Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезинфекційні
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2017-08-03-000400-c 948daa1a1d1449e1bd16a36bdc7f7338
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2017 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2017 10:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

03 серпня 2017 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2017 14:49
Тендерна документація.doc
03 серпня 2017 14:48
Медико - технічні вимоги.docx
03 серпня 2017 14:48
Проект договору (Додаток 4).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійні листи виробника
Дата подання: 03 серпня 2017 16:47
Дата відповіді: 09 серпня 2017 11:57
Якість продукції підтверджується сертифікатом або гігієнічним висновком.Навіщоі гарантійні листи від виробника? Дана вимога лобіює інтереси конкретного постачальника.
Відповідь: Наявність оригіналів листів авторизації від виробника/виробників (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, надасть додаткові гарантії Замовнику щодо поставки, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує), а також, у випадку продажу імпортних деззасобів, буде підтвердженням легального ввозу їх на митну територію України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-03-000400-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНПАКС", Код ЄДРПОУ:41081573
Дата подання: 31 серпня 2017 10:58
Вимога та оскарження рішення тендерного комітету
Вимога та оскарження рішення тендерного комітету по лоту №2
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2017 13:45
Відповідь на Вашу Вимогу №3008-17 від 30.08.2017 року викладено у документі "Відповідь на вимогу учасника.pdf".

Документи подані скаржником

31 серпня 2017 10:58
Вимоги та оскарження.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Засоби дезінфекційні для операційного блоку, манпуляційних та перев’язочних
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 серпня 2017 14:38
Закінчення: 23 серпня 2017 14:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Засоби дезінфекційні для операційного блоку, манпуляційних та перев’язочних (кількість 7 шт. слід розуміти як 7 найменувань)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 477
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2017 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 392 986,20
UAH з ПДВ
392 986,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 399 992,40
UAH з ПДВ
399 992,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 392 986,20
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 16:54

Документи

29 серпня 2017 16:53
Електронний підпис
29 серпня 2017 16:47
Doc 08-29-2017 13-31-25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2017 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
392 986,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2017 16:53
Електронний підпис
29 серпня 2017 16:47
Doc 08-29-2017 13-31-25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 16:40
20% 2445-2-1МЛ 01-29-2018 16-19-14.pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2017 22:20
Пролонгація Лізоформ деззасоби 12-30-2017 01-26-51.pdf зміни до договору
30 грудня 2017 01:28
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2017 15:01
20170911-125229.pdf зміни до договору
12 вересня 2017 14:58
Електронний підпис укладений
11 вересня 2017 12:45
20170911-123547.pdf укладений
11 вересня 2017 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Спираючись на пункти 1.2. та 6.2.3. Сторони, дійшли згоди зменшити суму договору №2445/2/1МЛ від «11» вересня 2017 р. на суму- 92677,50 (Дев`яносто двi тисячi шiстсот сiмдесят сiм гривень 50 копiйок), у зв’язку з чим, до пункту 3.1. Договору №2445/2/1МЛ від «11» вересня 2017 р. внести зміни і викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість договору становить: 300308,70 грн. (Триста тисяч триста вiсiм гривень 70 коп.), в тому числі ПДВ 20%- 50051,45 грн. (П`ятдесят тисяч п`ятдесят одна гривня 45 коп.).- відповідно до п. 193.1. Податкового кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 2445/2/1МЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2445/2/1МЛ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2445/2/1МЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2445/2/1МЛ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору №2445/2/1МЛ від 11.09.2017р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму: 60 022,50 грн. з ПДВ (Шiстдесят тисяч двадцять двi гривнi 50 коп. в т.ч. ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 2445/2/1МЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2445/2/1МЛ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML