Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгено-телевізійні інтроскопи
X-ray machines
Очікувана вартість
600 000,00 EUR
UA-2017-08-03-000593-c a51a7cfda3d4477aa67f983e2f767d4f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Наталія Миколаївна

281-72-49 n.polishchuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08307, Україна , Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактна особа: Поліщук Наталія Миколаївна
281-72-49
n.polishchuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Поліщук Наталія Миколаївна
281-72-49
n.polishchuk@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2017 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2017 13:00
Початок аукціону: 13 грудня 2017 13:24
Очікувана вартість: 600 000,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 серпня 2017 15:59
Enquiries until: 23 вересня 2017 13:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2017 13:00

Information

Estimated total value: 600 000 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 3 000 EUR
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Listed in Annex 1 of the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Рентгено-телевізійні інтроскопи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Україна, Київська область, м. Бориспіль, 08307
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

X-ray machines
CPV: 38580000-4
Період постачання: по 01 травня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2017 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2017 14:45
ТД_ред 03_Рентгено-телевізійні інтроскопи від 15.09.2017.doc
15 вересня 2017 14:45
Перелік Змін_02_РТІ_від 15.09.2017.docx
01 вересня 2017 16:08
Перелік Змін_РТІ_від 01.09.2017__.docx
15 вересня 2017 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2017 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2017 14:45
ТД_ред 03_Рентгено-телевізійні інтроскопи від 15.09.2017.doc
01 вересня 2017 16:08
ТД_ред 02_Рентгено-телевізійні інтроскопи від 01.09.2017.doc
03 серпня 2017 15:56
ТД_Рентгено-телевізійні інтроскопи від 02.08.2017.doc
15 вересня 2017 14:45
Перелік Змін_02_РТІ_від 15.09.2017.docx
01 вересня 2017 16:08
Перелік Змін_РТІ_від 01.09.2017__.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Условия Оплаты
Дата подання: 15 серпня 2017 12:46
Дата відповіді: 01 вересня 2017 16:10
Добрый день. Наша компания является представителем мирового производителя систем безопасности для аэропортов. Так как планируемое к закупке оборудование является дорогостоящим продуктом, и имеет долгий цикл производства, просим внести изменения в проект договора касательно оплаты. Оплата в размере 100% цены товаров и услуг в соответствии с Заявкой на поставку, производится Заказчиком путем открытия безотзывного документарного аккредитива, открытого в Украинском банке, по поручению Заказчика в пользу Поставщика. Спасибо большое
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Замовником до Тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 редакції 01 будуть внесені зміни до Додатку 7 та Додатку 8 проектів договорів в частині оплати товару та послуг, а саме:
Умови оплати товару та послуг для учасників-резидентів:
1. Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Термін дії акредитиву ____ календарних днів (строк поставки Товару + 30 календарних днів).
Дійсний акредитив підпорядковується «Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів», публікація МТП №600, редакція 2007 року.
Платіж за акредитивом робиться після надання в Виконуючий банк наступних документів:
- рахунок-фактура, виставлений Постачальником з вказівкою суми до оплати – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- товарно-транспортна накладна на Товар – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- акт приймання-передачі Товару, підписаний уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- видаткова накладна на Товар, підписана уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській мові, оригінал.
Комісії банка емітента оплачує Замовник, комісії банка Постачальника сплачує Постачальник. Комісію із внесення змін в акредитив чи його продовження оплачує Сторона, що ініціює ці зміни.
В разі, якщо на момент відкриття безвідкличного документарного акредитива не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, Замовник відкриває безвідкличний документарний акредитив після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування.
2. Замовник протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг.
Замовник має право затримати розрахунки у разі виявлення помилок в оформлених документах та/або недоліків (дефектів) в наданих послугах, після їх прийняття, на строк необхідний Постачальнику для виправлення помилок в документах та/або усунення недоліків (дефектів) в наданих послугах.
В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт надання Послуг.

Умови оплати товару та послуг для учасників-нерезидентів:
1. Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Термін дії акредитиву ____ календарних днів (строк поставки Товару + 30 календарних днів).
Дійсний акредитив підпорядковується «Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів», публікація МТП №600, редакція 2007 року.
Платіж за акредитивом робиться після надання в Виконуючий банк наступних документів:
- рахунок-фактура, виставлений Постачальником з вказівкою суми до оплати – 1 примірник, _________________ (зазначається мова на якій буде викладений документ), оригінал;
- товарно-транспортна накладна на Товар – 1 примірник _________________ (зазначається мова на якій буде викладений документ), копія;
- акт приймання-передачі Товару, підписаний уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській та _________________ (зазначається друга мова на якій буде викладений документ), оригінал.
Усі банківські комісії з акредитиву на території України оплачуються Замовником. Усі банківські комісії з акредитиву за межами України оплачуються Постачальником. Комісії і витрати за внесення змін до умов акредитива оплачує сторона, що ініціює такі зміни. У разі відкриття підтвердженого акредитива, витрати за підтвердження акредитива несе Постачальник.
В разі, якщо на момент відкриття безвідкличного документарного акредитива не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, Замовник відкриває безвідкличний документарний акредитив після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування.
2. Замовник протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг.
Замовник має право затримати розрахунки у разі виявлення помилок в оформлених документах та/або недоліків (дефектів) в наданих Послугах, після їх прийняття, на строк, необхідний Постачальнику для виправлення помилок в документах та/або усунення недоліків (дефектів) в наданих Послугах.
В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт надання Послуг.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 серпня 2017 10:24
Дата відповіді: 19 серпня 2017 11:01
Доброго дня. Ознайомившись з кваліфікаційними критеріями, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації хочемо звернути Вашу увагу на те, що в розділом 1. «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» передбачено наявність трьох пунктів «…в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація (3 (три) пункти)», проте вказано тільки дві вимоги щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Оскільки очікувана вартість даного предмету закупівлі досить висока, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, така вимога дасть можливість обрати надійного постачальника та забезпечить якісне і вчасне виконання умов закупівлі. З метою забезпечення гарантійною підтримкою обладнання протягом гарантійного та постгарантійного терміну та дотримання норм радіаційної безпеки обладнання просимо доповнити п. 2.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», що наведені в Додатку 2 до Тендерної документації наступною вимогою: «Сервісний центр повинен мати ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: технічного обслуговування, ремонту, монтажу та демонтажу джерел іонізуючого випромінювання відповідного обладнання, що підтверджується копією відповідної ліцензії».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. Тобто, якщо закуповується простий товар, який не носить специфічний чи спеціалізований характер, технічні вимоги до нього є стандартними, а оплата здійснюється після поставки - кількість критеріїв може бути мінімізована лише до одного (Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС. Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі/ О.Шатковський, С.Яременко// арк.62)
Перелік документів, що вимагаються тендерною документацією на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в повному обсязі задовольняє вимоги замовника.
У зв’язку з цим, доцільність внесення запропонованих змін відсутня.
щодо валюти закупівлі
Дата подання: 17 серпня 2017 11:48
Дата відповіді: 19 серпня 2017 10:59
Замовник вимагає зазначити під час проведення торгів в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції в євро , а потім в тендерній документації визначити механізм перерахунку ціни з євро в гривню, що і стане ціною договору. Тобто, ціною договору буде не інформація про ціну та валюту пропозиції, яка зазначена в електронній системі закупівель , за якої відбувався аукціон та система визначила переможця, а інша, перерахована (фактично змінена) ціна та валюта тендерної пропозиції. Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Наслідком того, що пропонує учасник в своєму зверненні, буде порушення Замовником вимог ст. 36 цього Закону, тобто умови договору, а саме зазначення його ціни в грн , що буде відрізнятися від ціни тендерної пропозиції, яка буде зазначена в електронній системі закупівель в євро . Порушень вимог статті 36 Закону можливо було б уникнути, якщо б в електронній системі закупівель була реалізована можливість подавати пропозиції в межах однієї процедури в різних валютах. На сьогодні єдиною валютою в Україні є гривня. Тому, просимо внести зміни , відповідно до чинного законодавства України та замінити валюту тендерної пропозиції з євро на національну валюту України- гривню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДП МА «Бориспіль» уважно розглянуто ваше запитання. Аеропорт неодноразово інформував Міністерство економічного розвитку та торгівлі України та Міністерство інфраструктури України про ситуацію навколо одночасної участі резидентів та нерезидентів в одній процедурі закупівлі. Листи, що отримані з Мінекономрозвитку, не мають відповіді та не містять рішень навколо ситуації, що склалася.
Тому, замовники змушені вирішувати проблеми самостійно.
Внесення змін до валюти закупівлі – зміна її на гривню не вирішить ситуацію, в будь-якому випадку матиме місце розбіжність між ціною тендерної пропозиції та ціною договору.
Зазначаємо, що Учасник-резидент, за формулою наведеною в тендерній документації, має змогу розрахувати ціну тендерної пропозиції в євро, у разі перемоги резидента, договір, його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо, відповідатимуть чинному законодавству України в повному обсязі.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що тендерна документація від 02.08.2017№ 15-03-142 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» складена у відповідності до вимог Закону, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону, дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та необхідність внесення змін до тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 відсутня.
Щодо учасні нерезидента
Дата подання: 21 серпня 2017 11:12
Дата відповіді: 22 серпня 2017 13:45
Доброго дня. Розділом ІІ «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону», (Для вітчизняних учасників – юридичних осіб та іноземних учасників) зокрема п. 6 потрібно зазначити інформацію щодо наявності або відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Проте, оскільки Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не має відповідних даних щодо Учасників-нерезидентів яким чином нерезиденти мають заповнити даний пункт? Просимо надати детальні роз’яснення або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною 3 статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Згідно з абзацом 3 частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
З огляду на вищенаведене, вимоги тендерної документації тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» відповідають вимогам Закону, в тому числі, стосовно інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та не можуть бути змінені.
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог Документації.
Оскільки, документацією вимагається лише інформація, а не документальне її підтвердження, учасник – нерезидент повинен зазначити відповідну інформацію. Крім цього, в розділі ІІІ «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Учасник може надати Роз’яснення з приводу поданої тендерної пропозиції.
щодо валюти закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2017 17:00
Дата відповіді: 22 серпня 2017 13:44
Уважно вивчивши Вашу відповідь на запитання щодо валюти закупівлі, ми не знайшли роз’яснення щодо порушення статті 36, розділу 7, пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - « Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури». Тому, зазначена ціна у євро із подальшим перерахунком її у гривню, відповідно до пункту 6 тендерної документації, є порушенням цієї статті. Порушення статті 36 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» призведе до застосування статті 37 пункту 1 – «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміст тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі повністю відображений в умовах договору, а саме, додаток 1 до Додатку 7 (проект договору для резидентів) міститиме в собі 100 % її відображення, оскільки викладається у відповідності до Тендерної пропозиції (комерційної та технічної частин) Постачальника(учасника, який визнаний переможцем торгів).
Обрана Замовником валюта закупівлі євро жодним чином не дискримінує Учасників-резидентів, з огляду на наведене нижче.
Уважно розглянувши положення тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» можна дійти до висновку, що Замовником дотримані норми законодавства та документація не містить дискримінаційних умов до відношенню до учасників резидентів з огляду на наступне:
1) Євро це валюта тендерної пропозиції, пропозиція резидентами надається в євро за підстав наведених вище – відсутність технічної можливості системи «Prozorro» в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні, предмет закупівлі іноземного походження.
2) Євро не є валютою договору та не є валютою розрахунків – див. Додаток 7 (проект договору для резидентів).
щодо валюти
Дата подання: 21 серпня 2017 17:56
Дата відповіді: 22 серпня 2017 13:41
Згідно статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Ми не знайшли даного річного плану згідно чинного законодавства, тому просимо дати відповідь, у якій валюті дана закупівля внесена в план закупівель ДП «МА «Бориспіль»?
Відповідь: План закупівель розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за номером UA-P-2017-06-09-000600-c. Учасник має можливість упевнитись в дотриманні замовником вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-06-09-000600-c.
щодо валюти закупівлі
Дата подання: 22 серпня 2017 13:01
Дата відповіді: 22 серпня 2017 15:56
Просимо пояснити наступне: п.6 тендерної документації вимагає, щоб ціна тендерної пропозиції була у євро з ПДВ. Але пункт 6.1. містить інформацію та формулу перерахунку ціни з гривні в євро без ПДВ, а також Замовник у п.6.1. вимагає, щоб комерційна пропозиція містила в собі ціну за одиницю та суму в грн без ПДВ. Поясніть будь ласка, що Ви мали на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Статтею 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В пункті 6 «Загальних положень» зазначена інформація про валюту пропозиції. Пункт 6 не містить жодної інформації стосовно врахування/ або не врахування ПДВ.
В пункті 6.1 наведений розрахунок ціни тендерної пропозиції (тобто її розміру, цифрового вираження). Цей пункт 6.1 містить в собі формулу, яким чином ціну (тобто її розмір, цифрове вираження) розрахувати.
Тобто, якщо ви є вітчизняним учасником – платником ПДВ, то необхідно вчинити наступні дії.
1) валютою тендерної пропозиції обрати євро;
2) розрахувати ціну (тобто її розмір, цифрове вираження) за формулою наведеною, в пункті 6.1 «Загальних положень» тендерної документації та зазначити отриману цифру в системі – заповнити поле електронної форми системи, де зазначається інформація про ціну. Формула не передбачає «додавання ПДВ».
Це вважатиметься ціною тендерної пропозиції, від якої починатиметься аукціон. В тендерній документації передбачений відповідний механізм перерахунку ціни тендерної пропозиції для того, щоб на аукціоні отримати ціну від резидентів та нерезидентів, яку можливо було б порівняти між собою Зазначена ціна використовується замовником виключно для проведення розгляду пропозицій Учасників торгів. У разі перемоги резидента, договір (його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо) укладається у відповідності до чинного законодавства України, в тому числі в частині ПДВ.
Звертаємо увагу, що пункт 6 «Загальних положень» тендерної документації не містить жодної інформації стосовно врахування/ або не врахування ПДВ.
щодо ціни закупівлі
Дата подання: 23 серпня 2017 14:21
Дата відповіді: 28 серпня 2017 15:32
Просимо пояснити наступне: п.6 тендерної документації вимагає, щоб ціна тендерної пропозиції була у євро з ПДВ. Але пункт 6.1. містить інформацію та формулу перерахунку ціни з гривні в євро без ПДВ, а також Замовник у п.6.1. вимагає, щоб комерційна пропозиція містила в собі ціну за одиницю та суму в грн без ПДВ. Поясніть, будь ласка, що Ви мали на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відповідь на поставлене питання міститься у відповіді на запит на роз’яснення «щодо валюти закупівлі» (дата подання: 22 серпня 2017 13:01), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет http://prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-03-000593-c (дата відповіді: 22 серпня 2017 15:56)
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-03-000593-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Entreprises Medicales Gray S.A., Код ЄДРПОУ:CHE-104468288
Дата подання: 06 листопада 2017 19:04
СКАРГА на протокол № 15-02-350 від 01.11.2017 ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям тендеру № 1300799 від 03.08.2017
Замовником зроблено висновок, що тендерна пропозиція учасника Entrerprises Medicales Gray SA не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: в тендерній пропозиції (технічній частині) Учасником не зазначено конкретний показник потужності поглиненої дози в повітрі за рахунок супутнього не використовуваного рентгенівського випромінювання. Учасником вказано: «відповідає вимогам п. 11.8. ….») та не вказано конкретний показник, що не відповідає вимогам абз. 2.13. пп. 1.1.1 Специфікації п. 1 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 Тендерної документації (п. 7.2.7. оскаржуваного протоколу). Entrerprises Medicales Gray SA не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації, а рішення Замовника в цій частині має бути скасовано .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2017 18:25
Рішення від 08.11.2017 № 7858.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2017 18:25
Рішення від 23.11.2017 № 8269.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2017 17:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення членів тендерного комітету: 1. Скасувати рішення розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» (Протокол розгляду від 01.11.2017 №15-02-350). 2. Провести розгляд тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4), з урахуванням Рішення від 23.11.2017 № 8269-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2017 15:34
Номер скарги: UA-2017-08-03-000593-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Entreprises Medicales Gray S.A., Код ЄДРПОУ:CHE-104468288
Дата подання: 09 січня 2018 01:16
Скарга Entrerprises Medicales Gray SA
Скарга Entrerprises Medicales Gray SA на протокол № 15-02-470 від 28.12.2017 ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання медичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» (код ДК 021:2015-38580000-4) щодо відхилення тендерної пропозицій переможця торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 січня 2018 11:07
Рішення від 11.01.2018 № 196.pdf
Дата публікації: 12 січня 2018 11:06
Рішення від 29.01.2018 № 751.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2018 20:19

Документи Органу Оскарження

08 листопада 2017 18:25
Рішення від 08.11.2017 № 7858.pdf
28 листопада 2017 17:31
Рішення від 23.11.2017 № 8269.pdf

Документи Органу Оскарження

01 лютого 2018 20:19
Рішення від 29.01.2018 № 751.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 грудня 2017
UA-2017-08-03-000593-ca51a7cfda3d4477aa67f983e2f767d4f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Учасник Документи Рішення
THG Technik Handels Gesellschaft AG Документи
Рішення скасоване
Документи
Entreprises Medicales Gray S.A. Документи
Рішення скасоване
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС" Документи
Рішення скасоване
Документи
Prestige Security Services AG Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Медінжиніринг" Документи
Рішення скасоване
Документи
THG Technik Handels Gesellschaft AG Документи
Допущено до аукціону
Документи
Entreprises Medicales Gray S.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Prestige Security Services AG Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Медінжиніринг" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 листопада 2017 17:29
ІВ_Entrepr Med Gray SA .pdf
02 листопада 2017 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2017 10:58
Технічна частина 8x620DV.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Статут _MoA.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Ліцензія_Trade License.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Certificate to Rapiscan Systems.pdf

Документи

02 листопада 2017 17:34
ІВ_ФОЛГАТ.pdf
02 листопада 2017 17:34
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2017 12:40
Тех_пропозиція_P.pdf
03 жовтня 2017 12:39
Інформація_Р.pdf
03 жовтня 2017 12:39
Кваліфікація_P.pdf

Документи

03 жовтня 2017 13:04
Звіт з ЄДР (припинено)
02 листопада 2017 17:36
ІВ_МКТ-КОМЮНІКЕЙШН.pdf
02 листопада 2017 17:36
Електронний підпис

Документи

02 листопада 2017 17:37
ІВ_МЕДІНЖИНІРІНГ.pdf
02 листопада 2017 17:37
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2017 10:58
Технічна частина 8x620DV.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Статут _MoA.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Ліцензія_Trade License.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Certificate to Rapiscan Systems.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2017 12:40
Тех_пропозиція_P.pdf
03 жовтня 2017 12:39
Інформація_Р.pdf
03 жовтня 2017 12:39
Кваліфікація_P.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

THG Technik Handels Gesellschaft AG

Entreprises Medicales Gray S.A.

Arempa International Ltd FZC

ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС"

Prestige Security Services AG

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат"

ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”

ТОВ "Медінжиніринг"

THG Technik Handels Gesellschaft AG

Entreprises Medicales Gray S.A.

Arempa International Ltd FZC

ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС"

Prestige Security Services AG

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат"

ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”

ТОВ "Медінжиніринг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Entreprises Medicales Gray S.A. 600 000,00
EUR
348 900,00
EUR
Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС" 440 000,00
EUR
349 900,00
EUR
Документи
Arempa International Ltd FZC 462 000,00
EUR
374 900,00
EUR
Документи
Prestige Security Services AG 600 000,00
EUR
375 000,00
EUR
Документи
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” 543 168,00
EUR
540 168,00
EUR
Документи
THG Technik Handels Gesellschaft AG 597 000,00
EUR
543 000,00
EUR
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2017 10:58
Технічна частина 8x620DV.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Статут _MoA.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Ліцензія_Trade License.pdf
03 жовтня 2017 10:58
Certificate to Rapiscan Systems.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Entreprises Medicales Gray S.A.

ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС"

Arempa International Ltd FZC

Prestige Security Services AG

ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”

THG Technik Handels Gesellschaft AG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Entreprises Medicales Gray S.A.
#CHE-104468288
Рішення скасоване 348 900,00
EUR
29 грудня 2017 08:53
Entreprises Medicales Gray S.A.
#CHE-104468288
Відхилено 348 900,00
EUR
29 грудня 2017 08:53
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС"
#38885169
Переможець 349 900,00
EUR
05 січня 2018 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС"
#38885169
349 900,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 11:51
Електронний підпис укладений
13 лютого 2018 17:11
Договір _РТІ_37-14.3_2.1-4 .pdf укладений
13 лютого 2018 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 349 900,00
EUR