
|
ДУ №17 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 09:57
|
ДУ №16 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 09:27
|
ДУ №15 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 16:09
|
ДУ №14 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 19:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 19:17
|
ДУ №13 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 19:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 13:15
|
ДУ №12 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 11:22
|
ДУ №11 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 09:58
|
ДУ №10 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2019 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 15:29
|
ДУ №9 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
25 квітня 2019 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 12:09
|
ДУ №8 до дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 16:14
|
ДУ №7 КР ЗОШ №18.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 09:37
|
ДУ №6 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2018 09:58
|
ДУ №5 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
20 липня 2018 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 14:20
|
ДУ №4 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2018 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2018 16:51
|
ДУ №3 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
26 квітня 2018 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 10:37
|
ДУ №2 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2017 11:30
|
План фінанс. ЗОШ №18 корректир.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 11:29
|
Зведений ЗОШ №18 підр. орг..pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 11:29
|
ДЦ.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 11:29
|
Договір ЗОШ №18 коррек. последн. стр..pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 11:29
|
Договір ЗОШ №18 коррек. 1 стр..pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 11:29
|
ДУ №1 к дог.№6 (ЗОШ №18).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2017 10:56
|
Кошторис.rar | укладений |
26 жовтня 2017 10:50
|
Договір.rar | укладений |
26 жовтня 2017 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни, Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.14.2 |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів виконаних робіт в 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в п.18.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів п.20 |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внеси зміни в п.20 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.20 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п.18.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п.20 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження договору до 31.10.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.20 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з фактичним зменшенням обсягів виконаних робіт, вартість робіт за цим договором зменшена на 292470,39 грн. та складає 2378399,29 грн. (два мільйона триста вісімдесят вісім тисяч трита дев’яносто дев’ять гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ – 396399,87 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |