Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт каналізаційних очисних споруд в смт Донець Балаклійського району Харківської області ( ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Очікувана вартість
10 445 043,60 UAH
UA-2017-08-03-000868-c 3d0a603a622f4566a5f822f7eae92ce1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дікова Анжеліка Дмитрівна

+380574992030 donec.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька селищна рада Балаклійського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04397112
Вебсайт: http://donets.balrada.gov.ua
Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська обл., смт Донець, вул. Центральна, 40
Контактна особа: Дікова Анжеліка Дмитрівна
+380574992030
donec.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2017 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2017 19:00
Початок аукціону: 21 серпня 2017 12:12
Очікувана вартість: 10 445 043,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 445,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт каналізаційних очисних споруд в смт Донець Балаклійського району Харківської області ( ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні роботи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, смт Донець, Балаклійського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2017 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 15:22
ДКТ_Донец____02.08.2017.docx
07 серпня 2017 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2017 18:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2017 18:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 15:22
ДКТ_Донец____02.08.2017.docx
03 серпня 2017 18:40
ДКТ_Донец____02.08.2017.docx
03 серпня 2017 18:14
ДКТ_Донец____02.08.2017.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення п.5 розділу ІІІ тендерної документації - надання копій посвідчень працівників
Дата подання: 07 серпня 2017 12:12
Дата відповіді: 07 серпня 2017 15:15
Просимо Вас роз’яснити абзац п.5 розділу ІІІ тендерної документації: "До довідки додаються: - копії посвідчень наявних працівників, які будуть виконувати роботи ( водії, крановики, стропальники, монтажники трубопроводів, зварювальники, слюсарі, муляри, монтажники силіконових аераційних систем тощо ) ." У дужках переліченні спеціальності в якості приклада чи обов'язковий перелік спеціалистів, яких необхідно долучити до робіт? Якщо це необхідний перелік, тоді не зовсім зрозуміло наявніть мулярів (каменщиков), так як у технічному завданні немає робіт для даних фахівців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз'яснення п.5 розділу ІІІ тендерної документації
при наданні копій посвідчень працівників , які будуть виконувати роботи , необхідно враховувати, що перелічені спеціальності представлені в якості приклада

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2017 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД" 10 279 675,20
UAH з ПДВ
10 279 675,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 10 349 578,80
UAH з ПДВ
10 318 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2017 17:16
Довідки з додатками..pdf

Публічні документи

05 вересня 2017 11:59
Документи переможця.pdf
30 серпня 2017 15:12
Кошторис 2.pdf
30 серпня 2017 15:12
Кошторис 1.pdf
18 серпня 2017 15:14
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД"

ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД"
#37191980
Відхилено 10 279 675,20
UAH з ПДВ
30 серпня 2017 14:05
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
Переможець 10 318 243,20
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 09:56

Документи

30 серпня 2017 14:05
Електронний підпис
30 серпня 2017 14:04
Протокол

Документи

05 вересня 2017 09:56
Електронний підпис
05 вересня 2017 09:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2017 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
10 318 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2017 09:56
Електронний підпис
05 вересня 2017 09:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 17:07
Протокол 16 від 09.04.2019.pdf укладений
09 квітня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 11:05
Додаткова угода 10 від 09.04.2019.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 10:37
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 10:26
Додаткова угода 9 від 08.04.2019.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 13:14
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 13:11
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 14:38
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
05 червня 2018 14:29
Електронний підпис укладений
15 березня 2018 16:55
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
15 березня 2018 16:54
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
15 березня 2018 16:45
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 17:27
Електронний підпис укладений
29 вересня 2017 11:53
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 11:51
Електронний підпис укладений
27 вересня 2017 17:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 вересня 2017 17:18
Електронний підпис укладений
26 вересня 2017 16:56
Договір укладений
26 вересня 2017 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного графіку ( плану) виконання робіт в зв`язку з реальним фінансуванням видатків на 2017 рік
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення початку виконання робіт та виконання робіт власними силами підрядника без залучення субпідрядних організацій
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у 2017 році , згідно календарного плану
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до календарного графіку ( плану) виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного графіку ( плану) виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесенння змін до додатку № 1 до договору " Календарний графік ( план ) виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку № 1 до договору " Календарний графік ( план ) виконання робіт та до додатку № 2 " Договірна ціна "
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку № 1 до договору " Календарний графік ( план ) виконання робіт та до додатку № 2 " Договірна ціна "
Номер договору про закупівлю: 01/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2017 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 7 482 250,93
UAH з ПДВ