Рентгено-телевізійні інтроскопи
X-ray television introscopes
Очікувана вартість
273 333,00 EUR
UA-2017-08-03-001775-b 2f9639ca13584ff2b60cadd0ccd68c72
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження замовника: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактна особа замовника: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2017 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2017 11:30
Початок аукціону: 13 грудня 2017 12:19
Очікувана вартість: 273 333,00 EUR без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 366,67 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 03 серпня 2017 15:28
Enquiries until: 23 вересня 2017 11:30
Complaints submission until: до 29 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2017 11:30

Information

Estimated total value: 273 333 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 1 367 EUR
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Наведений в Додатку Документації
Listed in Annex 1 of the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Рентгено-телевізійні інтроскопи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, ДП МА "БОРИСПІЛЬ"
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

X-ray machines
CPV: 38580000-4
Період постачання: по 01 березня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Несоответствие требований к цене
Дата подання: 11 серпня 2017 17:18
Дата відповіді: 01 вересня 2017 16:13
Добрый, день. Наша компания является предъявителем мирового производителя систем безопасности для аэропортов. После детального рассмотрения технических и коммерческих требований по оборудованию и его количества в данном тендере, и после детального просчета комплектации и опций, наша Компания пришла к Выводу, что качественное оборудование соответствующее сертификатам TSA и нормам ICAO. имеет стоимость выше чем запланировано в данном тендере. Просим Вас рассмотреть возможность увеличения финансирования на 120 000 Евро от суммы выделены средств
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником збільшено розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідні зміни будуть оприлюднені відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ
Условия Оплаты
Дата подання: 15 серпня 2017 12:44
Дата відповіді: 01 вересня 2017 16:14
Добрый день. Наша компания является представителем мирового производителя систем безопасности для аэропортов. Так как планируемое к закупке оборудование является дорогостоящим продуктом, и имеет долгий цикл производства, просим внести изменения в проект договора касательно оплаты. Оплата в размере 100% цены товаров и услуг в соответствии с Заявкой на поставку, производится Заказчиком путем открытия безотзывного документарного аккредитива, открытого в Украинском банке, по поручению Заказчика в пользу Поставщика. Спасибо большое
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником до Тендерної документації від 02.08.2017 №15-03-139 редакції 01 будуть внесені зміни до Додатку 7 та Додатку 8 проектів договору в частині оплати товару та послуг, а саме:
Умови оплати товару та послуг для учасників-резидентів:
1. Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Термін дії акредитиву ____ календарних днів (строк поставки Товару + 30 календарних днів).
Дійсний акредитив підпорядковується «Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів», публікація МТП №600, редакція 2007 року.
Платіж за акредитивом робиться після надання в Виконуючий банк наступних документів:
- рахунок-фактура, виставлений Постачальником з вказівкою суми до оплати – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- товарно-транспортна накладна на Товар – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- акт приймання-передачі Товару, підписаний уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- видаткова накладна на Товар, підписана уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській мові, оригінал.
Комісії банка емітента оплачує Замовник, комісії банка Постачальника сплачує Постачальник. Комісію із внесення змін в акредитив чи його продовження оплачує Сторона, що ініціює ці зміни.
В разі, якщо на момент відкриття безвідкличного документарного акредитива не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, Замовник відкриває безвідкличний документарний акредитив після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування.
2. Замовник протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг.
Замовник має право затримати розрахунки у разі виявлення помилок в оформлених документах та/або недоліків (дефектів) в наданих послугах, після їх прийняття, на строк необхідний Постачальнику для виправлення помилок в документах та/або усунення недоліків (дефектів) в наданих послугах.
В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт надання Послуг.

Умови оплати товару та послуг для учасників-нерезидентів:
1. Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Термін дії акредитиву ____ календарних днів (строк поставки Товару + 30 календарних днів).
Дійсний акредитив підпорядковується «Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів», публікація МТП №600, редакція 2007 року.
Платіж за акредитивом робиться після надання в Виконуючий банк наступних документів:
- рахунок-фактура, виставлений Постачальником з вказівкою суми до оплати – 1 примірник, _________________ (зазначається мова на якій буде викладений документ), оригінал;
- товарно-транспортна накладна на Товар – 1 примірник _________________ (зазначається мова на якій буде викладений документ), копія;
- акт приймання-передачі Товару, підписаний уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській та _________________ (зазначається друга мова на якій буде викладений документ), оригінал.
Усі банківські комісії з акредитиву на території України оплачуються Замовником. Усі банківські комісії з акредитиву за межами України оплачуються Постачальником. Комісії і витрати за внесення змін до умов акредитива оплачує сторона, що ініціює такі зміни. У разі відкриття підтвердженого акредитива, витрати за підтвердження акредитива несе Постачальник.
В разі, якщо на момент відкриття безвідкличного документарного акредитива не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, Замовник відкриває безвідкличний документарний акредитив після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування.
2. Замовник протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг.
Замовник має право затримати розрахунки у разі виявлення помилок в оформлених документах та/або недоліків (дефектів) в наданих Послугах, після їх прийняття, на строк, необхідний Постачальнику для виправлення помилок в документах та/або усунення недоліків (дефектів) в наданих Послугах.
В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт надання Послуг».
щодо валюти закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2017 13:20
Дата відповіді: 19 серпня 2017 11:14
Замовник у відповідь на запит від 23 серпня 2016 року на закупівлю № UA-2016-08-11-000351-a надав відповідь щодо умов поставки товару. Цитую: Відповідно до положень Господарського кодексу України (далі – ГКУ): - грошові зобов‘язання учасників господарських відносин повинні бути виражені і підлягають оплаті у гривнях. Грошові зобов’язання можуть бути виражені в іноземній валюті лише у випадках, якщо суб’єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Виконання зобов’язань, виражених в іноземній валюті, здійснюється відповідно до закону (ч.2 ст.198); - ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. Ціни у зовнішньоекономічних договорах (контрактах) можуть визначатися в іноземній валюті за згодою сторін (ч.2 ст.198). Відповідно до положень Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), до якого відсилає ч.7 ст.179 ГКУ (господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів): - зобов’язання має бути виражене у грошовій одиниці України – гривні (ч.1 ст.524); - сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов’язання в іноземній валюті (ч.2 ст.524). Слід зазначити, що проектом договору передбачено можливість зміни його ціни залежно від зміни курсу іноземної валюти. Згідно положень ч.1 ст.7 Декрету Кабінету міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» (далі – Декрет): У розрахунках між резидентами і нерезидентами в межах торговельного обороту використовується як засіб платежу іноземна валюта та грошова одиниця України – гривня. Такі розрахунки здійснюються лише через уповноважені банки в порядку, установленому Національним банком України. З огляду на вищезазначене, договір з іноземним учасником може укладатись в гривні так як і положення ЦКУ, і положення ГКУ, а також Декрету надають право сторонам встановлювати валютою розрахунків по договору – гривню. Для цього, нерезиденту необхідно відкрити в його банку рахунок в національній валюті України – гривні та повідомити реквізити цього рахунку замовнику. Таким чином, положення тендерної документації, в частині визначення валютою договору – гривню, є таким, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Встановити, що валютою договору є іноземна валюта (валюта І групи Національного Банку України) неможливо за наступних підстав. Учасник, в своєму зверненні пропонує зазначити під час проведення торгів в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції в гривні, а потім в тендерній документації визначити механізм перерахунку ціни з гривні в валюту, що і стане ціною договору Тобто ціною договору буде не інформація про ціну та валюту пропозиції, яка зазначена в електронній системі закупівель та за якої відбувався аукціон та система визначила переможця, а інша, перерахована (фактично змінена) ціна та валюта тендерної пропозиції. Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Наслідком того, що пропонує учасник в своєму зверненні, буде порушення Замовником вимог ст. 36 цього Закону, тобто умови договору, а саме зазначення його ціни в валюті, буде відрізнятися від ціни тендерної пропозиції, яка буде зазначена в електронній системі закупівель в гривні. Порушень вимог статті 36 Закону можливо було б уникнути, якщо б в електронній системі закупівель була реалізована можливість подавати пропозиції в межах однієї процедури в різних валютах. На сьогодні єдиною валютою тендерної пропозиції є гривня. Технічна реалізація розміщення інформації під час проведення закупівлі в Системі через електронні торгові майданчики не дозволяє в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні. Можливе оголошення тендеру лише в одній валюті (або в гривні, або в валюті). Для цього на електронних торгових майданчиках реалізований варіант третій: оголошення закупівлі в валюті. Такий варіант взагалі неможливий для застосування, оскільки вітчизняні учасники не мають можливості прийняти участь у закупівлі, оголошеній в валюті. Таким чином, задовольнити звернення учасника в частині зміни валюти договору з гривні на валюту І групи неможливо. Наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 затверджено примірну тендерну документацію, яка містить наступний розділ: 6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції валютою тендерної пропозиції є гривня; у разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, замовник має право встановити, що такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у _________ (зазначається валюта); при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до _________ (зазначається валюта), установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій Положення примірної тендерної документації, що при розкритті тендерних пропозицій ціна тендерної пропозиції іноземного учасника перераховується у гривні за офіційним курсом до валюти, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій, не має реалізації в Системі. Система не здійснює такий перерахунок, якщо припустити, що перерахунок в гривню здійснює Учасник, то останній не має можливості здійснити його «на дату розкриття тендерних пропозицій», оскільки ця дата, зазвичай, є наступною за датою кінцевого строку подання пропозицій (аукціон призначається на наступний день). Замовник, взагалі, не може вчинити будь-яких дій, спрямованих на здійснення перерахунку. З огляду на наведене вище, і цій частині тендерна документація залишається без змін. По зверненню, що стосується пропозиції встановити, що валютою тендерної пропозиції є гривня, а валютою договору є іноземна валюта (валюта І групи Національного Банку України) відмовити. Тому, просимо пояснити: 1.Чому компанія-резидент повинна використовувати іноземну валюту в своїх розрахунках, виключаючи всі податки, збори, мито та інші обов’язкові платежі на території України, формувати свою ціну з незрозуміло з яких складових, якщо при підписанні договору ціна буде значно вищою ніж очікувана вартість закупівлі, та в іншій валюті? 2.З огляду на те, що учасники-нерезиденти будуть здійснювати поставку товару з дотриманням вимог згідно Законодавства України з питань державної митної справи, та будуть відкривати гривневий рахунок на території України для забезпечення умов поставки товару, постає питання: - чому валютою закупівлі являється євро, якщо всі розрахунки будуть здійснюватися у гривні, незалежно від того являється учасник резидентом чи нерезидентом? Чому на інші закупівлі товарів іноземного походження Замовник ДП «МА «Бориспіль» встановлює ціну у гривні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДП МА «Бориспіль» в переважній більшості використовує техніку та обладнання іноземного виробництва, тому іноземні учасники дуже часто приймають участь у тендерах, що оголошуються аеропортом. Товар, який закуповується має іноземне походження.
Згідно частини 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Проте, технічна реалізація розміщення інформації під час проведення закупівлі в Системі через електронні торгові майданчики не дозволяє в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні, це ж саме стосується і умов поставки. На запит аеропорту стосовно участі нерезидентів в закупівлях від 18.05.2016 № 01-22-1584 керівництво торгового майданчика «SmartTender.biz» повідомило, що «згідно з технічним завданням, якому повинні відповідати всі акредитовані майданчики системи «Prozorro», а саме SmartTender.biz зобов’язує Учасника подавати цінову пропозицію у валюті, яку обрав Замовник на етапі створення закупівлі».
Таким чином, можливе оголошення тендеру лише в одній валюті (або в гривні, або в валюті) та обирати валюту закупівлі є правом замовника.
Обрана Замовником валюта закупівлі євро жодним чином не дискримінує Учасників-резидентів, з огляду на наведене нижче.
Уважно розглянувши положення тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-139 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» можна дійти до висновку, що Замовником дотримані норми законодавства та документація не містить дискримінаційних умов до відношенню до учасників резидентів з огляду на наступне:
1) Євро це валюта тендерної пропозиції, пропозиція резидентами надається в євро за підстав наведених вище – відсутність технічної можливості системи «Prozorro» в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні, предмет закупівлі іноземного походження.
2) Євро не є валютою договору та не є валютою розрахунків – див. Додаток 7 (проект договору для резидентів). Згідно Договору ціна договору виражається у гривнях, розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України – гривні.
3) Щодо умов поставки: причина зазначення в тендерній документації механізму перерахунку ціни пропозиції з урахуванням умов поставки таж сама: відсутність технічної можливості системи «Prozorro» в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну на умовах поставки DAP, а вітчизняним учасникам на умовах DDP.
Тому для того, щоб на аукціоні отримати ціну від резидентів та нерезидентів, яку можливо було б порівняти між собою, в тендерній документації передбачений відповідний механізм перерахунку ціни тендерної пропозиції. Оскільки товар іноземного походження, то визначальним є базис поставки нерезидентів, саме цьому, резиденти повинні розмістити в системі ціну не обтяжену податками та митом. Зазначена ціна використовується замовником виключно для проведення розгляду пропозицій Учасників торгів.
Якщо уважно вивчити вимоги тендерної документації можна дійти до висновку, що у разі перемоги резидента, договір, його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо, відповідатимуть чинному законодавству в повному обсязі: див. Додаток 4 – форма комерційної пропозиції для вітчизняних учасників, яка містить перерахунок ціни тендерної пропозиції в євро в ціну тендерної пропозиції в гривні з урахуванням ПДВ та відповідно див. Додаток 7 - проект договору для резидентів, якій складений у повній відповідності з вимогами чинного законодавства України.
Учасник-резидент, за формулою наведеною в тендерній документації, має змогу розрахувати ціну тендерної пропозиції в євро, у разі перемоги резидента, договір, його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо, відповідатимуть чинному законодавству України в повному обсязі.
Учасник не обґрунтував та документально не підтвердив відсутність можливості розрахувати ціну тендерної пропозиції у валюті закупівлі згідно з вимогами тендерної документації.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що тендерна документація від 02.08.2017№ 15-03-139 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» складена у відповідності до вимог Закону, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону, дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та необхідність внесення змін до тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-139 відсутня.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 серпня 2017 10:25
Дата відповіді: 19 серпня 2017 11:06
Доброго дня. Ознайомившись з кваліфікаційними критеріями, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації хочемо звернути Вашу увагу на те, що в розділом 1. «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» передбачено наявність трьох пунктів «…в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація (3 (три) пункти)», проте вказано тільки дві вимоги щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Оскільки очікувана вартість даного предмету закупівлі досить висока, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, така вимога дасть можливість обрати надійного постачальника та забезпечить якісне і вчасне виконання умов закупівлі. З метою забезпечення гарантійною підтримкою обладнання протягом гарантійного та постгарантійного терміну та дотримання норм радіаційної безпеки обладнання просимо доповнити п. 2.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», що наведені в Додатку 2 до Тендерної документації наступною вимогою: «Сервісний центр повинен мати ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: технічного обслуговування, ремонту, монтажу та демонтажу джерел іонізуючого випромінювання відповідного обладнання, що підтверджується копією відповідної ліцензії».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. Тобто, якщо закуповується простий товар, який не носить специфічний чи спеціалізований характер, технічні вимоги до нього є стандартними, а оплата здійснюється після поставки - кількість критеріїв може бути мінімізована лише до одного (Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС. Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі/ О.Шатковський, С.Яременко// арк.62)
Перелік документів, що вимагаються тендерною документацією на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в повному обсязі задовольняє вимоги замовника.
У зв’язку з цим, доцільність внесення запропонованих змін відсутня.
щодо валюти закупівлі
Дата подання: 22 серпня 2017 12:58
Дата відповіді: 22 серпня 2017 15:57
Просимо пояснити наступне: п.6 тендерної документації вимагає, щоб ціна тендерної пропозиції була у євро з ПДВ. Але пункт 6.1. містить інформацію та формулу перерахунку ціни з гривні в євро без ПДВ, а також Замовник у п.6.1. вимагає, щоб комерційна пропозиція містила в собі ціну за одиницю та суму в грн без ПДВ. Поясніть, будь ласка, що Ви мали на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Статтею 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В пункті 6 «Загальних положень» зазначена інформація про валюту пропозиції. Пункт 6 не містить жодної інформації стосовно врахування/ або не врахування ПДВ.
В пункті 6.1 наведений розрахунок ціни тендерної пропозиції (тобто її розміру, цифрового вираження). Цей пункт 6.1 містить в собі формулу, яким чином ціну (тобто її розмір, цифрове вираження) розрахувати.
Тобто, якщо ви є вітчизняним учасником – платником ПДВ, то необхідно вчинити наступні дії.
1) валютою тендерної пропозиції обрати євро;
2) розрахувати ціну (тобто її розмір, цифрове вираження) за формулою наведеною, в пункті 6.1 «Загальних положень» тендерної документації та зазначити отриману цифру в системі – заповнити поле електронної форми системи, де зазначається інформація про ціну. Формула не передбачає «додавання ПДВ».
Це вважатиметься ціною тендерної пропозиції, від якої починатиметься аукціон. В тендерній документації передбачений відповідний механізм перерахунку ціни тендерної пропозиції для того, щоб на аукціоні отримати ціну від резидентів та нерезидентів, яку можливо було б порівняти між собою Зазначена ціна використовується замовником виключно для проведення розгляду пропозицій Учасників торгів. У разі перемоги резидента, договір (його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо) укладається у відповідності до чинного законодавства України, в тому числі в частині ПДВ.
Звертаємо увагу, що пункт 6 «Загальних положень» тендерної документації не містить жодної інформації стосовно врахування/ або не врахування ПДВ.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-03-001775-b.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: Entreprises Medicales Gray S.A., Код ЄДРПОУ:CHE-104468288
Дата подання: 06 листопада 2017 18:36
СКАРГА на протокол №15-02-351 від 01.11.2017 ДП "МА"Бориспіль" щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та визначення відповідності учасників кваліфікаційних критеріям тендеру №1300498 від 03.08.2017
Замовником зроблено висновок, що тендерна пропозиція учасника Entrerprises Medicales Gray SA не відповідає вимогам Тендерної документації від 15.09.2017 № 15-03-258 (редакція 03), а саме: в тендерній пропозиції (технічній частині) Учасником не зазначено конкретний показник потужності поглиненої дози в повітрі за рахунок супутнього не використовуваного рентгенівського випромінювання. Учасником вказано: «відповідає вимогам п. 11.8. ….» та не вказано конкретний показник, що не відповідає вимогам абз. 2.13. пп. 1.1.1 Специфікації п. 1 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 Тендерної документації (п. 7.2.1. оскаржуваного протоколу). Entrerprises Medicales Gray SA не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації, а рішення Замовника в цій частині має бути скасовано. Не правомірні дії Замовника призвели до незаконного відхилення пропозиції Учасника Entrerprises Medicales Gray SA , що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Entrerprises Medicales Gray SA, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2017 18:26
Рішення від 08.11.2017 № 7859.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2017 18:26
Рішення від 23.11.2017 № 8270.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2017 17:29
Номер скарги: UA-2017-08-03-001775-b.c2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 07 листопада 2017 17:37
Скарга учасника ТОВ «Проектно-технічний центр» на рішення Замовника Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», протокол розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам № 15-02-351 від 01.11.2017 тендерних пропозицій учасників (тендер № 1300498 від 03.08.2017)
Державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (Замовник тендера 1300498 від 03.08.2017) було прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Проектно-технічний центр» № 290917-1 від 29.09.2017 не відповідає вимогам Тендерної документації від 15.09.2017 № 15-03-258 (редакція 03). В тендерній пропозиції (технічній частині) Учасником не зазначено конкретний показник потужності поглиненої дози в повітрі за рахунок супутнього не використовуваного рентгенівського випромінювання (вказано - «відповідає вимогам п. 11.8. ….» та не вказано конкретний показник), що не відповідає вимогам абз. 2.13. пп. 1.1. Специфікації п. 1 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 Тендерної документації. В тендерній пропозиції (технічній частині) Учасником не зазначено конкретний показник товщини сталевої пластини (вказано – не менше 35 мм), що не відповідає вимогам абз. 2.2.5. пп 2.2. Специфікації п. 1 Додатку 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 Тендерної документації. В тендерній пропозиції (технічній частині) по показнику «Якість зображення» абз. 2.2.1 зазначено «…Оператор повинен бачити на екрані зображення неізольованого лудженого мідного дроту діаметром 0,101 мм» вимагалось « … діаметром 0,254 мм», що не відповідає вимогам абз. 2.2.1 пп. 2.2. Специфікації п. 1 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 Тендерної документації. ТОВ «Проектно-технічний центр» вважає рішення Замовника неправомірним, прийнятим із порушенням процедури закупівлі і вимог ст.ст. 3, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вважає, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації від 15.09.2017 № 15-03-258, у зв’язку із чим рішення Замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 15-02-351 від 01.11.2017, в цій частині має бути скасовано.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2017 19:03
Дата рішення: 28 листопада 2017 17:35
рішення від 09.11.2017 № 7886+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 09 листопада 2017 19:02
Рішення від 23.11.2017 № 8268.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2017 17:34
Номер скарги: UA-2017-08-03-001775-b.a3
Статус:
Розглянута
Скаржник: Entreprises Medicales Gray S.A., Код ЄДРПОУ:CHE-104468288
Дата подання: 08 січня 2018 23:26
Скарга Entrerprises Medicales Gray SA
Скарга Entrerprises Medicales Gray SA на протокол тендерного комітету ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» № 15-02-470 від 28.12.2017 щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання медичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» про відхилення тендерної пропозицій учасника (переможця процедури закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 19:24
Дата рішення: 01 лютого 2018 20:26
Рішення від 11.01.2018 № 195.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 19:24
Рішення від 29.01.2018 № 750.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2018 20:26
Номер скарги: UA-2017-08-03-001775-b.c4
Статус:
Розглянута
Скаржник: Entreprises Medicales Gray S.A., Код ЄДРПОУ:CHE-104468288
Дата подання: 15 січня 2018 19:05
Скарга Entrerprises Medicales Gray SA
Скарга Entrerprises Medicales Gray SA на протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» від 04.01.2018 № 15-02-3 щодо кваліфікації переможця торгів Arempa International Ltd FZC у процедурі закупівлі № UA-2017-08-03-001775-b, тендер № 1300498 від 03.08.2017
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 18 січня 2018 19:13
Дата рішення: 08 лютого 2018 19:39
рішення від 17.01.2018 № 363+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 19:12
Запит Скаржнику UA-2017-08-03-001775-b.c4.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2018 18:11
Рішення від 05.02.2018 № 981.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2018 19:39

Документи подані скаржником

07 листопада 2017 17:51
Виписка

Документи подані замовником

20 листопада 2017 17:14
лист від 20.11.2017 01-22-4741.pdf

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2017 17:34
Рішення від 23.11.2017 № 8268.pdf

Документи Органу Оскарження

01 лютого 2018 20:26
Рішення від 29.01.2018 № 750.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2017
UA-2017-08-03-001775-b2f9639ca13584ff2b60cadd0ccd68c72
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження замовника: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Учасник Документи Рішення
Entreprises Medicales Gray S.A. Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Проектно-Технічний Центр Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС" Документи
Рішення скасоване
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Медінжиніринг" Документи
Рішення скасоване
Документи
Prestige Security Services AG Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат"
Рішення скасоване
Документи
Entreprises Medicales Gray S.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Проектно-Технічний Центр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС" Документи
Відхилено
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Медінжиніринг" Документи
Відхилено
Документи
Prestige Security Services AG Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат"
Відхилено
Документи

Документи

02 листопада 2017 17:47
ІВ_Ентерпрайз.pdf
02 листопада 2017 17:47
sign.p7s

Документи

02 листопада 2017 17:48
ІВ ПТЦ.pdf
02 листопада 2017 17:48
sign.p7s

Документи

02 листопада 2017 17:50
ІВСкрінінг.pdf
02 листопада 2017 17:50
sign.p7s

Документи

02 листопада 2017 17:50
sign.p7s

Документи

02 листопада 2017 17:51
ІВ_Медінжиніринг.pdf
02 листопада 2017 17:51
sign.p7s

Документи

02 листопада 2017 17:52
sign.p7s

Документи

02 листопада 2017 17:55
ІВ Фолгат.pdf
02 листопада 2017 17:55
sign.p7s

Документи

07 грудня 2017 15:14
sign.p7s

Документи

07 грудня 2017 15:17
інформація ПТЦ.pdf
07 грудня 2017 15:18
sign.p7s

Документи

07 грудня 2017 15:21
sign.p7s

Документи

07 грудня 2017 15:24
sign.p7s

Документи

07 грудня 2017 15:25
Інформація Фолгат.pdf
07 грудня 2017 15:25
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Entreprises Medicales Gray S.A. 273 333,00
EUR
157 500,00
EUR
Документи
Arempa International Ltd FZC 198 000,00
EUR
177 490,00
EUR
Документи
Prestige Security Services AG 273 333,00
EUR
273 333,00
EUR
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Entreprises Medicales Gray S.A.
#CHE-104468288
Рішення скасоване 157 500,00
EUR
29 грудня 2017 09:07
Entreprises Medicales Gray S.A.
#CHE-104468288
Відхилено 157 500,00
EUR
29 грудня 2017 09:07
Arempa International Ltd FZC
#000352
Переможець 177 490,00
EUR
05 січня 2018 11:49

Документи

15 грудня 2017 15:27
sign.p7s

Документи

29 грудня 2017 09:07
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Arempa International Ltd FZC
#000352
177 490,00
EUR
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 лютого 2018 16:00
Договір РТІ.pdf укладений
20 лютого 2018 15:58
sign.p7s зміни до договору
10 січня 2019 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 177 489,99
EUR

Актуальні тендери

До пошуку